پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

چه بازيکنی ؟

* * * * - 16 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
39478 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: کالوین فیلیپس (17 کاربر رای داده است)

با جذب کالوین فیلیپس موافقید ؟

  1. بله، به صورت قرضی (7 رای [41.18%])

    درصد آرا: 41.18%

  2. بله، به صورت دائم (0 رای [0.00%])

    درصد آرا: 0.00%

  3. تحت هر شرایطی موافقم (1 رای [5.88%])

    درصد آرا: 5.88%

  4. موافق نیستم (9 رای [52.94%])

    درصد آرا: 52.94%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#30041
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

اسکای گزارش داده یووه بعد از نهایی کردن قرارداد سیکوئرا،همچنان در جستجوی 2 نفر برای 2 پست هافبک مرکزی و بازیساز (شماره 10) خواهد بود.نزدیک ترین گزینه ها را گوتزه و دراکسلر عنوان کرده است.

 

 

گاتزتا:
یووه همچنان در تلاش برای آوردن یکی از بین گوتزه و دراکسلر
ماروتا قصد نداره پیشنهادی بیشتر از 24 میلیون (15+9) برای دراکسلر بده
گوتزه شانس بیشتری خواهد داشت.

 

 

شماره 10یوونتوس برتن پوگباخواهدبود....
توییترjuventus fcتایید کرده..
پوگبا 10جدید یوونتوس...
فکرکنم پوگبا حالا حالا ها موندنیه چون قضیه این شماره 10رومیدونه....
پوگبا اسطوره بعدی باشگاه خواهد بود...البته هنوزمن ازش یکم دلخورم...

 

 

یوونتوس یک گزینه دیگر هم به لیستش برای تریکوارتیستا اضافه شده و اون هم دیگو پروتی ، بازیکن باشگاه جنوا هست که البته رسانه معتبری این خبر رو پوشش نداده

 

 

سیاه و سفید اعلام کرده که این تغییر شماره و واگذار کردن شماره 10 به پوگبا،فقط به خاطر فشار های اسپانسر جدید یووه،آدیداس بوده که میخواسته برای اولین بازیه فصل که با لباس آدیداس برگذار میشه،تیم یه شماره 10 داشته باشه و البته تاکید کرده که این به معنای این نیست که یووه دیگه به دنبال هافبک تهاجمی (با ذکر مثال دراکسلر و گوتزه) نخواهد بود و یووه همچنان بازیکنان مورد نظرش را خواهد گرفت.

سیاه و سفید در بخشی از گزارشش با لحنی نسبتا تمسخر آمیز خطاب به گوتزه و دراکسلر گفته :"گوتره،بای بای شماره 10..دراکسلر،بای بای شماره 10..شما 2 ماه برای گرفتن این شماره وقت داشتید،اما خودتون نخواستید!!!ولی هنوز هم برای گرفتن بقیه شماره ها وقت هست!!!

 

 

جمع بسیاری از هوادان باشگاه یوونتوس به صورت رسمی و غیر رسمی و با ارسال ایمیل و توییت و بعضا حضوری،خواستار اخراج بپه ماروتا از سِمَت خودش،به خاطر ناتوانی در خرید یک تریکوارتیستا،شدند.

 

 

 

توتواسپورت گزارش داده که به خاطر مشکلات اخیر گوتزه و گواردیولا و حواشی که حول و حوش این 2 نفر به وجود اومده،انتقال گوتزه به یووه خیلی پر سر و صدا خواهد بود،اما خود گوتزه میخواد که هر چه زودتر به این مشکلات و حواشی پایان بده (با انتقال به تیمی دیگه)
 

 

توتویووه گزارش داده یووه همچنان بعد از سیکوئرا، 2 خرید دیگر خواهد داشت و قطعا یک بازیکن بزرگ (تاپ) خواهد گرفت.

 

 

مدیاست گزارش داده یووه و ماروتا،آخرین پیشنهاد خودشون برای دارکسلر رو به مبلغ 24 میلیون یورو تقدیم سرام شالکه کرده اند.

 

 

توتواسپورت:گوتزه از بین تیم های خواهان خود (منچستر،آرسنال،چلسی،دورتموند و یوونتوس) تنها یوونتوس را میخواهد.
این نتیجه گیری بر اساس یک براورد حرفه ای و آکادمیک به دست آمده،تا جایی که یوونتوس با کمترین خطا،به عنوان مقصد بعدی گوتزه شناخته شده است.
 

 

 

مدیاست گزارش داد یووه با باشگاه بایرن مونیخ برای انتقال قرضی گوتسه به یوونتوس به توافق رسیده و نتها منتظر موافقت گواردیولا هستند.

 

 

یووه و میلان قصد دارند طی چند روز آینده،با ارائه پیشنهادی رسمی،برای گرفتن ویتسل از باشگاه زنیت،با هم رقابت کنند.
باشگاه زنیت برای این انتقال مبلغ 25 میلیون به علاوه پاداش را طلب خواهد کرد،اما هر 2 باشگاه ایتالیایی در تلاشند تا با مبلغی کمتر این انتقال را نهایی کنند.


  • Bianconero Amore, AAG, Orphée و 23 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30042
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

pfft2-smiley.gif  :pep: pfft1-smiley.gif


  • Orphée, Signora Omicidi, amin-scorpion و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30043
RezaAlex

RezaAlex

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 243 ارسال
  • LocationPersian Golf

بوفون گفته ممکنه امسال به مشکل بخوریم بخاطر جدایی بزرگان تیم.

باهاش موافقم، امسال واقعاً سخت تر از پارساله، هم اینکه تیم های دیگه خوب تقویت شدن، هم اینکه رقابت تو ایتالیا احتمالاً بازم فشرده تر بشه که البته باعث جذاب تر شدن لیگمون میشه. چقد خوب میشه بازم لیگ ایتالیا بیاد رو فرم و بشه بهترین لیگ دنیا.

اما راجع به بازیکن ها، واقعاً این همه حدس و گمان اینقد خسته میکنه آدمو که نمیشه گفت! ای کاش جای پولی که برای خدیرا داده بودیم کلاً میدادیم به دراکسلر، ارزشش بیشتر بود! نیومده مصدوم شد و خونه نشین!

کیه لینی و موراتا هم که مصدوم شدن متاسفانه و برای بازی سوپرکاپ نیستن.

امیدوارم 48 ساعت پایانی نقل و انتقالات گوتزه یا دراکسلر رو تو پیرهن یووه ببینیم.

امسال امیدوارم قهرمانی تکرار بشه تا 5مین قهرمانی پیاپی رو تو ایتالیا بیاریم و بالاخره بعد از 20 سال هم قهرمانی رو تو سی ال بیاریم دوباره.


  • alexdelpiero, Signora Omicidi, amin-scorpion و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

فوتبال بدون تو روح نداشت...

تصویر


#30044
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3845 ارسال
  • LocationAhWaS

مشکل اینجاست مهاجم درست حسابی هم نداریم(یعنی در حد قهرمانی سی ال =کاوانی)

سوپر کاپ عیار یوو سنجیده میشه و نقاط ضعف یوو مشخص میشه

خرید سیکورا واقعا خریت محضه


  • Orphée, amin-scorpion, Massimiliano Allegri و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30045
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

^^^

عیار یووه تا 1-2 ماه دیگه معلوم میشه  :22:  :fp: اگه ببازیم حتما میخوایید بیایید به الگری - ماروتا - آنیلی و ... چیز بگید  :22:


  • Orphée, eⁿzº, alexdelpiero و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30046
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال
احتمال جدایی گوتزه از بایرن مونیخ

مدیربرنامه های گوتزه هر احتمال را ممکن می داند.

 در حالی که یوونتوس تمایل به جذب گوتزه دارد و این بازیکن نیز از شرایط در بایرن آنچنان راضی نیست، بایرن مونیخ همچنان مایل به حفظ این بازیکن خلاق است، در این بین مدیربرنامه های گوتزه صحبت های جالبی را در مورد آینده این بازیکن کرده است:

" ماریو خود صریحاً اعلام کرد که دو فصل گذشته برایش خوب پیش نرفته و سال های سختی را پشت سر گذاشته است."

" البته هنوز هیچ باشگاهی، رسماً برای انتقال گوتزه، درخواستی ارائه نکرده، بایرن نیز عدم ترانسفر وی را به طور قطعی رد نکرده، همانطور که من و ماریو آن را رد نمی کنیم. هنوز زمان زیادی تا ابتدای سپتامبر باقی مانده و هر چیزی ممکن است رخ دهد."


  • Orphée, eⁿzº, alexdelpiero و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#30047
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال

در مورد سیکوئرا حس می کنم یه مقداری شتاب زده قضاوت می کنید :دی یادمون نره که هنوز اورا هست، و بدون شک فصل گذشته هم یکی از بهترین بازیکن های یووه بود. پس سیکوئرا صرفاً بعنوان بک آپ اورا خریداری شده. با توجه به سطح سیکوئرا که انصافاً از نیمکت بالاتره، پس خرید بدی نبود. یه بازیکن نسبتاً خوب و ثابت یکی از بهترین تیم های اروپا خریده شده تا ذخیره ی اورا باشه! :دی ضمناً ذهنیت سیکوئرای اودینزه رو کلاً پاک کنید. برای یادآوری سطح بازی این بازیکن، پیشنهاد می کنم فول مچ دو بازی یوونتوس با بنفیکا رو حتماً ببینید. واقعاً بازیکن خوبیه ...

 

بین خروجی های تیم حس می کنم تنها کسی که جای خالیش اصلاً حس نخواهد شد، ویدال هست. اگر قبول نکنیم که ویدال سال آخر افت کرده بود فقط خودمون رو گول زدیم. سال آخر ویدال فقط یه سایه از اون ویدال گلزن و همه کاره رو داشت. این ورژن آخری ویدال فقط یه بازیکن جنگنده بود و بس، در حالی که سه سال کونته، ویدال توی فاز تهاجمی هم محشر بود و گل های زیادی روی کار ترکیبی می زد. سال آخر اعتماد به نفس یه سری پاس و حرکت های تهاجمی ساده رو هم حتی نداشت! در حدی که سعی می کرد موقعیت های خطرناکی که گیرش میاد رو تمارض کنه و صرفاً خطا برای تیمش بدست بیاره (نمونه اش اوایل بازی برلین و اوایل بازی با رئال توی تورین که دو پاس مشابه از مارکیزیو رو توی حالت ضد حمله با دو تا تمارض احمقانه از دست داد ..) مقایسه ی ویدال گلزن دوره ی کونته با ویدال پارسال نشون میده که چقدر از اون دوره فاصله گرفته بود. ضمناً این هیچ ارتباطی به مربی نداشت چون حتی زمانی که الگری از ویدال توی پست اصلیش استفاده می کرد، باز هم ویدال درخشش قبل رو نداشت. ویدال سابقاً بازیکنی بود که حتی توی دروازه هم باز ویدال بود! با این حال حس می کنم توی بایرن روزهای موفقی رو می گذرونه چون نیاز به یه شروع دوباره داشت. رفتن ویدال یه جورایی هم به صلاح خودش بود و هم یوونتوس. یووه دقیقاً باید همین امسال دوره ی پوست اندازی بعد از ویدال و پیرلو رو تجربه می کرد.

 

پیرلو برخلاف ویدال جای خالیش حس میشه، ولی به نظر میاد مارکیزیو می تونه این جای خالی رو تا حد زیادی پر کنه. نبودن پیرلو بیشتر باعث میشه خودش و بازیش رو miss کنیم و گر نه بعید می دونم مارکیزیو امسال دروس اُستاد توی این 4 سال رو پاس نکنه! تنها کسی که به نظر میاد هم جای خالیش حس میشه و هم کسی نیست که جای خالیش رو پُر کنه، قطعاً توز هست. تا وقتی بود درک کاملش سخت بود ولی حالا که نیست چقدر نبودنش حس میشه ... لعنتی آخه مگه میشه یه مهاجم هم دفاع کنه، هم پرس کنه، هم بازیسازی کنه و هم گل بزنه؟! چی بودی تو! توز اینقدر خوب بود که اگر احمق ترین سانتر فوروارد دنیا رو هم کنارش می گذاشتی باز هم با توز ترکیب خوبی می داد چون اون یکی از لعنتی ترین مهاجم هایی بود که توی فوتبال دیده بودم ...

الان دقیقاً بعد از رفتن توز همون چیزی که حس می کردم رو توی بازی های پیش فصل دیدم. بازیکنای هجومی مون تا الان براشون سخت بوده با هم ترکیب بشن. هنوز انگار نسبت به هم گنگ هستند. مانژوکیچ خیلی خوب بوده ولی موراتا و دیبالا به خاطر تجربه ی نسبتاً کم هنوز نتونستند باهاش ترکیب بشند و تیم توی فاز هجومی یه مقداری گیج به نظر می رسه. واقعاً نبود توز رو حس می کنم و اُمیدوارم این مسئله به تیم ضربه ای نزنه ... به تجربه ی مانژو باید اُمیدوار بود ...


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 32 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

lotfimostanad.jpg

 

به زخمه ای که غمت می زند ز راه مرو ...


#30048
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
کماکان هم به ماروتا اعتماد دارم هم الگری و هم امير يووه ای
  • Orphée, alexdelpiero, Signora Omicidi و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#30049
alexdelpiero

alexdelpiero

    مهدی

  • اعضا
  • 885 ارسال
  • LocationRoudan,Hormozgan

ماسکرانو :

 

تعهد من به بارسلونا استوار بوده و همواره تا آخرین روز حضورم در اینجا همینگونه خواهد بود.

 

به نقل از سایت بارسا بلوگرانا :

 

به نظر میرسه ماسکرانو تمایلی برای ترک بارسا نداشته باشه.

ایجنتش توایتالیاس !

تیمهای خواهانش :

یووه ، اینتر ، فیوره !


  • Orphée, eⁿzº, Signora Omicidi و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30050
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

لحظاتی پیش خبرگذاری های فرانسوی اعلام کردن عبد نور با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده،ولی هیچ خبرگزاری رسمی در ایتالیا این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده است..ولی موضوع وقتی جالب میشود که عبدنور برای بازیه امشب موناکو در مقابل نیس،حتی در میان نیمکت نیشین ها هم حاضر نبود تا کم کم این شایغات جدی تر شوند..آیا موناکو عبدنور را فروخته است؟
میلان دیگر تیم علاقه مند به این بازیکن بوده است.


  • Orphée, mory, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30051
NedVed 11

NedVed 11

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 107 ارسال
دفاع دیگه ای بخریم جا واسه جوونی مث روگانی تنگ میشه
کیلینی کاسرس بونوچی بارزالی روگانی ... 5 تا دفاع وسط تاپ داریم که 2 تاشون چن روز مصدومن و فکر نکنم با وجود کاسرس و روگانی رو نیمکت از پست دقاع لطمه بخوریم
تقویت خط هافبک باید اولویتمون باشه ک متاسفانه هنوز اندرخم دراکسلریم!
  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

مسئله ی یوونتوس مسئله ی عشق است ....

 

| استفان لیختشناینر |

 

qs9e2jb1gfk2kjbi5s7s.jpg

 

 

 
 

#30052
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

خرید سیکورا خوبه ... با توجه به سن اورا و سیتسم بازی یوونتوس که اگر اورا نباشه به مشکل میخوریم ! پس یک دفاع چپ که حداقل انتظارات رو براورده کنه لازم بوده هرچند که من سیکورا رو بهتر از این ها میدونم و شاید کلا فیکس بازی کنه 

 

بین گوتزه و دراکسلر واقعا انتخاب سخته ! اگر هیچکدوم نیان واقعا یوونتوس به مشکل میخوره اما در صورت اومدن هرکدوم میشه به نوعی به تیم امید داشت

 

 

 

ولی من هنوز این سوال تو ذهنم هست اگر کسی میدونه جواب بده 

 

ایا قیمت دیبالا اینقدر بود ؟

 

ایا با این ریز بودنش مشکلات جووینکو براش پیش نمیاد ؟(جووینکو هم تو امپولی(اگر اشتباه نکنم) عالی بود )

 

ایا تیم دیگه ای اصلا دنبالش بود که یوونتوس یهو ۴۰ میلیون داد برای همچین بازیکنی ؟


  • alexdelpiero, Signora Omicidi, amin-scorpion و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30053
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

دیمارزیو یه خبر چند وقت پییش کار کرده بود ... پیشنهاد میلان و اینتر برای دیبالا حتی بالاتر یووه بوده ! رم هم مشتریش بود ! عنتر حتی حاضر بود نقدا 40 میلیون رو پرداخت کنه نه مثل یووه با قسمت و آپشن و ... تصمیم دیبالا برای پیوستن به یووه خیلی تاثیر گذار بوده .

آمار فوق العاده دیبالا رو نمیشه انکار کرد ، خود پالرمو 12 میلیون داد به باشگاه قبلیش ! 12 میلیون برا یه جوون 18-19 ساله که تو باشگاه نه چندان مطرحی بازی میکرد ! 

دیبالا همچین فیزیک ریزی هم نداره ! خیلی درشت تر از جووینکوئه بازیش هم خیلی فیزیکی تره ! گنده ترین استعداد سری آ رو خریدیم ! که امیدواریم به یه فوق ستاره تبدیل یشه !


  • juve's fan, eⁿzº, alireza.de710 و 20 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30054
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4104 ارسال

موشکل دیبالا این است که اولا مقهور تنه های حریفان میشود و مهم تر از همه وقتی با سرعت پا به توپ میشه بعضا خیلی بد و ناشیانه پاس اشتباه میده به حریف و تیم مقابل راحت ضد حمله خطرناک میزنه....

 

یعنی مساله پاس های اشتباه دیبالا واقعا خودتون کنار نداشتن صلابت دفاعی در خط میانی بگذارید اون موقع قصه جگرسوز میشه.


  • Orphée, alexdelpiero, Signora Omicidi و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#30055
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

دوستان یوونتوسی یه حرفی میزنم امیدوارم به کسی برنخوره. کسایی که فروم میان قاعدتا با اینترنت و سرچ کردن تو گوگل آشنان. دوستی که میگه دیبالا و جیوینکو فیزیکشون یکیه واقعا این حرف رو از کجا میزنه؟

یه سرچ ساده گوگل میگه قد جیوینکو 164 ئه و قد دیبالا 177. دیبالا حتی قدش از دلپیروی 173 سانتی متری بلندتره. یعنی با 13 سانتی متر اختلاف قد بازهم فیزیک دو نفر یکیه؟ 

یا دوست بالاییمون که میگه مقهور تنه های حریفان میشود! گل این بشر رو به میلان دیده؟؟  با یه تنه مدافع سیاه پوست میلان زاپاتا (سیاه پوستا هیچی نباشن تو قدرت بدنی نامبروانن) پرت می کنه اونور و توپ رو گل میکنه. خب این حرف از کجا اومده؟ ویدئویی دیده شده یا نه صرفا با توجه به فیزیک طرف حدس می زنیم که با یه تنه شوتش کنن اونور. اونم فقط حدس!

یا باز جای دیگه یه کاربر دیگه میگه گوتزه حقوقش 12 میلیونه. خب برادر من یه سرچ بزن تو گوگل. خیلی هم ساده. می بینی حقوقش 7 میلیونه نه 12 میلیون

و این قصه سر دراز دارد...

امیدوارم باز دوستان از دست بنده ناراحت نشن...


  • Orphée, pezhman, alireza.de710 و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30056
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

الان اونایی که بازی رو دیدن میگن یووه باید بره دنبال پلی میکر یا همون بازی ساز خب الان یووه دنبال گوتزه و دراکسلر هست که هیچکدوم بازیساز نیستن . خب !! خب که خب همین الان دنگاشونو بزارن رو هم و وراتی رو بخرن  :1:  عمرا بخرن .


  • Orphée, mory, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#30057
juvenista

juvenista

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 285 ارسال

ادعای اسپورت مدیا ست:
توافق با شالکه صورت گرفته و احتمالا دراکسلر به زودی به یووه خواهد آمد.
باشگاه آلمانی با 15 میلیون +9 میلیون پاداش راضی شده است.
اخبار قطعی بعد از سوپر کاپ مالی آید.

.............................................

 

اما اسکای اعتقاد داره شالکه فقط پول نقد میخواد و پاداش قبول نمیکنه.

 

...............................................

 

توتو اسپورت هم معتقده که شالکه سریعا به پیشنهاد یووه (15+9) جواب مثبت داده و به زودی همه چیز مشخص میشه

 

......................................


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30058
conte

conte

    فیاض

  • اعضا
  • 2941 ارسال
  • Location09112186468 امپراطوری جمهوری خودمختار بهنمیر

دوستان یوونتوسی یه حرفی میزنم امیدوارم به کسی برنخوره. کسایی که فروم میان قاعدتا با اینترنت و سرچ کردن تو گوگل آشنان. دوستی که میگه دیبالا و جیوینکو فیزیکشون یکیه واقعا این حرف رو از کجا میزنه؟

یه سرچ ساده گوگل میگه قد جیوینکو 164 ئه و قد دیبالا 177. دیبالا حتی قدش از دلپیروی 173 سانتی متری بلندتره. یعنی با 13 سانتی متر اختلاف قد بازهم فیزیک دو نفر یکیه؟ 

یا دوست بالاییمون که میگه مقهور تنه های حریفان میشود! گل این بشر رو به میلان دیده؟؟  با یه تنه مدافع سیاه پوست میلان زاپاتا (سیاه پوستا هیچی نباشن تو قدرت بدنی نامبروانن) پرت می کنه اونور و توپ رو گل میکنه. خب این حرف از کجا اومده؟ ویدئویی دیده شده یا نه صرفا با توجه به فیزیک طرف حدس می زنیم که با یه تنه شوتش کنن اونور. اونم فقط حدس!

یا باز جای دیگه یه کاربر دیگه میگه گوتزه حقوقش 12 میلیونه. خب برادر من یه سرچ بزن تو گوگل. خیلی هم ساده. می بینی حقوقش 7 میلیونه نه 12 میلیون

و این قصه سر دراز دارد...

امیدوارم باز دوستان از دست بنده ناراحت نشن...

 

مردونه حرف حساب جواب نداره 


  • Orphée, Signora Omicidi, amin-scorpion و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

:conte:  :conte:  :conte:  :conte:

 

 


#30059
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3845 ارسال
  • LocationAhWaS

دوستان یوونتوسی یه حرفی میزنم امیدوارم به کسی برنخوره. کسایی که فروم میان قاعدتا با اینترنت و سرچ کردن تو گوگل آشنان. دوستی که میگه دیبالا و جیوینکو فیزیکشون یکیه واقعا این حرف رو از کجا میزنه؟

یه سرچ ساده گوگل میگه قد جیوینکو 164 ئه و قد دیبالا 177. دیبالا حتی قدش از دلپیروی 173 سانتی متری بلندتره. یعنی با 13 سانتی متر اختلاف قد بازهم فیزیک دو نفر یکیه؟ 

یا دوست بالاییمون که میگه مقهور تنه های حریفان میشود! گل این بشر رو به میلان دیده؟؟  با یه تنه مدافع سیاه پوست میلان زاپاتا (سیاه پوستا هیچی نباشن تو قدرت بدنی نامبروانن) پرت می کنه اونور و توپ رو گل میکنه. خب این حرف از کجا اومده؟ ویدئویی دیده شده یا نه صرفا با توجه به فیزیک طرف حدس می زنیم که با یه تنه شوتش کنن اونور. اونم فقط حدس!

یا باز جای دیگه یه کاربر دیگه میگه گوتزه حقوقش 12 میلیونه. خب برادر من یه سرچ بزن تو گوگل. خیلی هم ساده. می بینی حقوقش 7 میلیونه نه 12 میلیون

و این قصه سر دراز دارد...

امیدوارم باز دوستان از دست بنده ناراحت نشن...

 

داداش اگهع منظورت منه که من فقط پرسیدم ایا 12 میلیون حقوق میگیره یا 7 میلیون

منم میدونستم 7 میلیون میگیره اما تو سایت های دیگه اکثرا دیدم میگفتن 12 میلیون میگیره و من شک داشتم و سوال پرسیدم
 


  • alexdelpiero, amin-scorpion, Escanor و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#30060
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

فروش یورنته خیلی طول کشیده.از طرف دیگه فکر کنم ایسلا هم با این روند تو تیم موندنی بشه

احتمالا دچلیه خروجی تیم باشه

همچنان منتظر دو تا خرید هستم مخصوصا بازیساز خوب


  • Orphée, eⁿzº, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی