پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

آندره‌آ پیرلو - ‏Il Maestro

* * * - - 2 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1833 پاسخ برای این موضوع

#1641
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
@El rey leon

مسلما جفتش
ولی بیشتر اینکه تیمای دیگه قوی تر شدن
ب اعتقاد خودم ما پارسال هم ب شدت شانس اوردیم و گرنه نیم فصل دوم اصلا خوب نبودیم و در واقع امتیاز دادنای زیاد تیمای دیگه باعث شد قهرمان شیم
  • saeed-nedved, Orphée, El rey leon و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#1642
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

@El rey leon

مسلما جفتش
ولی بیشتر اینکه تیمای دیگه قوی تر شدن
ب اعتقاد خودم ما پارسال هم ب شدت شانس اوردیم و گرنه نیم فصل دوم اصلا خوب نبودیم و در واقع امتیاز دادنای زیاد تیمای دیگه باعث شد قهرمان شیم

آخر فصل میشه با پارامتر های دقیق تری شرایط رو سنجید .
ما ساری رو کلا جزو مربیای ییوه حساب نمیکنیم :nish:  . بحث بیشتر زمان آلگری و پیرلو بوده .
مثلا اینتر تمام ۱۱ بازی باقیموندشو ببره به ۹۵ امتیاز میرسه .
یوونتوس آلگری فصل آخر رو با ۹۰ امتیاز تموم کرد .
یه سری پارامتر های اینجوری مثل تعداد برد و فاصله تیم اول و دوم و پیشروی تیم ها در رقابت های اروپایی متر و معیار بهتری برای سنجش بهمون میده که آیا این سری آست که قوی تر شده و یا یووه است که ضعیف تر شده و یا حتی ترکیبی از هر دو .


  • Orphée, Aminvo, amirali2001 و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#1643
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6363 ارسال
  • LocationRasht

با اینکه یووه لات کوچۀ خلوت بود موافق نیستم ، حالا چه در زمان کنته ، چه آلگری. تا سال ۲۰۱۶ ، ۳/۵ نایب قهرمانان ۸۰+ آوردن (+ ناپولی که ۷۸ امتیاز آورد در ۲۰۱۳). بطور سنتی ، ۸۰ امتیاز معمولاً برای فتح اسکودتو کافی بوده!

بیشترین امتیاز تاریخ رم در سری آ هم نتونست یووه رو از تصاحب سومین اسکودتوی متوالیش باز بداره. یووه در بهترین دوران تاریخ ناپولی بعد از مارادونا قهرمان شد و یکی از تنها دو تیم میلانی رو که تو این قرن تونستن اسکودتو رو ببرن از تخت شاهی پایین کشید.

در ۴ فصلی که اینتر قهرمان شد بین ۲۰۰۶-۲۰۱۰ (در ۲۰۰۶-۲۰۰۷ طبیعتاً یووه حاضر نبود)، فقط ۲/۴ نایب قهرمانان تونستن ۸۰+ بگیرن و فقط یک بارش در زمان مورینیو اتفاق افتاد.

فصل ۲۰۱۷-۱۸ ناپولی با اینکه ۹۱ امتیاز آورد و مثه یووه در طول فصل فقط ۳ بار باخت ، قهرمان نشد ولی رکورد امتیازی نائب قهرمان سری آ در طول تاریخ رو شکست. رکورددار قبلی کی بود؟ رم که در فصل ۲۰۱۶-۱۷ هشتاد و هفت امتیاز کسب کرد... اون ۹۱ امتیاز ناپولی ، برای کسب اسکودتو در ۳/۷ قهرمانیهای متوالی یووه کفایت میکرد! ۸۸ امتیاز ناپولی در همون فصل و قبل از پیروزیش در هفتۀ آخر، در ۱۱/۱۴ فصول اخیر (لیگ ۲۰ تیمه) برای قهرمانی کافی بود حتی با یه بازی کمتر!

ولی فاکتور شانس تو زندگی خیلی مهمه. قبل از انتصاب آلگری، آنیلی تقریباً با سینیشا میهایلوویچ تموم کرده بود! جالب اینکه بعد از این قضیه، میها دو بار پیاپی در فیورنتینا و تورینو، بعد از باخت به یوونتوس اخراج شد! نمیخوام کار آلگری رو زیر سوال ببرم ولی شاید میهایلوویچ هم میتونست از بزرگی یووه استفاده کنه و مثن یه دو بار با یووه دبل کنه و اونطوری سرنوشت کریر مربیگریش تغییر میکرد کاملاً و بجای سر و کله زدن با لورنتزو ده سیلوستری و گری مدل ، داشت به گرانیت ژاکا و پیر اوبامیانگ دستورات تاکتیکی میداد! کنته هم اون طرز تفکر تا آخر جنگیدن و لجاجت برای کسب موفقیت رو از سالهای حضورش در یووه و از DNA این باشگاه برداشته...


  • حامد, Pinturicchio, El rey leon و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#1644
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

اون زمانی که الگری جام میگرفت یووه تیم خیلی بهتری بود. جنس های جور داشت تو همه پست ها تقریبا
مثل الان نبود که هرچی بازیکن که رو از روی شکم سیری بازی میکنن و فقط به فکر منافع شخصی خودشون هستن تو تیم باشند!
اون زمان سری آ یه یووه بود. ناپولی و رم هم تیمای بدی نبودند ولی نه در حد قهرمانی
الان اینتر تیم خیلی خوبیه. میلانم خوبه. آتالانتا خوبه. ناپل. رم. لاتزیو در حد خودشون خوبن!
اصلا قابل مقایسه نیست با اون موقع!
این مدیریت یه کار درست کرد اونم بیرون انداختن این آلگری بود. حالا بعدش خرابکاری کرد و گزینه های بدی جانشینش شدند دلیلی بر فرشته بودنش نیست

آقا اصلا الگری خوب چرا هیچکی اینو بر نمیداره واسه تیمه خودش!!

برای اینکه به این تایپک هم پستم ربطی داشته باشه همین الان پیرلو بره لطفا!!!

 

 

امیدوارم که این بحث که تعداد مواققین و مخالفین در حال حاضر اصلا یکسان نیست منجر به cancel culture نشه. 

 

---------------------------------------------------------------------

 

واقعا سری آ قویتر شده!!  به نظر من سری آ مشخصا ضعیف تر شده نسبت به دو یا سه سال گذشته. هیچ تیمی از سری آ در لیگ قهرمانان حتی اسم مدعی را یدک نمی کشه. اخر فصل به آمارهای لیگ بیشتر میشه اهمیت داد، ولی لیگ قهرمانان امسال برای تیم های سری آ مشخص شده هست. 

 

2014-2015 فقط یک تیم از ایتالیا به مرحله جذفی رسید و در فینال مغلوب قهرمان همان سال لیگ اسپانیا با 94 امتیاز شد ( یوونتوس ، بارسلونا).  در این سال ایتالیا تنها دو سهمیه قطعی در لیگ قهرمان داشت و تیم سوم باید در مسابقات انتخابی شرکت میکرد ( ناپولی که حذف شد)

 

2015-2016 دو تیم از ایتالیا به مرحله حذفی رسیدند که قهرمان ایتالیا به قهرمان آلمان بازی را واگذار کرد و نایب قهرمان ایتالیا به قهرمان آن دوره مسابقات ( رئال مادرید ) باخت.  یوونتوس و رم. همچنان فقط دو سهمه قطعی و تیم سوم لاتزیو که در مراحل انتخابی حذف شد. 

 

2016-2017 دو تیم ایتالیایی  به مرحله حذفی رسیدند که هر دو به دست قهرمان حذف شدند، یکی در یک هشتم و دیگری در فینال ( ناپولی و یوونتوس- رئال مادرید)-  دو سهمیه قطعی و یک انتخابی . رم با باخت به پورتو در مراحل انتخابی حذف شد. 

 

2017-2018 دو تیم ایتالیایی به مرحله حذفی رسیدند و یکی در یک چهارم به قهرمان همان دوره ( رئال مادرید ) و تیم دوم به نایب قهرمان و قهرمان دوره بعد یعنی لیورپول باخت و حذف شد ( یوونتوس و رم) - دو سهمیه قطعی، یک انتخابی. ناپولی به مرحله گروهی رسید ولی سوم شد و به لیگ اروپا رفت.

 

2018-2019 - دو تیم ایتالیایی در مرحله حذفی رسیدند و یکی در اولین مرحله مقابل پورتو، تیمی که در مرحله بعد 6 گل از قهرمان دوره دریافت کرد، حذف شد و دیگر در مرحله یک چهارم به قهرمان هلند باخت و حذف شد. ( رم و یوونتوس) چهار سهمیه قطعی، بدون انتخابی.

 

2019-2020 - سه تیم ایتالیایی به مرحله حذفی رسیدند و دو تیم در اولین مرحله مقابل نایب قهرمان فرانسه (لیون) و نایب قهرمان اسپانیا ( بارسلون)، که در مرحله بعد 8 گل از بایرن مونیخ دریافت کرد، حذف شدند و تیم سوم در یک چهارم به قهرمان فرانسه ( پاریس) باخت و حذف شد. ( یوونتوس، ناپولی و آتلانتا)

 

2020-2021 سه تیم از ایتالیا در مرحله حذفی هستند که هر سه در مرحله اول دور حذفی به قهرمان پرتغال، قهرمان آلمان و تیم سوم اسپانیا باختند و حدف شدند. 

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

مشخصا تنها تغییری که ایجاد شده این هست که ایتالیا یک مدعی داشت که در حال حاضر نداره، تنها دلیل اینکه تعداد تیم های ایتالیایی از دو به سه رسیده سهمیه بیشتر هست. البته کیفیت تیم هایی که ایتالیایی ها هم مقابل آنها حذف میشند کاهش پیدا کرده و مطمئنا مثل سال های قبل مقابل قهرمان و نایب قهرمان حذف نشدند.!!!

مشخصا توازن قدرت تغییر کرده، ولی کمیت اون بدون تغییر بوده، اگر قبلا رم تا مرحله حذفی صعود می کرد حالا آتلانتا صعود می کنه و ... . اگر قبلا رم هفت گل از بارسلونا دریافت میکرد، الان آتلانتا که تیم حجومی شناخته میشه 180 دقیقه مقابل رئال دفاع میکنه چه 10 نفره چه 11 نفره. اون هم رئالی که هیچ شباهتی به رئال چند سال پیش نداره.  قهرمان احتمالی این فصل سری آ در مرحله گروهی حذف میشه و نایب قهرمان احتمالی یا تیم سوم در لیگ اروپا در مرحله یک چهارم حذف میشه.  

 

مشخصا اینتر جای ناپولی جند سال پیش را در لیگ گرفته، ولی مطمئنا تیم های انتهای جدول ایتالیا خیلی شرایط متفاوتی ندارند و کمیت و کیفیت بازی اونها تغییری نکرده که یوونتوس در مقابل فیورنتینای افت کرده با سه گل شکست بخوره، از بنونتو در رفت و برگشت یک امتیاز بگیره و به کروتونه امتیاز بده. باختن به دشمن ها دیرینه هم مثل اینتر وناپولی هم که دیگه جای خود داره. 

 

--------------------------------------------

 

مشکلات مدیریتی و خرید بازیکنان همیشه، مخصوصا بعد از سال 2015 وجود داشته.  چه زمانی که آلگری کمبود هافبک ولی 4 مهاجم آماده داشت و با ابتکار عمل به هر 4 تا بازی داد، چه زمانی که کونته مهاجم درست و حسابی نداشت و آنلکا راه حل مدیریت یووه بود!!! امسال هم که در فول سمت چپ و مهاجم مرکزی شاهکار کردیم. 


  • saeed-nedved, mory, El rey leon و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#1645
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
لا استامپا :
آندرآ آنیلی از ۱۱ بازی باقی مانده حداقل ۳۱ امتیاز میخواهد : او برای پیرلو تنها یک بازی بصورت تساوی در نظر گرفته است!

توتواسپورت :
پاراتیچی همچنان بر حضور پیرلو به عنوان سرمربی در برنامه های آینده یوونتوس اصرار دارد اما دیدار مقابل تورینو ، ناپولی ، جنوا ، آتالانتا و پارما در آینده پیرلو بسیار تعیین کننده خواهد بود!
  • mory, El rey leon, Aminvo و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#1646
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

اون زمانی که الگری جام میگرفت یووه تیم خیلی بهتری بود. جنس های جور داشت تو همه پست ها تقریبا
مثل الان نبود که هرچی بازیکن که رو از روی شکم سیری بازی میکنن و فقط به فکر منافع شخصی خودشون هستن تو تیم باشند!
اون زمان سری آ یه یووه بود. ناپولی و رم هم تیمای بدی نبودند ولی نه در حد قهرمانی
الان اینتر تیم خیلی خوبیه. میلانم خوبه. آتالانتا خوبه. ناپل. رم. لاتزیو در حد خودشون خوبن!
اصلا قابل مقایسه نیست با اون موقع!
این مدیریت یه کار درست کرد اونم بیرون انداختن این آلگری بود. حالا بعدش خرابکاری کرد و گزینه های بدی جانشینش شدند دلیلی بر فرشته بودنش نیست

آقا اصلا الگری خوب چرا هیچکی اینو بر نمیداره واسه تیمه خودش!!

برای اینکه به این تایپک هم پستم ربطی داشته باشه همین الان پیرلو بره لطفا!!!

دیگه امروز اریک آبیدالم حجت تموم کرد

هم بارسا می خواستش ، هم رئال هم خیلی تیمای دیگه صرفا نشده بره تیم دیگه ای

مثه اینکه یادگیری زبانشم تنبلی کرده

 

مربی سطح بالاییه و کافیه مصاحبه اش بخونید تا بفهمید سطح حرفه ای شو

 

در مورد تیم بستنم. من قبول ندارم چند سال پیش تیم بد بسته می شد. تیم یووه تا قبل رفتن ماروتا حداقل کامل بسته می شد. خیلیا اینجا می یان می گن جای روگانی زاتزا هرنانس، دراکسلر می خرید. اما فکر کنم زمان نشون داد کی کار درست کرد. در مورد ویتسل فقط اشتباه کردن


  • El rey leon, Aminvo, Senmorta و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1647
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6363 ارسال
  • LocationRasht

بگفتۀ #لوکا_مومبلانو ، احتمال موندن پیرلو برای فصل بعد ، ۴۹ % هست. مومبلانو قبلاً رفتن آلگری و ساری رو هم درست پیش بینی کرده بود... امتیازات یووه طی یک دهۀ اخیر بعد از هفتۀ ۲۷ :

کنته ۲۰۱۱-۱۲ = ۵۳ امتیاز
کنته ۲۰۱۲-۱۳ = ۵۹ امتیاز
کنته ۲۰۱۳-۱۴ = ۷۲ امتیاز
آلگری ۲۰۱۴-۱۵ = ۶۴ امتیاز
آلگری ۲۰۱۵-۱۶ = ۶۱ امتیاز
آلگری ۲۰۱۶-۱۷ = ۶۷ امتیاز
آلگری ۲۰۱۷-۱۸ = ۷۱ امتیاز
آلگری ۲۰۱۸-۱۹ = ۷۵ امتیاز
ساری ۲۰۱۹-۲۰ = ۶۶ امتیاز
پیرلو ۲۰۲۰-۲۱ = ۵۵ امتیاز

پیرلو فقط از فصل اول کنته بهتر کار کرده ولی مهره های کنته کجا (استیگاریبیا :22:) و پیرلو کجا...


  • حامد, Pinturicchio, El rey leon و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#1648
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

یه سری چیزا مقصرش مربی نیس..

 

جلوی بارسا کوادرادو زیر دیوار دفاعی خوابید اما توی اون لحظه جلوی پورتو هیچکی سرجاشم تایستاد...

 

انگیزه اول فصل زیاد بود اما چون تنوع تاکتیکی نداشتیم و بیش از حد ب دو دفاعمون ساندرو و کواد وابسته ایم اگر هر وقت باشن خوبی نباشن از بنونتو هم میبازیک ک اینجاش تجربه مربی دخیله ...امیدوارم سهمیه رو بگیریم و فینال کوپا هم ببریم دوس دارم پیرلو و الگری با هم کار کنند.....


  • Orphée و amirali2001 از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#1649
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
@ace of glass

علی جان ساندروووو ؟؟ ب ساندرو وابسته ایم؟ شوخیشم قشنگ نیست
  • saeed-nedved و D E L P I E R O از این پست تشکر کرده است
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#1650
saeed-nedved

saeed-nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3437 ارسال
ساندرو انصافا پاشنه آشیل تیمه!
  • D E L P I E R O از این پست تشکر کرده است

#1651
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

دلیل اینکه من اصرار دارم که برنا چپ بازی کنه باقی فصل رو برتری آمار کی پاسش به ساندرو هست. تو بازی قبل سه الی 4 تا کی پاس داد. آقای ساندرو کل 90 دقیقه دور خودش می چرخه بعد پاس عقب می ده. یعنی ما نفهمیدیم اون عقب چیکار می کنه؟!

 

البته نداشتن دفاع چپ تخصصی خوب نیست اما تیم باید رو به جلو بازی کنه

 

یکی از مشکلات حاد تیم پیرلو هم همینه

اصن رو به جلو بازی نمی کنن اینا

 

همش پاسای بیهوده. فقط فضا رو تنگ می کنن. کولو که اصن پاس اخر درست نمی ده. هافبکا هم به ندرت پاس کلیدی بدن

اگر آمار کی پاس هر بازیکنمون 4 تا بود تو هر بازی ما الان هم تو چمپ می موندیم هم تو سری آ

 

(البته که بازی آخر پرتو کی پاس خوبی داشتیم اما ناحیه چپ الکس ساندرو کلا تعطیل بود و نکته دوم اینکه تو بازی اول گند زدیم. تمام پاسامونم همش محدود به کواد بود)

 

تو دفاع هم که الکس واقعا دیگه عنصر دفاعی جذابی هم نیست. شاید بتونه دفاع وسط بازی کنه بعضی اوقات اما الکس کیفیتش همه چیش پایین اومده.

در کل بود نبود الکس فرقی نمی کنه. تهش برنا حداقل 4 تا کی پاس دو تا کرنر می فرسه فحششم می خوره. الکس که چسبیده به خط دروازه خودمون

 

 

دلیل بازی دادنش توسط پیرلو هم همون دلیل احمقانه حفظ توازن تیمه که به خاطرش دو تا جام از دست دادیم. پیرلو واقعا بی تجربست


  • حامد, mory و D E L P I E R O از این پست تشکر کرده است

#1652
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

مشکل تیم رونالدوئه

 

 

از زمانی که اومده، یووه از نظر تیمی افت کرده

عنیلی توان اینکه یه تیم حول رونالدو بسازه نداره باید قبول کنه اینو

سه تا مربی باهاش کار کردن هیچکدوم نتونستن رونالدو رو بخورونن تو تفکراتشون جرات اینکه بشوننش رو نیمکت هم نداشتن

باور دارم اگه رونالدو نبود ساری اخراج نمیشد نتایج ما با پیرلو هم فرق میکرد


  • Orphée, mory, eⁿzº و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#1653
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

داوطلبانه به مسلخ آمد؛ بر ما مباد قرباني‌اش‌كنيم

فرضیه‌پردازان و درماندگان بی‌صلاحیت 

Mario Sconcerti

 

j7ox_andrea-pirlo-eleganza-insta-640x640

 

پیرلو در چنگال جاه‌طلبی‌های خودش اسیر شد. او فکر می‌کرد جهانِ مربیگری و بازیکن بودن یک چیز است. با این حال آندره‌ا در شرایطی دعوت به نشستن بر روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس را پذیرفت که یووه یکی از گنگ‌ترین اتمسفرهای 10 سال اخیرش را تجربه می‌کرد. عبور از فصلی فوقِ دشوار با تیمی گنگ یک مجرم نیاز داشت؛ قربانی‌ای که هرگز نمی‌توانست آندره‌ا آنیلی باشد. تنها پیرلو بود که می‌توانست هزینه‌ای به این سنگینی را به آسانی پرداخت کند. او با اینکه نیمه ترسناکِ فرجامِ پیش‌رو و مخاطراتش را تخمین می‌زد اما آن را نجیبانه و در کمال فروتنی پذیرفت و با این کار عملاً بر روی صندلی الکتریکیِ بیانکونری نشست.

 

وقتی یووه مثل همیشه برنده است، عده‌ای خسته و اوضاع برایشان تکراری می‌شود و وقتی می‌بازند غیرمنصفانه‌ترین دادگاه‌ها را برای یافتن چرایی عدم پیروزی‌اش برپا می‌کنند. هرگز متوجه نمی‌شوم که بعد از 9 فصل پیاپی قهرمانی در سری آ چرا باید طرفداران بیانکونری از عدم توان برای تکرار آن تا این حد خشمگین شوند؟! متهم همان ابتذال و خباثت موجود در قضاوت‌ها و نوشته‌های شبکه‌های اجتماعی است که رســانه‌ها آنها را به ذهنِ خسته، کم‌طاقت و آسان‌پذیرِ طرفداران القاء می‌کنند.

 

بازنده‌ها به اشتباهات‌شان می‌بازند تا برنده‌ها پیروز شوند. این یک اصل است؛ چرا می‌خواهیم مقابل واقعیت‌ها و حقایق و قانونِ فوتبال اینقدر مقاومت کرد؟ هدف فوتبال همین است؛ روزی برنده و روزی دیگر بازنده خواهی بود، آنهم به هر دلیلی.

 

توصیه من به علاقه‌مندان یوونتوس این است که عجول نباشند. یووه برای مدتی طولانی در این وضعیت نخواهد ماند. مطمئن هستم که این تیم سال آینده رشد خواهد کرد. فراموش نکنید قوی‌ترین تیمِ فصل آینده، باشگاهی است که بخشی از قدرت را از قبل در اختیار دارد. تنها کافیست کلید تازه ساخته شده کمی بیشتر در قفل بچرخد تا بتواند رفته‌رفته به راحتی هر دری را باز کند.

 

در دوره‌ای که همه در حال دست و پنچجه نرم کردن با ترس‌ها، فقدان‌ها و فشارهای اقتصادی‌اش هستیم باید خیلی صبورتر از اینها باشیم. یوونتوس جدید پیرلو نمی‌توانست صرفاً به صورت تصادقی و با خوش‌اقبالی بر مدار موفقیت بچرخد. فاتحان، تاریخ‌ را برای کسانی نوشته‌اند که به خواسته‌هات و اهداف‌شان ایمان دارند و به راحتی دلسرد و آزرده نمی‌شوند، نه برای فرضیه‌پردازان و درماندگانِ بی‌صلاحیتِ مبتذل.

 

چه با پیرلو و چه بدون او یوونتوس همیشه توانسته از پسِ انقلاب‌ها برآید؛ آنها خانه و تاریخی درخشان دارند و همین سقفِ خانه کافیست تا همیشه بزرگ‌ترین امیدها را داشته باشند.


  • mory, eⁿzº, Aminvo و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1654
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

در مورد رونالدو میشه زیاد بحث کرد و منم خودم بینابینم .
اگه خاطرمون باشه توی اون تایمی که رونالدو کرونا گرفته بود بیشترین امتیاز رو از دست دادیم .

سبک بازی رو میشه به رونالدو نسبت داد ولی این کیفیت مزخرف بقیه بازیکنا رو کجای دلمون بذاریم .

به نظرم رونالدو وصله ناجوری برای یووه بود ولی همین وصله یووه رو از پاره شدن نجات داد .


  • Orphée, mory, Aminvo و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#1655
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

چرا مورینیو آری اما پیرلو نه؟!

از هواداران یوونتوس ناراحتــــم

Walter Zenga

 

4b0_walter-zenga.jpg

 

پیرلو را دوست دارم و ناراحت می‌شوم وقتی می‌شنوم که می‌گویند او هیچ سابقه مربیگری نداشته و سپردن نیمکت یوونتوس به او اشتباه بوده است! برعکس این اظهارات به نظر من سوال اصلی این است که چرا نباید فرصت مربیگری در یوونتوس به چهره‌ مهمی مثل پیرلو اعطاء می‌شد؟ او مثل سایر مربیان مشغول کارش است و طبعا در روند کاری‌اش نیز همانند سایر مربیان اشتباهاتی داشته که اجتناب‌ناپذیر است. وقتی مربیان باتجربه‌تری مثل مورینیو نیز هرازگاهی مرتکب خطا می‌شوند چرا کوچک‌ترین اشتباه از سوی پیرلو باید فاجعه قلمداد شود؟ آندره‌ا نیز مثل همه مربیان برای خودش ایده‌هایی دارد و تلاش می‌کند آنها را به مرور در تیم اجرا کند. بازیکنان جوانی که همگی در ابتدای مسیر رشدشان هستند را در فصلی که همه از آن انتظار دهمین قهرمانی پیاپی‌ دارند در اختیار او قرار داده‌اند و از او بالاترین سطوح و بیشترین توقعات را خواستارند. من درک می‌کنم که طرفداران از عدم موفقیت یووه در لیگ قهرمانان و سوم بودن در سری آ دلخور هستند اما نباید حقایق و جانب انصاف در مورد پیرلو را نیز درنظر نگرفت.


  • Orphée, mory, Sayyed Amir و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1656
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

چرا پیرلو مقصر نیست؟!

آینده درخشان یوونتوس در دستان آندره‌‌ا است

Dino Zoff

 

h698_zoff-840x480.jpg

 

من هیچ اشتباه خاصی را متوجه آندره‌ا پیرلو نمی‌دانم.

تیم مملو از بازیکنان جدید و جوان است و بار روانیِ فتح دهمین اسکودتو نیز در این شرایط و در حالیکه رقبای یووه وضعیت کمی و کیفی شایسته‌ای دارند طبیعتاً کار را دشوار کرده است.

نباید از یاد برد که ایجاد تعادل به زمان نیاز دارد.

معتقدم پیرلو در آینده خواهد درخشید.


  • mory, Aminvo, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1657
miiiiiiiladcr7

miiiiiiiladcr7

    میلاد

  • اعضا
  • 1385 ارسال
#Pradeep
گرفتن سهمیه چمپیونز لیگ با پیرلو به عنوان مربی معجزه خواهد بود...
  • mory و Aminvo از این پست تشکر کرده است
«بر بالشی که از مرگ پرنده‌ها پُر است،
نمی‌توان خواب ِ پرواز دید...»

#1658
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2635 ارسال
بازنده باکلاس ...
  • mory, Aminvo و miiiiiiiladcr7 از این پست تشکر کرده است

#1659
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال

این ترکیب همونیه که دفعه قبل باخت فقط هافبکاش عوض شدن! چرا؟!

واقعا چرا کیزا راست نیست؟

ترسو


  • mory, Aminvo, drughi1990 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1660
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

نتیجه گیری در بازی ها تا وقتی که سهمیه کسب بشه برای مدیرا اهمیتی نداره .
چیزی که مهمتره کنترل رختکن و فضای تیمه که اینجوری که معلومه از دست پیرلو خارج شده .
به نظرم چیزی که منجر به رفتن پیرلو میشه همین شرایط رختکن و فضای شلوغ و به هم ریخته یووه است .


  • Orphée, mory, Aminvo و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی