پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته یازدهم سری آ ایتالیا :‌ تورینو 0 - 1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
22 پاسخ برای این موضوع

#21
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

برنداسکی و رونالدو فقط هی دور توپ میرقصیدن و مسخره بازی در میاوردند. یک کار مفید با توپ انجام ندادند.

 

 

همون یک شوت هیگواین از کل 200 شوت رونالدو و همون یک پاس گل هیگواین از 300 حرکت  با توپ برنداسکی با ارزش تر بود.


  • mory, Aminvo, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#22
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4111 ارسال

از صحنه های زیبای بازی ضربه سر ضرب هگواین بود که اگر گل میشد مثل اون کمتر ذیذه ایم.


  • mory, Aminvo, Georgia و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#23
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1365 ارسال
  • Locationقزوین

برد بدی نبود، مثل سال های اخیر تورینو مارو به دردسر انداخت ولی بازم نتونست ببره. فرقش این بود که دیگه دقیقه ی 90 گل نزدیم.

نمی دونم چرا دیگه نمی تونیم بازی روان و زیبایی که جلوی اینتر و لورکوزن ارائه دادیم رو توی بازی های اخیرمون ارائه بدیم. اول فکر می کردم مشکل نبودن پیانیچه ولی این بازی با وجود پیانیچ هم نتونستیم اون تیم همیشگی باشیم و تعداد پاس های صحیح پیاپی مون خیلی بالا نمی ره. البته با اومدن هیگواین که کاملا آگاه به سبک بازی ساریه و با بیرون رفتن بنتانکور یه مقدار اوضاع بهتر شد ولی با فرم ایده آلمون فاصله داریم. 

هیگواین خیلی خوب و موثر بود. امسال توی خیلی از بازی ها برگ برنده ی ساری بوده و تونسته تفاوت هارو رقم بزنه و این بازی هم مستثنی نبود.

بازی کردن همزمان دیبالا و رمزی و در کمال تعجب هیگواین می تونه سطح خلاقیت تیم رو بالاتر ببره. شاید اگه متویدی هافبک دفاعی باشه و پیانیچ و رمزی در کنارش توی هافبک باشن بشه یه کاریش کرد.

راجع به رونالدو هم نمی دونم چی بگم. واضحه که افت کرده. نمی گم خریدش اشتباه بود، بالاخره باشگاه باید به فکر درآمد زایی باشه و حتی تضعیف رئال هم هیچ وقت مارو ناراحت نمی کنه ولی می شه گفت که دیگه قرارداد 4 ساله بستن باهاش اشتباه بود. اگه فرض کنیم سال پیش رونالدو ارزش 30 میلیون یورو دادن دستمزد رو داشت، امسال اون ارزش رو نداره و در دوسال آینده ی قراردادش اوضاع بدتر هم می شه و خوب این اقتضای سنشه. من نمی دونم با چه معیاری بدن اون رو مشابه یک بازیکن 20 ساله دونستن ولی چیزی که تو زمین واضحه اینه که رونالدوی فعلی نه اون وینگر خطرناک 22 ساله ی سال 2007 منچستره و نه اون نوک حمله زهردار 31 ساله ی سال 2016 رئال. 


  • mory, Aminvo, L'Avvocato و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی