Jump to content

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

Photo

هفته دوم سری آ - اودینزه 1-4 یوونتوس (یادبود فلیچه بورل)

- - - - -

  • Please log in to reply
112 replies to this topic

#101
Alessandro1989

Alessandro1989

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 355 posts
خیلی خوشحال شدم که پیش بینیم درست از آب در اومد نتیجه ی بسیار خوبی بود همه از سه امتیاز راضین حتی اگه تیمشون بازیه خوبی ارائه نکرده باشه در هفته های ابتدایی این 3 امتیازها بسیار مهم هستن امروز ادینزه قربانی شده ... هفته های بعدی قربانیهای بیشتری منتظر یووه هستن این پروزیها ادامه پیدا خواهد کرد چون که : ما یوونتوس هستیم

#102
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15,587 posts

بقوله آقایون ... داری " مثال مع الفارق " میزنی !

اینکه زیبایی نسبی و سلیقه ایه هیچ شکی نیس ولی فک نمیکنم هیچ عقل سلیمی اجازه بده نمایش های یوونتوس از فصل پیش تا الان رو زیبا قلمداد کنه .
زیبایی سلیقه ای هست مثلا وقتی 1 طرفداره فوتبال نمایش دفاعی و هنرمندانه چلسی جلو بارسا رو میپسنده چیزه واضحیه !
چون تو دفاعی بازی کردن و همچین نتیجه ای گرفتن با 10 نفر واقعا 1 اتفاق خارق العاده اس و همیشه قابله تحسین .

پس من هم نمیتونم این جمله غلطه چون واقعا غلط نیس !
چلسی تو فازه دفاع 1 نمایش عالی و بدون نقص اجرا کرد .

اما این مثال هیچ کاربردی واسه موقعیت خال حاضره ما نداره , شاید از 1 جهت بات موافق باشم که اگه روزی هم بتونیم نمایش خوب اجرا کنیم قطعا در فازه دفاع میتونیم دست به کاره خاصی بزنیم اما ما کلا تو همین 40 تا بازی بدونه شکستمون شاید تعداده نمایشه های خوبمون به 10 هم نرسه !!

همه این اتفاقا وقتی خوبه که روح 12 تیم به داشتن 1 خصوصیت عادت کنه و اون هم بزرگیه !
این تیم یوونتوس دیگه روح نداره چون ...


البته منظور من این نبود که زیبایی رو در تهاجم یا تدافع محدود کنم. فوتبالی زیباست که بیننده ازش لذت ببره. هرکسی از یه چیزایی توی فوتبال لذت می بره. شاید مثلا یکی مثل من حتی از حرکت های بدون توپ بعضی بازیکن ها هم لذت ببره. اگر من از فوتبال امروز یووه لذت برده باشم، برای من زیبا بوده. اگر شما لذت نبردید، برای شما زیبا نبوده. من می تونم مدعی بشم از بازی یووه لذت بردم و به نظرم بازی خوبی بود.


من نمی تونم قبول کنم یووه توی این 40 بازی 10 تا بازی خوب هم نکرده باشه. کاری که یووه تو فصل پیش کرد در تاریخ سری آ سابقه نداشته و این یه کار معمولی نیست. مگر اینکه منظورت از نمایش خوب، همون بازی زیبا باشه که اونموقع باز سلیقه ای میشه و بحثی توش نیست.

#103
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2,840 posts
من از بازی نیمه ی دوم تیم لذت بردم و زیبا هم بود.شاید کسانی که میگن زیبا نبوده حتما توقع دارن تیم سریع توپ رو بچرخونه در حالیکه اصلا تو هفته ی دوم با شرایط این بازی لزومی به این کار نبود ونیست.مصدومیت در همین ابتدا که هنوز تیم روی غلتک نیفتاده مشکل ساز میشه.با این وجود نیمه ی دوم اونچنان تیم مسلط بازی کرد که حتی اودینزه نمیتونستن صاحب توپ بشن به جز اون صحنه ی گلشون کلا اودینزه محو شده بود و تیم بیشتر داشت تمرین تاکتیکهاش رو انجام میداد. تیم بنظرم هنوز تو فاز حمله مشکل داره .ولی تو این بازی هماهنگی بهتری بین جووینکو و ووچینیچ وجود داشت.استفاده از ماتری و کوالیارلا کلا عذاب اوره .این دوتا رو حتما باید درفرصت بعدی رد کنن بره . ای کاش کاررا بجایبازی دادن به این دونفر از بازیکنی مثل پوگبا استفاده میکرد یا از جاکرینی .امیدوارم نسبت به تعویضهامون تو مواقعی که تیم نتیجه رو گرفته بجای تعویض مهاجمین با مهاجم این کار رو با هافبکهامون انجام بدیم چون ماتری و کوالیارلا باعث افت شدید بازی و ناهماهنگی اون میشن

#104
in the name of juve

in the name of juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 162 posts


این تیم یوونتوس دیگه روح نداره چون ...


واقعا نمی فهمم منظودتون از اینکه یوو روح نداره و بازی زیبا نمیکنه چیه یوو حتی قبل از کالچوپولی توی دوره ی لیپی و کاپلو هم هیچ وقت اینقدر یکدست بازی نمی کرد و خیلی از بازیها رو به لطف بازیکن های بزرگ و فرصت طلبی مثل الکس و ترزگل می برد یا شایدم اون موقع که دل نری و فرارا تیمو به نابودی کشوندن تیم روح داشت بابا بی خیال شید بعد از مدت زیادی داریم یه تیم به معنای واقعی کلمه توی زمین می بینیم :mad:

#105
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,912 posts

تصویر

باز هم یوونتوس ، باز هم اودینزه ، باز هم فریولی ، باز هم 4 گل


یوونتوس نتیجه ی 4-0 فصل 11-2010 رو امروز اینوزر باز سازی کرد که این بار با چهره ی مدافع ِ عنوان ِ قهرمانی پا به اودینه گذاشت و خبری از اون تیم ِ هفتم نبود ! یوونتوس هفته ی اول مقابل ِ پارما نشون داده بود که نشونه هایی از تیم ِ قهرمان ِ فصل ِ قبل رو در خودش داره و با 2 تغییر پا به میدان گذاشت که این تغییرات در روند ِ تاکتیمی ِ تیم نمیتونست تاثیر ِ منفی ای داشته باشه که خیلی هم مثبت بود . اما اودینزه از بازی ِ سخت با براگا در پلی آف ِ چمپیونز لیگ برای این دیدار حاظر شد و خستگی ِ این تیم عاملی بود که بیشتر از هر چیزی به چشم میومد !

و اما جزئیات ِ بازی ! سیستم ِ 3-5-2 ای که دو تیم استفاده می کردن نشون می داد که هر دو تیم روی خلاقیت ِ بازیکن های میانی و سرعت ِ بازیکن های کناری حساب ِ ویژه باز کردن که همین موضوع باعث شد که جذاب ترین صحنه های بازی به جدال ِ لیختشتینر با آرمرو در کناره های زمین اختصاص پیدا کنه . بازی خیلی سرد پیش می رفت و اون چیزی که از بازی ِ یوونتوس مشخص بود ، روی پاس های مستقیم و پشت ِ دفاع ِ پیرلو حساب ِ ویژه ای باز کرده بودن . توازن ِ بازی بیشتر از 12 دقیقه دوام نداشت و با اخراج ِ دروازبان ِ اودینزه ، این بازیکن کاری کرد که هم تای خودش یکی از بیکار ترین روز های خودش رو سپری کنه . با اخراج ِ برکیچ توازن ِ بازی کاملا بهم ریخت و این کار جلوی این یوونتوس بدون ِ شک مساوی با باخت هست . بر خلاف ِ هفته ی قبل ویدال تونست این پنالتی رو گل کنه تو اسمش همچنان بعد از نشون دادن ِ نقطه ی پنالتی توسط ِ داور به ذهن خطور کنه . باز با مالکیت ِ تمام ِ یوونتوس همراه بود و این بار با یک میس تیک از مدافع های اودینزه توپ جلوی پای میرکو قرار گرفت تا اولین ِ گل ِ فصل رو به عنوان ِ مهاجم به ثمر برسونه !

اینکه یوونتوس با دو تغییر نسبت به بازی ِ قبل داشت بازی می کرد نمیتونه دلیل ِ قانع کننده ای برای این باشه که یوونتوس نتونست اون بازی ِ زیبای همیشگی رو از خودش نشون بده . بازی ای که جلوی لاتزیو و اینتر و رم کرد و هر فوتبال دوستی رو حیرت زده کرد . هنوز دلیل ِ اینکه یوونتوس نتونسته اون نمایش رو به اجرا در بیاره رو متوجه نشدم ، چون نمیشه بهونه ی همیشگی ِ هفته های اول رو آورد چون ترکیب ِ اصلی ِ این تیم فقط 2 تغیر داشته که اتفاقا تغییرات ِ مثبتی بوده . آسامواه ای که به نظر ِ خیلی ها همچنان جز ء 3 بازیکن ِ برتر هر بازی ِ یووه هست و جووینکو ئی که با دو گل و 1 پنالتی جای هیچ بحثی رو برای منتقدانش نمیذاره . آخرین باری که یوونتوس ِ قدرتمندی رو دیدم به بازی ِ نوارا و شاید کالیاری بر می گرده و به نظرم بازیکنای این تیم که اکثرا تجربه ی قهرمانی نداشتن ، با یک اسکودتو ارضا شدن و همین عاکل باعث ِ از دست رفتن ِ کوپا ایتالیا هم شد . میرکو ووچینیچی که یکی از 5 بازیکن ِ برتر ِ فصل ِ قبل بود با بی خیالی ِ تمام ، موقعیت ها رو یکی پس از دیگری از دست میده و اگر توپ با سرعتی بیشتر از اون چیزی که انتظارش رو میکشه از کنارش رد شه ، به هیچ وجه دنبال ِ توپ نمیره !

نمیدونم تا چه زمانی باید برای دیدن ِ اون یوونتوس ِ زیبا صبر کرد ولی امیدوارم این زمان کوتاه باشه . هر چند که این بازی با 4 گل در زمین ِ تیم ِ سوم ِ سری آ تموم شد ولی اصلا بازی ِ راضی کننده ای نبود . گلی که خوردیم اشتباهی بود که 4،5 بازیکن دست ِ جمعی مرتکب شدن و در بازی ای که میتونست به کلین شیت های کاپیتان اضافه کنه ، اولین خط ِ تیره ی جدول ِ ما رو برداشت . توپی که ماتری لو داد و بازیکن از کنار ِ آسامواه گذشت و به راحتی از جلوی مارونه پاس داد و دفع ِ خوب ِ بازتزالی به جایی که بونوچی باید حضور می داشت و غفلت ِ لیختشتینر و گل !!! این برای بهترین خط ِ دفاعی ِ جهان اصلا خوب نیست که اینطور گل دریافت کنه ، مخصوصا اگه بازی ها به مراحل ِ سخت تر با رقبای قوی تر برسه .

در کل فعلا نمیشه راجع به تیم بیشتر از این نظر داد . باید منتظر ِ بازی های سخت تر باشیم تا عیار ِ تیم مضخص بشه . این بازی رو دوست داشتم که 1-0 برنده شیم تا اینکه گلی بخوریم .

#106
alexi kourd

alexi kourd

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,503 posts
خوب برا من بازی دیشب یه حال و هوای تازه ای داشت اولین بازی یووه بود که به صورت HD میدیدم و خیلی با حال بود کلا در مورد بازی میتونم بگم من بدم میاد تیمی 10 نفره بشه و این بازی رو بی روح میکنه اودینه بعد 10 نفره شدن که به نظر من اخراج اشتباهی بود دیگه اون تراوت و شادابی رو نداشت یووه هم به طبع در مقابل تیم 10 نفره راحت بازی میکنه و دیگه خودش رو خسته نمیکنه و این باعث میشه بازی جذابیت نداشته باشه من شخص دیروز از روز هایی بود که دوس داشتم بازی زود تموم شه چون حس خاصی بازی برام نداشت تنها نکته ای که میتونم اشاره کنم گل های بد خوردن هستش یووه نباید تو این جور بازی ها که تیم حریف موقعیت نداره گل بخوره این خیلی مهمه دفاع باید اقتدار خودش رو حفظ کنه

#107
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10,863 posts
واقعا یوونتوس قشنگ بازی نمیکنه؟ :np: حسین دلایلت تو حلقم :1: الان همه ی دنیا وقتی میخوان بگن تیممون قشنگ بازی نکرد ، میگن مثل یوونتوس و بارسا بازی نکرد دیشب داشتم بازی بارسا و والنسیا رو میدیدم ، ما دقیقا مثل بارسا بازی کردیم ضمنا هفته دومه ، بازی تیم های دیگه رو ندیدید لطفا نظر ندید ، الان اکثر تیم ها اصلا خوب بازی نمیکنن ولی ما هم خوب بازی میکنیم ، هم نتیجه میگیریم من کاملا از بازی یووه راضی هستم ، از این 180 دقیقه ای که در فصل جدید دیدم ، یک دقیقه هم پیش نیومد که از بازی خسته بشم yes1

#108
FarSH4D

FarSH4D

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 215 posts
دقیقا این دو بازی رو دلم میخواست مو به مو ببینم، اصلا برام نیست 10 نفره شدن اودینزه بالاخره همۀ بازیها قرار نیست مهیج باشه من از همین گردش توپ، پاسکاری و ... کیف میکنم. من از بازیِ دیشب حالا به هر نحوی شروع شد و تموم شد لذت بردم، تیمم 4 تا هم زده، تازه دلم میخواست بازم ادامه داشت! :sigh: اول فصله همینم کافیه!

#109
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2,544 posts
نمایش یووه تا الان تحسین برانگیز بوده چون با حاشیه ها و سختی های زیادی نسبت به بقیه تیم ها لیگ رو شروع کردیم دقت کنین این نمایش بدون حضور کونته رو نیمکته این خیلی عجیب و فوق العادست این فصل نوید یک فصل فوق العاده رو میده مطمئنم بهتر از فصل قبل نتیجه میگیریم

#110
Soul Survivor

Soul Survivor

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 334 posts

[img width=480 height=401]http://www.ilmattino.it/MsgrNews/HIGH/20120902_giovinco.jpg[/img]


That Wasn't the Best of You

یوونتوس در هفته دوم سری آ هم پیروز شد تا با 6 امتیاز و تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار بگیره. یوونتوسی که نسبت به بازی قبلی برابر پارما بهتر بود، اما هنوز با بازی های درخشان فصل پیش فاصله داره. البته اخراج دروازه بان اودینزه تا حدود زیادی روند بازی رو تغییر داد تا یووه آن چنان برای رسیدن به گل به اصطلاح به آب و آتش نزنه و با خیالی راحت تر بازی رو ادامه بده. گفتنی ها رو دوستان به خوبی بیان کردند اما نکات دیگری رو از بازی یووه برداشت کردم که در ادامه به اون ها می پردازم.

کونته و کاررا در این بازی هم از زوج ووچینیچ و جووینکویی که صد البته بسیار هماهنگ تر از بازی قبل بودند در خط حمله استفاده کردند. اما وظایف این دو نفر و به خصوص ووچینیچ نسبت به بازی قبل تفاوت داشت. هنگامی که تیم در حالت دفاعی بود، بر خلاف بازی قبل میرکو در معدود دفعاتی وارد زمین خودی شد و بیشتر اوقات جلوی 3 مدافع اودینزه حضور داشت و همین موضوع باعث شده بود که بین مدافعین و هافبک های اودینزه که برای جبران گل خورده تلاش می کردند فاصله بیافته. در هنگام کارهای تهاجمی در بسیاری از لحظات ووچینیچ به پشت محوطه جریمه حرکت می کرد تا هم از قدرت شوت زنیش و هم هوشش برای پاس دادن استفاده کنه و جووینکو، مارکیزیو و تا حدودی ویدال و لیکشتاینر با استارت های سریع وارد قلب دفاع حریف می شدند و بدین طریق سعی بر صاحب توپ کردن اون ها می کردند. در واقع یک سیستم چرخشی حاکم بود به طوری که هر لحظه یک فرد در پست مهاجم هدف بود اما وقتی توپ بهش نمی رسید به عقب بر می گشت تا شخص دیگری نفوذ رو انجام بده. البته مدافعین تیم هم در این سبک بازی بسیار نقش داشتند چرا که وقتی پیرلو صاحب توپ بود و به ویژه زمانی که وارد یک سوم دفاعی حریف نشده بود، بارزالی سریعا خودش رو در کنار پیرلو قرار می داد و از اون طرف کیه لینی هم چنین وضعیتی به خودش می گرفت اما جورجو با احتیاط بیشتری بازی می کرد به این دلیل که اودینزه بعد از خروج فابرینی، که به علت اخراج دروازه بان با دروازه بان ذخیره تعویض شده بود، حملاتش از سمت چپ خودی و سمت راست یووه خنثی شده بود و عملا از این سمت حرکت آن چنانی نمی کردند و بیشتر حرکاتشون از سمت راستشون بود. به همین دلیل کیه لینی محتاط تر باشه و آساموا هم بیشتر به کارهای دفاعی بپردازه و با حضور مارکیزیو در پاره ای از مواقع در اون سمت، باعث شده بود که تجمع بازیکنان یووه در سمت چپ زیاد بشه که تا حدودی توازن رو به هم زده بود و چندان جالب به نظر نمی رسید. بونوچی هم به عنوان مدافع آخر با فاصله پشت سر پیرلو قرار داشت. این آرایش بازیکنان باعث شد هافبک های یووه من جمله ویدال و مارکیزیو با فراغ بال بیشتری در حملات حضور داشته باشند و وظیفه حمایت از پیرلو بر دوش مدافعین بود.

یوونتوس در این بازی خیلی کم از کناره ها بازی کرد و سعی می کرد بازی در عمق رو انجام بده از این جهت، لیکشتاینر و به خصوص آساموا در هنگام حمله حضور چندانی نداشتند. در نیمه دوم، یووه تا حدودی سعی در آرام کردن بازی و حفظ نتیجه داشت که به علت هماهنگی بهتر که نسبت به بازی با پارما بین بازیکنان وجود داشت و ناتوانی اودینزه در فشار آوردن به روی دروازه بوفون این موضوع به راحتی انجام پذیر بود. البته به شخصه در بعضی مواقع احساس بی انگیزگی در بازیکنان هم بهم القا شد که شاید با تعویض های بهتر می تونست برطرف بشه. وقتی که یوونتوس گل سوم رو زد، عملا شاگردان گویدولین رغبت بالایی برای جبران یا حتی کم کردن فاصله هم نشون ندادند و این جا میشد با ورود بازیکنانی که کمتر به بازی گرفته شدند مثل جاکرینی و پوگبا این بازی سرد در بین بازیکنان رو از بین برد.

سبا با دو گلی که به ثمر رسوند و همچنین تاثیر مستقیم بر روی گل اول بازی حقش هست که به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته بشه. در این بازی ضریب اشتباهاتش پایین تر اومده و بهتر خودش رو در جریان بازی حفظ کرد. اما نباید از کلودیو مارکیزیو هم در این بازی غافل شد. مارکیزیو در این سن واقعا یک بازیکن پخته شده. با تقریب خیلی خوبی میشه گفت که حرکات اضافی در بازیش اصلا دیده نمیشه. کاملا در خدمت تیم هست. با کار کردن بر روی ویژگی های تدافعی اش، هافبک بسیار کاملی شده و به دلیلی هوش بالایی هم که داره واقعا حضورش در زمین تاثیر گذار هست. دیدن بازیش برای من که واقعا لذت بخش هست حتی با وجود اینکه خیلی ها اعتقاد دارند که در زمین زیاد دیده نمیشه.

در مجموع که یوونتوس نسبت به بازی قبل بهتر بود اما هنوز جای پیشرفت و باز هم بهتر شدن رو هم داره. شاید با شروع لیگ قهرمانان و بیشتر در کوران مسابقات قرار گرفتن، یوونتوس خیلی بهتری رو حتی نسبت به فصل گذشته و برابر حریفان بزرگ تر شاهد باشیم.

#111
hosseinjuve

hosseinjuve

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 458 posts
بعضی انسانها رو من ستایش میکنم :np: انسانهایی که باوجود اینکه حرفهاشون و نظریه هاشون به بن بست میخورن و اشتباه از آب در میان ولی بازهم حاضر به کوتاه آمدن از منبر سخنانشون نیستن :np:

فکر کنم به این روش لجبازی و انتقادکردن خالی گفته میشه و اصلا به دور از گفتگو و مطرح کردن نظر هست! همچین افرادی معمولا قصدشون بهبود شرایط نیست بلکه تخریب کردن با هر روشی هست! yes1


--------------------------



درسته که بازی دیروز یووه اون جذابیت نداشت ولی چیزی که مشخصه و ثابت شده اس اینه که سردی بازی به علت ناتوانی اودینزه بعداز اون اخراج اشتباه بوده نه ضعف یوونتوس!

یه بار رضا(327) یه موضوعی رو گفت که معمولا تیم های ایتالیایی به نسبت تیم های دیگر اروپا یه اخلاقی دارن و اون این هست که در همچین وضعیتی زیاد به دنبال خوردکردن و تحقیر حریف نمیرن! به نظر من دیروز یووه نخواست به خودش فشار بیاره و علت افت سرعت تیم هم این بود!


#112
in the name of juve

in the name of juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 162 posts
بچه ها خاهشا به سایت meydan.ir برید و توی نظر سنجی شبکه ی ورزش به یوو رای بدید شاید بازیامونو بیشتر پخش کنن

#113
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,912 posts

Juventus Players Stats Against Udinese

1Gianluigi Buffon | Touches : 23 , Pass : 11 , Long Pass : 4 , Minutes Played : 90 , Rating : 6.2


3Giorgio Chiellini | Touches : 85 , Tackle : 3 , Shots Blocked : 1 , Fouls : 1 , Pass : 67 , Long Balls : 6 , Pass Accuracy : 93% , Shots : 1 , Shots On Target : 0 , Mintues Played : 71 , Rating : 7.54


15Andrea Barzagli | Touches : 88 , Tackle : 2 , Shots Blocked : 0 , Fouls : 1 , Pass : 74 , Long Balls : 10 , Pass Accuracy : 97% , Shots : 0 , Shots On Target : 0 , Mintues Played : 90 , Rating : 7.08


19Leonardo Bonucci | Touches : 68 , Tackle : 3 , Shots Blocked : 0 , Fouls : 2 Yellow Card : 1 , Pass : 49 , Long Balls : 2 , Pass Accuracy : 88% , Shots : 2 , Shots On Target : 0 , Mintues Played : 90 , Rating : 7.02


26Stephan Lichtsteiner | Touches : 51 , Tackle : 1 , Pass : 28 , Long Balls : 0 , Pass Accuracy : 86% , Key Passes : 2 , Shots : 2 , Shots On Target : 0 , Offsides : 1 , Mintues Played : 90 , Rating : 6.67


22Kwadwo Asamoah | Touches : 62 , Tackle : 5 , Pass : 42 , Long Balls : 2 , Key Passes : 1 , Assist : 1 , Pass Accuracy : 88% , Successful Dribbles : 1 , Shots : 0 , Shots On Target : 0 , Offsides : 0 , Mintues Played : 90 , Rating : 7.85


21Andrea Pirlo | Touches : 136 , Tackle : 2 , Pass : 128 , Long Balls : 10 , Key Passes : 6 , Assist : 1 , Pass Accuracy : 89% , Successful Dribbles : 0 , Shots : 2 , Shots On Target : 0 , Offsides : 0 , Mintues Played : 90 , Rating : 8.09


23Arturo Vidal | Touches : 108 , Tackle : 7 , Pass : 86 , Long Balls : 1 , Key Passes : 1 , Pass Accuracy : 88% , Successful Dribbles : 4 , Shots : 1 , Shots On Target : 1 , Goals : 1 , Offsides : 0 , Mintues Played : 90 , Rating : 9.04


8Claudio Marchisio | Touches : 96 , Tackle : 2 , Fouls : 3 , Yellow Cards : 1 , Pass : 80 , Long Balls : 4 , Key Passes : 1 , Pass Accuracy : 93% , Successful Dribbles : 0 , Shots : 3 , Shots On Target : 2 , Offsides : 0 , Mintues Played : 90 , Rating : 7.14


12Sebastian Giovinco | Touches : 49 , Tackle : 2 , Pass : 30 , Long Balls : 1 , Key Passes : 2 , Pass Accuracy : 77% , Successful Dribbles : 3 , Shots : 4 , Shots On Target : 2 , Goals : 2 , Offsides : 1 , Mintues Played : 75 , Rating : 9.99


9Mirko Vucinic | Touches : 41 , Tackle : 1 , Pass : 24 , Long Balls : 0 , Key Passes : 1 , Pass Accuracy : 88% , Successful Dribbles : 2 , Shots : 4 , Shots On Target : 4 , Goals : 1 , Offsides : 0 , Mintues Played : 75 , Rating : 8.46


39Luca Marrone | Touches : 13 , Tackle : 1 , Pass : 11 , Long Balls : 1 , Key Passes : 0 , Pass Accuracy : 100% , Successful Dribbles : 0 , Shots : 0 , Shots On Target : 0 , Offsides : 0 , Mintues Played : 19 , Rating : 6.17


27Fabio Quagliarella | Touches : 12 , Tackle : 0 , Pass : 6 , Long Balls : 0 , Key Passes : 1 , Pass Accuracy : 100% , Successful Dribbles : 1 , Shots : 2 , Shots On Target : 1 , Offsides : 0 , Mintues Played : 15 , Rating : 6.38


32Alessandro Matri | Touches : 12 , Tackle : 0 , Fouls : 1 , Yellow Cards : 1 , Pass : 8 , Long Balls : 0 , Key Passes : 1 , Pass Accuracy : 75% , Successful Dribbles : 0 , Shots : 0 , Shots On Target : 0 , Offsides : 0 , Mintues Played : 15 , Rating : 5.77







1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users