پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چهار دردسر آنتونیو کونته برای آینده یوونتوس !

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
20 پاسخ برای این موضوع

#1
princeofpersia_7

princeofpersia_7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 343 ارسال

چهار دردسر آنتونیو کونته برای آینده یوونتوس !

[img width=480 height=298]http://u.goal.com/131900/131910hp2.jpg[/img]

بعد از یک شروع فصل نسبتا خوب و صدرنشینی یوونتوسی ها و پیروزی مقابل هر دو تیم شهر میلان ، شاید چیز بدی به نظر طرفداران این تیم نرسد ، اما کم کم موارد بیشتری از نقاط ضعف و قوت این تیم در حال آشکار شدن است و هم حریفان و هم کادر فنی این تیم ، به این مساله پی برده اند. کونته سرمربی تورینی ها مشکلاتی معین را برای حل کردن پیش روی خود می بیند و شکی نیست که در صورت تداوم این مشکلات، ممکن است بازیکنانش در آینده در امتیازگیری دچار مشکل شوند. آن هم در لیگی که به نظر میرسد امسال بیشتر از گذشته شاهد نتایج شگفتی آفرین باشد. اما این موارد چیست؟

1- وابستگی بیش از حد به پیرلو : بعد از گذشت یک سال پرفراز و نشیب در میلان ، به نظر میرسد که با انتقال به یوونتوس وی مجددا احیا شده است.پیرلو با دید بالا و قدرت فوق العاده اش در ارسال پاس های دقیق ، باعث شده تا درصد مالکیت و کنترل توپ برای یوونتوسی ها در هر مسابقه به چیزی حدود 60 درصد برسد و این برای سبک جدیدی که کونته به دنبال پیاده کردن آن در یوونتوس است بسیار حیاتی می باشد.شکی نیست که یوونتوس بسیار به نبوغ و خلاقیت وی چشم دوخته است. و در روزهایی که پیرلو فرم درخشانی نداشته یوونتوس نیز در طول جریان مسابقه عملکرد خوبی از خودش به نمایش نگذاشته است. به طور مثال او در مسابقه برابر کیه وو و کاتانیا به دلیل خستگی بازی های ملی توان نود دقیقه حضور در میدان را نداشت و با افت عملکردش ، باعث شد تا یووه نیز موفقیتی در زمین نداشته باشد و تنها به دو تساوی دست پیدا کند. یوونتوس در دو فصل گذشته از وابستگی بیش از حد به دو بازیکن خودش بسیار ضربه خورد. دیه گو ریباس و میلوس کراسیچ دو بازیکنی بودند که این مشکل برایشان پیش آمد و نه تنها خودشان بابت فشارهای حاصل از این مساله افت شدیدی کردند ، بلکه با مشاهده جدول دو فصل گذشته سری آ میتوان موفقیت یوونتوس در این وابستگی را دید. پیرلو برای تیم ملی ایتالیا نیز اهمیت فوق العاده ای دارد و با توجه به شرایط بدنیش ، به نظر نمیرسد که بتواند به طور مداوم و کامل از پس جنگیدن در دو جبهه بربیاید.کونته نیز نباید بیش از حد تیمش را به او وابسته کند و مرتکب اشتباهی تکراری شود.البته به نظر نمیرسد که سایر هافبک های مرکزی یوونتوس از خلاقیت و هوش بالای پیرلو در بازیسازی بهره چندانی داشته باشند. کلودیو مارکیسیو در این فصل عملکردی فوق العاده داشته و به تنهایی سه گل به تیم های میلانی زده است. او توانایی بالایی در جنگندگی ، حرکات دفاعی و تهاجمی ، پاسوری ، گلزنی و... دارد. اما در هیچکدام مهارتی کامل و صد در صدی نداشته و همین باعث میشود تا نتوان او را جانشین پیرلو دانست. درست مانند آرتورو ویدال که او نیز بیشتر در کنار مارکیسیو به پرس خط هافبک تیم حریف پرداخته و فضا و فرصت ها را برای بازی بهتر پیرلو بهتر فراهم میکنند.شاید بد نباشد که یوونتوس برای طراحی و کنترل مسابقه ، به غیر از پیرلو از روش های دیگری نیز استفاده کند. شاید استفاده از وینگرها پیشنهاد بدی نباشد. اما این نیز مشکل بعدی یوونتوس به نظر میرسد !

2- وینگرهای پر فراز و نشیب : میلوس کراسیچ مهمترین بازیکن یوونتوس در این پست به شمار میرود.او در ابتدای حضورش در یوونتوس بسیار موفق بود. اما حالا دیگر اثری از آن بازیکن خطرناک در ترکیب یوونتوس به چشم نمی خورد. کراسیچ که با توجه به سیمای ظاهریش برای بیانکونری ها یادآور پاول ندود بوده ، در این فصل بسیار ضعیف کار کرده و خودش نیز این مساله را تایید کرده است. به نظر میرسد که او بیشتر از مسائل فنی ، اعتماد به نفس و خودباوریش را از دست داده است. این چالشی بزرگ برای کونته است که وینگر تکنیکی و سرعتی خودش را هرچه سریع تر به فرم خوبش بازگرداند.جدای از کراسیچ ، سیمونه په په دیگر بازیکن اصلی یوونتوس در این پست می باشد. په په در هجوم چندان بازیکن شاخصی نیست. اغلب سانترهای او توسط مدافع مستقیم برگشت داده شده و به اوت میرود. توانایی دریبلینگ زیادی نداشته و نسبت به کراسیچ تکنیک بالایی نیز ندارد. اما قدرت بدنی بالا و جنگندگی خستگی ناپذیرانه اش وی را تبدیل به بازیکن محبوب کونته در سیستم جدیدش کرده است. او در دفاع نیز به اندازه هجوم تلاش میکند و این برای یوونتوس فعلی که در جناحین خط دفاعش نیز کمی دچار مشکل است بسیار مهم می باشد. الیرو الیا و امانوئله جیاکرینی دیگر نفرات یوونتوس در این پست هستند که البته تا به حال ثابت نکرده اند که میتوانند جدا از پیرلو ، راهی دیگر برای طراحی حملات و کنترل بازی باشند. چنین چیزی را درباره استیگیباریا دیگر وینگر این تیم نیز میتوان گفت. شاید تنها نکته مثبت در این پست برای یوونتوس این باشد که آنها در این قسمت ، به اندازه کافی بازیکن دارند و تنها کونته باید کاری کند که آنها دوباره به فرم مناسب خودشان بازگردند. و در این بین اهمیت بازگشت کراسیچ بسیار مهمتر است. او این توانایی را دارد که کانال جدید ایجاد خلاقیت و حمله برای تیمش باشد.

3- تعدد گزینه ها در خط حمله : به نظر میرسد که کونته ترجیح میدهد از یک تک مهاجم در خط حمله تیمش استفاده کند. تک مهاجمی که در مواقع لزوم به خط هافبک پیوسته و نقش یک هافبک تهاجمی و البته با پرسینگ شدید را انجام دهد. و تا به حال انتخاب اصلی او در این سمت بیشتر میرکو ووچینیچ بوده است. ووچینیچ نیز فعلا عملکردی قابل قبول داشته است. در 8 بازی زدن دو گل و ارسال دو پاس گل برای کسی که صرفا یک مهاجم کاذب بوده آمار بدی نیست. اما به نظر میرسد که برای پست تک مهاجم نیاز به یک مهاجم کلاسیک و با قابلیت گلزنی بیشتر نیز باشد. و این طور دیده شده که آلساندرو ماتری در این سیستم بهتر جوابگو بوده است.او نیز تا به حال در 8 بازی4 گل زده و یک پاس گل داده و در اکثر حرکات هجومی بیانکونری نقش اصلی را دارا بوده است.توانایی بالای ماتری در تمام کنندگی چیزی است که نسبت به ووچینیچ او را ارجحیت می دهد . اما هر دوی این بازیکنان برخی اوقات به خصوص در دیدار با تیم های کوچکتر در گلزنی و بازکردن لایه های خط دفاعی حریف دچار مشکل می شوند. و در اینجاست که نقش سرباز وفادار قدیمی یوونتوس مشخص تر می شود. کاپیتان دل پیرو با نبوغ و خلاقیت تمام نشدنی خودش هنوز جز مهمترین بازیکنان تیمش به شمار می رود.در بازی اخیر با اینترمیلان نیز او این امر را ثابت کرد. در طی چیزی حدود 10 دقیقه تاثیرگذاری بالای وی در جریان بازی به سود یووه چیزی نبود که از چشمان کسی دور بماند. و توانایی ویژه آلکس در ضربات ایستگاهی نیز می تواند در مواقعی که گذر از دفاع حریف دشوار به نظر می رسد اسلحه ای بسیار مهم و موفق باشد.و جدای از این سه نفر ، یوونتوس همچنان از فابیو کوآلیارلا ، آمائوری ، یاکویینتا و لوکا تونی سود می برد و این تعداد بالای مهاجمین و راضی نگه داشتن آنها با توجه به این سیستم تک مهاجمه کاری دشوار به نظر میرسد. این نیز چالشی مهم برای کونته و یوونتوس به نظر میرسد.

4- کابوس مصدومیت برای خط دفاع : یوونتوس در این پست ترکیبی خوب و نسبتا هماهنگ دارد. استفان لخشتاینر ، کیه لینی ، بونوچی و بارتزالی چهار مدافع اصلی تیم کونته در این چند مسابقه ابتدای فصل بوده اند. اما یوونتوس باید امیدوار باشد که در مقاطع کلیدی فصل از این ناحیه بابت مصدومیت ضربه نخورد. در صورت بروز مشکل برای هرکدام از این نفرات کار برای بیانکونری ها بسیار مشکل خواهد شد. در سمت راست خط دفاع مارکو موتا با عملکرد اسفباری که داشته چندان مورد اعتماد نیست و سورنسن جوان نیز که در چند بازی در آن پست به میدان رفته تجربه چندانی برای چنین فشاری از مسابقات را ندارد. جدا از اینها ، آزمون و خطاهای کونته در سمت چپ خط دفاع و بازی دادن به دچیله و گروسو نیز فایده ای نداشته و این دو بازیکن عملکردی ضعیف داشته و باعث شدند تا در نهایت کیه لینی به این پست منتقل شود. کیه لینی نیز بازیکنی کامل برای آنجا نیست. او در پا به توپ شدن و نفوذها مشکلات زیادی دارد و فضاهای زیادی در پشت سرش خالی میگذارد. هرچند که توانایی های دفاعی بسیار خوبش باعث میشود تا تنها چاره یوونتوس در آن سمت از زمین به حساب بیاید. اما برای تیمی که فعلا امیدوارکننده ظاهر شده و در صدر جدول است ، چنین مشکلی اصلا نباید کم اهمیت شمرده شود. باید دید که کونته و یوونتوس جدیدی که در حال ساختنش است ، برای حل این مشکل چه تدبیری اندیشیده اند؟!..

شهریار نوبهار
31 اکتبر 2011



#2
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
تو ایتالیا تقریبا همه معتقد اند که یووه به پیرلو وابسته نی.

شاید استفاده از وینگرها پیشنهاد بدی نباشد. اما این نیز مشکل بعدی یوونتوس به نظر میرسد !


توروخدا بیا یه دفعه بگو هیچ راهی رو امتحان نکنیم دیگه :1: با پیرلو بازی میکنیم میگه مشکب ساز میشه خودش پیشنهاد استفاده از وینگر میده خودش هم جواب میده :1: شوت از راه دور چطوره ؟

این مقاله رو کی نوشته که ترجمه کردین؟

#3
Pinturicchio10

Pinturicchio10

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2491 ارسال
شدیدا شبیه نقدای سایت گل بود ولی دستت درد نکنه :1:

در اینکه پیرلو الان جانشین مناسبی تو یووه نداره شکی نیست ولی یووه این فصل وابسته نیست ! بازیکنی مثل پیرلو واقعا کمه شاید نهایتا یکی مثل ژاوی تو جهان باشه مثلش ولی اینکه تیمای دیگه ژاوی و پیرلو ندارن دلیل نمیشه تیم نباشن ! این نقد فقط کونته رو می بره زیر سوال ! یوونتوس تیم نسبتا کاملی هست الانم یه بحران داره اونم دفاع چپشه همین . اینکه بگیم آره اگه لیخشتاینر مصدوم بشه ، پیرلو و یکی از بین بارتزالی و بونوچی هم مصدوم بشه بعد فلانی و فلانی هم مصدوم بشن خوب هر تیمی باشه به خاک سیاه میشینه :1:


په په در هجوم چندان بازیکن شاخصی نیست
این حرفم دیگه شاهکاره من ارجاعت میدم به گل پیروزی یووه مقابل فیورنتینا .
په په تو حمله خوب نیست ، دفاع هم که قطعا خیلی خوب نیست پس کلا چه جوریه که انقدر خوب بوده و ترجیح داده شده به بقیه وینگرا این فصل :1:

#4
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
نويسنده اش خود شهرياره. --- شهريار ، اون تيكه آخر در بخش مهاجمين كه در مورد آله نوشتي ، ديكه خيلي فوق تعصب بود :1:

#5
princeofpersia_7

princeofpersia_7

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 343 ارسال
سلام این نوشته خودم هست اگر ترجمه بود که لینک منبع واسش ذکر میشد :3: . راستش اینجور که میگی هیچ کدوم همدیگه رو نقض نمیکنند. خب فکر میکنم یه مقدار مشکلات یووه در وینگر مشخص هست و البته انکار وابستگی به پیرلو یه مقدار خوشبینانه هست :1: :3:. البته که هرکس نظر خودش رو داره و من هم با توجه به چند بازی گذشته سعی کردم نظر خودم رو بگم. حالا اینکه کلا هر کسی دیدگاهی متفاوتی داشته باشه اصلا عجیب نیست.
Spoiler


#6
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
با مورد 4 خیلی موافقم . من هم مشکل اصلی و مهم تیم رو خط دفاع می دونم . همه هم میدونیم الکس دیگه نمی تونه 90 دقیقه بازی کنه و بهتره که روش حساب نشه کاری که کونته داره انجام می ده . فراز و نشیب وینگرها رو قبول ندارم . هر کی جای کراسیچ بود احتمالا به این مشکل روحی دچار می شد . چند بازیکن جدید هم تو هفته های دیگه به شرایط لیگ عادت می کنن . و تیم بهتر از اینی که هست میشه . نیم فصل دو تا مدافع خوب بگیریم دیگه نقصی به اون صورت به چشم نمیاد . وابستگی به پیرلو هم مشخص میشه با یک کارت زرد دیگه ای که پیرلو بگیره و یک بازی رو از دست بده .

#7
FC Ruinous

FC Ruinous

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 16 ارسال
حرفات 99 درصد درسته. :yesssmileyf: تو تصدیق حرفات باید بگم یوونتوس مصدوم زیاد میده دلیلشم معلوم نیست.یوونتوس دل نری هم اوایل فصل خوب کار میکرد اما با همین مشکل رو به رو شد.این مشکل برای رانیری هم بود یادمه بعضی وقت ها مصدوم ها به هفت،هشتا هم میرسید.نیمکت یوونتوسم این چند ساله واقعا برای جایگزین کردن فلج بوده.من فکر میکنم این مشکل بازم پیش بیاد و اساسی ترین مشکل تیم هم،همین موضوع بشه. در مورد الکس هم باید بگم تجربش تو بازی با اینتر نشون داد چه قدر ارزشمنده.فقط حیف اون ضربش خراب شد که البته برای آماده ترین بازیکن ها هم ممکنه چنین صحنه ای پیش بیاد. در مورد الکس اگه با تعصب هم صحبت کنیم اغراق نکردیم. :thankyou:

#8
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
یه نقدی به تحلیل شهریار دارم ، واقعا این چهار مورد برای همه ی باشگاه ها هستند مورد اول همین بارسا با اون همه فوق ستاره ، مسی نباشه نابوده برید بازیهایی که بارسا بدون مسی بازی کرده رو ببینید هر تیمی یک بازیکن مهم و محوری داره ، برای یوونتوس این بازیکن پیرلوئه ، برای بارسا مسی بازم نام ببرم ؟ دی ناتاله برای اودینزه رونی برای منچستر ون پرسی برای آرسنال سوارز برای لیورپول زلاتان برای میلان و .... دلیل دوم و سوم رو اصلا نفهمیدم ، اینها چه دردسری هستند ؟ اینکه وینگرهات پر فراز و نشیب باشند دردسره ؟ در حالی که به نظرم په په اصلا فراز نشیب نداشته ، حالا هم که ووچینیچ اونوره خیلی خوب کار کرده پس این دردسر هم وجود نداره تعدد مهاجم چطوری میتونه دردسر باشه ؟ اینکه دست مربی بازه دردسره ؟ پس منچینی خیلی تو منچستر دردسر داره در مورد دلیل آخرم که همه تیم ها مصدومیت دارند ، برای هر تیمی هم مصدومیت کابوس به حساب میاد ولی برای تیم فعلی یوونتوس این موضوع حل شده است سالهای اخیر ، ما به اندازه یک تیم مصدوم داشتیم ولی الان خدا رو شکر یاکوئینتای دائم المصدوم تنها مصدوممونه ( جاکرینی رو میدونم ولی یاکوئینتا مصدوم همیشگیمونه ) خلاصه بگم با اینکه شهریار عزیز تحلیل خیلی خوبی انجام داد ولی من هیچ کدوم از این 4 مورد رو فقط دردسر یووه نمیدونم ، بزرگترین تیم های جهان هم این 4 دردسر رو دارند باتشکر

#9
FC Ruinous

FC Ruinous

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 16 ارسال

یه نقدی به تحلیل شهریار دارم ، واقعا این چهار مورد برای همه ی باشگاه ها هستند

مورد اول
همین بارسا با اون همه فوق ستاره ، مسی نباشه نابوده
برید بازیهایی که بارسا بدون مسی بازی کرده رو ببینید
هر تیمی یک بازیکن مهم و محوری داره ، برای یوونتوس این بازیکن پیرلوئه ، برای بارسا مسی
بازم نام ببرم ؟
دی ناتاله برای اودینزه
رونی برای منچستر
ون پرسی برای آرسنال
سوارز برای لیورپول
زلاتان برای میلان
و ....

دلیل دوم و سوم رو اصلا نفهمیدم ، اینها چه دردسری هستند ؟
اینکه وینگرهات پر فراز و نشیب باشند دردسره ؟ در حالی که به نظرم په په اصلا فراز نشیب نداشته ، حالا هم که ووچینیچ اونوره خیلی خوب کار کرده
پس این دردسر هم وجود نداره
تعدد مهاجم چطوری میتونه دردسر باشه ؟ اینکه دست مربی بازه دردسره ؟ پس منچینی خیلی تو منچستر دردسر داره

در مورد دلیل آخرم که همه تیم ها مصدومیت دارند ، برای هر تیمی هم مصدومیت کابوس به حساب میاد ولی برای تیم فعلی یوونتوس این موضوع حل شده است
سالهای اخیر ، ما به اندازه یک تیم مصدوم داشتیم ولی الان خدا رو شکر یاکوئینتای دائم المصدوم تنها مصدوممونه ( جاکرینی رو میدونم ولی یاکوئینتا مصدوم همیشگیمونه )

خلاصه بگم با اینکه شهریار عزیز تحلیل خیلی خوبی انجام داد ولی من هیچ کدوم از این 4 مورد رو فقط دردسر یووه نمیدونم ، بزرگترین تیم های جهان هم این 4 دردسر رو دارند
باتشکر

سلام.این مشکلا برای همه تیما هست اما چون بازیکن جایگزین که هیچ فعلا بازیکن اصلی خوب هم به اون شکل نداریم واقعا خیلی از این موارد برای "ما" مهم تره.
نه ببین مسی با پیرلو خیلی فرق میکنه.پیرلو بازی سازه اما مسی نیست.این نقش رو اگه اشتباه نکرده باشم تقریبا ژاوی داره تو بارسا.این بازی کنا همه محورین اما همه تو حمله هستن و گلزنن.به جرات(درست نوستم؟) اصلا بازی سازی نمیکنن.یوونتوس از ترکیبی استفاده میکنه که خیلی به وینگر هاش متکیه پس فراز و نشیب اون ها خیلی مهمه.په په و ووچینیچ هم حق با شماست.
تعدد مهاجمین هم فکر کنم تیتر خوبی نیست واسه مورد سوم.فکر کنم مثلا بهتر بود مینوشت نبود مهاجمینه کارامد به اندازه کافی.
مصدومیت هم خدا رو شکر فعلا نیست اما یووه اونقدر این سال ها مصدوم داده که همه فکر میکنن الانه که یه دفعه همه بازیکنا با عصا بیان تو زمین!
در کل نقدش 99 درصد درسته :yesssmileyf: اما خیلی جاهاش رو میشه بهش ایراد گرفت.ولی در کل خوبه :thankyou:

#10
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال

تعدد مهاجمین هم فکر کنم تیتر خوبی نیست واسه مورد سوم.فکر کنم مثلا بهتر بود مینوشت نبود مهاجمینه کارامد به اندازه کافی.
thankyou:


با وجود ماتری ، ووچینیچ ، کوالیارلا ، الکس و تونی شما میگید نبود مهاجمین کارامد ؟

#11
FC Ruinous

FC Ruinous

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 16 ارسال

با وجود ماتری ، ووچینیچ ، کوالیارلا ، الکس و تونی شما میگید نبود مهاجمین کارامد ؟

ما داریم در مورد یوونتوس کبیر صحبت میکنیم نه فیورنتینا یا لاتزیو.تونی که اصلا خوب نیست کوا هم اونقدر گلزن نیست که بشه بهش اعتماد کرد(اگر چه پارسال بد نبود).فقط میمونه ماتری و ووچینیچ و الکس.الکس هم که مهاجم نوک نیست.مهاجم دوم هستش.
امیدوارم ناراحت نشید این نظر منه شاید اصلا هم درست نباشه.به هر حال هر کی نظری داره

#12
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA

تو ایتالیا تقریبا همه معتقد اند که یووه به پیرلو وابسته نی.

در اینکه پیرلو الان جانشین مناسبی تو یووه نداره شکی نیست ولی یووه این فصل وابسته نیست


:np:

نمیدونم تعریف شما از واژه ی "وابسته" چیه ، ولی تا این لحظه حداقل رو 80 درصد گل هایی که یوونتوس به ثمر سونده ، آندره آ یا تاثیر مستقیم داشته یا قبلش فضا سازی کرده !

البته از یه نظر دیگه هم میشه گفت ، ما هنوز یوونتوس رو بدون آندره آ در این فصل ندیدیم و نمیشه نظر کاملی داد که آیا بدون پیرلو هم اینقدرپویا بازی میکنیم یا نه

ولی چیزی که الان همه مون با چشم های خودمون میبینیم ، متکی بودن شدید تک تک بازیکنا ، مهاجمین و مدافعین و هافبک های کناری ، به اعجوبه شماره 21 هست

#13
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
هر تیمی تقریبا به یه بازیکن وابسته ست حتی زیر نظر بهترین مربی های دنیا ، پس نمیشه اینو گندش کرد که ای پیرلو فلان و ... همین بازی با اینتر بازی بود که پیرلو رو بسته بودن ولی یووه برای حمله الترناتیوهای دیگه هم داشت ! همین استیگاریبیا و جاک که از نظر نوسینده محترم " تا به حال ثابت نکرده اند که میتوانند جدا از پیرلو ، راهی دیگر برای طراحی حملات و کنترل بازی باشند !!!! مضحک واقعا .

#14
ADP10

ADP10

    سمبل یوونتوس

  • اعضا
  • 13317 ارسال
  • LocationOttawa , ON ,CA
آره ، اما این پست آخرت با اون جمله ای که ازت نقل قول کردم تفاوت داره

#15
Drughi

Drughi

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 9091 ارسال
تو ایتالیا تقریبا همه معتقداند که یووه به پیرلو وابسته نی.

#16
BatigoL

BatigoL

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1112 ارسال
  • Locationطهران
اصلا مقاله خوبی نیس بنظره من....... فقط شماره 4 اش یکم منطقیه اونم ناقص نوشته!! این حرفی که همه میزنن واقعا مسخرس...من تا حالا همه بازی های یووه رو این فصل کامل دیدم و چیزی که مشخصه اینه که یووه به پیرلو وابسته نیس پیرلو به مارکیزیو وابستس!!!!!!!!!!!!! پیرلو واقعا بازیکن خوبیه ولی فصل پیش تو میلان نمیتونست این بازی که الان داره میکنه رو بکنه چون واقعا مارکیزیو عالیه واقعا .... این فصل بعده الکس کسی که بیشتر تشویق شده مارکیزیو بوده

#17
mohammad-11

mohammad-11

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 662 ارسال
من به نبوغ کنته ایمان دارم.کنته کولاک خواهد کرد. :guntootsmiley: :blissysmile:

#18
pelatini

pelatini

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 179 ارسال
دقیقا به نکته خوبی راجب پیرلو اشاره کرده اید . یونتوس امسال بهترین خرید تابستانی اش ژیرلو بوده اما جانشین مناسبی ندارد یونتوس در طی تارخ خود همیشه در نیمکت ذخیره ها بازیکنانی وجود داشته که فرق انچنانی با بازیکنان درون میدان نداشت اما یوو زمان حال در حال بازسازی میباشد و بازیکن مناسبی جایزگزین ژیرلو نیست به نظر من خرید بازیکنانی همچون مسعود اوزیل ماسکرانو و نوری شاهین و یا گورکوف فرانسوی میتوانن برای جانشینی و یا کمک به پیرلو مناسب باشن

#19
Ashkan_juve

Ashkan_juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 9 ارسال
من کاملا با 4 موافقم ولی یووه به یه بازیکن ذخیره که خصوصیات بازی پیرلو رو داشته باشه نیاز داره. تو حمله هم اگه تونی و یاکوئینتا و آمائوری بفروشه یکم خط حمله خلوت میشه

#20
جمال دلپیرو

جمال دلپیرو

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 77 ارسال
برای خط دفاع و خط حمله در فصل بعد باید فکر اساسی کرد





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی