پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

وزارت دفاع : یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
14 پاسخ برای این موضوع

#1
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
عملکرد دفاعی یوونتوس یکی از کمک های بزرگ برای پیروزی های متوالی آن ها بوده است. لوکا چتا از فوتبال ایتالیا به روی قلب دفاعی یووه که می تواند پشتوانه ایتالیا در لهستان و اوکراین باشد ریز می شود.

وزرای دفاع یوونتوس

لوکا چتا
فوتبال ایتالیا

[img width=480 height=195]http://www.football-italia.net/sites/default/files/imagecache/news_main_item/blog_images/barzagli-chiellini490ai.jpg[/img]

نفوذ ناپذیر کلمه ی سنگینی است، ولی این توصیفی است که لئوناردو بونوچی برای خط دفاع یووه بعد از یک کلین شیت دیگر مقابل نوارا به کار می برد. درحالی که از آن سو مهاجمان در حال انجام کار خود هستند - در این نوار پیروزی 8 بازی گذشته 23 گل زده اند - جان لوئیجی بوفون، در 9 بازی گذشته توپ را فقط 1 بار از تور دروازه اش جمع کرده است.

بونوچی بعد از پیروزی در سیلویو پیولا می گوید " موفقیت ما در خط دفاع به ارزش های تیم اضافه کرده است، فکر می کنم دفاع نفوذ ناپذیر یووه از رازهای موفقیت یووه در این فصل بوده است". در 35 بازی این فصل یووه تنها 18 گل خورده است. این شبیه میلان افسانه ای کاپلو در 1993-1994 است که در 34 بازی فصل 15 گل خورده بود. یووه در نیم فصل اول 12 گل خورده بود و از آن به بعد در 16 بازی نیم فصل دوم تنها 6 گل خورده است. در تمام فصل تنها جنوا و ناپولی بودند که توانستند در یک بازی بیش از 1 گل به یووه بزنند.

سردرد دفاعی یووه در فصول گذشته را نمی شد نادیده گرفت. در فصل فاجعه بار 2009-2010 یوونتوس با 56 گل خورده و تفاضل گل منفی، آماری حتی بدتر تر از آتالانتای سقوط کرده (53 گل خورده) داشت. در فصل بعد یووه کمی بهتر شد ولی با این حال باز هم 47 گل وارد دروازه اش شد. اما امروز بوفون به ندرت مجبور به انجام کاری می شود. در نوار پیروزی فعلی تنها مقابل اینتر بود که بوفون به زحمت افتاد. در واقع یووه باید ممنون این 3 نفر (یا 4 نفر) باشد که در خط دفاع کار اندکی برای شماره 1 ایتالیا باقی گذاشته اند، چون یووه از لحاظ ضربه به سوی دروازه اش با 9 ضربه به ازای هر بازی بهترین تیم ایتالیا بوده است.

همه ی این ها با 3 مهره ی فوق العاده یووه ممکن شده است، بارتزالی، بونوچی و کیلینی. شاید دچلیه هم بعد از مصدومیتش درحال رشد باشد، ولی او هم نقش پررنگی در این مسئله داشته است. کاسرس بعد از بازگشتش به یووه در ژانویه به سرعت در این تیم جا افتاد، در حالی که لیختشتینر بسیار ازی مشکل های که یووه در دفاع راست بعد از تورام داشت را حل کرد. ماروتا می تواند در انتقالات تابستانی به دنبال مدافعی برای افزایش عمق نیمکت یووه باشد، ولی نیازی به خرید 20 میلیونی مثل انجلو اوگبانا نیست.

بیشتر از ارقام و اعداد، این اعتماد به نفسی که ایجاد شده مهم است. تردید های در کل تیم وجود دارد، ولی خط دفاعی هرگز مشکل ساز نبوده است. اگر در فصل های گذشته هوادارای یووه از خود می پرسیدند در کدام دقیقه پایانی یووه گل تصاوی یا شکست را می خورد، همچین مسئله ای در این فصل وجود نداشته است. خط دفاع یووه درواقع در این فصل اولین مرحله حمله هم بوده است. کیلینی و بارتزالی بین 4 پاسور برتر یووه در بازی یکشنبه بودند. اتفاقی که به طور معمول در تیم کونته رخ می دهد.

برای پراندلی، این چیزی جز خشنودی نمی تواند باشد. با نگاهی به یورو2012 در افق، پراندلی از حالا می تواند نام 3 مدافع را در لیست بنویسد. و با توجه به بازی های اخیر شاید حتی دچلیه هم بتواند نام خودش را در لیست جا بدهد، خصوصا که او می تواند در چندین پست سمت چپ بازی کند. لیپی برای انتخاب اساس تیمش از یووه در دومین جام جهانی اش مورد انتقاد بود. ولی هیچ تردیدی نیست که پراندلی باید برای این تورنمنت از این یووه جدید استفاده کند. انعطاف تاکتیکی آن ها در بازی با سیستم های مختلف هم امتیاز دیگری برای پراندلی است.

سرنوشت یووه در شب های پیش رو مشخص خواهد شد. ولی وقتی آن ها براحتی بهترین دفاع ایتالیا را دارند، کونته می تواند آرام باشد که از پس این کار بر می آیند. نفوذ ناپذیر شاید افراط باشد، ولی با توجه به عملکرد اخیر یووه، زیاد هم از حقیقت دور نیست.

#2
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
دفاع هایی که امروز فقط 18 گل خوردند ، همونهایی هستند که فصل قبل 56 تا خوردند به نظرم علت اصلی انقدر کم گل خوردن ، نفرات خط دفاعیمون نیست ، ساختار دفاعیه تیممونه معتقدم تو مسابقات چمپیون نمیشه به این 3 نفر اعتماد کرد ، باید حداقل هوملز خریداری بشه باتشکر

#3
wildfire

wildfire

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1297 ارسال
بر عملکرده خوب خط دفاع و بوفون نمیشه هیچ دیده منفی داشت ولی من دلیل این عملکرد رو فقط داشتن مدافعان خوب و داشتنه فردی مثل بوفون نمیدونم ! این اماره خوب گل نخوردن میتونه کم اشتباه بودن هافبک ها و حتی خط حمله هم باشه این اتحادی که تو هافبک ها و تو خط حمله(تا حدودی)وجود داشت سال قبل وجود نداشت! زمانی که یووه خوب بازی میکنه و همه ی بازیکنها پرسینگ رو انجام میدن خوب توپ رو بین خودشون ردوبدل میکنن خب 100%موقعیت گل برای تیمهای حریف هم کمتر میشه این امار خوب گل نخوردن میتونه بخشه مهمیش به حریص بودن تیم برای زدن گل باشه ! بهترین دفاع حمله کردنه و من به این حرف اعتقاد دارم!

#4
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
ویدال ویدال ویدال .....................یک هافبک تدافعی فنی و غیر خشن که توپ های زیادی را از حریفان حمله ور قاپید نه مثل ملو و پولسن که وسط زمین توپ و لو میدادند. بعدش هم پیرلو که بازیکنی جرات نداره نزدیکش بشه برای گرفتن توپ............

#5
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
ولي من هم مثله كمال دليل اصلي اين آمار گل خورده كم رو دفاع تيمي ميدونم به نظرم 50% اين آمار به خاطر خط دفاعي و 50% بقيه بخاطر دفاع تيمي هوشمندانه و البته وجود يه بازيكن جنگنده و تاثيرگزار تو وسط زمين مثه ويدال هست جالبه كه تو نيم فصل اول كه آمار گل خورده يوونتوس به مراتب بيشتر بوده، ويدال به خوبي الان نبود و توان بازيش و تاثيرش كمتر بود و هرچي به آخر فصل نزديك شديم و ويدال بيشتر پيشرفت كرد دفاع تيمي يوونتوس هم بهتر شد البته كه دفاع 3 نفره يوونتوس هم هماهنگ تر و هم با جرات تر شدن نسبت به قبل‏!‏

#6
mostafa-juve

mostafa-juve

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1772 ارسال

ویدال ویدال ویدال

like

#7
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
البته حضور بوفون رو هم نادیده نگیریم در کنار خط هافبک خوبمون . نمونه بارزش بازی تو کوپا هست که استوراری با اینکه دروازبان خوبیه ولی نسبت به تعداد بازیها گل هم زیاد خوردیم . خیلی وقتها بوفون توپ هایی رو گرفته که کار هر دروازبانی نیست . و یا اون بازی با جنوا اگه اشتباه نکنم استوراری بود که 2-2 کردیم . بوفون فقط تو یک بازی بیشتر از 1 گل خورد اونم بازی با ناپولی بود که اشتباهات پی در پی بونوچی باعثش شده بود .

#8
جمال دلپیرو

جمال دلپیرو

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 77 ارسال
میتونه به تعصب بازیکنان و بازی خوب هافبک ها هم باشه و جنگیدن همه بازیکنان

#9
don corleone

don corleone

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 42 ارسال
دفاع یووه همیشه زبانزد بوده.البته بجز چند فصل اخیر.اگه8 دقت کرده باشید ایتالیا همیشه از دفاع های یووه استفاده کرده و تو جهان دفاع ایتالیا معروف هست.

#10
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
دفاع خيلي خوبي داريم ولي خط هافبكمون هم خيلي خوب كار ميكنه و ميجنگه، مخصوصا ويدال به نظرم حالا خيلي بهتر ميتونيم دنبال خريد بازيكن بريم و به نظرم بايد يه دفاع خوب بگيريم

#11
pooya_ghame

pooya_ghame

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 60 ارسال
مبارکه مبارکه کاش الکس هم بمونه که این قهرمانی اون موقع واقعا میچسبه به جیگرم

#12
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال
راستي وضعيت ليختشتاينر چي شد؟‏!‏ مصدوميتش شديد بود؟ به بازي ناپولي ميرسه؟ ليخ هم خيلي واسه قهرماني زحمت كشيد انصافا

#13
hamid

hamid

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2544 ارسال
با کمال موافقم ساختار دفاعی یووه و سیستمی که کونته پیاده کرده علت اصلی این موفقیت بوده مالکیت زیاد توپ خیلی تو این موفقیت تاثیر گزار بودن البته نباید فراموش کنیم که خط هافبکمون به نظر من بهترین نقطه قوت تیم بوده و حتی بهترین خط هافبک سری ا

#14
Alessandro1989

Alessandro1989

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 355 ارسال
دفاع تیمی + بهترین دروازه بان جهان = دریافت کمترین تعداد گل

#15
alieneslami

alieneslami

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 136 ارسال
دفاع امسال خوب بوده! اما جدا تو جام باشگاه ها نمیشه بهش اعتماد کرد!چ به خاطر همین غوغا نبودن بود که ما از میلان گل میخوریم! و همینطور از ناپولی 3 تا! اگر بتونن 1 دفاع خوب بخرن میشه برای سال اینده امید داشت به ترکوندن! الان ما اگر مقابل یکی دو تا تیم که حمله خوب دارن بازی کنیم میلوله میشیم!!! ا





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی