پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تحلیل خط میانی

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
400 پاسخ برای این موضوع

#281
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

سایت هایی مثل    
http://startingeleven.co.uk

http://www.footyformation.com

http://footballformation.co.uk/ 

 

این کار رو بدون دردسر انجام میدن.


  • alexdelpiero, tecra, Senmorta و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#282
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1233 ارسال
  • LocationMashhad

وبسایت lineupbuilder هم میتونـه مفیـد باشه ، تمامی ترکیب های رایج رو داره و همینطور گزینه ای داره که میشه ترکیب دلخواه خودت رو بچینی !

 


  • alexdelpiero, El rey leon, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#283
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

@tecra ی عزیز لطف داری ممنون

خوشحالم که مفید بود

قبل همه چی عرض کنم که کوادرادو رو یادت رفته مخفی کنی .

راجع به پیشنهادی که فرمودین هم می تونم بگم که با فلش ها می تونین تنظیم کنین که محدوده ی بازی یک بازیکن تا کجاهاست و تا حدودی سیستم بازی باهاش مشخص میشه ، ولی یک کار دیگه میشه کرد اونم اینکه بفرموده ی شما سیستمهای مختلف رو یه گوشه ی پروژه قرار داد تا کاربر بتونه اعداد سیستم مورد نظرش رو انتخاب کنه ، این راه حل یه جورایی سخت میشه چون تعداد سیستمهای مختلف اینقدر زیاده که شاید نشه همه شون و نوشت ، ولی خب مهم هاش رو من قرار میدم ، چشم

یک راه دیگه هم هست اونم اینکه کاربر با کلیک بر روی گزینه ی درج متن ( که شکل T داره ) در نوار ابزار سمت چپ ، و کلیک در یه گوشه ی پروژه می تونه خودش ترکیب موردنظرش و بنویسه. یا حتی یک سری توضیحات اضافه کنه.

به نظرم تعداد فلش ها هم کمه که ویرایش می کنم و برای دانلود تو پست بعدی می ذارم.

ممنون از توجهت :53:


  • El rey leon, AliReZaZa, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#284
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

نسخه ی اصلاح شده ی طرح لایه باز ترکیب چینی تیم یوونتوس:

  • امکان اضافه کردن اعداد ترکیب چیده شده
  • اضافه شدن تعداد فلش ها

دانلود :

http://uplod.ir/bpbl...i_v.1.1.psd.htm

 

w1c0xjm98hnu.jpg


روی قسمت مشخص شده در سمت راست پایین صفحه در کادر لایه ها ، دو کلیک کنین و عددهای ترکیب مورد نظر رو بنویسین، با ابزار درج متن در قسمت ابزار در سمت چپ صفحه هم میشه تغییرش داد، به این صورت که ابزار درج متن T رو انتخاب می کنین و دقیقا روی اعداد ترکیبی که از قبل هست کلیک می کنین ، با این روش اعداد برای ویرایش آماده میشن و می تونین ترکیب جدید رو بنویسین .


  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#285
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2516 ارسال

اسم این تاپیکو باید عوض کنیم و بزاریم دعا برای سلامتی خط میانی.. دیگه این خط هافبک نیاز به تحلیل نداره..

 

از الان فقط باید دعا کنیم حضرات آساموا-خدیرا-مارکیزیو-استورارو مصدوم نشن


  • mory, alexdelpiero, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#286
Gin

Gin

    گین / محمد

  • اعضا
  • 719 ارسال

هرجوری هم نگاه کنیم خیلی خط هافبکمون داغونه نسبت به قدرتای اروپایی.

از نظر کمی خوبیم ولی کیفی...!

سه تا هافبک خوب داریم. پیانیچ، خدیرا، مارکیزیو.

خدیرا که احتمالا مقاطع زیادی رو مصدوم خواهد بود. ماکیزیو هم که اوایل فصل نیست. فقط میمونه پیانیچ که اونم احتمال داره مصدوم بشه!

مگر اینکه با دو تا هافبک وسط بازی کنیم.

           بوفون

ساندرو-کیلینی-بونوچی-آلوز

پیاتسا- پیانیچ-خدیرا-کوادرادو

       هیگواین-دیبالا

 

الگری توروخدا چنتا بازی این ترکیبو بذار شاید جواب داد  :2: 


  • mory, alexdelpiero, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کافی‌ است چشمانم را بازکنم تا دوباره آغاز شود دودِ بشریت...


#287
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2516 ارسال

الگری توروخدا چنتا بازی این ترکیبو بذار شاید جواب داد  :2:

 

یادمه الگری تو مصاحبه هاش راجع به ترکیب مورد نظرش می گفت که اول 4 دفاع و یه هافبک جلو رو میچینه (4-1-؟-؟) و  مابقی رو بسته به بازیکن هاش مرتب میکنه. اعتقاد زیادی هم به اون نفر جلوی مدافع داره.

 

ولی خب امسال امیدوارم یه تجدید نظر راجع به ترکیب انجام بده. اگه با دو هافبک مرکزی بازی کنیم میشه ضعف کیفیتهافبک های مرکزی رو با بازیکنای کناری بپوشونیم.

در سمت چپ  پیاتسا و ساندرو رو داریم و در سمت راست آلوز و کوادرادو. بجز پیاتسا بقیه از نظر کار دفاعی برای پست هافبک کناری قوی (احتمالن بیش از حد) هستن و این در حالیه که کیفیت لازم رو هم برای حفظ خلاقیت تیمی دارن..

 

امسال آلگری با چالش بزرگی رو به رو شده.. چیزی که احتمالن تا حالا در ذهنش بوده بازی با 3-5-2 بعنوان ترکیب اولیه و پایه ای،  تیم و بازی با یه ترکیب چهار دفاعه (احتمالن 4-3-1-2) برای بازی های خاص که احتمالن اروپایی هستن. این قضیه کمبود هافبک مرکزی با کیفیت امیدورام باعث بشه به ترکیب های جایگزین فکر کنه..وگرنه جز حسرت آخر فصل و اما و اگرهایی که هر فصل داریم چیزی دیگه ای برامون نمی مونه.. 


  • mory, alexdelpiero, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#288
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

با اتمام زمان نقل و انتقالات ترکیب تیم بسته شد و به نظر می رسه آلگری با توجه به اینکه سیستم مورد علاقه ش 4-1-3-2 هستش راضی بوده و یک مسئله ثابت میشه و اونم اینه که اگر واقعا بازیکن دیگری لازم داشت خیلی قبل تر اقدام میشد. چون یوونتوس تیمی نیست که مشکل اقتصادی داشته باشه یا اعتباری برای جلب نظر یک سری بازیکن نداشته باشه.

البته این بین یک سری احتمالات دیگه هم هست که شایعات دست داشتن تیمهایی مثل اینتر و ناپولی یا در کل "مافیای همیشه فعال موجود در پشت پرده ی فوتبال" (برای همه ی تیمهای اروپایی) رو مشخص می کنه. خریدهایی که امسال یووه انجام داد ترس رو در دل حریفانش بخصوص در لیگ اروپا انداخته و احتمال دخالت های پشت پرده در این یکی دو هفته ی آخر انتقالات در امور ماروتا وجود داره. با توجه به  عکس العملهای هواداران و همچنین سنجش اوضاع حال و آینده ی تیم ، عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رو میشه 50-50 نتیجه گیری کرد. عمده ی نکات مثبت و منفی عملکرد ماروتا و تیمش رو اینگونه می شه بعدها یاد کرد :

  • فروش بازیکن = ضعیف (پوگبا ، موراتا ، زاتزا  جزو بازیکنان تاثیرگذار تیم بودن که راحت تیم رو ترک کردن)
  • خرید بازیکن = عالی (بازیکنای خوبی به تیم اضافه شدن که تا حدود زیادی کیفیت کارشون در لیگ اروپا مثبت خواهد بود. مثل هیگواین و آلوز و پیانیچ)
  • جایگزینی و تکمیل پستهای مد نظر مربی = ضعیف (با توجه به مصدومیت بهترین هافبک تیم و از دست رفتن پوگبا بازیکنای مناسبی در اون پستها به تیم اضافه نشدن)
  • مدیریت سرمایه اقتصادی = عالی (با توجه به تعداد و کیفیت کار بازیکنایی که اضافه شدن ، میزان پرداختی و دریافتی باشگاه تقریبا برابر شد)
  • آینده نگری و استعداد سازی = ضعیف (نصف بازیکنایی که اضافه شدن سن بالایی دارن و استعداد آنچنان کم سن و آینده داری ، نه از تیمهای پایه و نه از تیمهای دیگه، به تیم اضافه نشد)
  • زمان بندی و هوش و تاکتیک میدانی = متوسط (بازیکنای خوبی در ابتدای تابستان جدا شدن ولی خب بازیکنای خوبی هم گرفتیم و حریفان جدی داخلیمون و تضعیف کردیم)
  • القای قدرت و روحیه به باشگاه و هواداران = خوب (با توجه به اینکه امسال برای تکرار اسکودتو و دستیابی به جامهای دیگه بخصوص قهرمانی اروپا از تیم انتظار میره ، میشه گفت عملکرد ماروتا خوب بوده)

با این اوضاع من فکر نمی کنم از لحاظ کمبود بازیکن ، حتی برای بازیهای مهم داخلی و اروپایی مشکلی داشته باشیم. تنها مسائلی که احتمال داره گریبانگیر تیم بشه همونایی هستن که پیش بینی نشده و اجتناب ناپذیرن. از جمله مصدومیت ، محرومیت یا اشتباهات داوری و غیره .

آلگری میتونه سیستم مورد علاقه ش رو با بازیکنای حاضر بچینه ، برای خیلی از ترکیبهای مورد نظرش دو بازیکن حداقل وجود داره، ولی مهترین مسئله ی نگران کننده ، حداقل از دید هواداران یووه ، نبود بازیکن خلاق و بازی گردان در تیمه ، مارکیزیو مصدومه و پیانیچ هم با وجود انتظاراتی که ازش میره فعلا فرصت بازی پیدا نکرده و با توجه به اینکه در تیم رم هم با حضور "ده روسی" هرگز در نقش یک بازیگردان به تنهایی ظاهر نشده باید دید عملکردش در یووه چگونه خواهد بود، هرنانز با کمی لغزش نمره ی خوبی گرفته ولی برای بازیهای حساس و مهم نمیشه ازش مطمئن بود، ضمن اینکه خلاقیت چندانی هم در بازی گردانی نداره و خصوصیات تدافعی و تخریبیش بارزتر بوده (شبیه مانوئله بلازی که سالهای 2004 تا 2006 بازی خلاقانه پاتریک ویرا و امرسون رو تکمیل می کرد)

از نظر من مکس آلگری هم همانند فابیو کاپلو اعتقاد چندانی به حضور بازیکن خلاق در پست هافبک تدافعی نداره و سبک بازیش اینه که بازیگردانش جلوتر از بازیکنای تدافعی باشه ، به همین دلیل سیستم مورد علاقه ش 4-1-3-2 ه که 3 بازیکن خلاق جلوتر از هافبک تدافعی می ذاره تا تعادل تیم حفظ بشه ، یا حداقل سنگینی ترازو به سمت جلو باشه، که با این روش خط حمله ی تیمش تقویت میشه و نگران گل نزدن نیست ، بدون شک یکی از خلاقترین هافبکهای تدافعی جهان "آندرآ پیرلو"ه که بعد از اولین فصل حضور آلگری در یووه از تیم رفت.

6ehypfmrsmmw.jpg

180KB

سایر ترکیبهایی که آلگری در بازیهای حساس احتمال داره به کار ببره با توجه به تعدد بازیکنا در پستهای مختلف می تونه خیلی متفاوت باشه ، باید دید بازیکنا و بخصوص بازیکنای جدید در چه ترکیبی و در چه پستی قابلیت بهتری از خودشون ارائه میدن . با در نظر گرفتن علایق آلگری نفروختن بازیکنی همچون هرنانز دور از انتظار نبود و حتی بعد از بازگشت مارکیزیو اون می تونه از لمینا یا هرنانز در پست هافبک تدافعی بهره ببره و مارکیزیو رو با توجه به استعدادش در جایگیری و گلزنی و شوتهای خطرناکش از راه دور، جلوتر از هرنانز و لمینا به کار بگیره. هرچند در بازیهای با سطح اهمیت بالاتر به نظر نمی رسه همچین ریسکی بکنه ، باید دید 2 ترکیبی که انتخاب میشن تا بازیکنها درش هماهنگ باشن کدوما خواهند بود و آیا نیاز به چند پسته کردن بازیکنا خواهد بود یا نه !!؟؟

 

:53:  با آرزوی موفقیت برای یووه و شکیبایی شما در خواندن این مقاله  :53:

 

t8kalvtv6nt6.jpg

180KB

gm9od60jwwtq.jpg

180KB

psdijfbas1ga.jpg

97KB

hbupc6dl7mzz.jpg

180KB

تصحيح می کنم . 433 هست این ، یادم رفته عوضش کنم .


  • alireza.de710, alexdelpiero, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#289
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1024 ارسال
  • LocationKurdistan
واقعا تعجب آوره چطور با وجود مصدومیت همیشگی خدیرا و آساموا و وضعیت فعلی مارکیزیو
هافبک درست و حسابی نخریدیم... بازیکنی که رباط صلیبیش پاره میشه با بازیکن قبلی زمین تا آسمون تفاوت داره...بعیده مارکیزیو به استانداردهای قبلی خودش برسه
یعنی عملا مهمترین هافبک امسالمون پیانیچه ،بقیه هافبکها کجدار و مریض یا واسه کسب تجربه بازی میکنن
  • mory, alexdelpiero, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

p87322_GMheE6iXQAA1FRQ.jpg


#290
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4151 ارسال

اینو از جناب ماروتا باید پرسید که گفت پول هگواین ربطی به فروش بوغبا نداشت

اینو از دوستان باید پرسید گه در حمایت و بیعت با ماروتا گفتند چون اول هگواین خریدیم پس پولش از منابع غیربوغبایی تامین شده

 

به هر صورت لکه سیاهی پررنگ تر از فصل فبل بر تارک مدیر یووه ایجاد شده

 

اوج بحران دور نیست یعنی زمانی که این بازیکنان متوسط عساموا و مارکیزیو و حضرت هرنانز و خضیرا همگی با هم مصدوم بشوند.


  • eⁿzº, Pinturicchio, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#291
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

عملکرد آماری خط هافبک یوونتوس در دیدار مقابل سویا

 

 

خدیرا

3j3i_%D8%AE%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7.png

40KB

 

موقعیت شوت ها نسبت به دروازه

2llf_%D8%AE%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7_thum

دوئل ها

z7y_%D8%AE%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A71_thum

 

لمینا

3sh5_%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7.png

36KB

 

موقعیت شوت ها نسبت به دروازه

24j6_%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7_thum

دوئل ها

2hum_%D9%84%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A71_thu

 

آساموا

krv_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A7

40KB

 

موقعیت شوت ها نسبت به دروازه

fi1r_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A

دوئل ها

vayz_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A


ویرایش شده توسط Sassan 16 September 2016 - 01:40 AM.

  • mory, alireza.de710, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#292
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

لمینا ستاره آینده یووه به نقلی برخی کارشناسی با 10 - :22:

 

و همچنان ملت امید دارن به ستاره شدنش! 


  • Serie A از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#293
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2516 ارسال

لمینا ستاره آینده یووه به نقلی برخی کارشناسی با 10 - :22:

 

و همچنان ملت امید دارن به ستاره شدنش! 

 

فکر کنم نمره آساموا ستاره فعلی ( :1:) یووه 10- باشه..

--------

ممنون از Sassan@ برای آمار.. تو اکثر فاکتورها، هر سه هافبک به یه اندازه بد بودن. اگه بخوایم به مهم ها اشاره کنیم:

 

                                      آساموا              خدیرا              لمینا

خلق موقعیت                          0                   1                 0        ===> الان دقیقن خدیرا و آساموا چه گلی به سر تیم زدن که لمینای بدبخت نکرد.. ضمن اینکه لمینا یه خط عقب تر بازی کرده

میانگین فعالیت دفاعی                0                   3                 3        ===> آساموا توپگیری خاصی در دفاع نداره..کلن (نه فقط این بازی) در دفاع معمولیه و بازیکن مقابلو بیشتر همراهی میکنه تا اینکه بخواد درگیر بشه

دوئل های برنده شده (%)          43                 50               71       ===> بازم آساموا ضعیفتر از بقیه کار کرده

 

 

البته نمیشه فقط به یه بازی اکتفا کرد. چون بطور مثال ممکنه سمت راست سویا قوی تر بوده باشه یا بازیکن روز خوبش نبوده باشه. ولی چیزی که مشخصه کل خط هافبک ضعیفه. خدیرا بنظرم علیرغم آمار بهترش نمره ضعیفتری باید بخاطر موقعیت هایی که خراب کرده بگیره.. خدیرا قراره مثلن عصای دست تیم در این بازیا باشه..کسی از لمینا و آساموا انتظار نداره ولی خدیرا چرا.. 

 

در آخر، خط هافبکمون بغایت ضعیف شده.. بخصوص که پیانیچ هنوز در ترکیب جا نیفتاده و آلگری نگران ضعیف شدن فعالیت دفاعی تیم با اضافه شدن پیانیچه.. با این وضعیت و با وجود مهره های فعلی، لمینا منطقی ترین گزینه برای بازی کردن جلوی خط دفاعیه.. 


  • Orphée, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#294
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

عملکرد آماری خط هافبک یوونتوس در دیدار مقابل اینتر

 

خدیرا

ha14_%D8%AE%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A7.png

39kb

 

موقعیت شوت ها نسبت به دروازه

mu8g_%D8%AE%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A71_thu

 

دوئل ها

btj_%D8%AE%D8%AF%DB%8C%D8%B1%D8%A72_thum

 

آساموا

4y5t_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A

39kb

 

موقعیت شوت ها نسبت به دروازه

zauy_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A

 

دوئل ها

ianr_%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%A

 

پیانیچ

5w4r_%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%8

39kb

 

موقعیت شوت ها نسبت به دروازه

b3r9_%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%8

 

دوئل ها

rn41_%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%86%DB%8C%DA%8


  • mory, tecra, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#295
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1024 ارسال
  • LocationKurdistan
تو خط هافبک مشکل زیاد داریم ، یه بازی باید سوتیها و پاسهای صرفا عرضی و رو به عقب لمینا رو تحمل کنیم .. یه بازی دریبلهای مسخره آساموا (سه دور میچرخه ، خودشو دریبل میزنه سرعت تیمو میگیره!)

اساموا و لمینا که کلا نمیشه روشون حساب کرد، هرنانز هم در سطحی نیست که بخواد فیکس بازی کنه ، عملا مهمترین هافبک تیم پیانیچ و خدیرای همیشه مصدوم هستن!

واسه مصدوم نشدن دوباره مارکیزیوهم باید دست به دعا بشیم! خدیرا یه زمانی تانک بود الان وضعش اینه! چه برسه به مارکیزیو بنده خدا که رباطش پاره شده و از این به بعد مصدومیتهای گاه و بیگاهش یه جورایی طبیعیه!

خدا کنه فقط پیانیچ چیزیش نشه که واقعا جایگزینی واسش نیست
نمیدونم تو مغز مدیرهای یووه چی میگذره با این تیم بستنشون ژانویه هم به جای اینکه هافبک بخرن دوباره میرن سراغ بازیکنای ارزون قیمت و چونه زدن واسه دو سه میلیون!
یه زمانی دلمون به خط هافبکمونMVP خوش بود الان شده پاشنه آشیلمون!
  • mory, alireza.de710, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

p87322_GMheE6iXQAA1FRQ.jpg


#296
دایی احمد

دایی احمد

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationahwaz
من از اونجایی که طرفدار مانشافتم سالهاست که سامی رو زیر نظر دارم و بنظرم باید دور از دروازه حریف بازی کنه . کلا همه چیش خوبه بجز تمام کنندگیش مث گاو 9من شیر خوب جاگیری میکه و خوب تو موقعیت قرار میگیره ولی آخرش همش رو به فنا میده.
  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Posted Image


#297
Serie A

Serie A

    trequartista

  • اعضا
  • 1024 ارسال
  • LocationKurdistan

تو خط هافبک مشکل زیاد داریم ، یه بازی باید سوتیها و پاسهای صرفا عرضی و رو به عقب لمینا رو تحمل کنیم .. یه بازی دریبلهای مسخره آساموا (سه دور میچرخه ، خودشو دریبل میزنه سرعت تیمو میگیره!)

اساموا و لمینا که کلا نمیشه روشون حساب کرد، هرنانز هم در سطحی نیست که بخواد فیکس بازی کنه ، عملا مهمترین هافبک تیم پیانیچ و خدیرای همیشه مصدوم هستن!

واسه مصدوم نشدن دوباره مارکیزیوهم باید دست به دعا بشیم! خدیرا یه زمانی تانک بود الان وضعش اینه! چه برسه به مارکیزیو بنده خدا که رباطش پاره شده و از این به بعد مصدومیتهای گاه و بیگاهش یه جورایی طبیعیه!

خدا کنه فقط پیانیچ چیزیش نشه که واقعا جایگزینی واسش نیست
نمیدونم تو مغز مدیرهای یووه چی میگذره با این تیم بستنشون ژانویه هم به جای اینکه هافبک بخرن دوباره میرن سراغ بازیکنای ارزون قیمت و چونه زدن واسه دو سه میلیون!
یه زمانی دلمون به خط هافبکمونMVP خوش بود الان شده پاشنه آشیلمون!

:946060600768130572:

 

 

سن مارچلو : تابستان بازیکن مهمی مثل پوگبا تیم را ترک کرد. دو فصل پیش ترکیب هافبک یووه پیرلو و ویدال و پوگبا بودند اما با کمال احترام، فصل گذشته لمینا و استورارو بازی می کردند

 

:nish:

  • tecra, Massimiliano Allegri, Camel Blue و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

p87322_GMheE6iXQAA1FRQ.jpg


#298
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

مگه تحلیلم میشه؟؟؟

 

یونتوس هم توی توپ گیری و هم خلاقیت ضعف دارهدست مربی نیست توان تیم در میانه همینه ....مگه اینکه وینگر ها سلامت باشن ی تنه جور همه چیو بکشن 

 

الان داشتم حرکات تکنیکی یووه توی فصل قبلو میدیدم چقد حرکات ساندرو با پوگبا و کوادو دیبالا و پوگبا خوب بود ....چطوری این مثلث رو بی ضلع کردیم ....

 

 

 

 یووه نیاز به سیسوکو متوییدی داره یکی ک هم پا ب توپ و هم درگیرانه بازی کنه این یحیی توره چقد خوب بود و در دسترس 


  • Massimiliano Allegri, Alex2003 و cr7 از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#299
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال

یونتوس هم توی توپ گیری و هم خلاقیت ضعف داره دست مربی نیست , توان تیم در میانه همینه

واقعا توان تیم همینه ؟ ینی الان توی ماکسیموم بازدهی هستیم ؟
:1:
اصن به من چه هرچی میخواید بگید :24:
  • Massimiliano Allegri, Gin و Alex2003 از این پست تشکر کرده است

______ Never chase a bitch _______


#300
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

خط هافبک ما دو تا مشکل اساسی  داره . "خلاقیت - ایجاد موقعیت"  " توپ گیری  و حفظ توپ "

 

من به ماروتا پیشنهاد میکنم برای اولی "فابرگاس" و برای دومی "انزونزی" رو به تیم اضافه کنه.

 

باشد که رستگار شویم.


  • Sassan از این پست تشکر کرده است

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی