پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

کیه وو 0-0 یوونتوس (هفته هفتم سری آ)

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
117 پاسخ برای این موضوع

#101
10VE4EVER

10VE4EVER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3758 ارسال
به نظر من هم این نتیجه بد نیست باعث میشه در بازی با چنین تیم هایی در هفته های بعد کونته سراغ تاکتیک های متفاوت بره

#102
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15953 ارسال
این بار فراری در کار نیست، یووه متوقف می شود اما شاید اگر شوت مارکیزیو که با کمترین فاصله ممکن از بالای دروازه سورنتینو عبور کرد و ضربه ی سر دیدنی الکس که به تیرک دروازه کیه وو برخورد کرد به گل تبدیل می شدند شاهد شادی وصف ناپذیر کونته و شاگردانش می شدیم. واقعا ادم زورش میاره یه تیم بیادجلوت همش دفاعی بازی کنه تازه با خطاهای زیاد که جریان بازی رو از کار بندازه و بد تر از اون توپت تیرک هم بخوره ! البته زمان های قبل هم اینجوری بود فقط اواخر بازی پلیسیر یه گل می زد که توی این بازی نتونست این کار رو بکنه :دی:

#103
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال
حالا که گذشته و این مربی هست که تصمیم میگیره و من هم مربی نیستم اما هر کسی یک نظری داره.من اگه بجای او بودم(آخ چی گفتم) بجای استفاده از تک مهاجم از دو مهاجم استفاده میکردم لا اقل برای این بازی که یکی از اونها تموم کننده وسرزن باشه یا از کراسیچ تو این بازی استفاده نمیکردم یا دست کم اینکه وقتی میدیدم بازی به بن بست خورده تغییر سیستم میدادم زودتر این کار رو میکردم.قرار نیست هر بازی مثل بازی میلان باشه و دقایق اخر گل بزنیم.در بازی با میلان اون سیستم عالی بود چون تیم داشت عالی بازی میکرد اما تو این بازی نه. در حالیکه تو این بازی تغییر سیستم ندادیم بلکه تنها بازیکنهای هر پست رو تغییر دادیم که اشتباه بود. بازی با تیمهایی چون کیوو که کم هم نیستن با این ترکیب جواب نخواهد داد .نمونه اون بولونیا و کاتانیا.این وسط یجوری از دست سینا خلاص شدیم.

#104
Reza

Reza

    دو آتيشه يووه

  • اعضا
  • 15587 ارسال
کونته : - بابت نتیجه افسوس می خورم ولی نمی تونم از تیمم گله کنم. اونا از ابتدا تا انتها همه چیز رو به خوبی اجرا کردند. - ما متحمل هیچ ریسک به خصوصی نشدیم و از کیفیت بازی تیمم راضی هستم. - کیه وو یه از لحاظ فیزیکی یه تیم فوق العاده است و تصادفی نیست که الان 9 امتیاز دارند. (ششم جدول هستند) - ما موقعیت های گل زنی زیادی داشتیم اما موفق به گل زدن نشدیم. با این حال من ازین بازی راضی هستم چون نسبت به بازی با کاتانیا خیلی از ایراداتمون برطرف شده بود. - کراسیچ به طور قطع کیفیت کافی برای بازی رو داره و ما در این مدت به طور اختصاصی داریم روی اون کار می کنیم. این وظیفه ی منه که از کراسیچ بازی بگیرم و به خصوصیاتش اجازه ظهور بدم و تمام تلاشم رو می کنم تا او رو تبدیل به ستاره یووه کنم.

#105
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال
من فقط یه بازی از یووه دیدم که همون بازی بووه با میلان بود که تلویزیون نشون داد :Facepalm: تو اون بازی یووه زهر دار حمله نمیکرد یعنی مالکیت توپو خفن داشت ولی موقعیت گل اونچنانی نداشت که اخرشم روی اشتباه دروازه بان بهشون گل زدیم برتری نفری هم تو حمله داشتیم ولی .... یه تیمی مثل منچستر با سه نفر حمله میکنه اون حملش بوی گل میده ولی یووه اینطوری نیست نمیدونم این بازی هم اینجوری بود یا نه ؟

#106
BAHAR.JUVE

BAHAR.JUVE

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 941 ارسال
بازی را به مدد سرعت خیلی پایین اینترنت ، تکه تکه دیدم. برای تیم سرجمع در حال رشد کونته قطعا بازی خوبی نبود و همان نقطه ضعفی که فکر میکنم در تاپیک همه بازی های این فصل به دفعات ذکر شده در این بازی هم نمود چشمگیری داشت . شاید این تیم به لحاظ کار گروهی ، جندگندگی و خیلی ویژگی های دیگر تیم در حال رشدی باشه ولی قطعا تیمی که برای گلزنی برنامه داشته باشه نیست. منتها در یک بازی به مدد حرکت پا به توپ رو به جلو مارکیزیو یا ...اهمیت این مسئله موقتا فراموش میشه و در یک بازی دیگر که اتفاقات انچنان به سود ما رقم نمیخوره مجددا به چشم میاد . نمیدانم تا چه حد میتوانم روی پافشاری های کونته به حفظ یک سیستم ، حفظیک تاکتیک یا یک بازیکن خاص در زمین حساب باز کنم. گاهی این داشتن " اعتقاد " من را به وجد میاره و گاهی فکر میکنم داریم با بازی با کلمات مسائل را به جای انگونه که هستند ، انطوری که دوست داریم باشند تفسیر میکنیم .

#107
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال

- کراسیچ به طور قطع کیفیت کافی برای بازی رو داره و ما در این مدت به طور اختصاصی داریم روی اون کار می کنیم. این وظیفه ی منه که از کراسیچ بازی بگیرم و به خصوصیاتش اجازه ظهور بدم و تمام تلاشم رو می کنم تا او رو تبدیل به ستاره یووه کنم.

دقیقا حرفی که همیشه میزنم
این کونته است که باید از کراسیچ بازی بگیره
حتی اگر کراسیچ بنداز در رو هم باشه ، باید مربی طوری تاکتیک بچینه که یکی براش بندازه ، اون در بره
مطمئنم کراسیچ خواهد درخشید ولی این امتیاز دادن به تیم های کوچیک واقعا رو مخه

یه نکته دیگه که واقعا رو مخه اینه که وقتی ووچینیچ تو زمینه ، ما رو زمین همش کار میکنیم ولی وقتی الکس میاد تو بازی ، میریم رو تو کار سانتر :|
باتشکر

#108
mehdi.t

mehdi.t

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 978 ارسال
با این که نتونستم بازی رو کامل ببینم ولی اون قسمتی رو که دیدم از بازی یووه راضی بودم اما هنوزم تیم تو گل زدن کمی مشکل داره که امیدوارم سریعتر حل بشه! امروز ویدال عالی بود. کپیتان الکس هم که بازم ثابت کرد هنوزم اگه لازم باشه میتونه گره بازی رو باز کن,عاشقشم. در کل من به این تیم خیلی امیدوارم. با تشکر دوستای عزیز.

#109
italy2006

italy2006

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1992 ارسال
والله اگر شما مثلا تو همین فوتبالی که گاهی بازی می کنید اگر دفاع باشید خیلی خوش حال می شید که مثلا تیم مقابلتون با یک مهاجم بازی کنه.در این سیستم میرکو ووچینیچ گاها فاقد همکار است و به تنهایی با مدافعان حریف مواجه می شود.

سیستم فعلی کنته با حالت 4.1.4.1 مالکیت توپ تیم را بالا برده و از نظر دفاعی نتیجه نسبتا مناسبی ارایه داده اما به لحاظ گلزنی و تمام کنندگی به مشکل برخورد کرده، کنته در این سیستم تمام خوب های تیم را از همان اول وارد بازی کرده، در نتیجه تعویض هایی که انجام شده اثز خاصی در نتیجه گیری ننهاده است. برگشت به نظام 4.4.2 باید در اولویت قرار بگیره و نظام فعلی در مقابل تیم های قوی به کار برده شود.


#110
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
من هنوز نفهميدم چرا مهاجم اضافه نشد . برعكس بازي با ميلان كه الكس رو بايد مياورد تو .الكس مال اين بازي نبود . حتما بايد ماتري و حتي كوا هم اضافه ميشدن

#111
erfan

erfan

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6030 ارسال
خوب ! نتیجه بازی و سخنان بچه ها نشون می ده که یووه خوب بوده اما گل نتونسته بزنه !!! به نظر من کونته باید بین بازی با تیم های بزرگ و تیم های کوچک دفاعی تفکیک قائل بشه تو بازی با تیم های بزرگ ، هر دو می خوان گل بزنند و اینطوری یووه باید میانه میدان رو خیلی با دقت تو دستش بگیره و یک مهاجمه هم جواب می گیره اما تیم های کوچیک اینقدر دفاعی بازی می کنند که با 3 هافبک هم یووه بیاد توی زمین ،خود به خود میانه دستش هست ، واسه همین به نظر من 3-3-4 بیش تر جواب می ده و مثلا همزمان الکس و ماتری و ووچینیچ رو توی زمین ببینیم می تونند گره بازی رو باز بکنند بالاخره ...!

#112
Nader Shirazi

Nader Shirazi

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 440 ارسال
شاید برعکس تعدادی از دوستان من از این مسابقه خوشم اومد - فوتبالی دیدم سرتاسر تاکتیک - از سوی هر دو تیم . میشه در مورد این بازی ساعتها بحث کرد. روز به روز اعتقادم به کونته بیشتر میشه ولی هنوز برای بزرگ شدن راه زیادی در پیش داره - مربی در بعضی از مسابقات دست به ریسک میزنه ولی کونته با همون اندیشه دوست داره تا آخر بازی ادامه بده و از این اینکه تمام برنامه هاش در زمین اجرا میشه خیلی راضیه . اجرا شدن برنامه های کونته در زمین از چشم ما طرفداران پوشیده نیست و اجرای تاکتیک تیمی هم که دست کونته رو خونده باشه هم میتوان به وضوح در زمین مشاهده کرد. در مسابقه امروز تیمی که موفق بود کیه وو بود علی رغم اینکه یووه درصد بیشتری رو صاحب توپ بود . یووه صاحب توپ بود ولی صاحب زمین نبود چون واقعا بازیکنان یووه نمی توانستند توپ را بدرستی در زمین به جریان بندازند. از اینکه تا حدودی ترکیب ثابت خودش رو پیدا کرده باعث خوشحالیه ولی باید ترفندهای دیگری هم بزنه که انقدر راحت مربیان دیگر دستش رو نخونند.

#113
Benyamin

Benyamin

    Rest In Peace

  • اعضا
  • 1378 ارسال
أقا نادر عزيز تاكتيك هرجقدر خوب باشه ولي اكه به كل ختم نشه و به برد منجر نشه جه ارزشي داره؟عرفان حرف خوبي زد:جلوي تيمهاي ضعيف كه ميان 11 نفره دفاع ميكنند و عملا كسب 1 امتياز براشون مهمه اين شيوه تك مهاجم اصلا جواب نميده و بايد حداقل با 2 مهاجم بازي كنيم.اكر جلوي تيم ميلان جواب داد بخاطر اين بود كه ميلان برا برد اومده بود وحمله ميكرد.بدبختانه اكثر تيمهاي ضعيف به سبك كيه وو جلوي يووه ظاهر ميشن كه جدا بايد برا اين جور تيمها طرح ويزه داشته باشيم

#114
sajad juve

sajad juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 203 ارسال
کلن خیلی بد بودیم ولی چرا هیچکس به این قضیه اشاره نمیکنه که واقعن هیچ کدوم از بازیکنای یووه توانایی دریبل زدن یک نفر هم ندارن درسته بازی گروهی خیلی جواب میده ولی توی همچین بازیهایی که بازی گره میخوره واقعن باید یه چیز برتر که خلاقیت فردی بازیکنا باشه به داد تیم برسه که واقعن تو این زمینه هیچ حرکتی هیچ کدوم از بازیکنا نداشتند بازیکنای کناری باید حداقل یک نفر رو بتونن جا بزارن نه اینکه فقط پاس بدن حداقل فایده ای که میتونه داشته باشه گرفتن خطا پشت هجده قدم و استفاده از ضربات ازاد که فکر کنم تو این بازی اصلن بازیکنا اقدام به دریبل هم نکردن که بشه از این موقعیتا استفاده کرد واقعن تیمای بزرگ تو بازیهایی که مشکل دارن روی خلاقیت فردی بازیکناشون هم حساب باز میکنن ولی متا سفانه بازیکنی که بشه روی تکنیکش حساب باز کرد توی یووه خیلی کم پیدا میشه اگه یک بار دیگه بازی رو ببینین این قضیه کاملن مشخصه که توی نبرد یک به یک همه ی بازیکنا فقط پاس می دادن و توانایی جا گذاشتن بازیکن مقابل رو نداشتن و این نکته ی منفی حساب میشه

#115
bianco vino71

bianco vino71

    ستاره یوونتوس

  • اعضا
  • 7849 ارسال
مثل بازی با میلان با یه بازی تک ضرب و سریع مسابقه رو شروع کردیم البته مثل بازی با میلان هیچ برنامه خاصی واسه گل زدن نداشتیم من به وضوح دارم می بینم که کونته به اصل مالکیت توپ و زمین اعتقاد داره این مالکیت و کنترل بازی قاعدتا ً باید گلی هم همراه داشته باشه اما این اتفاقیه که خیلی مواقع هم ممکنه نیفته یوونتوس توپ رو در تمام طول بازی خوب به گردش در میاره ولی به دروازه راهی نمی بره تیم با این روند راه به جایی نمی بره اگه اون دو اتفاق توی بازی با میلان به کمکمون نمی اومد الآن 4 تساوی متوالی داشتیم و این اصلا ً جالب نیست در کل از شکل بازی تیم راضی هستم ولی توی گلزنی به شدت مشکل وجود داره کراسیچ دیگه باید یه تکونی به خودش بده چون سری آ به چنین بازیکنایی رحم نمی کنه

#116
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
کونته با همون ترکیب بازی با میلان تیم فرستاد تو زمین ولی باید اینم خودش بدونه که هر بازی شرایط خاص خودش را داره ، یک بازی یوونتوس با تک مهاجم تونست از روی نبوغ مارکیزیو به گل برسه این نبوغ هر بازی که گل نمیکنه ، این بازی باید ما با دو مهاجم بازی میکردیم ووچینیچ خیلی دست تنها بود ، شاید اگر متری بود موقعیت های بیشتری خلق میشد و میتونستیم حداقل با یک گل ورونا را ترک کنیم...

#117
Guest_alessandro1985_*

Guest_alessandro1985_*
  • مهمان
بازی رو برای بار دوم دیدم ... همون 4.5.1 رو داریم بازی میکنیم .... که من حالم ازش بهم میخوره ... انتظارم از مدافعامون خیلی زیاده ... یعنی فو.تبال مدرن دیگه مدافعای ساکن رو اصلا نمیپسنده ... در حالی که حتی مهاجما و هافبکها مون هم ساکن هستند ... تنها نکته قابل ستایش ... حفظ نظم تیمی بود و اصرار روی تاکتیکها ... اینکه دیگه چشم بسته سانتر نمیکنیم و توپ رو بی جهت روی هوا نمیبریم .... و اینکه راههای عمقی حریف رو بارها و بارها ازمایش میکنیم ... جای امیدواری داره... بعنوان یک تک بازی اگه به این بازی نگاه کنم ... از این بازی راضی نیستم ... ولی اگه بعنوان یه بازی در یک لیگ بهش نگاه کنم .. راضیم...

#118
JOHN DILLINGER

JOHN DILLINGER

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 861 ارسال
دوستان شما تمام شرایط رو در نظر میگیرید اما هیچ حرفی از زمین بد مسابقه نمیزنید . در مورد عدم وجود خلاقیت صحبت میکنید در صورتی که توانایی و خلاقیت پیرلو و ووچینیچ رو در نظر نمیگیرید . تیمی که دوسال از هم پاشیده بود و الان رو به فوتبال بازی کردن آورده شایسته ستایش هستش . نتها خرده ای که میشه از کونته گرفت اینه که خیلی اصرار بر حفظ تاکتیک اولیه خودش داره درسته که این روش مقایل میلان جواب داد اما دلیل نمیشه که مقابل کیه وو که برای گرفتن مساوی با دفاع چند لایه وارد زمین میشه صدق کنه . یووه برای قهرمانی نیاز به تاکتیک پذیری داره و راه مبارزه با دفاع چند لایه بازی زمینی نیست و در این شرایط یووه میتونه از سانتر از جناحین استفاده بشه . یکی دیگه از ضعف هایی که در تیم قابل مشاهده هست اینه که تیم از ضربات آزادش نمیتونه به خوبی استفاده کنه و تنها یک مرتبه از ضربات آزاد اونم با هوشیاری پیرلو تونستیم گل بزنیم.





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی