پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا - یوونتوس 1-1 شاختار

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
146 پاسخ برای این موضوع

#141
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال

ضمن اینکه شدیدا معتقدم این تیم کنونی یووه اصلا شباهتی با تیم فصل پیش نداره و دقیقا یکی از مهم ترین وجه های تمایز دو تیم عدم حضور کونته در کنار زمین هست. دیگه فکر کنم در اینکه کارره صرفا یک انتقال دهنده ست کمتر کسی شک داشته باشه ولی مگه چقدر میشه از اون بالا به پایین اطلاعات رسوند ؟!



ببینم بنظرت یووه امسال با این نفرات و شرایط رو ضعیفتر از یووه پارسال و نفراتش + حضور کونته میدونی؟میتونی توضیح بدی؟!

#142
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21179 ارسال
- یووه رو مطلقا ضعیف تر و یا قوی تر نمیدونم، ولی تیم پارسال یووه یک نیم فصل وقت برد تا خودش رو پیدا کرد و بازیکن های جدید تونستند خودشون رو توی تیم و تفکرات کونته پیدا کنند. تیم کنونی هم اصلا دست کمی از تیم فصل پیش نداره؛ درسته که اسکلت همون هست ولی بازم باید به تیم مهلت داد و فرصت که خودش رو پیدا کنه. در واقع نباید خام قهرمانی فصل پیش شد و اینککه توقع داشت همون روندی رو که در آخرین هفته های فصل پیش سری آ داشتیم ادامه بدیم. تیم کنونی یووه هم شرایط جدیدی رو داره، حضور در مسابقات چمپیونز لیگ و البته اضافه شدن چند بازیکن جدید، آساموآ و جوونیکو (تا حد زیادی) از بازیکن های اصلی یووه به حساب میان، ایسلا، پوگبا و لوسیو هم مدعی حضور در ترکیب هستند. در واقع یووه هنوز فرصت میخواد تا تیمش تکامل پیدا کنه و بشه همون یووه ای که ازش سراغ داشتیم. اما حضور کونته جدای از تمام بحث های فنی و غیر فنی هست؛ شما منچستر رو بدون فرگوسن، آرسنال رو بدون ونگر، رئال رو بدون مورینیو و ... فرض کنید؛ نبود مربی اصلی، کسی که تاثیر مستقیم داره توی روحیه بازیکن ها؛ توی تاکتیک تیم و تصمیمات اتخاذ شده طی بازی اصلا مسئله کوچیک و بی اهمیتی نیست. کاررا صرفا یک انتقال دهنده ست و از خودش هیچ استقلالی نداره (و البته نباید هم داشته باشه !) و این شرایط رو برای یووه سخت میکنه. همیشه نمیشه بین دو نیمه بازیکن ها رو توجیه کرد و یا مگه چند بار میشه از بالا به پایین به وسیله 10 نفر پیغام رسوند که "این رو تعویض کن؛ اون رو ببر اون طرف، فلانی اون کار رو کنه و ..." ؟! یووه این فصل از نظر بازیکن تیم بهتری هست ولی شرایطش سخت ار فصل گذشته ست.

#143
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
من هم یه نکته در مورد این تغییر تاکتیک یا سیستم بگم ، شاید یکی از دلایلی که کونته هنوز در هیچکدوم از بازی های رسمی این فصل 4-3-3 رو امتحان نکرده برمیگرده به بازیکنها ، فصل قبل ما هر وقت په په رو داشتیم خیلی راحت میتونستیم بین این تو سیستم به راحتی سوئیچ کنیم توی بازی و عمیقا معتقدم ما ایسلا رو هم برای همین خریدیم ، ولی الان نه په په رو داریم و نه ایسلا اون شرایط ارمانی خودش رو داره ، واقعا کسی نیست که بتونه خلا این دو نفر رو در اون پست جبران کنه ! فکر میکنم با برگشتن په په کم کم دوباره شاهد 4-3-3 هم خواهیم بود ، چون دقیقا اصلی ترین خرید های این فصل ما بازیکنانی بودن که توانایی بازی در 4-3-3 رود دارن ، اساموا هافبکی بود که به خوبی با بازی در خط میانی 3 نفره اشنا بود همینطور ایسلا که توانایی بازی در وینگ راست رو داشت همینطور جووینکو که در پارما بارها به عنوان بال راست بازی کرد ، من مطمئنم که ما دوباره شاهد این تغییرات خواهیم بود ، در واقعه من اصلی ترین دلیل موفقیت تاکتیکی کونته در فصل قبل رو همین انعطاف تیمش میدونم و بخش بزرگی از موفقیت خودش رو به همین موضوع وابسته است و قطعا این موضوع رو خودش هم میدونه !

#144
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال

شاید بشه گفت مشکل خستگی نباشه، ولی بازم میشه گفت خستگی یکی از عوامل موثر بوده. همونطور که تصمیمات مربی و قدرت حریف هم از عوامل دیگه بوده. همه این چیزا دست به دست هم میده دیگه.

ببینید به نظرم توی این بازی ها نتیجه نهایی خیلی رو قضاوت تاثیر داره. اگر (برای مثال فقط می گم، تو فوتبال این اگر ها بی معنی اند) اون صحنه جووینکو به جای اینکه خودخواهانه موقعیت به این خوبی رو با پای چپ تقدیم کنه به دروازه بان به کوالیارلا پاس می داد و ما بازی رو می بردیم همه جا صحبت از تحسین و بازگشت یووه به بازی می شد. یا اگر اون موقعیت عالی رو ماتری بیرون نمی زد. حتی با همین عملکرد. کونته بارها به همین شکل به تیمش اعتماد کرده و نتیجه گرفته. حالا این بار نتیجه که می خواست نگرفت. فوتبال همینطوریه دیگه.

من هم دقیقا همینو گفتم دیگه منتها بچه ها میگن فقط خستگی میتونه تیم رو از پا در بیاره! :1:

#145
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
بچه ها همه ی گفتنی ها رو گفتن ولی 24 ساعت بعد از بازی حال میده آدم حرف بزنه :1: به خصوص این که بازی رو جسته گریخته هم دیدم،نه کامل! دیشب واقعا ضعیف بودیم و خب شکی در این نیست.اما این ضعیف بودن یوونتوس،علاوه بر مشکلات درون تیمی به قدرت شاختار هم برمیگشت.یه اتفاق خیلی مهم که در بازی دیشب افتاد و اشاره بهش نشد،این بود که بعد از یک سال برای اولین بار [البته شک دارم،شاید هم دومین بار] یووه در زمین ِ خودش کمتر از 50% مالک توپ بود و دقت پاس های یوونتوسی ها هم زیر 80% بود! این موضوع بخشیش ناشی از خستگی بازیکنان یووه بود و بخش خیلی بزرگتر و مهمترش نشات گرفته از تاکتیک های زیرکانه و فوق العاده ی شاختار! شاختار رو اصلا نمیشه با فیوره مقایسه کرد! فیوره اومد برای مهار خط هافبک یووه (و مشخصا پیرلو) 5 تا هافبک رو به زمین فرستاده و رومولو و پیتزارو،مستقیما مامور مهار پیرلو بودن؛ولی شاختار اینطوری Man-to-Man دفاع نکرد.شاختار با استفاده از دفاع منطقه ای خودش یووه رو مهار کرد و جلوی یووه وایساد.اصلا در طول دقایقی که از بازی دیدم هیچ کدوم از بازیکنای شاختار مسئول مهار یک بازیکن مشخص از یووه نبودن.زمانی که یووه صاحب توپ میشد بازیکنان شاختار با 8 بازیکن یک سوم دفاعی خودشون رو پوشش میدادن.این وسط دوندگی "ویلیان" و "تکسیرا" بیشتر از همه جلب توجه میکرد.هم در دفاع و هم در حمله،بی امان مشارکت میکردن این دو بازیکن! نتیجه ی این تاکتیک ضدحملات برق آسایی بود که میزدن.اما من هنوز بابت صعود نگران نیستم.با 7 امتیاز از 3 بازی آینده هم صعود قطعی خواهد بود.چیزی که اصلا دور از دسترس نیست! +در مورد Plan B هم حالا جدای این که مخالفم که کاررا ابزار لازم برای تغییر به 3-3-4 رو نداشت،معتقدم کاررا باید یه فکر دیگه و یه چیدمان دیگه (به غیر از 2-5-3 و 3-3-4) برای زمانی که کار گره میخوره،داشته باشه در آستین.به عقیده ی من با داشته های همین یوونتوس میشه چیدمان هایی مثل 2-4-4 لوزی و 1-3-2-4 رو امتحان کرد.یووه این فصل به قدر کافی هافبک خوب داره.بازی کردن پوگبا گزینه ی ایده آلی محسوب میشه و مارونه هم استعداد بزرگیه که روی نیمکت داریم.با داشته های یوونتوس میشه (به خصوص در خط هافبک) خیلی کارهای متنوعی انجام داد و امیدوارم کاررا در فکر این تغییرات و برنامه ها باشه.فکر میکنم با نمایش های ضعیفی که مقابل ویولا و شاختار داشتیم،باید به فکر برنامه های جدیدی برای بازی بود. ویرایش:اضافه کنم که به نظرم اومد دیشب یووه از نظر ذهنی هم آماده ی این بازی نبود! فاکتور خیلی مهمی هست به نظرم.یووه همون تیمی هست که بازی 2-0 باخته رو جلوی چلسی در لندن میتونست حتی 3-2 برنده بیرون بیاد و یا همون تیمی هست که بعد از یک بازی رقت انگیز مقابل ویولا،میاد رم رو به صلابه میکشه! یووه همون یووه اس.با همون بازیکنا و همون فشردگی بازی ها.اما باید از نظر روانی هم بازیکن تهییج بشه تا بتونه ماکسیمم بازدهی رو داشته باشه.به نظرم کادر فنی یووه [با وجود اطلاع از قدرت شاختار] سهل انگارانه به این بازی نگاه کردن و در نسیم خنکی که بعد از پیروزی 4 تایی مقابل رم رقم خورد،خوابیدن؛وگرنه انصافا یووه اینقدر هم دست و پا بسته نیست! یه نکته ای رو هم کلی میگم.با یه غوره سردیتون نکنه و با یه مویز گرمی! بعد از بازی با فیورنتینا هم اشاره کردم "حق" مسلم هر تیم فوتبالی هست که "بد" بازی کنه.درست نیست که با یک یا دو یا حتی ده بازی بد فراموش کنیم که کسی مثل "کاررا" روی نیمکت یووه نشسته!

#146
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2215 ارسال
  • LocationTehran
اینو تو فوروم ایتالیا دیدم :Facepalm:
برای بازی شالکه -بیلبائو پارسال تو آلمانه.دقیق یادم نیست ولی فکرکنم خط دوم عوض شده :1: / تو آلمان بلیط بازی ها ارزونه
[img width=480 height=328]http://up.vatandownload.com/images2/dmn2s2qx0iv7pkfwysvd.jpg[/img]

ترجمش :90یورو= 1 یورو بر هر دقیقه
این فوتبال هست نه *** تلفنی!!! :Facepalm:

#147
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال


+در مورد Plan B هم حالا جدای این که مخالفم که کاررا ابزار لازم برای تغییر به 3-3-4 رو نداشت،معتقدم کاررا باید یه فکر دیگه و یه چیدمان دیگه (به غیر از 2-5-3 و 3-3-4) برای زمانی که کار گره میخوره،داشته باشه در آستین.به عقیده ی من با داشته های همین یوونتوس میشه چیدمان هایی مثل 2-4-4 لوزی و 1-3-2-4 رو امتحان کرد.یووه این فصل به قدر کافی هافبک خوب داره.بازی کردن پوگبا گزینه ی ایده آلی محسوب میشه و مارونه هم استعداد بزرگیه که روی نیمکت داریم.با داشته های یوونتوس میشه (به خصوص در خط هافبک) خیلی کارهای متنوعی انجام داد و امیدوارم کاررا در فکر این تغییرات و برنامه ها باشه.فکر میکنم با نمایش های ضعیفی که مقابل ویولا و شاختار داشتیم،باید به فکر برنامه های جدیدی برای بازی بود.

ویرایش:اضافه کنم که به نظرم اومد دیشب یووه از نظر ذهنی هم آماده ی این بازی نبود! فاکتور خیلی مهمی هست به نظرم.یووه همون تیمی هست که بازی 2-0 باخته رو جلوی چلسی در لندن میتونست حتی 3-2 برنده بیرون بیاد و یا همون تیمی هست که بعد از یک بازی رقت انگیز مقابل ویولا،میاد رم رو به صلابه میکشه! یووه همون یووه اس.با همون بازیکنا و همون فشردگی بازی ها.اما باید از نظر روانی هم بازیکن تهییج بشه تا بتونه ماکسیمم بازدهی رو داشته باشه.به نظرم کادر فنی یووه [با وجود اطلاع از قدرت شاختار] سهل انگارانه به این بازی نگاه کردن و در نسیم خنکی که بعد از پیروزی 4 تایی مقابل رم رقم خورد،خوابیدن؛وگرنه انصافا یووه اینقدر هم دست و پا بسته نیست!

به نکته خوبی اشاره کردی وقتی ما نمیتونستیم توپ رو به نحوی که لازمه به خط حمله برسونیم و یا خط حملمون نتونسته موفق ظاهر بشه حداقل باید از حمله کم میکردیم تا بتونیم برتری عددی خودمونو تو مرکز زمین زیاد کنیم حال این چیزی بود که به عقل ناقص من رسیده نمیدونم درسته یا نه :hmm:





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی