پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس - ناپولی (فینال جام حذفی ایتالیا)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
267 پاسخ برای این موضوع

#81
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران


مطمئنی ؟ :cuckoo: ، چون گارگانو هافبک دفاعیه و دوسنا و زونیگا هافبک چپ بازی میکنن ، من که احتمال میدم ژمایلی جای گارگانو رو بگیره و زونیگا چپ بازی کنه.


راس میگی یاسر :1:
اشتباه نوشتم :Facepalm: :Facepalm:
گارگانو نقشی که پیرلو تو 3 - 5 - 2 بازی میکنه رو تو ناپولی بعهده داره :1:

ولی واسه وینگ بک چپ از بین دوسنا و زونیگا باید یکیشونو انخاب کنه !
بستگی داره که بعد حمله واسش مهم تر باشه یا فاز دفاعیش .
زونیگا قطعا تو حمله خیلی بهتر میتونه کمکه تیم کنه , در عین حال دوسنا هم در دفاع خیلی بهتر از زونیگاس

#82
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال


گارگانو نقشی که پیرلو تو 3 - 5 - 2 بازی میکنه رو تو ناپولی بعهده داره :1:



البته بیشتر نقشی شبیه ویدال داره :1:
یه هافبک دفاعی ریزه میزه با قدرت بدنی و جنگندگی بالا که نقش یه قلدر رو تو زمین داره .

#83
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران

البته بیشتر نقشی شبیه ویدال داره :1:


نه یاسر . اتفاقا دقیقا همون پستی که پیرلو تو 3 - 5 - 2 واسه ما بازی میکنه ( هافبکه مرکزی که 1 کم عقب تر از 2 تا هافبک دیگه هم بازی میکنه ) گارگانو هم همون نقشو داره !

2 تا هافبکی که جلوتر از اون بازی میکنن اینلر و همسیک هستن !

#84
!ale4ever!

!ale4ever!

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 192 ارسال
نقش پیرلو رو تو 3-5-2 ناپولی ایلنر انجام میده.همیشه نزدیکترین بازیکن به دفاع خودشون هست.گارگانو بازیکن پرتلاشیه.تو کارهای دفاعی مثل تراکتور 90 دقیقه تیم حریف روپرس میکنه.

#85
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تصویر

20 بازیکن توسط کونته برای بازی فینالِ کوپا ایتالیا در مقابلِ ناپولی دعوت شدند :

1 Buffon
4 Caceres
7 Pepe
8 Marchisio
10 Del Piero
13 Manninger
14 Vucinic
15 Barzagli
18 Quagliarella
19 Bonucci
20 Padoin
21 Pirlo
22 Vidal
23 Borriello
24 Giaccherini
26 Lichtsteiner
28 Estigarribia
30 Storari
32 Matri
34 Marrone


کیه لینی و ده چلیه به علت مصدومیت حضور ندارن. خبری از گروسو ، الیا و کراسیچ هم نیست.

#86
HeIlIG DaVidS

HeIlIG DaVidS

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4912 ارسال
تصویر

12 سپتامبر 1993 تا 20 می 2012 .

19 سال عشق در بین ِ دو تاریخ .

از اولین بازی تا آخرین بازی در برابر ناپولی .

هر چه احترام بگذاریم کم است ، جهان باید به او تعظیم کند .

فردا شب به پاس ِ 19 سال عشق و وفاداری به یووه ، علامتی بر روی پیراهن بازیکنان حک خواهد شد .

روزهای سختی می گذرد !!!

#87
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
منم امیدوارم استوراری فیکس باشه ولی با روحیه جاه طلبی که از کونته سراغ دارم بعیده ریسک کنه چون کونته فقط و فقط به موفقیت و پیروزی فکر میکنه مثل مورینیو باید دید فردا چی میشه و ترکیب چجوری خواهد بود دقت کردین اصلا تو هیچ بازی ای نمیشه ترکیب اصلی تیم رو قاطعانه حدث زد به نظر من این خیلی نکته مثبتیه زمان مربی های قبلی ترکیب تیم رو خیلی راحت میشد حدث زد

#88
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - احساس خیلی منحصر به فرد و فوق العاده ای دارم، این اولین فینال زندگی من به عنوان مربیه. - ما می تونیم تاج یک فصل فوق العاده رو روی سر بزاریم. فرصتی برای بالا بردن جام برای دومین بار در این فصل - ما بعد از موفقیت در اسکودتو به این بازی رسیدیم و یک هفته جشن و شادی. ولی من از بازیکن هام خواستم فعلا جشن رو متوقف کنند و فقط به فینال تمرکز کنند. - ما به سختی تلاش کردیم تا به اینجا رسیدیم. ما می دونیم که فصل فوق االعاده ای داشتیم، ولی می تونم اون رو تبدیل به فرا-فوق العاده کنیم ! - (در مورد بازی 3-3 با ناپولی می پرسند) در ناپل ما فهمیدیم تیمی ساخته شده از فولاد هستیم. - ناپولی بدترین حریفی که میشه در فینال باهاش روبرو شد، اونا پتانسیل خیلی زیادی دارند. - (در مورد قضیه شرط بندی می پرسند) من همون چیزی رو برای گفتن دارم که در طول فصل گفتم. مقاله های دیروز رو هم خوندم، واقعا چیزی برای جواب دادن توش نیست. هروقت ازم خواستن شهادت بدم، میرم و شهادت می دم. + اگر اشتباه نکنم آخرین باری که یووه در یک فینال پیروز شد، فینال لیگ قهرمانان در همین ورزشگاه بود که کونته هم کاپیتان یووه بود در اون بازی. ازون موقع یووه تا حالا 5 بار فینال رفته، هر 5 تا رو باخته.

#89
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کایپتان : - (می پرسند فردا وقتی وارد زمین بشی به چی فکر می کنی) نمی دونم فردا چه فکری می کنم. ولی می دونم الان و تا قبل از بازی به چه چیزی فکر می کنم. - من سعی می کنم متمرکز باشم روی بازی، یه ذهن خالی و دوری کردن از تمام چیزای که در ارتباط با این فصل فوق العاده ما وجود داره. - خیلی ساده، من فقط روی کاپ تمرکز می کنم. - نمی دونم بازی آخر چطوری باشه، ولی هر اتفاقی تا الان افتاده بی اندازه فوق العاده بوده، باورنکردنی بوده. - امیدوارم فردا هم بتونیم صفحه ی پیروزی دیگری در تاریخ یووه قرار بدیم. - این هفته، شاید هفته های اخیر و ماه های اخیر متفاوت بوده برای من، ولی در درون من جز تمرکز برای پیروزی چیزی وجود نداره. - در سری آ تونستیم انجامش بدیم، و حالا این فرصت عالی رو داریم. - (ازش می پرسند فکر نمی کنی مستحق تمدید قراداد هستی ؟ ) باید تکرار کنم این مسئله رو باز، شاید شما فکر می کنید من همینطوری دارم این حرف رو می زنم. ولی حقیقت همینه. این سفر فوتبال من تا امروز من رو به این اعتقاد رسونده که تنها چیزی که اهمیت داره، حال ه. - تنها چیزی که در این لحظه موقع شنیدن سوال های شما اهمیت داره، تلاش برای پیروز شدن در فینال فرداست. - بعد ازون تعطیلات تابستانی و بعد هم زمانی زیادی دارم که فکر کنم در مورد آینده ام و وقتی که مسن تر شدم می خوام چیکار کنم. - (در مورد اون آرم می پرسن) از من خواستن که آیا چیز خاصی برای بازی فردا می خوام و این برچسب رو پیشنهاد دادن که من با خوشحالی قبول کردم. من لوگو خودم و امضام رو دادم به همراه اون 2 تاریخ، به عنوان نمادی ازین سال هایی که بین این دو تاریخ بود. - این نشون دهنده رابطه من و کارم، و خصوصا رابطه ی من و یووه است. - ما در بهترین شرایط و بدترین شرایط هستیم فردا. در فینال کوپا ایتالیا ولی مقابل ناپولی که نشون داده تیمی که به سختی میشه شکستش داد. فردا ما کار سختی در پیش داریم. - اگر فکر کنیم چه سختی کشیدیم تا به اینجا برسیم، اونوقت همه ی فکر و ذهنمون رو می زاریم روی زمین و آن چه که می تونه ما رو پیروز کنه. - این باید تنها تمرکز ما باشه.

#90
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
[img width=480 height=195]http://football-italia.net/sites/default/files/imagecache/main_photo/%5Btype%5D/%5Bnid%5D/juventus-silence490ai_0.jpg[/img]

فردا شب به احترام کشته شدن ملیسا باسی 16 ساله ، بازی با 1 دقیقه سکوت برگزار میشه.

در مدرسه Morvillo-Falcone واقع در بریندیسی ، یک بمب گذاری صورت گرفته که باعثِ کشته شدنِ باسی و آسیب رسیدن به 6 نفر دیگه میشه که حالِ 4 تای اونها در وضعیت بحرانی قرار داره.

دلایل این بمب گذاری مشخص نیست ، اما انگشتِ اتهام به سمتِ مافیای محلی ـه ؛ گفته میشه به خاطر اسم این مدرسه ، که به نام زوجیه که در مبارزاتِ ضدِ مافیایی مشارکت داشتن و قبلاً تو یه بمب گذاری دیگه به قتل رسیده بودن ، این مدرسه مورد هدف قرار گرفته.

#91
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
تصویر

کریستین بریگی ، داورِ 39 ساله ی ایتالیایی این دیدار رو قضاوت خواهد کرد. اولین قضاوتش در سری آ ، به 7 دسامبر 2003 برمیگرده که بازی سمپدوریا - سیه نا (2-1) رو سوت زد. در این فصل (2012-2011) مجموعاً 19 بار در سری آ و کوپا ایتالیا حضور داشته که 81 کارتِ زرد و 3 کارتِ قرمز از جیبش بیرون اومده ؛ 5 بار هم نقطه ی پنالتی رو نشون داده.

برای یوونتوس هم در کل 11 بار سوت زده که حاصلِ اون 8 پیروزی ، 2 تساوی و 1 شکست بوده. در این فصل (2012-2011) ، 2 بار داورِ یوونتوس بوده : پالرمو - یوونتوس (0-2) و یوونتوس - کاتانیا (3-1).

+ ترکیب پیش بینی شده توسط اسپورت مدیاست برای دو تیم :

[img width=480 height=179]http://up.vatandownload.com/images/knlbophiqob2ubqijju.jpg[/img]

برای دیدن عکس در اندازه واقعی ، روی عکس کلیک کنید.

طبق پیش بینی مدیاست ، نیمکت یووه هم به این شکل خواهد بود :

On Sub. Bench : A.Manninger, S.Pepe, M.Vucinic, F.Quagliarella, S.Padoin, E.Giaccherini, A.Matri

#92
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
کاسرس در دفاع میانی سمت چپ باشه یک خورده مغز ادم رو به خارش میندازه

#93
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال
معمولا میشه به ترکیب های مدیاست اعتماد کرد ولی این ترکیبش خیلی تخیلی میزنه :1: یعنی واقعا کونته میخواد ووچینچ رو بذاره بیرون بوریلو رو بازی بده !؟ :1: حالا بازی کردن استگاریبیا رو میشه یه جوری توجیح کرد ولی این یکی دیگه خیلی سخته ! راستش از وقتی یوونتوس رو شناختیم یه تیم تماما بازنده در فینال ها بوده ، امیدوارم به سرنوشت فینال های قبلی دچار نشه این بازی هم

#94
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
زیاد با کاسرس مشکلی ندارم چون دفاع نفوذی خوبی ازش دیدیم روبروی میلان و واقعا خودشو ثابت کرده اما مگه قرار نبود میلوش تو بازی آخر بازی کنه؟ مگه هودش و کنته 2 هفته پیش مصاحبه نکردن خودم یادمه گفت همه تلاشمو میکنم آخرین بازیم با یووه خاطره ساز بشم اونوقت چرا تو ترکیب 22 نفره هم نیست؟! :62: :waiting:

#95
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال

راستش از وقتی یوونتوس رو شناختیم یه تیم تماما بازنده در فینال ها بوده ، امیدوارم به سرنوشت فینال های قبلی دچار نشه این بازی هم



آره واقعا منم از همین می ترسم. گفتم تو پست قبلیم، یووه 5 فینال اخیری که رسیده رو باخته :np:

#96
aminibme

aminibme

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 716 ارسال
آخه این بوریلو چیه؟ حتی یه پاس هم بلد نیست بده بگیم بازی سازیش خوبه شاید کمک کنه اله گل بزنه.فقط هم تکروی میکنه.اه کاش ماتری بود خدایا ماتری رو زود به بازی بیاره :sleep:

#97
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

[img width=480 height=357]http://shiaupload.com/images/11572641337118224614.jpg[/img]
:2qcmh45: :1: :Facepalm:



#98
جمال دلپیرو

جمال دلپیرو

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 77 ارسال
بالاخره فینال کوپا ایتالیا هم رسید و امیدوارم هم که امروزم برنده بازی بشیم وقهرمان و کاپیتان الکس دریک فصل برا بار دوم جام بالای سر ببر
ترکیب دوتیم
ترکیب یوونتوس
يوونتوس: استوراري، بونوچي، بارزالي، کاسرس، ليششتاينر، ويدال، پيرلو، مارکيسيو، جياچريني، ووچينيچ، دل پيرو
ترکیب ناپلی
ناپولي: دي سانتيس، کامپاينرو، کاناوارو، آرونيکا، ماجو، اينلر، دزمايلي، دوسنا، همسيک، لاوتزي، کاواني

#99
juventus_maf

juventus_maf

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 439 ارسال
بوریلو برای این باز فکر نکنم بتونه مفید باشه......من ووچینیچ رو ترجیح می دم.........

#100
Amir Delpiero

Amir Delpiero

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 822 ارسال

فکر کنم این ترکیب امشب باشه :1:
[img width=480 height=273]http://shiaupload.com/images/09172440481569856801.jpg[/img]

رسمی:
Juventus: Storari; Barzagli, Bonucci, Caceres; Lichtsteiner, Vidal, Pirlo, Marchisio, Estigarribia; Del Piero, Borriello

Juventus bench: Manninger, Padoin, Giaccherini, Pepe, Matri, Vucinic, Quagliarella

Napoli: De Sanctis; Campagnaro, Cannavaro, Aronica; Maggio, Dzemaili, Inler, Hamsik, Zuniga; Lavezzi, Cavani

Napoli bench: Rosati, Grava, Fernandez, Britos, Dossena, Pandev, Vargas





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی