پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چیرو ایموبیله

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
254 پاسخ برای این موضوع

#121
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4169 ارسال

شوت والی، روی پاس 50 متری، با پای غیر تخصصی، زاویه بسته ! فکر می کنم این توپ ارسالی حتی استپ کردنش هم جزو استپ کردن های ساده نبود.

اتفاقا من همش به همین قضیه توجه دارم. تا جای که من دیدم گل هاش گل های "خوب" هستند. همین هفته ی پیش هم بهش پاس دادن خط دفاع حریف به طور کامل جلوش بود. هیچ بازیکن دیگه ای هم نبود. بدون وقت هدر دادن یه شوت خیلی ظریف زد گوش دروازه. بگذریم ازین مسئله که حتی که خود این ادعا که مهاجم خوب باید اینطوری باشه قابل نقد و قابل بحثه و من شخصا با این تعریف موافق نیستم.



مسئله اینه که این موضوع "نظر" دادنی نیست. یا همه ی گل هاش تک به تک و ساده بود یا نبوده. دیگه نیازی به تحلیل و فکر نداره. :1:

Spoiler


از این لحاة گفتم به نظر چون برخی از گل هاش که دیدم تو حالت تک به تک به دروازه یا نهایتا فقط با یک ضربه بود و احساس کردم باقی گل هاش هم که ندیدم توی همین مایه ها است.

#122
Pinturicchio

Pinturicchio

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 239 ارسال
  • LocationTehran
- عوض اینکه 15 میلیون بریزیم تو جوب واسه اسوالدو ! اینو بیاریم تو تیم شماره 11 هم بهش بدیم ؛ مطمئنم یورنته رو هم نیمکت نشین میکنه ... :hang: + گابیادینی هم فرُم ووچینیچ میزنه ، بهتره به عنوان جایگزین اون بیاد تو یووه ؛ چون اپشن هاش مثل شوت و تغییر جریان بازی و کاشته و ... با یه نوک کلاسیک مثل ایمو فرق داره ... کلاً مهاجم زیاد داریم که باید جایگزین بشن ؛ ووچینیچ ، کوا و اسوالدو اینا دیر یا زود باید برن . گابی و چیرو باید با هم برگردن . اما زازا فکر کنم کار داره ...

ADP10

 


#123
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال
چیرو ایموبیله در مصاحبه با لاسامپا:

- تورینو باشگاه مناسبی برای من است، صرف نظر از صحبت هایی که مربوط به آینده ام می شود.
- اینجا راحت هستم، نمی دانم چرا باید بگویم که می خواهم تورینو را ترک کنم. از کسانی که به من در اینجا ایمان داشته اند، سپاسگزارم.
- من تنها کمی به اعتماد به نفس و فضایی آرامش بخش نیاز داشتم تا احساس کنم بازیکن مهمی هستم. بهترین فضای ممکن را اینجا پیدا کردم، در تورینو.
- آرام باقی می مانم، این بهای چیزی است که در حال انجام آن هستم. اما ذهن من جای دیگری نیست، مثل همیشه هستم، سر به زیر و متمرکز روی کارم.

تصویر

#124
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
کالچیو نیوز به نقل از روزنامه های آلمانی و رسانه های ایتالیا گفته است که سران باشگاه بورسیا دورتمند قصد سفر به تورین برای مذاکره با مدیران یووه و تورینو را دارند . و قصد دارند برای خرید ایموبله بازیکن پرورش یافته در آکادمی جوانان یووه که در این فصل از 27 بازی 17 گل را در سری آ به ثمر رسانده و یکی از مدعیان اصلی آقای گلی سری آ هست را خریداری کنند .این بازیکن 24 ساله که به احتمال قوی یکی از مسافران جام جهانی خواهد بود توجه مدیران دورتمند را جلب کرده و مدیران این تیم برای به خدمت گیری ایموبله حاضر هستند 12 میلیون یورو بپردازند .

#125
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال
تو بازی امروز تورینو در برابر کاتانیا که با پیروزی 2-1 تورینو همراه بود ، ایموبیله یکی از دو گل تورینو رو در دقیقه 83 به ثمر رسوند . اگه اشتباه نکنم 18 اُمین گلش بود .

تصویر


#126
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال
امروز تمام اون 17 گلشو دیدم. درسته که 18 گل در سری آ خیلی آمار خوبیه اما فکر نمی کنم بتونه به ترکیب اصلی یووه راه پیدا کنه.

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#127
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
گل امروزش کاملا از روی خوش شانسیش به ثمر رسید...یه ضربه بد زد که با برخورد به پای مدافع کاتانیا تغییر مسیر داد و رفت تو گل...

#128
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4169 ارسال

امروز تمام اون 17 گلشو دیدم. درسته که 18 گل در سری آ خیلی آمار خوبیه اما فکر نمی کنم بتونه به ترکیب اصلی یووه راه پیدا کنه.


احسنت بر شما
در چند صفحه قبل اشاره شد که نباید در باد گلهای ایموبیله خوابید.
او فقط برای یک تیم درجه دو مثل تورینو جواب میده.
اما در یوونتوس با توجه به استیل بازی اش بعید است جوابگو باشه.
یووه در خط حمله به مهاجمانی سرعتی و تکنیکال همانند توز نیاز و بلکه بالاتر از او نیاز داره و لازم نیست استاد دیگری را استخدام کنیم.

#129
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر
امروز ایجینت چیرو ایموبیله، مهاجم تورینو از تمایل دورتموند برای جذب موکلش خبر داد. مارکو سوملا ایجنت این بازیکن گفت: "دورتموند چندی قبل تمایلش را برای جذب چیرو نشان داد اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ایم. چیرو می خواهد در تیم بزرگ بازی کند. " ============================================================= برعکس نظر دوستان من که بازیشو دیدم تو کف دوندگی و جنگندگیش مونده بودم که خیلی خوب میدوید و حمله میکرد و برمیگشت عقب دوباره توپ میگرفت . بابا تا کی مرغ همسایه غاز باشه . این یکی عین توز بازی میکنه و تمام

#130
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال
چیرو ایموبیله با گلی که الان زد شد 19 گله و همینطور باعث پیروزی تیمش هم شد ویرایش : بازی بعدی قراره بیست گله بشه :D

#131
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال
امیدوارم اشتباهی که در مورد جووینکو انجام دادن تکرار نکنن همون سال میشد با 20 میلیون فروختش اما یووه نصف مالکیتش رو 11 میلیون خرید حالا بخواد کل مالکیتش رو بفروشه 11 تا نمی خرن :fp: اگه بتونن همین تابستان با توجه به عملکرد خوبش با 20-25 میلیون بفروشنش خیلی عالیه چون همونطور که قبلا" گفتم در یووه موفق نمیشه گل هایی که زده 3 تاش فقط از روی اشتباه مدافع های حریف بود که بهش پاس دادن :fp: تیم های سری آ در مقابل تورینو بازتر بازی می کنن پس فرصت بیشتری هم برای گل زنی پیدا می کنه اما یوونتوس از این خبرا نیست :1:

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#132
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^ هر کسی از یه جایی شروع میکنه. همه از اول یه مهاجم شاخ نیستن ، رفته رفته پیشرفت میکنن. چیرو هر چی که لازم بود نشون داد ، امیدوارم یووه در قبالش درست برخورد کنه. ضمنا چیرو امروز 19 گله شد نه 20 گله. - چیرو 29 بازی برای تورینو بازی کرده که حاصلش 19 گل و 2 پاس گل بوده ، 3 بارم بهترین بازیکن زمین شده. - چیرو فقط در 5 بازی تورینو بوده که سهمی در گلزنی نداشته ، یعنی فقط 5 بازی بوده که تورینو گلزنی کرده و ایموبیله نقشی تو گل نداشته ، تو بقیه بازیهای تورینو ایموبیله یا گل زده یا پاس گل داده. بازی با ورونا 2-2 ، با رم 1-1 ، با جنوا 1-1 ، برد 1-0 با لاتزیو و آتالانتا. چیرو در این 29 بازی فقط دو بازی از نظر سایت هواسکورد امتیازی کمتر از 6 گرفته. بازی رفت با یوونتوس که ریت 5.94 گرفته و بازی برگشت با اینتر که 5.85 گرفته. جفت بازی رو تورینو 1-0 باخته. دو بارم ریت بالای 9 گرفته. بازی با کاتانیا که تورینو 4-1 پیروز شده ، چیرو در این بازی یه گل زده و ریت 9.34 گرفته و بهترین بازیکن زمین شده. بازی با لیورنو که تورینو 3-1 پیروز شده ، چیرو در این بازی هتریک کرده و بهترین بازیکن زمین شده و ریت 9.68 گرفته. همونطور که گفتم چیرو 3 بار بهترین بازیکن زمین شده ، دو بارشو که در بالا گفتم ، دفعه سوم بازی امروز تورینو با جنوا هست. همونطور هم که میدونید چیرو در این بازی هم گل زده. چیرو تا بحال 6 فصل حرفه ای رو سپری کرده که 3 فصل اول رو هم 27 تا بازی کرده که حاصلش 3 گل بوده. اما 3 فصل آخری که بازی کرده دو فصلش فوق العاده بوده و یک فصل نه چندان خوب داشته. در این 3 فصل رو هم 101 بازی انجام داده که حاصلش 53 گل بوده. واقعا آمار نیم گل در هر بازی فوق العاده است.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#133
Buffon#1

Buffon#1

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 139 ارسال

همینو فصل بعد بیارن دیگه ... تازه اگه بره جام جهانی و اونجا بتونه خودشو نشون بده فکر میکنم قیمتش بالاتر هم میره ...

امیدوارم فصل بعد تو یووه ببینمش ...:yes1:

پ.ن:

زَنــــــِـــشـِـــه ؟! ...:7::1:
تصویر


f1e8c3756b8df1046e6d7647cfc4a03f_169_l.J


#134
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

امیدوارم اشتباهی که در مورد جووینکو انجام دادن تکرار نکنن همون سال میشد با 20 میلیون فروختش اما یووه نصف مالکیتش رو 11 میلیون خرید حالا بخواد کل مالکیتش رو بفروشه 11 تا نمی خرن :fp:

اگه بتونن همین تابستان با توجه به عملکرد خوبش با 20-25 میلیون بفروشنش خیلی عالیه چون همونطور که قبلا" گفتم در یووه موفق نمیشه گل هایی که زده 3 تاش فقط از روی اشتباه مدافع های حریف بود که بهش پاس دادن :fp: تیم های سری آ در مقابل تورینو بازتر بازی می کنن پس فرصت بیشتری هم برای گل زنی پیدا می کنه اما یوونتوس از این خبرا نیست :1:



کسی که آقای گل سری بی و سری آ بشه یعنی خودش رو نشون داده .

جدا از اینها من خودم اصلا با ایم ایموبله حال نمیکردم ولی بازیش اینجوره که میاد از عقب توپ رو میگیره و مثل اسب هم دوندگی داره و خوراک خوده کنته هست هیچی از توز کم نداره و خیلی عالی بازی میکنه . مهم دوندگی و شم گلزنیشه کافی بود این پسر تو یه تیم اسپانیایی بازی میکرد الان تو نامزد های مرد سال اروپا بود

#135
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4653 ارسال
من گابیادینی 22 ساله رو به چیروی 24 ساله ترجیح میدم. کلا من واسه گابیادینی آینده ای مثل لواندوفسکی رو پیش بینی میکنم اما نهایت پیشرفتی که برای ایموبیله میبینم بازیکنی هست در حد دی ناتاله که هر سال هم آقای گل سری آ میشد. + ایجنتش هم از علاقه ی دورتموند بهش گفته. اسم دورتموند که میاد آدم ناخودآگاه یاد مارکو رویس میوفته :fp:


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#136
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
^^^^ از همین الان دارید گابیادینی و ایموبیله رو مقابل هم قرار میدیدا. اصلا پستشون بهم ربطی نداره. اینکار دقیقا سر مارکیزیو و پوگبا هم انجام شد ، در حالی که در آخر دیدید اصلا کسی جای اون یکی رو نگرفته. اگر یووه برنامه اش استفاده از جوون هاش باشه هر جفتشون رو برمیگردونه. تنها چیزی که تو کونته دوست ندارم همین عدم اعتماد به جوونهاست. حاضره رو پادویین 29 ساله کار کنه تا یه بازیکن بهتر بشه ولی حاضر نیست به یه جوون که جای کار داره بازی بده. یه استعداد که از آکادمیمون رشد پیدا کرده هیچوقت جایی تو یوونتوس نداره.

يوونتوس مانند آسمان است ، روزي ستاره ها ميميرند و ممکنه روزي ستاره اي به اندازه خورشيد بميرد ولي آسمان همچنان آسمان اَست ، پس يووه هميشه زنده است. :worship: :worship:


#137
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6891 ارسال
کمال به نظر میرسه با توجه به این که جایگاه یورنته و توز برای فصل بعد مستحکمه خیلی بعیده که یووه بخواد هر دوشون رو بیاره تورین...چون گفنه میشه پاراتیچی برای دیدن بازی زازا هم رفته بوده...حالا تصور کن یورنته،توز،ایموبیله،گابیادینی و احتمالا جووینکو و حتی شاید زازا...تازه یووه برای تابستان به دنبال وینگر سرعتی هم هست...خیلی بعیده بخوان یا بتونن هر دوشون رو بیارن چون هم بحث قیمت ایموبیه و مقاومت احتمالی تورینو هست و هم عدم تضمین برای فیکس بازی کردن ایموبیله...قطعا اونم با زدن احتمالا 20 گل یا شاید هم بیشتر تو سری آ،جایی نمیره که رو نیمکت بشینه مگر این که کونته بهش تضمین بده...

#138
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال
بازی با یووه گابیادینی خط دفاع یووه رو خیلی آزار داد دو تا به تیر زد یه گلم زد اما ایموبیلیه بازی با یووه من هیچ حرکت مثبتی ازش ندیدم یه نگاه به آمار گابیادینی هم بکنیم متوجه میشیم در مقابل تیم های بزرگ سری آ عملکرد بهتری نسبت به ایموبیلیه داشته به نظر من هم تنها کسی که (از بین جوون های یووه) شرایط لازم برای پوشیدن پیراهن یووه رو داره گابیادینیه.

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#139
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4169 ارسال
مجموع گلهای ای فصلش کسی داره اپلود کنه کسی اینجا.

#140
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 ارسال

^


Ciro Immobile | All Goals and Skills | 2013-2014

دانلود آپلودباز



البته گلی که امروز زد تو این کلیپ نیست .




269996_166167973522551_1513110404_n.jpg






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی