پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس 1 - 1 کالیاری (هفته هجدهم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
112 پاسخ برای این موضوع

#81
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

شاید اگه کراسیچ اون موقعیت رو که استیفن هاوکینگ هم گلش میکرد رو از دست نمیداد ...

:lol: :Facepalm:
! Best Quote Ever

#82
gigi joon

gigi joon

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2883 ارسال

کراسیچ فاجعه بود. کراسیچ که وسط محوطه ی جریمه هیچکس جلوش نبود، توپی رو گل نزد که استفان هاوکینگ هم می تونست بزنه.


اتفاقا من این جمله رو برداشتم ببرم تو تاپیک طنز :1: تو این چند هفته ی اخیر خنده دارترین چیزی بود که شنیدم :lol:

#83
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
بجه ها بخدا من هم العان مثل جي عصباني هستم ولي وجدانا به خاطر اين يك بازي عملكرد خوب كونته رو ناديده نكيرين.مشكل اكثر ماها اينه كه خيلي انتظاراتمون از تيم بالا برديم.كونته با تيمي تا به اينجاي فصل در صدر هست كه با توجه به خريد بازيكن هاي نه جندان با كيفيت و بي تجربكي كونته كسي اول فصل اميد زيادي به تيم نداشت و حالا ما انتظار داريم تو ليك سري آ كه تمامي 20 تيم حاضر در اون بر خلاف لاليكا از قدرت يكساني برخوردارن بياد و با ميلان برستاره برابري كنه.خداييش بايد به كونته افتخار كرد.بالاخره براي هر تيمي يك روز خوب و يك روز بد وجود داره.امروز روز بد ما بود.نبايد با يك نتيجه بد نااميد بشيم.مارجلو ليبي هم وقتي تو يووه بود در بعضي اوقات نتيجه هاي بدي ميكرفت ولي هركز تا آخرين لحظه انسجامش از دست نداد تا قهرمان شد.همين يووه كابلو نبود تو سال 2005 اختلاف 9 امتيازيش با ميلان هفته به هفته از دست داد تا آخر سر در بازي رو در رو تونست شكستش بده و قهرمان بشه؟اتفاقي كه نبايد مي افتاد افتاد و حرف هاي توهين جز خاموش كردن عصبانيتمون فايده اي برا تيم نداره.بي شك مقطع العان سخت ترين لحظات كونته هست كه تو جند سال اخير مربي هاي قبلي تو اين مقطع تمركزشون از دست دادند و ضررش دامن يوونتوس رو كرفت.مسئله مهم العان تمركز كونته هست كه با وجود فشار رسانه ها نبايد بزاره تيم بره تو حاشيه و بحران و بايد با قدرت ادامه بده.العان مشكل تيم خيلي هاش تو قلب دفاع مشاهده ميشه و هرجور هست ماروتا بايد بتونه مدافعي خوب برا تيم بخره.ورود كاسرس با انكيزه و حضور كيليني در دفاع وسط العان كاملا نياز تيم هست.با نبردن ميلان امشب من شوك ناشي از اين مساوي رو تا حدود زيادي فراموش ميكنم.

#84
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
جالبه این جمله ی رضا رو من از دوستم میلاد تو فیسبوک خوندم که نقل قول کردم :1: بعید میدونم فروم رو بخونه و اینکه نظرش اینقدر شبیه بوده جالبه :1:

#85
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
من یه جور مثبتی به این اتفاق و این تساوی نگاه میکنم و اونم اینه که تو این بازی ضعفهای تیم خیلی بیشتر تو چشم بودن و نیاز به یه چندتا خرید فریاد میزد!!! هر جند بازی قبل هم این اتفاق افتاد ولی چون بازی رو بردیم فراموش شد.... امیدوارم اتفاقات امروز ماروتا و کنته رو از خواب بیدار کنه بفهمن که با این بازیکنها نمیشه قهرمان شد.. و در آخر امیدوارم امشب اینتر بازیش رو ببره...

#86
mostafa-juve

mostafa-juve

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1772 ارسال
به نظر من خیلی زوده که بخوایم تیم و کونته رو زیر سوال ببریم.اگه یه نگاه به بازیکنامون بکنیم و نتایجی که گرفتیم متوجه میشیم که کونته عالی بوده و واقعا تو خیلی مواقع دستش خالیه.ما اون جلو احتیاج به یه فوروارد که خط دفاعی رو با تکنیکش یا سرعتش به هم بریزه داریم ولی کو این فوروارد؟؟؟ آیا در حال حاضر چنین فوروارد سرعتی یا تکنیکی داریم؟؟؟یکی مثل زلاتان و روبینیویی که همین بازی میلان با کالیاری اگه جای این دو تا دوتا از فوروارد های ما رو میدادی کالیاری بازی رو برده بود.کالیاری رو دسته کم نگیرید.بازی با میلان هم خیلی خوب میلان رو بسته بودن و سر بودن و فقط روی نبوغ و خلاقیت زلاتان و روبینیو میلان بازی رو برد.ما بعد از صعود مجدد به سری آ تمام فوروارد هایی رو که خریدیم سبک بازیشون شبیهه همه و هیچکدوم این خلاقیت رو ندارن.خلاقیتی که الکس تا دو سال پیش داشت ولی الان خلا همچین بازیکنی به شدت تو تیم حس میشه.فوروارد های اخیر ما متری و یاکی و ووچنیچ(هر از گاهی) و آمائوری و تونی و ... و حالا هم بوریلو.اصلا قصد زیر سوال بردن این بازیکنا رو ندارم ولی اینا به یه مکمل با خصوصیاتی که گفتم نیاز دارن و صرفا در بهترین شرایط تموم کننده خوبی هستند.بونوچی هم که دیگه داره تیمو نابود میکنه.فقط امیدوارم هرچه زودتر یه گوش چپ بگیریم تا کیلینی به مرکز دفاع منتقل شه.هر توپی که به بونوچی میرسه تنمون میلرزه.توان بازیسازی از عقب رو که نداره،تو پاس دو متری هم مشکل داره... واقعا متاسفم.خیلی امتیاز مفتی رو از دست دادیم. با این حال لیگه دیگه.38 تا بازیه که خوب این اتفاقا هم میفته و همیشه نمیشه نتیجه مطلوب گرفت فقط امیدوارم حداقل یکی از ضعفامون برطرف شه تو ژانویه...یا گوش چپ بخریم یا یه فوروارد درجه یک امشب هم امیدوارم اینتر ببره!!!

#87
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - بعد از شروع نیمه گل سریعی خوردیم که باعث خشک شدن (هنگ کردن) تیم شد. در ادامه بهتر شدیم ولی نتونستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. - از نتیجه راضی نیستم چون ما باید اینقدر باهوش باشیم که بتونیم در شرایط منفی اوضاع رو تغییر بدیم. - من سعی کردم ساق های تازه ای به بازی اضافه کنم ولی متاسفانه اون ضربه ی نهایی هیچوقت زده نشد. - این بازی، یادآوری خوبی بود که ما باید در هر بازی تا آخرین لحظه بجنگیم اگر می خوایم این فصلی که تا اینجا خوب بوده رو به همین شکل ادامه بدیم. - خیلی بده که حالا باید بشینیم و دربی رو درحالی نگاه کنیم که فقط یه مساوی ازین بازی گرفتیم. - موقعیت های زیادی در این بازی بود، باید حتی بازی رو قبل از مساوی شدن تمام می کردیم.

#88
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
انقدر به بونوچی گیر ندید . تو اون لحظه خیلی تحت فشار مهاجم حریف بود . فقط میخواست توپ رو یه جوری رد کنه که مهاجم نزنه . تو اون شرایط اگه کاناورو که هیچی بابای کاناوارو هم بود بعید میدونم دفع بهتری داشت . هافبک دفاعیهای ما مقصر بودن که اصلا نبودن که جلوی توپ رو بگیرن . ( ضمن اینکه لو دادن توپ توسط پیرلو باعث این ضد حمله شد) دچلیه هم نسبتا عالی بازی کرد . یه جا توپ لو داد ولی انقدر تو حمله خوب بود و سه چهار تا سانتر پدر مادر دار کرد که نمره قبولی بگیره . مقصر تساوی اول دلپیرو هست بعد کراسیچ . خیلی سخت بود لحظه ای که کاپیتان با اون همه افتخار و تجربه توپ رو از 6 قدمی دقیقا بکوبه تو دست دروازه بان کراسیچ هم که دیگه .......... فعلا تنها چیزی که میتونه غم این نتیجه رو کم کنه باخت امشب میلانه

#89
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
بازم رو اشتباه بونوچی گل خوردیم !!!؟؟؟ دیگه چه دلیلی برای کونته مونده که بهش بازی میده ؟ اصلا چرا پاتزینزا رو نمیزاره ، دفاع وسط هم بازی میکنه پاتزینزا ، دیگه اندازه بونوچی که موقعیت درست نمیکنه واسه حریفا ، مدافع تیم رو نگاه ، به جای اینکه جلوی گل خوردن رو بگیره هر بازی برای حریفا موقعیت خلق میکنه ، تا الآن یووه چند امتیاز بابت شخص بونوج از دست داده ؟ چندتا بازی دیگه باید رو اشتباهات بونوچی امتیاز از دست بدیم که مدیر محترم به فکرش بیاد که مدافع بخریم بد نیست ؟ ^^ :1:

#90
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
این نظر شخصی منه به نظر من در خط حمله همیشه 1 نفر کمه ارتور ویدال در خط هافبک به عقیده من اضافی هست در طول بازی به غیر پاس و دوندگی زیاد کار خاصی انجام نمی ده دوندگی اش رو می شه با یک بازیکن دیگه جبران کرد اگه جاش استیگاریبیا یا یک وینگر خوب بخریم ترکیب رو به این شکل بکنیم وچینیچ ماتری په په .........(وارگاس) پیرلو مارکیزو اینطوری هم دوندگی ویدال رفع می شه هم در خط حمله ماتری تنها نیست ماتری نیاز به یک زوج داره این عقیده منه دربازه بازی امروز هم بگم یوو بد نبود اما یک شوک بد با شروع نیمه بهش وارد شد و همه چیز رو بهم ریخت تو این فصل اگه به تساوی ها نگاه گنید اکثرا به همین شکل بودن(با تیم های ضعیف) تیم با خوردن گل مساوی بهم می ریزه و این هم بگم کونته تا اینجا فوق العاده بوده و شخصیت تیک کاملا عوض شده قبول دارم که تعویض اش اشتباه بود اما ازش خورده نمی گیرم چون هر کسی ممکن اشتباه کنه

#91
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
من بعد از بازی خیلی حالم خوب نبود برای همین تو اون پستم که با کلیات هنوز مشکلی ندارم ولی میتونستم جاهایی کلمات بهتری استفاده کنم . ب خواستم از رضا معذرت خواهی کنم چون انگار خیلی ناراحت شده بوده ، نمیدونم حالا بعد پست من شاید تعدادی هم تحت تاثیر قرار گرفتن و چیزی گفتن ، من چون بعد پستم رفتم خوابیدم دیگه خبر ندارم چه اتفاقی افتاده ، همین دیگه به علت توهین معذرت میخوام.

#92
mostafa-juve

mostafa-juve

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1772 ارسال
یعنی واقعا انقدر بازی ویدال رو بی ارزش میدونید؟؟؟ :Facepalm: :Facepalm:ویدال اضافیه؟؟؟ :Facepalm: من به جرئت در همینجا به طور قطع نظرمو میگم :1:: ویدال تا اینجای فصل جز 3 بازیکن برتر یوونتوس بوده.شک نکنید.همین دوندگی و جنگندگی که به سادگی ازش میگذرید اگه نبود این بازی ها رو از یووه نمیدیدیم.یکی از اصلی ترین عوامل بهتر شدن تیم امسال نسبت به سال پیش جدا از پیرلو همین ویداله که بازیش شاید به چشم نیاد و فقط دویدن الکی باشه...برای مثال اگه بازی با میلان ویدال نبود به نظر شما میتونستیم اینجوری میلان رو ببندیم و با پرسینگ اجازه بازی رو بهشون ندیم؟؟؟ ویدال فوق العادست به خدا.اصلا توقع نداشتم از ویدال انتقاد بشه.اونم به عنوان این که از تیم کنار گذاشته بشه و یکی مثل وارگاس یا استیگاریبیا جاش توصیه بشه...شک نکید ویدال یکی از اصلی ترین ارکان تیمه و از جونشم برای تیم مایه میذاره

#93
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال
من منظورم رو بد رسوندم می گم در امر گل زنی چند وقتیه ضعیف شدیم دلیلش هم اینه که تو خط حمله کم تعداد هستیم و ماتری هم مهاجمی هست که نیاز به زوج داره برای اینکه زوجی به نام وچینیچ بذاریم کنارش باید یک هافبک کم بشه از بین مارکیزیو و ویدال و پیرلو تنها گزینه ویدال من نگفتم ویدال ضعیفه میدال دوندگیه فوق العاده ای داره و هافبک تیم حریف رو خسته و داغون می کنه اما راه دیگه هست؟

#94
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
یک چیزی هست تیم افت کرده و اگه جلوتر بریم بیشتر محسوس خواهد بود.از اولش هم گفتیم تیم نیاز به تقویت داره.ما دلمون خوش بود تو نیم فصل دو سه تا بازیکن خوب می گیریم این هم مثل اینکه نمیخواد اتفاق بیفته. آقای ماروتا بجای اینکه خواسته باشه تابستون بعد بازیکن بخره باید همین الان بخره وگرنه ممکنه تیم وارد بحران بشه ما تا الان خوش شانس بودیم مصدومیت اونچنانی نداشتیم.انگار نه انگار تیم بازیکن میخواد ماروتا خیلی بی خیاله اینجوری نمیشه نتیجه گرفت

#95
Rahavard

Rahavard

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 141 ارسال
بازم هم مساوی فکر دیگه باید اولین باختو بدیم تا خیال همه تیم راحت بشه ---این تیم هم تیم بشو نیست

#96
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
یوونتوس که مساوی کرد به کنار ! استقلال که باخت به کنار ! هتریک 4-0 باختم از سوم جدول اومدم هفتم هم هیچی ! آرسنال هم باخت هیچی! اوساسونا هم باخت هیچی ! خدایا چرا سیرالئون 3-1 از آنگولا باخت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

#97
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال

من منظورم رو بد رسوندم
می گم در امر گل زنی چند وقتیه ضعیف شدیم دلیلش هم اینه که تو خط حمله کم تعداد هستیم و ماتری هم مهاجمی هست که نیاز به زوج داره برای اینکه زوجی به نام وچینیچ بذاریم کنارش باید یک هافبک کم بشه
از بین مارکیزیو و ویدال و پیرلو تنها گزینه ویدال
من نگفتم ویدال ضعیفه
میدال دوندگیه فوق العاده ای داره و هافبک تیم حریف رو خسته و داغون می کنه اما راه دیگه هست؟


اگه به جای ماتری یه مهاجم نوک چارچوب شناس مثله آگوئرو یا ژکو داشتیم همه چی حل بود... هم هافبک اوکی بود هم فوروارد

#98
MARCHISIO

MARCHISIO

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5433 ارسال

اگه به جای ماتری یه مهاجم نوک چارچوب شناس مثله آگوئرو یا ژکو داشتیم همه چی حل بود... هم هافبک اوکی بود هم فوروارد

چه ربطی به چارچوب شناسی داره
مگه چند تا توپ گیر ماتری امد که گل نشد
قبول دارم اگه اگرو بود به علت تکنیک بالا کمک بیشتری می کرد اما ماتری نیاز به زوج داره

#99
imijoon

imijoon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 605 ارسال

چه ربطی به چارچوب شناسی داره
مگه چند تا توپ گیر ماتری امد که گل نشد
قبول دارم اگه اگرو بود به علت تکنیک بالا کمک بیشتری می کرد اما ماتری نیاز به زوج داره

منظور من بیشتر ضعف گل نزدن یووه تو کل این فصله. تو همه بازیا بیست برابر گلامون موقعیت خراب میکردیم، واسه همین به یه چارچوب شناس نیاز داریم. ضمنا، الانم اگه موقعیت داریم به خاطر هافبکامونه. اگه هافبکامون کم بشن بازیسازی ضعیف میشه و چه ماتری و چه زوجش کاری نمیتونن بکنن. یکی میخوایم تو حمله که خودش همه کاره باشه. رونی، آگوئرو، زلاتان، سوارز، فن پرسی و... هر تیم بزرگی یه اینجور بازیکنی رو میخواد که ما نداریم

#100
sina1897

sina1897

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 563 ارسال

منظور من بیشتر ضعف گل نزدن یووه تو کل این فصله. تو همه بازیا بیست برابر گلامون موقعیت خراب میکردیم، واسه همین به یه چارچوب شناس نیاز داریم. ضمنا، الانم اگه موقعیت داریم به خاطر هافبکامونه. اگه هافبکامون کم بشن بازیسازی ضعیف میشه و چه ماتری و چه زوجش کاری نمیتونن بکنن. یکی میخوایم تو حمله که خودش همه کاره باشه. رونی، آگوئرو، زلاتان، سوارز، فن پرسی و... هر تیم بزرگی یه اینجور بازیکنی رو میخواد که ما نداریم

من هم با این که باید یه مهاجم درجه یک بگیریم موافقم.
راستی این همه به دفاع گیر میدین دقت کردین فقط تو یه بازی بیشتر از یک گل دریافت کردیم!!!؟





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی