پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هفدهم سری آ : فروزینونه 1-2 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
4 پاسخ برای این موضوع

#1
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21194 ارسال

هفته هفدهم سری آ ایتالیا


JuiR1702672941yfxrnu.jpg


فروزینونه - یوونتوس

شنبه، 2 دی ماه 1402

ساعت : 15 به وقت ایران

ورزشگاه : بنیتو استیرپه


  • Orphée, mory, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

اگر بخواهیم با عینک بدبینی سرنوشت یوونتوس در پایان دیدار بعدی‌اش مقابل فروزینونه را پیش‌بینی کنیم، مرور آمار و رقام حاشیه‌ای رقیبش، می‌تواند نه‌تنها قوه‌ی منفی‌نگرمان را فعال کند بلکه اندکی خرافاتی‌مان نیز بکند و ما را آماده‌ی از دست دادن دوباره‌ی امتیاز و دورتر شدن از اینتر کند. اما اگر بخواهیم از تاریخ تقابل‌های دو تیم استمداد طلب کنیم، شاید اوضاع کمی آرام‌تر و خوش‌بینانه شود؛ رویه‌ی دیگری که هم خواست فوری طرفداران یووه پس از نتیجه‌ی ناامیدکننده‌ی هفته پیش مقابل جنواست.

 

اما ماجـــرا چیست؟

 

در تاریخ رقابت‌های سری A و البته سری B، یووه جمعاً 6 بار در مقابل فروزینونه صف‌آرایی کرده که 4 بار آن در رقابت‌های دسته اول و دو مورد دیگر در رقابت‌های دسته دوم ایتالیا بوده. از این جدال‌ها، 5 پیروزی از آنِ بیانکونری بوده و تنها امتیازدهی نیز به سال 2015 باز می‌گردد؛ جایی که گل دیرهنگام لئوناردو بلانچارد، مدافع پیش‌تاخته‌ی فروزینونه در دقیقه 92، باعث شد تا تنها نتیجه غیر برد یووه در مقابل این تیم (تساوی) در تاریخ نتایج غول‌های تورین ثبت شود.

 

باخت‌های این فصل فروزینونه (به جز بازی اول و شکست مقابل ناپولی) همگی در خارج از خانه این تیم رقم خورده است. از سوی دیگر آنها هرچند در این فصل خیلی راحت گل ‌خورده‌اند (26) اما آمار گلزنی‌شان نیز فاصله چندان معناداری با یوونتوس ندارد: 21 (فروزینونه) در مقابل 24 (یووه)!!! موضوعی که می‌توان به این آمار افزود روال نتیجه‌گیری 7 هفته‌ اخیر آنها بوده؛ مسیری که فروزینونه در آن یک بازی در میان از حریفانش شکست خورده و در بازی بعد از رقیب بعدی امتیاز کسب کرده (پیروزی یا تساوی).

 

فروزینونه در این فصل، اساساً بسیار سخت در خانه‌اش نتیجه را واگذار کرده است. تنها شکست خانگی آنها به نخستین بازی‌شان در مقابل ناپولی (قهرمان سال گذشته سری A) باز می‌گردد. 6 شکست بعدی زرد و آبی‌های منطقه‌ی لاتزیو اما عمدتاً در بازی‌های خارج از خانه‌ و به ترتیب مقابلِ رم، بولونیا، کالیاری، اینتر، میلان و لچه رخ داده است.

 

بنابر این اصلِ سست و البته با به یادآوریِ سخت‌باخت بودن آنها در خانه، با شکست خارج از خانه‌ هفته پیش‌شان در مقابل لچه، آماده بازگشت روی روال ثابت‌شان و کسب امتیاز مقابل یوونتوس هستند!

البته یک قانون اثبات نشده اما پرتکرار در فوتبال نیز وجود دارد که در وانفسای درگیری با این قسم از دوگانه‌‌سازی‌ها و خرافات‌پنداری‌ها، بعضاً تیم‌هایی در موقعیت یوونتوس توانسته‌اند به بردهایی دور از انتظار و پرگل نیز دست یابند. پس احتمال آتش‌بازی بانوی‌پیر در «بنیتو استیرپه» را نیز باید به سیاهه‌ی بازی با احتمالات بیافزایید.

 

اگر موافق هستید به درون باشگاه فروزینونه نزدیک‌تر شویم و به قلب پر طپش قناری‌ها سری بزنیم.

 

موثرترین بازیکن فروزینونه تا اینجای فصل، همانطور که همه می‌دانیم ماتیاس سوله بوده که نه‌تنها بازیکن ثابت این تیم بلکه با آمار 6 گل‌زده (5 گل در جریان بازی و یک گل از روی نقطه پنالتی) به همراه یک پاس گل، بی‌تردید بهترین بازیکن قناری‌ها بوده است. ریکاردو مارکیتزا، مدافع 25 ساله‌ی آبی‌وزردها نیز که در حال سپری کردن یکی از موفق‌ترین فصل‌های فوتبالی‌اش است با 4 پاسِ‌گل، پس از تورام، دیبالا و جرمی تولیان، در کنار مخیتاریان، دی‌‎لورنتزو، لیائو، دی‌مارکو، اندرسون، دی‌رون و فرندروپ در فهرست بهترین پاسورهای سری A تا پایان هفته شانزدهم قرار گرفته است؛ جایگاه هایی که شوربختانه هنور هیچ یوونتوسی‌ای را در خود نمی‌‎بیند . . . (کوستیچ موفق‌ترین پاسور یووه تنها 3 بار موفق به گل‌سازی در این فصل شده)

 

اگر از احوالاتِ دیگر یاران سابق بانوی‌پیر که این فصل را به صورت امانی(!) در فروزینونه سپری می‌کنند بپرسید نیز باید گفت ظاهراً چیزی فراتر از گذشته از خود به نمایش نگذاشته‌اند! انزو بارِن‌چه‌آ که به همراه سوله تقریباً از یاران ثابت تیم به حساب می‌آید، بیشتر در نقش هافبکی فیزیکال ایفای نقش کرده، به‌طوری‌که 6 کارت زرد تا همین جای نیم‌فصل از داوران دریافت کرده. کایو ژرژ هم تنها دو بار به عنوان بازیکن اصلی بازی را آغاز کرده و در سایر دیدارها، گهگاه به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده. او البته یک پنالتی برای تیمش نیز گرفته و یک بار هم پایش برای فروزینونه به گلزنی باز شده است.

 

نکته‌ی حاشیه‌ای و بی‌فایده در مورد فروزینونه نیز این است که آنها هرچند هرگز فاتح سری A نشده‌اند اما سابقه فتح سری‌های D، C، B و چند عنوان نه‌چندان چشمگیر دیگر را در تاریخ خود داشته‌اند.

 

اما در بحث قیاس دو تیم با یکدیگر نیز این دو محور جالب‌توجه‌ به نظر می‌رسند: اول اینکه: میانگین سنی فروزینونه 24.6 سال است که در قیاس با 27.2 یووه، بسیار جوان‌‎تر است و دوم: فرماسیون مورد علاقه‌ی اوزه بیو دی‌فرانچسکو برای فروزینونه در این فصل 3.4.3 / 4.3.3 / 5.4.1 / 4.2.3.1 بوده در حالی‌که همتایش مکس الگری پس از تغییری کوچک در چیدمانِ ابتدای فصل تیم (3.1.4.2)، روی فرماسیونِ تاکتیکی 3.5.2 فریز شده و البته بدون سوخت دادنی خانمان‌برانداز، تیم را تا پای پله دوم سری A هم رسانده است.

 

قبل از اتمام این نوشتار بد نیست با سوژه‌ا‌ی جالب در این بخش کمی هم خاطره‌بازی کنیم و به مرور سابقه گلزنان یوونتوس در مقابل فروزینونه رجوع کنیم؛ جایی‌که مارچلو زالایتا، پائولو دیبالا و کریستیانو رونالدو 2 گله‌های یووه و اله‌ساندرو دل‌پیه‌رو، سیمونه زازا، فدریکو برناردسکی، خوان کوادرادو و لئوناردو بونوچـــی نیز هر کدام یک بار در مقابل قناری‌ها گلزنی کرده‌اند.

 

و بالاخره نکته‌ی پایانی اینکه؛ فروزینونه قبل از روبه‌رو شدن با یوونتوس، روز سه‌شنبه در چارچوب مرحله‌ی یک شانزدهم نهایی کوپا ایتالیا در ناپل مقابل پارتنوپی‌ به میدان خواهد رفت و سه روز بعد در خانه میزبان بیانکونری است.


  • saeed-nedved, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#3
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4157 ارسال

میهمان تیمی بینوا هستیم که امار گلزنیش تقریبا هموزن یوونتوس است.


  • saeed-nedved, Orphée, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#4
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6416 ارسال
  • LocationRasht

میشه گفت نیمۀ اول یکی از بازیهای خوب یووه بود بعد از یووه 1-0 ورونا... بازیکنا توجیه بودن و مثلث ها و کارهای تیمی موفقی رو شاهد بودیم.. که البته میتونه بخاطر باز بازی کردن فروزینونه هم باشه.. نیمۀ دوم ولی شمار اشتباهات و لاک دفاعی بشدت بالا رفت!

 

من موندم ما کیلومترها اینطرفتر توی خونه هامون استعداد ییلدیز رو داریم به چشم میبینیم ، آلگری که هر روز اینو تو تمرینات زیر نظر داره ، چطور تا الان فقط 38 دقیقه بهش میدون داده بود؟!؟!؟!؟! اگه گل رو نمیزد ، بخاطر ضعف دفاعیش (!!) بین دو نیمه تعویض میشد ولی همون صحنه باعث شد اون تعویض معروف 10 دقیقه به تأخیر بیوفته! :1: اسکیرا هم میگه فیکس بودنش بخاطر فشار نزدیکانش به باشگاه بوده که 4 پیشنهاد جالبِ قرضی رو براش دریافت کردن و یووه خواسته نشون بده که میخواد از همین الان روش سرمایه گذاری کنه...


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Ned : It's Done Your Grace , The Targaryens Are Gone ... i

 

Robert : Not All Of Them ! i

 

standing-jon-snow-game-of-thrones-m44shr


#5
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4157 ارسال

ارزو دارم یوونتوس مثل فروزینه بازی کنه.


  • saeed-nedved, GioVanni Agnelli, Orphée و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی