پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته اول سری آ ایتالیا : پارما 0 - 1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
27 پاسخ برای این موضوع

#21
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3746 ارسال

تبریک بابت پیروزی تیم .

من امیدوارم بعد از اتمام مهلت نقل و انتقالات ، دوستان بیان و نظراتشون رو در رابطه با این موضوع بیان کنند ...طبق خواسته ی بهمن عزیز هم فعلا قضاوت نهایی رو انجام نمیدم و موکول می کنم به پایان این پنجره .

خلاصه ای از بازی امروز رو دیدم و قبول دارم که چنگی به دل نزد ولی مقایسه کردن تیم ساری و آلگری اون هم الان به نظر من منصفانه نیست ...

تیمی که 5 فصل زیر نظر آلگری کار کرده بود و تاکتیک ها و نظرات مکس رو در بازی رعایت می کرد رو نمیشه با تیمی که 1 ماهه مربی جدیدی رو بالای سر خودش میبینه و سرجمع هنوز 4 تا بازی جدی انجام نداده و اولین بازی رسمیش برگزار میشه مقایسه کنیم .

مشکلات بسیاری داریم که ریشه ی خیلی از اونها انتخاب های اشتباه در نقل و انتقالات تیم هست ...نمیشه از دیشیلیو توقع کانسلو بودن در حمله و لیخت اشتاینر بودن در دفاع داشت ...سطح دیشیلیو همینه ...یک بازیکن ضعیف و در بهترین شرایط خودش متوسط .

ولی مشکل بزرگ یووه در بازی امروز رو اتکای بیش از حد در خط حمله به رونالدو دیدم ... اینکه رونالدو گلزن بزرگیه و باید تغذیه بشه شکی در اون نیست ولی ما باید در پیشانی تیممون دارای راه حل های دیگری هم باشیم نباید تمام فشار و توقع گلزنی روی دوش رونالدو قرار بگیره ...امیدوارم دیبالا رو به عنوان مهاجم نوک استفاده کنیم تا به کمک تکنیک و انگیزه ای که داره در کنار کاستا هم تنوع بیشتری در حمله ببینیم و هم فقط و فقط متکی به رونالدو نباشیم .


  • GioVanni Agnelli, Atomic Ant, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#22
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

بازی که نسبت به انتظاری که از تیم ساری میره جذابیتی نداشت. نکته خاصی هم نداشت جز اینکه بازی به متوئیدی و دیشیلیو تو این تیم توهینه به شعور هوادار ! (مربی مصاحبه کرد گفت به با تجربه های تیم بازی دادیم و در طول فصل بازیکنای دیگه هم مورد استفاده قرار میگیرن)

 

 

اما یه سر به تاپیک دو بازی سال قبلمون جلوی پارما زدم، بازی هفته سوم و بیست و دوم که اولی رو تو خونه حریف 2-1 بردیم و دومی رو 3-3 در حضور پرین تن به تساوی دادیم. حافظه م یاری نمیکرد که عملکرد تیم الگری تو این دو بازی چطور بود، ولی دریافت 4 گل و پست های اون تاپیک ها به وضوح نشون داد که نتیجه ی امشب چندان هم بد نبوده. شاید اگر اون حرکت ترکیبی که منتج به ضربه رونالدو به اوت شد به گل ختم میشد، یا آفساید میلیمتری رونالدو اتفاق نمی افتاد، نتیجه دلچسب تری به دست میومد.

 

در نهایت هم اینکه ما چند ماه به الگری فرصت میدادیم بلکه تیم هماهنگ شه، حالا 4-5 هفته به ساری فرصت بدیم ببینیم چی میشه نتیجه ش !

 

به تیم امیدوارم و دوست دارم هرچه سریعتر ترکیب های پیشبینی شده این بازی رو به عنوان ترکیب اصلی تو زمین ببینم (حضور دنیلو، دلیخت، رمزی، رابیو و دیبالا به جای دیشیلیو، بونوچی، خدیرا، ماتوئیدی و هیگوائین)، قطعا این تعداد تغییر زمان لازم داره، ولی خوب انتظار جذابیه!


  • GioVanni Agnelli, mory, Atomic Ant و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#23
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

شنیدم گفتید هیگواین بد بوده. من بازی رو ندیدم ولی چیزی که از خلاصه بازی دستگیرم شد این بود که هیگواین به معنا واقعی کلمه False 9 بود و تماما در اختیار و برای رونالدو کار میکرد 

 

 

در مورد ترکیب هم . به نظر ساری نمیخواست با بازی دادن با به تازه وارد ها روی امتیاز از دست دادن ریسک کنه و تصمیم بدی هم نبود و جواب داد.

 

 

ترکیب ذخیره یووه هم سوژه شبکه های مجازی بود که چه قدر پر مُهره و قَدَر بود 


  • GioVanni Agnelli, mory, Atomic Ant و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#24
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 369 ارسال
  • Locationتهران
بازیکنی که در پست نه کاذب بازی میکنه باید خلاق و تکنیکی باشه ، خلاصه عرض کنم باید خصوصیات یک شماره ده کلاسیک رو داشته باشه .
هر چند هیگوایین با توجه به سابقه بازی در این پست در ناپلی به خوبی برای بقیه بازی کرد .
اما در کل خلاقیت نداریم اون جلو . ترکیب هم همون تیم الگری بود ، باید از مدیریت پرسید توی نقل و انتقالات چیکار کردن که همچنان دیشیلیو و خدیرا و متوئیدی همزمان دارن بازی میکنند . تیم سعی میکرد از سمت کاستا بازی کنه ولی همچنان در جلو زهردار نیستیم . رونالدو بازیکن خلاق و بازیسازی نیست . هیگوایین هم بیشتر یک تمام کننده است . خدیرا و ماتوئیدی هم هیچ . فقط کاستا بود و اونم برای تیمی که میخواد مالک توپ باشه این بازیکنان و ارایش تیمی برای کاهش خلاقیت بهترین انتخابه . دست گل مدیریت و مربی واقعا درد نکنه . این تیم خیلی رو اعصابه ، چه نحوه بازیش چه مدیریتش . ساری نمیتونه از متوئیدی و خدیرا ، اینیستا و ژاوی بسازه .
یووه باید هافبک خلاق اضافه کنه در غیر این صورت بعید میدونم پیشرفت چشمگیری کنیم .
  • GioVanni Agnelli, mory, Atomic Ant و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#25
دایی احمد

دایی احمد

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 433 ارسال
  • Locationahwaz
من نیمه اول رو دیدم و کلا رو پیانیچ زوم بودم و مطمئن شدم ایشون الهه پاس به عقب یونان باستان بوده و اول پاس به عقب بود بعد پا دراورد .
  • mory, Atomic Ant, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Posted Image


#26
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21134 ارسال

- اعتقاد دارم اگه ساری خودش روی نیمکت بود با ترکیب دیگه ای بازی میکردیم. ولی به دلیل نبود سرمربی، تصمیم گرفته بودند که با ترکیب فصل پیش وارد زمین بشن که مثلا هماهنگی بیشتره !

بهرحال، نمیشه قضاوت/پیش بینی کرد که اگه ترکیب تقویت شده در زمین قرار میگرفت چگونه جواب میداد.

 

جدا از این مسئله، به نظرم حداقل در نیمه اول بد نبودیم، کلی موقعیت گل داشتیم و البته گل رونالدو به شکل خنده داری مردود اعلام شد.

اگه واقعا این VAR اینقدر حساس و دقیق ـه خیلی خوبه ! البته به شرطی که برای همه اینجوری باشه.

 

آمادگی و انگیزه رونالدو برای من خیلی خوب بود و امیدوار کننده.


  • mory, Atomic Ant, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#27
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6042 ارسال
  • LocationKhorram Abad
اصلا حال نداد فقط قسمت بردش خوب بود! ترکیب و سیستم و بازی و حتی نتیجه ی جوری بود انگار آلگری سرمربی یووس! البته قابل درکه چون اولا هم سرمربی حضور نداره و ریسک جایز نیس دوما ما 2 بازی بعدیمون فوق العاده سخته با ناپولی و فیورنتینا ک دیشب دیدیم چ بلایی سر هم آوردن! پس این 3 امتیاز بسیار مهمه، احتمال امتیاز دادن تو 2 بازی بعد زیاده!

امیدوارم شروع فصل با گلزنی کاپیتان خوش یمن باشه!
  • GioVanni Agnelli, mory, Atomic Ant و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#28
Atomic Ant

Atomic Ant

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 258 ارسال

دیروز یک نیمه ی خوب و یک نیمه ی بد و آزار دهنده داشتیم. نیمه ی دوم طوری بود که فقط باید بازی تموم می شد و سه امتیاز رو می گرفتیم و گر نه 10 دقیقه ی دیگه اگر بازی ادامه داشت قطعاً گل می خوردیم. مشکل اینجاست که الان تیم بین تفکرات ساری و الگری گیر کرده و هنوز کامل با فوتبال جدید خو نگرفته و وقتی لحظاتی از بازی بحرانی میشه بازیکن ها احساسی میشن و به تنظیمات کارخونه برمی گردند. حالا مشکل اینجاست که وقتی الگری مربی بود، چون کلاً با دفاع بازی رو کنترل می کردیم اطمینان نسبی داشتیم که جلوی تیم های کوچک گل بدموقع نمی خوریم و خب با همین فرمول هم قهرمان شدیم چند بار. دیروز من حس می کردم تیم دو هویت پیدا کرده و تو دفاع اصلاً دلم قرص نبود. خوب شد به خیر گذشت به هر حال ...

 

این کاملاً طبیعی هست برای اول فصل. به خصوص با مشکلات خاصی که یوونتوس پیدا کرد امسال. ولی من بابت آمادگی تیم برای دو بازی سخت بعدی به شدت نگرانم و مقصر اصلی این ناآمادگی رو هم قطعاً مدیریت می دونم. ساری خودش هم اعتراف کرده که عموماً تیم هاش با فرم خوبی لیگ رو شروع نمی کنند و این یک حقیقتی هست که همه بهش آگاه هستند. دلیلش هم زمان بر بودن آموزش سبک خاص بازیش هست. مدیریت یووه با وجود علم به این قضیه از دو طریق به این ناآمادگی دامن زد. اولی اردوهای خارجی که خود ساری هم گفته بود هیچ کمکی به پیشرفت تیم نمی کنه و عملاً روند آماده سازی رو کند کرد. دومی هم یک پنجره ی نقل و انتقالات بسیار شلخته و بی نظم که حتی بعضی از بازیکنان فیکس بازی دیروز هم از سرنوشت خودشون مطمئن نیستند و این واقعاً افتضاحه. به خصوص وقتی که در مورد مربی ای مثل ساری صحبت می کنیم که ترجیح میده 14 تا بازیکن قطعی داشته باشه تا 30 تا بازیکن که معلوم نیست سرنوشتشون چی میشه ... به نظر میاد مدیریت آگاه نیست که دیگه فصل شروع شده و این امتیازات هفته های نخست امسال چقدر مهمه.

 

فقط امیدوارم از دو بازی بعدی حتی شانسی هم که شده به سلامت عبور کنیم تا تیم با آسون تر شدن بازی ها به آمادگی نسبی برسه. همیشه تیمی قهرمان لیگ میشه که بتونه بازی رو کنترل کنه به هر نحوی. چه با دفاع چه با حمله و حفظ توپ. دیروز نیمه ی دوم هیچ کنترلی روی بازی نداشتیم و عملاً شانس آوردیم که بازی تموم شد. من حس می کنم به این شانس برای بازی با ناپولی و فیورنتینا هم خیلی نیاز داریم تا بعد از اون بازی ها دیگه با یه آمادگی خوب، رقبا رو از لب تیغ بگذرونیم.

 

 

پ.ن: منکر این نیستم که رونالدو مهم ترین بازیکن این تیم هست. ولی واقعاً اگر قراره اینقدر خودخواهانه بازی کنه نیازی به دیبالا و ایکاردی برای مهاجم وسط نیست. همین هیگواین رو بگذاریم اونجا که نقش دهنده ی تک پاس پشت محوطه رو برای شوت رونالدو ایفا کنه! :l بازیکنی که اینقدر کامل و گره گشا هست می تونه فقط با 20 درصد کاهش خودخواهی باعث بشه بازی چه برای تیم و چه برای خودش گره نخوره. دیروز رونالدو واقعاً فقط فکر گلزنی خودش بود.


  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

lotfimostanad.jpg

 

به زخمه ای که غمت می زند ز راه مرو ...






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی