پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته سی و پنجم سری آ : یوونتوس 2 - 0 کرمونزه


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
7 پاسخ برای این موضوع

#1
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6056 ارسال
  • LocationKhorram Abad

هفته سی و پنجم سری آ ایتالیا


cremonese_ck96.jpg

Juventus - Cremonese

تاریخ برگزاری : یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402

ساعت : 22:15 به وقت ایران

مکان : آلیانز استادیوم


  • حامد, GioVanni Agnelli, Orphée و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#2
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21214 ارسال
- در این دیدار با کیت جدید به میدان خواهیم رفت.
بازی سختی هم هست، باید دید پوگبا، کیه زا، دی ماریا، ولاهویچ و ... آیا میتونند جلوی این رقیب سرسخت موثر ظاهر بشن یا نه ...
  • حامد, Orphée, mory و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#3
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

از نردبانِ ماه مـه به بهشتِ ماه ژوئـن برویـــــــم

شکستن پُل‌ها و پله‌ها یوونتوس را به جهنم ژوئن پرتاب خواهد کرد

 

fd015b4ad714c3c17aa08b56c5f1a6da-62071-1

 

حتی اگر حریف یووه تیم رده نوزدهمی کِرِمونه‌زه باشد و حتی اگر بیانکونری در تاریخ رقابت‌های سری A هیچ‌گاه به آنها نباخته باشد نیز این دلیل نمی‌شود تا تحلیل‌گران Who Scored به عنوان یکی از بزرگ‌ترین وب‌سایت‌های فوتبالیِ آنلاین، نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک را برای این بازی تخمین بزنند.

 

واقعیت این است که در فصل‌های اخیر دیگر هیچ‌جوره نمی‌توان یوونتوس را برنده‌ی پیشاپیش هیچ دیداری قلمداد کرد و چاره‌ای جز تلاش برای فرار از تماشای بازی به بهانه‌های مختلف یا دل به دریا زدن در طوفانی از ترس و خشمِ ناشی از دیدن تقابل‌های آنها با حریفان‌شان نداریم.

 

بهترین شاهد، رجوع به دیدار رفت مقابل همین کرمونه‌زه است؛ جایی‌که با جان کندن و اعصاب‌خوردی فراوان، در نهایت با گل‌ آرکادیوش میلیک در نودمین دقیقه بازی موفق به تسلیم گریجُروسی‌ها شدیم.

 

اینتر با غلبه بر ساسوئولو، رده دوم را از چنگ ما درآورده و بیانکونری برای پس گرفتن آن چاره‌ای جز پیروز بیرون آمدن از جدال با کرمونه‌زه ندارد. در سوی دیگر تیم مهمان نیز در موقعیتی حیاتی به سر می‌برد و برای بقاء در سری A به امتیاز بازی‌های باقیمانده‌اش سخت نیاز دارد.

 

شاگردان داویده بالاردینی اگرچه یکی از تکیده‌ترین خطوط دفاعی امسال را در اختیار دارند و تنها 4 بار مزه شیرین پیروزی را تجربه کرده‌اند اما سلطانِ بی‎‌منازع گرفتن تساوی هستند؛ نتیجه‌ای که تحقق‌اش در بازی امشب هرچند ما را به پله دوم باز می‌گرداند اما ضامنِ هیچ حاشیه امنی در تلاطم هفته‌های پایانی نخواهد بود.

 

همانطور که بیان شد، کرمونه‌زه با هدایتِ سرمربیِ 59 ساله‌اش برای ماندن در سری A بازی خواهد کرد و بی‌شک خود را ارزان به یووه تسلیم نخواهد کرد. به همین خاطر احتمالاً باید انتظار دیداری نه یک طرفه که کارزی سخت و دشوار همانند آنچه در مقابل ورونا و لچه در هفته‌های پیش پشت‌سر گذاشتیم را داشته باشیم.

 

کرمونه‌زه اگرچه از 5 بازی اخیرش تنها آخری را با پیروزی پشت‌سر گذاشته اما یوونتوس نیز وضعیت بهتری نسبت به آنها ندارد و تنها یک برد بیش از آنچه ببرهای کِرِمونا به دست آورده‌اند را کسب کرده است.

 

آنها که رقابت‌های سری A را دنبال می‌کنند با توانمندی‌های مارکو کارنِزِکـی سنگربان 22 ساله و ملی‌پوش کرمونه‌زه (زیر 21 ساله‌های آتزوری) بیگانه نیستند. عملکرد کم‌نظیر او باعث شده تا گریجُروسی‌ها در 5 بازی اخیرشان تنها دو بار دروازه خود را باز شده ببینند؛ خبری که ناخوداگاه چهره‌های مغموم از گل‌نزنی‌های کین، کیه‌زا، میلیک و ولاهوویچ را برای لحظاتی در خاطرمان زنده می‌‌کند.

 

در سوی دیگر کرمونه‌زه در هفته‌های اخیر با مهاجم نیجریه‌ای‌اش؛ «داوید اُکِرِکه» اندکی ترسناک نیز به نظر می‌رسد. این مهاجم 25 ساله که دو هفته پیش نیز دروازه‌ی میلان را با زیرکی باز کرده، تا همین‌جای فصل 9 گل برای تیمش در سری A به ثمر رسانده است؛ آماری تقریباً مشابه با دوشان ولاهوویچ (10 گل در سری A) این آمار شاید برای مهاجم تیم ماقبلِ آخرِ جدول مقبول باشد اما برای تیم ماقبلِ اولِ جدول بعید است دستاوردی چشمگیر به نظر آید. بگذریم . . .

 

آنچه از ترکیب احتمالی در رسانه‌ها یاد می‌شود منطقی و طبیعی جلوه می‌کند. چاره‌ای جز استفاده از تمام مهره‌ها و ابزارهای ممکن نیست. بازیکنان اصلی نیاز به استراحت بیشتر و آماده شدن برای جدال پنجشنبه‌ شب دارند و وقت آن است که بازیکنانی که اغلب کمتر به بازی گرفته شده‌اند در این بازی حساس خودنمایی کنند و اجازه ندهند نیازی به استفاده‌ی اضطراری از بازیکنان اصلی داشته باشیم. ترکیبِ میرتی، پاردس، فجولی، باربی‌یِـری، ایلینگ جونیور و سایر گزینه‌های مشابه در عین جوانی می‌تواند برای ما هواداران کنجکاو برانگیز باشد؛ امیدی که البته قطعاً می‌تواند رویه‌ی مخوف و ناامیدکننده‌ای نیز داشته باشد.

 

تقریباً بیشتر ما می‌دانیم که به قطعِ یقین، روز دوشنبه یکم خردادماه، نتیجه‌ی عادلانه‌ای را در مورد یوونتوس نخواهیم شنید و از هم‌اکنون باید خود را آماده‌ی مواجهه با یک ناعدالتیِ بزرگ کنیم. اما پذیرش و آمادگی برای شنیدن این خبر تلخ نیز نباید خانواده سیاه و سپید ما را به انفعال وا دارد. یووه باید تحت هر شرایط و در هر صورت کار خود را انجام دهد و بهترین عناوین ممکن را در پایان فصل از آنِ خود کند.

 

 یوونتوس اگر متمرکز به میدان نرود و عزمی جزم برای پیروزی در 4 دیدار انتهایی‌اش در رقابت‌های این فصل نداشته باشد و گام گذاشتن به لیگ قهرمانان در اتمسفر غبارآلود پیرامونش را هدف نخست خود نسازد، با بدترین شکل ممکن به جهنم ژوئن 2023 خواهد رفت.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#4
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1837 ارسال

این عکس رو نگاه کنید تا عمق فاجعه رو متوجه بشید. بازیکن ها مثل ربات دیفالت تنظیمات بهشون داده شده فقط به سانتر فکر کنن. دریغ از یک خلاقیت تاکتیکی و حمله از مرکز.

 

 

https://ibb.co/DWsSkQ0


  • mory, eⁿzº, alireza.de710 و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3768 ارسال
پل پوگبا تنها پس از 24 دقیقه حضور در زمین، بار دیگر مصدوم شد!
  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#6
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3854 ارسال
  • LocationAhWaS
آقا از حق نگزریم این بازی خیلی خوب بودیم تیم حریف ضعیف بود درسته اما تو خط دفاع واقعا مستحکم بودن اون دفاع اسم منشوریش اون کچله فوقلاده بود
یکبار دیگه فاجیولی دلبری کرد و برای بار هزارم بر همگان ثابت شد وقتی یه هوادار با منطق مثل بهمن از ابتدای فصل اصرار شدید ب بازی دادن فاجیولی داشت بی راهه نمی گفت مثل برخیا. آدم باید یخورده دور از هیا هو و تعصب نظر بده الان من میگم این بازی نمره قبولی و گرفت آلگری هرچند اشتباهاتی هم داشت از جمله استفاده هم زمان از میلیک و ولاهویچ که. کلا خنثی شده بود نوک پیکان و پویایی لازم نداشتیم
کیه زا روندش مثبت هست برخورده تو کل تیم خودخواهی هست و اگه کمی از خودگذشتگی کنن گل های بیشتری میزنیم
خط دفاع بی نقص بود جا داره از بازی خوب پارادس هم صحبت کرد ک خوب بازی کرد
ولی در آخر ستاره بی چون و چرا بازی نیکول فاجیولی دلها بودو بس
  • حامد, GioVanni Agnelli, Orphée و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#7
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 611 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

خب بردیم، این بازی دیگه تیم حریف هیچی نداشت، همه چیز با یوو بود کاملا، پوگبا متاسفانه مصدوم شد، حیف شد واقعا. ولی با این فرم پوگبا بهتره به فکر خط هافبک باشیم نمیشه اصلا روش حساب کرد و جانم به فاجولی عجب شوتی زد، گفتم حیفه این بشینه نیمکت لوکاتلی، رابیو هم بازگشت به تنظیمات کارخونه و فقط تو زمین هست. وووو میرسیم به خط حمله، آقا من این بازی زوم بودم رو ولاهویچ این بشر اصلا جایگیری بلد نیست، نصف توپ نرسیدن بهش کاملا تقصیر خودشه این بازی دیگه واقعا یوو سوار بازی بود، پوگبا یه حرکت کرد پاس داد حتی هودشم فهمید جایگریش بد بوده عذر خواهی کرد از پوگبا، اسکل بیا تیر یک کات بک بگیر وقتی میبینی مستقیم بستس، یار و دروازبان حریف وقتی جلو رو میبندند باید مهاجم بیاد رو تیر یک توپ رو قطع کنه، این بشر کلا شوته شوته تو بازی بدون توپ، بازی با توپش هم که نگم دیگه، بعد چه اصراری داره وقتی پشت به دروازه میشه توپ نگه داره بچرخه، چرا پاس نمیده سریع، من خیلی توجه کردم به حرکت هاش تو این بازی اصلا خالی نمیکنه که پاس بگیره، دیماریا که همه تو در هاش رو دیدن، خوب میندازه، فاجولی هم‌ تو در میندازه این بازی هم یه دونه خوشگل برا کیزا انداخت، خب خالی نمیشه که براش بندازن، بعد چه اصراری داره همیشه وسط محوطه جریمه حریفه، چرا اصلا زاویه نمیگیره نزدیک نمیشه به بازیکن خودی وقتی تو فاز حمله ایم، یکسره بین ۲ مدافع حریف گیره، جووینکو نیست بگیم قد نداره سر بزنه، رو سانتر ها دنیلو برمر گاتی همش دارن سر میزنن این پس چکارس یه دونه سر نمیزنه تو کل بازی. 


  • حامد, GioVanni Agnelli, Orphée و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#8
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

کرمونه‌زه برخلافِ انتظار سیمای حریفی کاملاً مغلوب و تسلیم را از خود به نمایش گذاشت تا تمرینی مناسب برای یووه قبل از دیدار حساس این تیم مقابل سویا باشد. عملکرد بسیار چشم‌نواز فجولی و بازی امیدوارکننده پاردس در کنار «پیروزی» در این دیدار از جمله نکات مثبت این بازی بود.

 

نقطه عطف عملکرد فنی بیانکونری در این بازی به نیمه دوم آن مربوط است؛ جایی‌که شاهد یوونتوسی به مراتب متفاوت از نیمه اول بودیم. تیمی که می‌خواست به هر قیمت پیروز شود و حتی پس از به ثمر رساندن گل نخست نیز همچنان تلاش می‌کرد تا از فضاهای مختلف زمین بهترین استفاده‌ها را کند. شیوه‌ای که اتفاقاً در نهایت بانوی‌پیر را به گل دوم نیز رساند.

 

میل به گلزنی و و تلاش برای رسیدن به آن تا واپسین دقایق بازی در سه دیدار اخیر یووه باعث شده تا آتالانتا، سویا و کرمونه‌زه در واپسین دقایق بازی شاهد باز شدن دروازه‌های‌شان باشند. این توانمندی از حیث بدنی، انگیزشی و روانی پارامتری بسیار حائز اهمیت و امیدوارکننده است که از قضا در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل در تیم نهادینه شده است.

 

--------------

 

* حیف از صحنه دراماتیکِ مصدومیت پوگبا و خروج ناباورانه او از زمین که ناگزیر، شب آرام آلیانتز را برای همه تلخ کرد.


  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی