پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نظرسنجی : عملکرد مدیریت در بازار نقل و انتقالات

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
12 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: عملکرد مدیریت در بازار نقل و انتقالات (16 کاربر رای داده است)

عملکرد مدیریت را در تابستان چگونه ارزیابی میکنید ؟

  1. عالی (1 رای [6.25%])

    درصد آرا: 6.25%

  2. خوب (2 رای [12.50%])

    درصد آرا: 12.50%

  3. متوسط (5 رای [31.25%])

    درصد آرا: 31.25%

  4. ضعیف (8 رای [50.00%])

    درصد آرا: 50.00%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#1
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21155 ارسال
- با توجه به پایان فصل ترنسفر،
به نظر شما عملکرد تیم مدیریتی یووه در این بازار چطور بود ؟

ضمن شرکت در نظرسنجی، ممنون میشم توضیحات خودتون رو هم بیان کنید.
  • Orphée, eⁿzº, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#2
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1382 ارسال
  • Locationقزوین

به ضعیف رای دادم، چون مهم ترین کار برای نجات باشگاه، یعنی اخراج آلگری و آوردن یه مربی کاردرست صورت نگرفت.

حفظ ولاهوویچ و کیه زا هم با حفظ ساندرو و روگانی خنثی می شه.

تمدید یک ساله با ربیو، مفت از دست دادن روولا و نگرفتن مدافع کناری درست و حسابی از نقاط تاریک دیگه هستن.

هرچند اضافه شدن بازیکنای جوان جدید می تونه برای آینده ی تیم خوب باشه ولی همین هم به شرط اینه که آلگری باعث نشه تا فوتبال یادشون بره.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#3
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2635 ارسال
دستمون تنگ بود و کار خاصی ازمون برنمیومد. هر تصمیمی که تو بازار باید میگرفتیم واقعا نمیشد بین مقایسه هزینه ها با فایده هاش به نتیجه خاصی رسید. ولاهویچ از روی تعلل یا بی علاقگی مشتری هاش بود که موندنی شد وگرنه کار خاصی نکردیم. کیه زا هم تنها مشتریش استون ویلا بود که خودش رد کرد. از اولش معلوم بود شانسی واسه فراتزی نداریم و هافبک دیگه ای هم در حد توان مالی ما و کیفیت مطلوبمون پیدا نمیشد. اتمام حجت با بونوچی تصمیم درستی بود ولی اینم اونقدری نیست که بخوایم به عنوان یه دستاورد بهش نگاه کنیم.

متوسط.
  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4
drughi1990

drughi1990

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 716 ارسال
  • Locationzahedan

خوب به این دلیل که تغیرات کمی داشتیم و اکثر بازیکنای خوبمون رو حفظ کردیم عملا هیچ بودجه ای نداشتیم که بشه ارزیابی کرد نقل و انتقالات رو از نظر من نخریدن بازیکن بهتر از خرید بازیکن بدرد نخوره تیم مشکلات زیادی داره اینکه خوب ارزیابی کردم همه عوامل رو در نظر گرفتم با توجه به شرایط امسالمون .تو شرایط و وضعیت عادی  چنین مارکتی رو فاجعه بار میدونم و انتقاد زیادی وارده ولی شرایط امسال خاص بود فشارهای پرونده های مالی و خیلی از مشکلاتی که تیم مدیریت قبلی به جا گذاشتن خوب مدیریت شد


  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21155 ارسال
- من به «ضعیف» رای دادم ولی میشد به «متوسط» هم رای بدم،
من حفظ ستاره ها رو لزوما یک پیروزی و امتیاز محسوب نمیکنم، هم خودشون فصل فاجعه باری رو داشتند، هم واقعا یووه رو دوست دارند و هم یووه نیاز مبرمی به فروششون نداشت،
از این جهت میگم که نیاز مبرم نداشت چون بازیکن های زیادی رو داشتیم که مازاد بودند و با فروششون هم به لحاظ مالی به تیم کمک میشد و هم اسکواد خلوت تر میشد که در عمل هم همین رویه رو پیش گرفت مدیریت.

تزریق بازیکن های جوون جدید و البته انتقال قرضی برخی از همین استعدادها به تیم های مختلف هم یکی از کارهای «اصولی» ولی قابل پیش بینی مدیریت بود.

اخراج نامحترمانه بونوچی از تیم رو وقتی در کنار تمدید قرارداد ساندرو و تمدید یک ساله ربیو میزارم + حفظ دیشیلیو و روگانی و حتی ژسنی و پوگبا، حقیقتا با اینکه موافق خروج بونوچی بودم و هستم ولی این کار شکل جالبی نداره واسم.

ضمن اینکه خروج روولا رو نمیتونم بپذیرم حتی اگه به درخواست خودش بوده باشه !
  • Orphée, eⁿzº, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#6
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1599 ارسال

جونتلی که خیلی دیر به مدیریت تیم اضافه شد و فرصت زیادی هم نداشت در کنار این که هنوز تکلیف رای هم مشخص نبود که یوونتوس توی جام اروپایی خواهد بود یا خیر. بنابراین به نظرم برای بررسی عمکرد شخصی باید یک پنجره تابستانی دیگر صبر کرد.

 

ولی در کل در خصوص مدیریت به نظر بسیار ضعیف کار کردند. تقریبا میشه گفت هیچ کدوم از نقاط ضعف تیم پوشش داده نشد. در دفاع میانی در دو سال پیاپی کیلینی، بونوچ و ده لیخت رفتند و فقط و فقط با گاتی و برمر سعی کردیم جای خالی اون ها را پر کنیم. قطعا به بازیکنی مثل کارلوس آگوستو نیاز داشتیم و در حالت ایده آل باید پائو تورس را می خریدیم. 

 

در سمت راست دفاعی در حالی که کوادرادو از تیم جدا شد، فقط وه آ جذب شده که در اون سمت در حالت عادی جایگزینی برای کواد نداشتیم، و نیاز به یک بازیکن دیگه بود. به نظرم جذب هولم ممکن بود حتی به صورت قرضی با بند خرید اجباری. 

 

در سمت چپ، با توجه به اینکه فقط توی سری آ و جام حذفی هستیم حضور سه بازیکن ترافیک محسوب میشه و رفتن کوستیچ می تونست خیلی اتفاق خوبی باشه. نگه داشتن ساندور هم که یک اشتباه بزرگ بود حتی اگر به قیمت فسخ قرار داد با پرداخت جریمه باشه. داشتن ساندرو در خط دفاعی ضررش بیشتر از سودش هست. رسما توی بازی دوم تیم با تکل اشتباه برای بلونیا فرصت سازی کرد و از این اتفاقات زیاد خواهیم دید. 

 

در خط هافبک که پارسال تمام امیدها را گذاشتند روی بازگشت پوگبا و هیچ کار خاصی نکردند و امسال هم تقریبا مشابه هست. ضمن اینکه فروختن روولا را اصلا منطقی و درست نمی دونم، بازیکنانی مثل مک کنی و مرتی صد در صد اولویت های بالاتری برای فروش داشتن حتی با شرط قرضی با حق بند اجباری. نیاز مبرم به یک هافبک دفاعی مدت ها هست توی تیم هست و چند سالی هست که گفته میشه لوکاتلی توانایی این کار را نداره، ولی باز هم مدیریت ناتوان بود حتی برای جذب قرضی یک بازیکن. 

 

در خط حمله پیشنهاد قابل ملاحضه ای برای هیچ کدوم از مهاجم ها یا بازیکن ها نبود، پس نفروختنشون هم اقدام مهمی محسوب نمیشه. مدیریت زمانی می تونه ادعا کنه ولاهوییچ را نفروخت که از تیمی مثل رئال، بارسلونا، پاریس پیشنهاد داشته باشه و مدیریت نه بگه!!!  و گرنه تاتنهام خیلی جذاب محسوب نمیشه. 

 

---------------------------------------------------------------------------------------

در کل ترکیب نه تنها عمق نداره بلکه ترکیب اولیه هم کامل نیست. مدیریت تیم مدت هاست ضعیف کارکرده و از نظر من طرفدار اصلا قابل قبول نیست. 


  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#7
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 602 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

من به متوسط رای دادم.

دلایلش هم به چند قسمت تقسیم میکنم:

اول رویکرد تیم در مورد حفظ اسکلت تیم مثبت بود، خیلی هیجانی و هوادار دوست تغییر ندادن، با اینکه فشار مالی داشتیم ولی ستاره ها رو حفظ کردن، اینکه میگن ستاره های تیم مشتری نداشتن و من قبول ندارم چون فروش های ویدال طور و دلیخت طور میخواستیم داشته باشیم خوبم مشتری داشتن، کیزا رو حداقل ۶۰ و ولاهوویچ رو حداقل ۸۰ قیمت گذاری کردند که واقعاً ارزش گذاری درست بود. هدف این بود که یا خوب میفروشیم یا کلا نمیفروشیم که این بنظرم درست بود.

 

بخش دوم : خرید ها بود که خرید بی هدف نداشتیم، حقوق مفت ندادیم که نسبت به سالهای قبل این یک پیشرفت محسوب میشه، جوانگرایی تا جایی که میشد انجام شد، و بازیکنانی مثل وه آ و کامبیاسو اضافه شدن، به جوون ها مثل فاجولی، گاتی، کامبیاسو، هویسن و ییلدیز بازی دادن بهتر از خرید امثال رمزی و پارادس و دیماریا و امثالهم هست که فایده نداره که هیچ ضرر هم داره

 

بخش سوم فروش هامون بود که اینجا راستش من انتظار بیشتری داشتم، مخصوصاً تو بخش مازاد بود، اینکه مک کنی، ساندرو هنوز تو تیم موندن اصلا خوب نیست. و آلکری هم تو همین بخش میارم که واقعا جایی برای حرف نداره موندنش که افتضاح ترین قسمت تیم هست و یک سال دیگه وقتمون تلف شد.

 

بخش چهارم هم توجه به مسائل اقتصادی بود که حقوق ها درست شد، مقدار قابل توجهی از کسری جبران شد، هزینه ها کاهشی بود که تو فصلی که درآمد کم داریم بسیار نگرش خوبی هست، ما قرار نیست چندین سال اینجوری بمونیم و با بازگشت به اروپا باید خرید های زیادی انجام بدیم تا قابل رقابت باشه جام حداقل پس باید توان مالی در نظر گرفته بشه.

 

بخش پنجم هم نگاه بلند مدت هست که رو این قسمت هم من شک و شبه هایی دارم که حضور سرمربی یکیش هست، رابیو ۱ ساله یکیش هست، بازی کردن ساندرو یکیش هست، و نوع بازی گرفتن از جوون هامون هم بوی این رو میده که بیشتر از اینکه به فکر ترکیب باشه مدیریت به فکر اینه که با بازی گرفتن ازشون بتونه مشتری جور کنه و پول به جیب بزنه.

 

با این شرایط ما مربی رو به رشدی نداریم، ترکیب رو به رشدی نداریم بازیکن رو به رشدی نداریم مگر چندتا بازیکن میشه خرید که اینهمه سوراخ رو پر کرد، این روند قراره چندین سال ادامه پیدا کنه. پس کی قراره ما بشیم تیمی با ثبات که همش اجبار تو فروش ستاره نداشته باشیم

من اصلا با فروش بازیکن مخالف نیستم، برعکس خیلی هم خوب میدونمش، ولی در زمان درست زمانی که مجبور نباشیم، زمانی بفروشیم که چندتا بازیکن خوب در نظر داریم حالا با فروش یک زیدان، ندود و بوفون و برای تیم میخریم که میشن سوپرستاره.

این نگاه رو من هنوز تو مدیران ندیدم، البته جنتولی تازه اومده و باید بهش زمان داد تا ببینیم چی تو ذهن هست.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#8
eⁿzº

eⁿzº

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 611 ارسال
دی‌ماریا ---> ؟!
کوادرادو ---> وه‌آه
پاردس ---> مک‌کنی
سوله ---> ییلدیز
بونوچی ---> هویسن
+ کامبیازو ، نیکولوسی

تقریبا ۵-۶ تا تغییر داشتیم و در کل نمیشه گفت تیم تقویت و یا حتی بالانس شده، با توجه به شرایط و اوضاع مالی بد به گزینه متوسط رای دادم ولی نظرم یه چیزی بین ضعیف و متوسط هست
نگه داشتن آلگری یه تصمیم افتضاح بود ولی اینو بیشتر حاصل تصمیمات مالکین باشگاه و مدیران قبلی میدونم
با اومدن جونتولی توقع بیشتری در نقل و انتقالات داشتم البته ازش ناامید نشدم چون نه تنها بودجه‌ای در اختیار نداشت بلکه قبل از اومدنش بند خرید کین و لوکاتلی با حدود ۶۰ میلیون فعال شده بود، از طرفی عملکرد و نمایش‌های ضعیف و زشت تیم آلگری در فصل گذشته باعث کاهش ارزش و تعداد مشتری یا خواهان برای اکثر بازیکنان تیم شده بود و به نظرم حتی فعالیت تیم‌های عربی رو نقل و انتقالات امسال یووه و خیلی از تیمای دیگه اروپایی تاثیر گذاشت و گاها مشکل ساز شد
نکات مثبت حفظ دوشان و کیزا ، سرمایه‌گذاری روی جوانان و کاهش میانگین سنی و حقوق‌ها بود
نکات منفی عدم تقویت و بالانس ترکیب ، نگه داشتن ساندرو که البته آلگری باعث فعال شدن بند تمدید قراردادش شده بود ، رد کردن روولا اونم با بند قرضی و حداقل مبلغ و عدم جایگزینی دی‌ماریا

نکته مثبت دیگه‌ای که البته در موردش مطمئن نیستم اینه که به نظر میاد جونتولی در خصوص تغییر بازیکنان و خریدهای جدید انچنان توجهی به درخواست‌های آلگری نداشته و تنها حالی که به آلگری داده نگه داشتن ساندرو و خارج کردن اجباری بونوچی بوده و شاید از الان به فکر جایگزینی آلگری با یه سرمربی مناسب در پایان فصل هست :39:
  • GioVanni Agnelli, Orphée, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#9
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6375 ارسال
  • LocationRasht

بچه ها بنظرم از این دید هم میشه به قضیه نگاه کرد ؛ اگر بازیکن میخریدیم ، جونتولی ـی که معروفه با سرمربی هاش سینک میشه ، باید برای سبک بزن زیرش آلگری خرید میکرد و بعد آب کردن همونا هم یه نسل طول میکشید و سالهای بیشتری به اتلاف کیفیت هواداریمون اضافه میشد! البته ممکنه بگید چند بازیکن رو قرض میگرفتن ولی الان کمتر بازیکنی که سرش به تنش بیرزه حاضره این شرایط رو بپذیره و با تیمی که آیندۀ نامعلومی داره و مربیش همچین کیفیتی داره کار کنه. حتی همون ربیو هم شاید چون میدونه مربیای بعدی یووه بهش درست و حسابی بازی نمیدن ، 1 ساله تمدید کرد فقط... یه وه آ اومد که اینم U23 محسوب میشه و شخصیتش هنوز شکل نگرفته و بعداً تازه میشه تو پُست مهاجم یا وینگر و... بازیش داد.

 

همونطور که میشه اینطور به منتقدین ساری گفت که بالاخره ایشون تیم رو قهرمان ایتالیا کرد یا پیرلو بهرحال 2 تا جام گرفت ، الان هم باید گفت جونتولی بهرحال کیه زا + ولاهوویچ + برمر رو حفظ کرد و اینو زیاد قبول ندارم که نمیشد فروختشون. وضع اقتصادی خراب بود (تو تاپیک وضعیت اقتصادی بیشتر توضیح دادم) و اینکه دوباره بشیم از این لحاظ یه باشگاه نُرمال و وضعیت با ثُبات بشه بنظرم اهمیت زیادی داشت. برای سوپراستار خریدن قطعاً در آینده دوباره تلاش میکنیم و اینبار ایشالله اشتباهات گذشته رو تکرار نمیکنیم و بقول آریوابنه دیگه به هر سگی 3.5 میلیون یورو حقوق نمیدیم... من امتیاز متوسط دادم!


  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#10
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad
ضعیف!

تا روز آخر سرکارمون گذاشتن ن خریدی ن چیزی! یدونه وه‌آ گرفتن کلا ک با توجه ب قیمتش و سطحش میشه گفت خرید خوبی هست دیگه هیچی! از اینور ساندرو رو فسخ نکردن حالا هرچقدرم سرمربی نادون بخوادش مدیریت باید قاطع عمل می‌کرد ضرر ضرره دیگه! ساندرو ضرره! این چیزیه ک هیچوقت نمیشه کتمانش کرد...

الان برای سمت چپ سه بازیکن داریم اما سمت راست فقط یکی ک همونم تخصصی نیست! مک‌کنی هم ک شوخیه! رد نکردن همین مک‌کنی هم خودش نمره منفی داره!

داغ ی مدیر ک بازیکنای مازادو خوب بفروشه رو دلم مونده و با جونتولی هم چیزی عوض نشد تنها فروش نسبتا خوب این پنجره زکریا بود... فروش روولا و پلگرینی با اون ارقام هم تحقیرآمیز بود و جایی برای صحبت نداره...

بعیده تو ژانویه خرید خاصی بکنیم. نمره این پنجره رو ضعیف میدم اما اصل کار مدیریت می‌مونه برای فصل بعد! از تیم فعلی علاوه بر آلگری ک فصل بعد هیچ‌جوره نباید باقی بمونه (حتی در صورت کسب اسکودتو) تعداد زیادی بازیکن ب درد نخور داریم

شزنی، ده شیلیو، مک‌کنی، پوگبا، کوستیچ، ساندرو و کین! میرتی رو هم ب صورت اختصاصی با لگد بندازن بیرون! اینارو فصل بعد هرجور شده باید بفرستیم برن در غیر این صورت فصل بعد این تیم بازم حرفی برای گفتن نخواهد داشت...
  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#11
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21155 ارسال
- فراز، با صحبت هات موافقم، بخصوص در مورد عدم جذب بازیکنان جدید ولی در مورد حفظ ستاره ها نه،
چون به نظرم مهم ترین دلیلی که باعث شد جونتلی از فروششون منصرف بشه این بود که دید می‌تونه بدون فروش اونها، باز هم پول به باشگاه تزریق کنه و تازه عقلانی تر هم بود !
در مورد اینکه تراز منفی هست و ... هم دلیلی نمیشه،
اول اینکه توی یک پنجره نمیشه همه این کارها رو کرد، دوم اینکه خود جونتلی هم دیر به تیم اضافه شد و سوم هم اینکه بخشی از کاهش هزینه ها سال دیگه اتفاق خواهد افتاد، چه بسا طی همین فصل !
مثل این قضیه کاهش حقوق ژسنی، پوگبا، روگانی و ...

حفظ ستاره ها کار مهمی بود اما فقط بخاطر تدبیر مدیران نبود،
در واقع فروش ستاره ها، آسون ترین کار بود ولی تصمیم گرفتند از راه سخت عبور کنند !
  • Orphée, eⁿzº, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#12
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3749 ارسال
امیدوار بودم با حضور جونتلی از نفرین آلگری خلاص بشیم که نشد ... به نظرم بزرگترین علامت سوال و نمره ی منفی کادر جدید مدیریتی ادامه دادن با این نامربی هست .
به نظرم قسمت بزرگی از عدم فروش ولاهوویچ و کیه زا برمی‌گرده به اینکه تیمهای تاپ و رده بالایی دنبالشون نبودند ، همین باعث شد خود این دو بازیکن هم برای رفتن چندان وسوسه و راغب نشن ، تیمهایی مثل بایرن - رئال - بارسا - سیتی و دو یا سه تیم دیگر که همیشه برای جام ها می جنگند پیشنهاد جدی ای برای این دو نفر ندادن ...
داخل اخبار فقط به اسامی باشگاه های مثل پاریس ، چلسی ، تاتنهام برخوردیم که آنها هم به شکل جدی و مستمر و با پول نقد دنبال این نفرات نبودند ، حتی بارها در خبرها شنیدیم که خود پوچتینو مایل به خرید ولاهوویچ برای چلسی نیست ...
پس نمی توانم حفظ این نفرات را به حساب مدیریت باشگاه بگذارم و من فکر می کنم خریدار تاپ و دست به نقدی نداشتند .
از جونتلی و مانا توقع می رفت که زالوهایی مثل ساندرو دوباره فرصت حضور در یوونتوس را نداشته باشند.
فروش رولا و پلگرینی ( مخصوصا رولا ) با اون رقم ها و به رغم شعار جوانگرایی غیر قابل قبول و سوال برانگیزه ...
ورودی خاصی به غیر از وه آ نداشتیم که باید منتظر بمانیم ببینیم می تواند خودی نشان دهد یا خیر ...
من نکته ی مثبتی در مدیریت نقل و انتقالات ندیدم و به نظرم برآیند کار ضعیف بوده است.
  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#13
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1481 ارسال

گزینه‌ی "ضعیف" رو انتخاب کردم چون گزینه‌ی "افتضاح" وجود نداشت :fp:

 

مدیریت، ماشینی که راننده نداشت(یا به تعبیری موتور سوزونده بود) رو رنگ‌ کرد و مثلاً لاستیک نو انداخت زیرش که تازه همین نُو نَوار کردن هم کلی جای بحث داره.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی