پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته شانزدهم سری آ : تورینو 0 - 1 یوونتوس


22 پاسخ برای این موضوع

#21
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 ارسال

@FCBarcelona

برادر اینجا دنبال دعواهای مسی رونالدو نگرد! و مسی رو هم اینقدر تو چشم ما فرونکن! جفتشون خوبن، جفتشون حق خوری کردن در بردن بعضی توپ طلاها (حالا یکی بیشتر یکی کمتر)، و مورد آخر که البته مهم ترینشه: طرفدارای این تیم (به خصوص قدیمی ترها) زمانی این جایزه براشون مهم بود که نه به شورت بالازدن و عضله رون نشون دادن جایزه می دادن نه به بازیکنی که وسط زمین حالش بهم میخوره و بالا میاره. این دعواها/بگومگوها رو ذخیره کن برای برادرناتنی های مادریدی، در تورین خریدار جنستان یافت می نشود.


  • AAG, eⁿzº, AliReZaZa و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#22
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

بابا چرا بازیکنتون رو به اسطوره ی ما میچسبونین؟! :1: :22: :fp: به قول زلاتان این رونالدو نبود که توپ طلا میگرفت، پرز بود ! 

 

مسی بهترین ضربه آزاد زن اروپاس ! دقیق ترین ضربات رو مسی میزنه ! بازی قبلی که دربی کاتالونیا بود، 2 تا ایستگاهی تو 2 نیمه گل کرد ! اونم چه ایستگاهیی ....

 

رونالدو تو مادرید هم خوب نمی زد ... ضرباتش تو درو دیوار بود ... برعکس هر وقت بیل میزد گل میکرد ...

 

اینم 2 تا گل ایستگاهی بازی قبلی :

 

https://video.varzes...به-ایستگاهی-مسی

 

https://video.varzes...مسی-به-اسپانیول

 

بازیو دیدم تیم حریف در حد محلات بود مسی هم ضربه ازادش فقط از نزدیک اونم معمولا خوبه شما دیدی فاصله 35 متری گل بزنه؟؟؟  40 متر چی؟ 32 متر چی؟ فاصله نزدیک هنر نیس رونالدو هم از نزدیک خوب نمیزنه از دورر بهتر میزنه  پیانیچ تو امار از جفتشون بهتره ولی هیچکدومشون الکس رونالدینیو جونینیو بکهام کارلوس زیدان و ... نمیشن  چون مانور تبلیغاتی ی ضربه ازاد معمولی اینا رو بزرگ  میکنه .... الانم رونالدو تو تیم ماست تمام توپا رو میدن این گل کنه پول خریدش دربیاد و .... فوتبال و کلا دنیا ب قهقرا داره میره ...


  • AAG, Orphée, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#23
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

عجیب است که کسی از نقش پررنگ آقای زازا در گل یووه چیزی نمیگه.. :fp: ...

دقیقا در جریان بازی داشتم به همین فکر می‌کردم.

زازا و بلوتی خیر سرشون استعدادهای هجومی ایتالیا هستن. یه زمان همین زازا توی یووه بهش بازی نمیرسید ما انتقاد می‌کردیم که چرا به همچین استعداد نابی بها داده نمیشه. یا مثلا چرا 100 تا ندادیم بلوتی رو بخریم و برای یک دهه خط حملمون رو تضمین کنیم!!!

نمیدونم جریان چیه که استعدادهای آتزوری شکوفا نمیشن؟ اون جاه‌طلبی و جنگجویی نیاکانشون رو ندارن؟ با دو تا برد و یه فصل درخشش ارضا میشن و دست از تلاش میکشن؟ درگیر حواشی و تبلیغات و دختربازی و اینا میشن؟ اصلا از همون اول هم مالی نبودن و در شهر کورها چون فردی یک چشم، به چشم اومدن؟ مربی‌هامون مربی نیستن و نمیتونن از اینا بازی بگیرن؟

 

فعلا بازیکنان سابقمون همچنان مشغول ادای دین به یووه هستن. اون از آساموا، این از زازا. پریشب هم اگه ماندراگورا دقت می‌کرد میتونست به اینتر گل بزنه.


  • GioVanni Agnelli, Orphée, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی