Jump to content

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

Photo

یوونتوس و لیگ قهرمانان اروپا

- - - - -

  • Please log in to reply
238 replies to this topic

#161
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2,215 posts
  • LocationTehran
11 روز مونده تا حریف بعدیمون مشخص بشه باورتون میشه؟کلا 4 تا بازی(8 تیم) برگزار میشه که یکیش توش یووه هست :1: خیلی احساس خوبیه :hc: بس که از دست موراتی زجر کشیدیم ,ندید پدید شدیم :fts: بعضی ها میگند میلان حذف بشه خوبه :39: ما بازی بعدیمون 2–3 April 2013 هست(بعد بازی اینتر و قبل از بازی نسبتا آسان با پسکارا).بازی های برگشت هم 9–10 April 2013 هست.(بعد بازی پسکارا و قبل از بازی با لاتزیو).هفته بعدش هم با میلان بازی داریم.ما که قهرمانیم ,میلان هم حتی در صورت برد اتفاقی ما مثل بازی رفت هم شانس کمی برای قهرمانی داره . ولی به هر حال بردن میلانی که مثل خودمون خسته باشه و بازی هاش فشرده باشه ,راحت تره.بردن میلان هم که در هر صورت لذت بخشه.چه رده دوم یا سوم باشه چه رده20!!! میلان هم درگیر مسابقات اروپایی هست(احتمالا) و هم قبل از یووه با فیورنتینا تو فلورانس و ناپولی در سن سیرو بازی داره که احتمالا در بهترین شرایط از این 2 بازی 4 امتیاز میگیره(یک امتیاز هم نمیگیره :2qcmh45: ). پس بهتره میلان حذف نشه و یکی از رقیبان جدی یووه برای قهرمانی حذف بشه.چون هنوز نمیشه گفت بارسا ضعیف شده.بارسا 3 تا بازی سخت به میلان و رئال باخته که کم تیم هایی نیستند yes1 .درسته که بارسای در اوج, این 3 تا بازی نمی باخت.ولی هر موقع بارسا از گرانادا و ختافه و مایورکا پشت سر هم باخت,میشه فهمید که افت کرده نه الان! اگر بارسا حذف شد سر قهرمانی یووه شرط می بندم :2: حریف می طلبیم :nish:

#162
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 posts
بارسا تنها تیم برتر از یووه در دنیای فوتبال .
آدریان آگیوس در 15 فوریه ی 2013 به مقایسه ی بیانکونری و بارسا میپردازد .

[img width=480 height=324]http://www.shiaupload.ir/images/58122916012093614736.jpg[/img]

در ابتدای فصل گذشته مقاله ای منتشر کردم با عنوان " یوونتوس این فصل قهرمان سری آ و فصل آینده قهرمان اروپا خواهد شد " . در ابتدا این مقاله بیشتر طنز گونه و مقداری جسورانه به حساب می آمد ، در آن زمان همه به یوونتوس بیشتر به چشم " بانوی ژنده پوش " نگاه میکردند تا "بانوی پر افتخار ایتالیا" . یوونتوس در آن زمان تیمی با رتبه ی 7 ام در لیگ بود ، سر مربی های بسیاری را امتحان کرده بود و بازیکنانش بی هدف در زمین توپ میزدند


به هر حال ، یوونتوس 2011-12 کاملا بدون نقص بازی کرد و بدون شکست قهرمان ایتالیا شد . آنتونیو کونته ، مانند یوونتوس هنوز در دوره ی نقاهت کالچوپولی نبود . او به چیزی بیشتر از این ها فکر میکرد ...


اگر از تیفوسی های یوونتوس در مورد نخستین بازی کونته در لباس یوونتوس بپرسید ، به شما خواهند گفت بازی مقابل پارما در ورزشگاه جدید یک مسابقه ی استثنائی بود . ناگهان این باور ایجاد شد که بانوی پیر ایتالیا بازگشته است . باوری که در حقیقت هیچ وقت پس از سقوط به سری بی تحقق نیافته بود .



هنوز هم نمیتوان گفت دلیل بازگشت یوونتوس چه بود . سر مربی جدید ، بازیکنان جدید ، استادیوم جدید یا حتی شیوه ی مدیریتی جدید . اما هرچه که بود یوونتوس یورش برد تا اسکودتو را بدون شکست به خانه ببرد ... و اکنون پس از چند سال یووه در اروپا حضور داشت .


فکر نمیکنم کسی منکر شود که افراد زیادی به صعود یوونتوس از مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان امید نداشتند . اما بانوی پیر به تنهایی بدون شکست و با بهترین خط دفاع رقابت ها از گروه خود بالا آمد و بیشتر از همه ی این ها ، تقریبا به تنهایی چلسی را از رقابت ها بیرون کرد و اکنون نوبت به سلتیک رسیده تا 3-0 در ورزشگاه خود شکست متحمل شود . به نظر میرسد یوونتوس در حال شکل دهی افکار عمومی برای حضور در فینال اروپاست .


به حرف های یک و نیم سال قبل خودم باز میگردم ... شاید این بعید به نظر میرسید که بگویم یوونتوس این فصل برای قهرمانی لیگ قهرمانان بسته شده است ، شاید به این خاطر که یوونتوس بعد از بارسا بهترین تیم موجود در اروپاست . میتوانم اطمینان دهم که یوونتوس در مقابل هر مربی ای میتواند پیروز باشد ، بجز تیم تیتو ویلانوا .


شاید آمار رقابت های اروپا ( تا زمان انتشار مقاله – از سایت Whoscored.com ) نشان دهنده ی این مطلب باشند که یوونتوس هنوز کاملا به سطحی نرسیده است که بتواند بارسا از مقابل بردارد .

آمار در هر بازی بارسلونا یوونتوس
متوسط تملک توپ 75.5% 48.4%
متوسط پاس صحیح 91.6 82.8
گل ها 11 12
گل خورده 5 4
متوسط دریبل 9 4.6
متوسط قطع توپ 13.5 22.3

از نظر تاکتیکی ، یوونتوس با وجود بازی با 3 دفاع توانایی به مراتب بیشتر نسبت به بارسلونا دارد . در حقیقت یوونتوس قوی ترین خط دفاع اروپا را دارد .


به هر حال بارسا نیز از نظر قدرت بدنی ضعف محسوسی دارد . اما این که بارسا میتواند از هر نقطه ای از زمین به حریف یورش ببرد ، نقطه ی قوت اصلی بارسا به حساب می آید و این دلیلی است که تیم ویلانوا نیازی به دفاع سنگی مانند یوونتوس ندارد . نداشتن دفاع های مطمئنی مانند یوونتوس ممکن است باعث شود تعدادی گل بیشتر از یووه دریافت کنند ، اما پویایی آن ها در دیگر مناطق زمین باعث میشود تعداد بسیار بسیار بیشتر موقعیت روی دروازه ی حریف ایجاد کنند .


تملک توپ بارسلونایی ها خیر کننده بوده و با 75.5 درصد رکورد به حساب می آید ، در حالی که یوونتوسی ها در این آمار با 48.4 درصد ، بسیار پایین تر از بارسلونا قرار میگیرند . البته با توجه به عملکرد خوب تیم کونته تا کنون ، نمیتوان گفت که این آمار نشان دهنده ی کیفیت هافبک های دو تیم است ، چرا که در بازی های یووه به نظر میرسد مرکز زمین کاملا تحت سلطه ی پیرلو ، مارکیزیو و ویدال است .


مقایسه ی هماهنگی بوسکتس ، اینیستا و ژاوی با هر گروه دیگری ، بسیار سخت است . آنها به طور شگفت انگیزی در کنار هم بازی میکنن . اگر دقیق تر نگاه کنیم ، خواهیم دید خط هافبک هر دو تیم تقریبا بر اساس یک قاعده پایه گذاری شده است .


اما در مقایسه ی دو تیم میتوان اظهار کرد بازی سازیِ پیرلو مقابل ژاوی ، خلاقیتِ مارکیزیو مقابل اینیستا و قلب موتور هافبک دو تیم ، ویدال مقابل بوسکتس قرار دارند . اما تاثیر خط هافبک دو تیم روی بازی دو تیم کاملا متفاوت است . با این مقایسه ، میتوان گفت نزدیک ترین رقیب بارسا در خط هافبک بدون شک یوونتوس است .


تفاوت اصلی تاثیر خط هافبک دو تیم ، در به ثمر رساندن گل ها و ساخت گل هاست . خط هافبک یوونتوس تعداد زیادی گل برای بانوی پیر به ثمر رسانده در حالی که خط هافبک بارسا تنها آن ها را ساخته است ، این دیگر دلیلی است که رقیب کاتالونیایی از یوونتوس پیشی گرفته است .


بدون شک نقطه ی ضعف اصلی یوونتوس ، نداشتن مهاجم با کلاس بین المللی است و این ضعف ممکن است در بازی های مهمتر نمود پیدا کند . در حالی که بارسلونا با داشتن مسی خود را از یوونتوس و البته تمام جهان جدا میکند . بارسا مهاجمی دارد که زمانی که به او و گل نیاز دارند ، تنها باید توپ را به او برسد . نقطه ی قوت بارسا همینجاست ، جایی که میتواند بر بهترین بازیکن حال حاضر جهان تکیه کند .


البته یوونتوس به اندازه ی کافی گل به ثمر رسانده ، اما تکیه ی بیش از حد آن ها در گلزنی بر هافبک ها لزوما برای تیمی که خود را برای قهرمانی لیگ قهرمانان آماده میکند ، مطلوب نیست .


در حالی که یوونتوس به مرحله ی یک چهارم نهایی راه یافته و بارسا وضع خوبی برابر میلان ندارد ، اما هنوز هم ممکن است شاهد بازی یوونتوس – بارسا در این مرحله باشیم . از نظر یک هوادار یووه ، بهتر است این بازی در فینال رخ هد چرا که در نهایت بارسا هنوز هم بهترین تیم اروپاست ... اما یوونتوس هم چیز زیادی از آن ها کم ندارد .

Spoiler


#163
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3,777 posts
انتظاری که از یووه به عنوان قهرمان سری ا داشتم بالا اومدن از مرحله گروهی بود که این امر اتفاق افتاد و حضور در جمع 8 تیم نهایی رو نتیجه خوبی برای تیم فعلی میدونم ... مسلما یووه توقعات رو براورده کرد که اگر بتونه به مراحل بالاتر برسه عالی خواهد بود .

#164
مسعود

مسعود

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3,178 posts

تو قرعه کشی امروز هم مثل دور قبل ؛ پاول ندود نماینده ی باشگاه یوونتوس خواهد بود



#165
شهید مهدی آنیلی

شهید مهدی آنیلی

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 140 posts
کسی لینک پخش زنده ی این مراسم رو داره؟

#166
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10,863 posts
همه با تیم های زیغی افتادن ، ما با بایرن افتادیم :cry2:

#167
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13,317 posts
  • LocationOttawa , ON ,CA
ها ها ، یوونتوس با بایرن ، دخل مون اومده اینو یادتون نره :)) تنها شانس و کورسوی امیدی که میشه به این قرعه خوشبین بود ، اینه که بازی برگشت تو تورین هست !

#168
B@NoYePiR

B@NoYePiR

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,414 posts
حالا همین بایرن برامون میشه گلستان من که غمی توش نمیبینم و قهرمانی امسالم ماله ماست میخواد بایرن جلومون باشه یا بارسا یا ریال

#169
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,030 posts
یعنی ما اگه شانس داشتیم اسممون رو میذاشتن شانس ا... :fp: بازی 4-1 هم تو تورین بود :fp: منتها این اون استادیوم نیستش فقط میتونم به خودم امیدواری بدم که انتقام اون بازی گرفته میشه :cry2:

#170
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6,891 posts
ولی من ترجیح میدادم بازی رفت تو تورین باشه تا برگشت...در هر حال ما امیدمون به کونته و تلاش بازیکنانمون تا نهایت توانشونه...ایشال.. ناامیدمون نمیکنن...

#171
emran

emran

    ؟

  • اعضا
  • 1,559 posts
چرا یسریا میگن کاش اول بازی تو زمین ما بود بعد یسریا دیگه میگن نه کاش اونجا بود بیاید دلیلاتونو بگید. به نظر من برگردوندن نتیجه تو ورزشگاه خودمون راحت تره

#172
Mohammad-SS

Mohammad-SS

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 857 posts
همیشه اعتقاد داشتم بقیه رو برق میگیره ، مارو فک و فامیل ادیسون ! :hanghead: سخت ترین قرعه ی ممکنه بدون شک ، حتی اگه به رئال و بارسا هم میخوردیم انقدر نا امید نمیشدم که الان هستم ! رئال که به راحتی رفت فینال ، فقط باید دورتموندو با هر نتیجه ای شکست بده تا قهرمان بشه . اگر این فصل این تیم قهرمان نشه ، پرز باید سر تک تک بازیکنا + مورینیو رو بذاره لب جوب آب و ببره ؛ اون از بازی منچستر و این هم از این قرعه . حتی اگه بایرن رو هم بزنیم ، میخوریم به بارسا ؛ تبریک میگم به اون دوستمون ، آقایی که پشت میز وایساده بود ، موفق شد دهنمون رو مسواک کنه !

#173
Juve1996

Juve1996

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 569 posts
بازیکن های محروم هر 2 تیم رو اگه میشه بگید؟

#174
Ale10Forever

Ale10Forever

    Tired Juventini...

  • اعضا
  • 809 posts
جالبه به نظر میرسید عمو پاول از قرعه راضی نیست؛ البته تو قرعه سلتیک هم چهره ش همین حالت بود ولی بعدا مشخص شد خیلی هم حال کرده بوده با قرعه! :1:

#175
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,912 posts
خیلی سخت شد . خیلی خیلی سخت شد . بایرن میتونه همین الآن 11 نفر اصلیش بفرسته تعطیلات و قبل از بازی تحویل بگیره . هم اینکه قدرتش داره هم بوندس لیگاش تضمینه . خیلی بد شد , بایرن , بارسا , مادرید ! من دوست داشتم بازی رفت تورین باشه و یه 0-0 در بیاریم که اون سمت هر گلمون 2 تا باشه . همین الآن اگه بتونیم آلیانز یکی بزنیم , میشه صعود کرد . اما واقعا سخته , روزی که مرد میخواد . اگه خودمون رو فینال برسونیم احتمال انتقام 97 و 98 هست . از همین الآن باید با چند برد سری آ رو قطعی کنیم و آماده ی بازی شیم . این یووه میتونه تاریخ ساز شه .

#176
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9,087 posts
  • Locationتهران پیروزی
بایرنی ها تو خونه تعداد گل بیشتر دریافت کردن این فصل . باید همون بازی رفت تو مونیخ 2 گل بزنیم .

#177
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2,840 posts
اما تا اونجایی که من میدونمد بایرنیها بازیکن یک کارته چنتایی دارن.بازی با آرسنال هم سه تا بازیکنشون کارت گرفتن.ما کمتر از آرسنال که نیستیم .خوبیش اینه بازی اول میهمانیم و ما قدرت گل زدن به هر تیمی رو تو زمینش داریم و این یک امتیازه برای ما تا بازی برگشت کار رو تموم کنیم

#178
juventus_farzad

juventus_farzad

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 693 posts
چرا شما ها کلا نا امیدید؟ :1: مگه یووه کم تیمیه؟، بهترین خط دفاع و هافبک اروپا رو داریم بخدا :np: ما قهرمان اروپا رو تحقیر کردیم اینا که دیگه نایب قهرمانن اونم توی خونشون. :np: قرعه کشیه دیگه، ممکنم بود به مالاگا بخوریم، این تیم اگه واقعا عزم قهرمانی داره نباید از خوردن به تیمایی مثل بایرن ترس داشته باشه، اگه قرار بود تا فینال بریم و به اینا بخوریم من ترجیح میدادم توی همین مرحله باهاشون بازی کنیم، چون رفت و برگشت شده و خوبیش اینه که بازی اول توی مونیخه، اگه اتفاق خوبی هم نیفتاد ما بازی برکشت رو توی تورین داریم که هوادارامونم هستن، مثل بازی با چلسی.

#179
Seyyed Masoud

Seyyed Masoud

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 839 posts
بچه ها نیمه نهایی هم قرعه کشی میشه . هی نگید میخوریم به بارسا . به امید خدا بایرن رو میزنیم و تو سمیفینال میخوریم به دورتموند و اونها رو هم میزنیم . :evilgrin:

#180
Hamed-Juventusi

Hamed-Juventusi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 128 posts

بازیکن های محروم هر 2 تیم رو اگه میشه بگید؟


از بایرن خاوی مارتینز و فلیپ لام محرومند یوونتوس هم محرومی نداره فقط ویدال لب مرزه اگه بازی رفت کارت بگیره بازی برگشت رو از دست میده باید تو بازی رفت از غیبت دو بازیکن اصلیشون نهایت استفاده کنیم و حتما تو بازی حداقل گل زده رو داشته باشیم بازی سختیه در ضمن نیمه نهایی هم قرعه کشی هست





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users