پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نظرسنجی: په په به عنوان دفاع چپ ؟

- - - - -

  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
23 پاسخ برای این موضوع

#1
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
این یه بحث خیالیه ! قرار نیست اتفاق بیفته، و صرفا برای هدف بحث کردن ایجاد شده. در یه شرایط خیالی تصور کنید اتفاقی که برای زامبروتا افتاد برای په په بیفته، از خط هافبک به خط دفاع برده بشه و به عنوان مدافع کناری بازی کنه. به نظر شما همونطور که زامبروتا از خط هافبک به دفاع رفت و تا سال ها بهترین دفاع کناری ایتالیا و شاید یکی از بهترین های دنیا بود، می تونه برای په په بیفته ؟ په په خصوصیاتش رو داره ؟ په په ذاتا بازیکن سریعیه، تکنیک خوبی داره و ازونطرف هم ذاتا خیلی جنگنده است و توی کارهای دفاعی هم خیلی فعاله ( قبلا گفتم، په په تو یووه توی تعداد کارت زرد همیشه اول یا دومه !) و نهایتا قدرت بدنی خوبی هم داره. فکر می کنید اگر همچین اتفاقی بیفته... په په می تونه مشکل یووه به عنوان مدافع چپ رو حل کنه ؟ می تونه خاطرات زامبروتا رو تکرار کنه ؟ (خاطرات خوبش البته :1: ) بحث کنید :1:

#2
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
به نظر من خصوصیات دفاعی په په ، در حد همون وینگره اصلا نمیتونه یه دفاع باشه ، تو دفاع علاوه بر داشتن جنگندگی ، باید سیستم های دفاعی هم بلد باشه چطوری با مدافعان دیگه هماهنگ باشه ، رو خط آفساید حرکت کنه و ... به نظرم په په مغزش به کارهای دفاعی نمیکشه باتشکر

#3
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
حالا من کاری به پست فرضیش ندارم ولی من قبلا هم توی بیاناتم گفتم که واقعا په په یکی از بازیکنای ما هست که توی فاز هجومی بازی می کنه ولی همیشه از اون جلو دفاع رو شروع می کنه و باعث تخریب بازی حریف می شه البته نه به عنوان بازیکن تخریبی کامل بلکه دفاعی ! البته بازی کردن په په در خط دفاعی بستگی کامل به سیستم کونته هم خواهد داشت چون بازیکنی هست که باید فضای ازاد در اختیارش باشه که بتونه نفوذ کنه و من مطمئن هستم اگه په په توی خط دفاعی حبس بشه به هیچ وجه موفق نخواهد بود اما اگه بتونه فضای ازادی در اختیارش باشه با اختیار کامل دفاعی می تونه موفق باشه از نظر من ! مدافعی که می خواهد لب خط بازی کنه باید خصوصیات جنگندگی - سرعت و تکنیک خوبی داشته باشه که په په واقعا تمامی این موارد رو داره ! البته منکر این می شم که باید خصوصیات دفاعی داشته باشه تا بتونه موفق باشه اما توانایی این کار رو در کل داره

#4
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
من خودم اعتقاد دارم از لحاظ فنی په په تمام خصوصیاتش رو داره. ولی زامبروتا خیلی متین و با حوصله تر از په په بود! په په خیلی بی کله تر و انفجاری تره بازیش. یعنی از لحاظ ذهنی فکر نمی کنم یه مدافع بتونه باشه. به قول کمال مغز دفاع کردن رو نداره. ولی اگر یه مربی خوب بالا سرش باشه که دفاع کردن رو یادش بده، فکر می کنم مدافع کناری خیلی خوبی میشد. کونته تئوریسین خیلی خوبیه ولی با توجه به سن و تجربیاتش بعید می دونم پرورش دهنده ی بازیکن خوبی باشه. برای همین تصور من اینه هرچند این کار کاملا شدنیه، ولی درحال حاضر یه پروژه ایه که شکست می خوره.

#5
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
به نظر من په په جنگندگی و تعصبی رو که باید داشته باشه داره . این مسئله موجب می شه بتونه خط دفاع بازی کنه و جای زامبروتا رو بگیره برای یووه . البته نه در این شرایط . اگه کونته بخواد از په په یه زامبروتا بسازه بعد از اتمام فصل در بازی های آمادگی دوستانه برای فصل جدید این روش رو امتحان کنه . ولی شخصا خودم دوست دارم همین پست بازی کنه و پیشرفتش رو تو همین پست ببینم .

#6
TIFOSI DELLA JUVE

TIFOSI DELLA JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 829 ارسال
په‌په و زامبروتا ؟! :-\ نه این 2 تا کلاً از 2 فصل مختلف هستند ! هیچ شباهتی به هم ندارن . زامبروتا یه بازیکن 2 پا و چند منطقه ای به معنای واقعی کلمه ! کلاً هرجای زمین میزاشتیش یه سطح بازی میکرد . دفاع چپ دفاع راست ، هافبک چپ هافبک راست کلاً فرقی نمیکرد ! تکنیک این 2 شاید کمی به هم نزدیک باشه اما همونطور که خودت گفتی زامبروتا یه بازیکن با حوصله و منطقی ، سربالا و باهوش بود که هر کاری میکرد میتونست بهترین تصمیم باشه . ضمن اینکه سرعتش فوق العاده بالا بود ، تو یارگیری ها عالی عمل میکرد . پاس های بی نقص و تو سرتوپهای ظریف همه و همه اونو از په‌په جدا میکنه .

#7
sedaa

sedaa

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 638 ارسال
اون افغانی یکی بود و دومیش نمیاد په په نمیتونه جاشو بگیره

#8
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
من فک میکنم از لحاظ فیزیکی کاملا توانایی داره دفاع چپ باشه ولی نمیدونم توانایی فکری و هوشی این کار رو داره یا نه! اما اگه بره (خیالا) یه جورایی بهتره چون جورجیو میره وسط و یه دفاع وسط رو نیمکت خواهیم داشت, تازه به کراسیچ و بقیه هم فرصت بیشتری فراهم خواهد شد.

#9
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
رضا جان چیز جالبتری برای ایجاد بحث نبود؟ :1: بنظر من په په با توجه به خصوصیات نسبتا تدافعی و جنگندگی اصطلاحا STAMIN که داره میتونه حتی در نبود لیششتاینر اونجا به کار بیاد همچنان که پارسال بعد مصدومیت دیچلیه چند بازی تو پست دفاع چپ بازی کرد. ولی په په در پست وینگر راست بمراتب بهتر هیت تا دفاع راست. تازه بنظرم په په در هر صورت بهتر از موتا هست :fighting29:

#10
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال
من می گم نه. دلیلش هم اینه که په په کلا بازیکن هجومیه. یعنی گل زدن رو دوست داره و کلا به تهاجم علاقه داره. درسته جنگنده ست، سرعت بالا و استقامت بالایی داره (همون چیزی که مدافع کنار می خواد) اما با ذاتش جور در نمیاد که بخواد دفاع وایسه. از نظر من "هوش" لارم واسه دفاع بازی کردن هم نداره متاسفانه! اگرم وایسه 99% از وینگر چپ هم جلوتر می زنه! :1:

#11
reza italia

reza italia

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 720 ارسال

من می گم نه.
دلیلش هم اینه که په په کلا بازیکن هجومیه.
یعنی گل زدن رو دوست داره و کلا به تهاجم علاقه داره.

درسته جنگنده ست، سرعت بالا و استقامت بالایی داره (همون چیزی که مدافع کنار می خواد) اما با ذاتش جور در نمیاد که بخواد دفاع وایسه. از نظر من "هوش" لارم واسه دفاع بازی کردن هم نداره متاسفانه!

اگرم وایسه 99% از وینگر چپ هم جلوتر می زنه! :1:

هوش لازم برای حمله کردنم نداره :laughing:فقط سرشو میندازه پایین و تندتند می دوه و سانتر میکنه:confused2:په په اصلا تکنیکی نیست فقط جنگندس.قابل مقایسه با زامبروتا هم نیست :furious:اصلا به بازیش علاقه ندارم.امیدوارم از یوونتوس جدا شه :king_Aragorn:امثال په په و ویدال :king_Aragorn:باعث نیمکت نشین شدن کراسیچ و الیا و افت اونا شدن :king_Aragorn:

#12
vahab68

vahab68

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 5 ارسال
نه نمیتونه - په په توی پست هافبک هجومی چپ بهتر بازی میکنه .

#13
behdad

behdad

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1769 ارسال

هوش لازم برای حمله کردنم نداره :laughing:فقط سرشو میندازه پایین و تندتند می دوه و سانتر میکنه:confused2:په په اصلا تکنیکی نیست فقط جنگندس.قابل مقایسه با زامبروتا هم نیست :furious:اصلا به بازیش علاقه ندارم.امیدوارو از یوونتوس جدا شه :king_Aragorn:امثال په په و ویدال :king_Aragorn:باعث نیمکت نشین شدن کراسیچ و الیا و افت اونا شدن :king_Aragorn:


خوب بازی می کنه که بنده خدا!
البته الان خیلی بیشتر فکر می کنه موقع بازی.

جام جهانی 2010 عین کرگدن فقط می دوئید. همینشم نعمته واسه تیم البته!

اما الان واقعا خوب بازی می کنه.
هم خوب گل می زنه، هم خوب می دوئه.

یووه فعلا به اندازه کافی بازیکن باهوشو خلاق داره (پیرلو، مارکیزیو، ووچینیچ) بقیه نباید زیادی باهوش باشن. په په الان خیلی داره جواب می ده.

#14
ehsan-alex

ehsan-alex

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7243 ارسال
من همیشه په په رو یه چیزی تو مایه های گتوزو میدونستم و میدونم، یه بازیکن کاملا تخریبی و جنگنده که توی بازیش بیشتر از فیزیک بدنیش استفاده میکنه تا فکرش، با اینکه خیلی سختکوشه و سرعت بالایی داره و با توجه به قدرت بدنی بالاش که برای دفاع کردن خیلی بکار میاد اما پست دفاع کنار رو براش مناسب نمی بینم، یه مدافع کنار علاوه بر این خصوصیاتی که په په داره باید از لحاظ ذهنی و فکری توانایی بازی تو این منظقه رو هم داشته باشه که فکر نمیکنم په په این ویژگی رو داشته باشه. تصور کنین تیم حریف به ما ضد حمله میزنه از اونجایی که په په وقتی میدوه مغزش نمیکشه برای متوقف کردن حریف از پشت سر میاد و یه تکل میزنه و از بازی اخراج میشه! یا توی محوطه جریمه خودی پنالتی میده این! اتفاق بارها و بارها میتونه تکرار بشه از جانب این په په ای که ما میبینیم با همه اینا زامبروتا تک بود حیف که با این بازیکنا مقایسه بشه :np:

#15
quagliarella

quagliarella

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2863 ارسال
په په دیگه اونقدرا هم اسکل نیست :1: ، به نظر من این دلیل نمیشه که په په نتونه دفاع چپ بازی کنه ، تنها راه سنجیدنش هم اینه که تو اون پست امتحان بشه ، هر چی هم از نظر فیزیکی قوی باشه بازهم تا تو پست موردنظر به کار گرفته نشه و عملکردش بررسی نشه نمیشه گفت تو این پست میتونه بازی کنه یا نه !

#16
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال
په په هر پستی میتونه بازی کنه جز گلر و دفاع وسط. خوراکمه خدایی این بازیکن

#17
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
من فکر نمیکنم په په مدافع خوبی بشه ....... صرف سریع و جنگنده بودن برای مدافع کناری بودن کافی نیست . بازیکن هر قدر به دروازه خودی نزدیکتر بازی میکنه باید ضریب اشتباه کمتری هم داشته باشه و با درصد ریسک پایین تر بازی کنه . زامبروتا یک هافبک با فکر و باهوش بود که کنترل عصبی بالایی داشت . این در مورد په په صادق نیست . در کنار اون سطح فنی په په اصلا اینقدر بالا نیست که ما روی او ، برای گنجاندنش در دفاع اسیب پذیرمان به عنوان مهره کارامد حساب کنیم . زامبروتا هافبک سطح بالایی بود که به مدافع بزرگی بدل شد . په په در پست تخصصی خودش که بالاترین سازگاری را با ویژگی های فنیش داره هم بازیکن متوسط و در بهترین حالت خوبیه ، نه بیشتر .

#18
Ali pacino

Ali pacino

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4457 ارسال
سبکه بازی په په همونطور ریشش منو یاده زامبروتا میندازه په په بازیکنی هست که کنار خط خیلی میتونه موثر باشه اما زیاد نمیشه روش حساب کرد شایدم نیاز به زمان داشته باشه و تو این پست بتونه خیلی موثر باشه مثلا روزهایی که کیه لینی دفاع چپ بود کسی میتونست فکر بکنه همین پسره بتونه مثلا یه دیوار تو خط وسط تبدیل بشه (البته بازیهای امسالش نه بازیهای پارسالش ) من معتقدم اگه روش کار شه میتونه موثر باشه چون سرعت و سانترهای خوبی داره اما فقط یه ذره مغزش کار نمیکنه

#19
sos

sos

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1030 ارسال
به نظر من په په بازیکن سریع و خلاقیه و میتونه توپو سریع از سمت چپ دفاع به حمله ببره و تیم حریفو ازار بده و این یک نقطه قوتیه برای هر تیمی منتها تمامی اینها به تلاش های خودش بستگی داره :3:

#20
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran
نه تو رو خدا!تیم اون جلو بش نیاز داره!





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی