پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

جام جهانی 2018

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
217 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: قهرمان (28 کاربر رای داده است)

قهمران جام جهانی

  1. فرانسه (14 رای [50.00%])

    درصد آرا: 50.00%

  2. رای داده شد کرواسی (14 رای [50.00%])

    درصد آرا: 50.00%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#81
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21021 ارسال

^^

- امیرخان، بنده هم این دو عزیز (مسی و رونالدو) رو به درک فرض می کنم ولی صرفا بحث سر نوع رفتارهاشون در تیم ملی هست.

منم مثل شما از مخالفان ایکاردی هستم ولی بحث اخلاق و فنی یه مسئله ست، دخالت یک "بازیکن" در انتخاب بازیکنان یک مسئله متفاوت. (هر چند نمیشه این مسئله رو با قاطعیت تائید کرد ولی بهرحال مسئله ای ـه که خیلی درباره ش صحبت میشه حتی از نزدیکان تیم ملی و یا مربیان سابق)

جدا از این صحبت، مسی هرگز نتونسته برای آرژانتین "مسی" باشه، حال اینکه همین اندک موفقیت های نامحسوس آرژانتینی ها هم از مسی ـه دلیل به درخشش و با ارزش بودن این بازیکن نیست بلکه "تیم" نبودن آرژانتین بیشتر به چشم میاد.


  • حامد, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#82
FCBarcelona

FCBarcelona

    عضو جدید

  • اعضا
  • 75 ارسال

اینکه بقیه ستاره های ارژانتین نمیدرخشن به خاطر تاکتیکیه که سرمربی ارژانتین اتخاذ کرده ، تمام قدرت هجومی تیم رو فدای مسی کرده ، فقط توپ رو برسونید به مسی .

 

این تاکتیک سال ها تو بارسلونا اجرا میشه .. چرا موفقه؟

 

ارژانتین خیلی وقته که تیمی بازی نمیکنه ،در صورتی که اتفاقا استعداد هایی که در خط حمله داره که اگر مسی محور بازی نکنن میتونن بیشتر بدرخشن.دیبالا هم باید حالا حالا نیمکت رو گرم کنه

 

ارژانتین فقط 4 تا بازیکن تاپ تو خط حملش داره .. البته اگه هیگواین رو هم حساب کنیم .. بقیه خطوط در حد تیم های درجه 2 ه اروپاس .. وقتی ماسکرانو هافبک تیم باشه و مسی مجبور باشه تا دفاع عقب بیاد کاره ایجاد فضا و بازیسازی رو برای بقیه بازیکنان به اصطلاح تاپ خط حمله انجام بده ... اما حب راجع به دیبالا  حق با شماست حیفه رو نیمکت .. مربی اگه مربی باشه میتونه از جفتشون استفاده کنه ..

 

 

مسی مثال کامل یک دیکتاتور هست در آرژانتین، دلیل دعوت نشدن ایکاردی فنی نیست و همه می دونند که مشکل از کیه.

امیدوارم زودتر این به اصلاح خودشون اعجوبه تیم ملی رو رها کنه و جا رو برای "بازیکنان" بهتر باز کنه.

 

این حرفای رسانه هاست .. ینی چی که مسی تصمیم گیرنده هست؟! این حرفا تو بارسلونا هم زیاد زده میشد .. نمونه ی بارزش توز بود که خودش تکذیب کرده بود و یا ایکاردی که هیچ مشکلی با مسی نداره .. اتفاقا ارادت خاصی هم به مسی داره .. نمونش شادی بعد گلش و عکسای اینستاگرامش و .. این حرفا برای فروش بهتر روزنامه هاس ..

 

ای کاش این اعجوبه بعد خداحافظی برنمیگشت  و بازی احر هتریک نمکرد تا ارژانتین هم مثل ایتالیا تو خونه میشست و جام جهانی رو با چیپس و ماست موسیر تماشا میکرد ..

 

 

من فن ارژانتین نیستم .. فقط دارم از اسطوره ی باشگام دفاع میکنم .. اگه مسی لایق نقده ، بقیه بازیکنان ارژانتین لایق گلوله ن ...


  • tecra از این پست تشکر کرده است

o55_dsfsdf.gif


#83
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6016 ارسال
  • LocationKhorram Abad
‏^
ایتالیا 20 سال دیگه هم تو خونه بشینه و چیپس بخوره باز آرژانتین و اسپانیا بهش نمیرسه...

شادی بعد گل ک مسی ابداع نکرده بود هزار نفر قبل و بعدش استفاده کردن... هر سرمربی اومد و رفت کاملا در اختیار مسی بود ب جا اینکه مسی در اختیار سرمربی باشه! اگه ایکاردی اعتراضی نمیکنه چون نمیخواد درهای تیم ملی ب روش کاملا بسته بشه چون اعجوبه رو فدراسیون هم نفوذ داره... هنوز جوونه ب آرژانتین بی مسی امید داره... آرژانتین رفت جام جهانی معجزه مسی بود آرژانتین ایسلندو نبرد بقیه مقصرن!! مگه میشه!

شما بگو درجه 2 من میگم بازیکنای آرژانتین درجه 3 اصلا... پنالتی خراب کردن آقای فرازمینی چ ربطی ب اونا داره؟! ایشون پنالتیاشو گل میکرد ی جامی میگرفت بالأخره... حتی اینکارم نمیتونه انجام بده... ایشون کار خودشو نمیتونه انجام بده چون سرش تو کار بقیس واسه همین گند زده ب شانس بقیه!
  • eⁿzº, tecra و ace of glass از این پست تشکر کرده است
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#84
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

این SMS خیلی هایپ شده ست ، اگر با این رقم های مطرح شده بخریم ش بدجور میره تو پاچه مون


  • mory, tecra, L'Avvocato و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#85
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21021 ارسال

- چقدر از بازی سوئیس لذت بردم.

واقعا دوست دارم بیان بالا.

کرواسی هم که جای خودش رو داره و امیدوارم تا 4 تای پایانی بیان که البته انصافا لیاقتش رو هم دارند.

 

داغون شدن آرژانتین رو هم به فال نیک میگیرم.


  • mory, tecra, ace of glass و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#86
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

تمتم تیمها از یازیکنان ایران قوی ترن همین تونس شماره دهشون چن نفرو پشت هم دریبل میزد اما ما مربی داریم ک از افرادی مثل ازمون و و....بهترین بازی رو میگیره انصافا با مربیمون اینقدر امتیاز گرفتیم اگر نسل طلایی 2006 و 98 دست کیروش بودن چقدر خوب میشد 


  • tecra, amirali2001, cr7 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#87
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3711 ارسال

اصلا کاری به نتیجه ی ایران در برابر پرتغال ندارم ولی این var واقعا زیبایی فوتبال رو از بین میبره .

از طرف دیگه هیچ چارچوب مشخص و تعریف شده ای انگار براش وجود نداره که مثلا در چه زمانی یا در کدام موقعیت ها باید از اون استفاده کرد ؟...

تا پیش از این داور مسئول تمام تصمیماتی بود که در زمین گرفته میشد ولی الان معلوم نیست چه کسی رو باید مسئول دونست ؟...

........................................................................................................................................................................................................

طرفدار تئوری توطئه نیستم اما خیلی وقته که برام اثبات شده مسائل اقتصادی و اسپانسرها نقش تعیین کننده ای در اتفاقات و نتایج ورزشی دارند ...

رسانه ها و اسپانسرها هستند که درآمدها و پول های هنگفت رو به مسابقات روانه میکنند و طبیعتا میل و خواسته ی اونها حمایت از چهره ها و ستاره هایی هست که با اونها قرارداد دارند .

.......................................................................................................................................................................................................

به نظرم تیم ملی ایران حضور موفقی در جام جهانی داشت و با توجه به مشکلات عظیم ساختاری در فوتبال کشور همین که تونستیم 4 امتیاز به دست بیاریم و یقه ی تیمهای پرآوازه ای مثل اسپانیا و پرتغال رو بگیریم باید راضی باشیم .

احساس میکنم بازیکنان ایران در بازی با اسپانیا سرحال تر و آماده تر بودند تا بازی با پرتغال ...نوع و سبک بازی ایران انرژی زیادی از بازیکنان گرفته بود .

نقطه ی عطف بازی پنالتی رونالدو بود که بیرانوند با رشادت سیو کرد و ایران رو به بازی برگردوند .

تقریبا حول و حوش دقیقه ی 75 در محوطه ی جریمه ی پرتغال روی بازیکن ایران خطایی صورت گرفت که اگر پنالتی اعلام میشد میتونست شانس ایران رو برای پیروزی در این بازی بسیار افزایش بده .

برای تیم پرتغال وقت کشی در برابر ایران شرم آور بود .

امیدوارم در بازی با اروگوئه حذف بشن .


  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#88
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
واقعا امروز برام از هرچیزی روشنتر هست که تکنولوژی وار برای تعیین نتیجه بازیها از بیرون زمین به فوتبال اضافه شده. برخلاف دوست عزیزمون من کاملا به همین یک بازی برای مثلا کار دارم!
به وضوح اون ارنج اخراج داشت! به و اگر از من بپرسین اون پنالتی هم برای ایران گرفته شد که اسپانیا در گروه اول بشه و به روسیه بخوره!اهر بازی کلی زمان کشتن نتیجه اون بازی معلوم باشه و با یک پنالتی هم جبران لون اخراج بشه و سروصداش کمتر در بیاد و هم نتایج بیشتر دلخواهشون باش. به وضوح هرمنطقی استفاده کنیم این تکنلوژی منشا الفساد در فوتبال هست و راهی برای محاسبات بیشتر و تعیین نتیجه از خارج زمین هست... و کیروش چهخوب گقت
این تکنآلوژی اومده تو فوتبال که قضاوت داوری مطلقادرست انجام بشه
نمیشه که بیان وار ببینن و بازی قطع کنن و امرش غلط تصمیم بگیرن و برای اینکه رونالدو اخراج نکنن بهانه بتراشن! و بدتر ازون اینکه هیچ سروصدایی هم از هیچ مرجعی بعد این اشتباهات بلند نشه...
  • mory, tecra, L'Avvocato و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#89
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1235 ارسال
همین که ایران پرتغال رو انداخت جلوی اوروگوئه خودش به اندازه ی صعود لذت بخش بود(فقط امیدوارم اوروگوئه اون کاری که باید انجام بده رو انجام بده!)
+رونالدو همینیه که دیشب دیدید!یه بازیکن حال به هم زن که اوج هنرش گول زدن داور و ادا در آوردنه...
++شاید 10 سال پیش بیرانوند همچین صحنه ای رو توی خوابش هم نمی دیده!واقعا صحنه ی جالبی بود...
  • mory, tecra, L'Avvocato و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

2_hn6s.jpg


#90
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1460 ارسال

با وار مخالفم و از رونالدو متنفر، ترجیحم این بود که رونالدو و مسی بعد از این مرحله ساکشون رو بسته باشند، ولی می‌خوام از دوستان بپرسم اگه اون پنالتی که به سود ایران گرفته شد به ضررش گرفته می‌شد چه نظری می‌دادند؟

 

در چت باکس هم گفتم: اگه جناب خیریت اون توپ لحظه‌ی آخری رو گل کرده بود نه وار، نه داور، نه رونالدو و نه اسپانسرها هیچ غلطی نمی‌تونستند بکنند.


  • mory, Pinturicchio, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#91
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
در مورد جام جهانی هم میتونم بگم که امروز فی الواقع جام جهانی مثل گذشته نیست. شور و اشتیاق و عطش نداره. امروز بازیکنان اکثرا شخصا از جام جهانی خیلی بزرگترن. خیلی پولدار (میلیونر( معروف مغرور و بی نیاز و بی دغدغه.
مقایسه کنیم با تیم ملی ایران میبینیم که واقعا نوع نمایش ایران بسیار تفاوت داشت. یسری بازیکن که هنوز جام جهانی براشون عرصه ای بود برای خودنمایی خودشون. برای جبران ناکامیهای ملی و احساسات ناسیونالیستی. واقعا در گذشته بازی فوتبال همین بود زیباییش همین بود که یک جنگ تمام عیار بین دو ملیت بود بر خلاف جنگ هیچ کشته و زخمی و ویرانی نداشت و بازیکنان با تمام وجود میومدن تو زمین تا این جنگ و ببرن و پرچم خودشون رو ببرن بالا. امروز جام جهانی و فوتبال بسیار در چهار چوب ها و باید ها و نباید ها قرار گرفته . روح فوتبال بخصوص جامجهانی که ذاتش جنگیدن برای پرچم و کشور بود از بین رفت و یسری فوتبالیست بی دغدغه بسیار پولدار تو زمین میان رفع تکلیف میکنن و اخرم از بین خودشون یکیو قهرمان میکنن...
اخرین جامجهانی درخشان و واقعی میشه گفت ۹۸ و حداکثر ۲۰۰۲ بود.
یه نکته هم راجع به ایتالیا و ایران و کیروش
ایتالیا سالها فوتبالش به فوتبال دفاعی معروف بود یعنی توپ رو میدادن به حریف و دفاع بادقت و منظم و ضد حملات مهلک. با اینکه دفاعی بازی میکرد همیشه قابل احترام بود چون اولا نتیجه خوبی میگرفت و دوما همون ضد حملاتی که انجام میداد هیجانی مضاعف به وجود میاورد در بازیهاش و تماشایی بود همیشه بازیهاش و سرشار از هیجان.
به نظر من امروز همون نوع بازی رو تیم ملی ایران انجام داد و با یک دفاع منطقی و ضد حملات در حد توان خودمون تونست نتایح معقولی بگیره. اگز ایتالیا برگرده به همین نوع بازی و با توجه به بضاعت و استعداد و تاکتیگپذیری بیشتر ایتالیایی ها قطعا میشه فهمید که بهتر از ایران میشه نتیجه بگیرن. شاید باید از کیروش الگو بگیرن یا حتی حود کیرآش رو استخدام کنن تا این عطش موفقیت و تاکتیک رو مجددا به ایتالیا برگردونه...
  • eⁿzº, tecra, amirali2001 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#92
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3711 ارسال

@L'Avvocato

کلا با این وار مخالفم .

حتی پنالتی ایران رو هم اگر نمیگرفت باز هم نظرم تغییر نمی کرد .

واقعا مسخرست وسط بازی یکدفعه 4 تا 5 دقیقه بازی قطع بشه تا بازبینی ویدئویی صورت بگیره از اون بدتر این نداشتن تعریف مشخص برای استفاده از این تکنولوژی هست ...کی ؟ کجا ؟ برای کدوم طرف ؟ ...

هر تیمی میتونه معترض باشه که چرا برای رقیب از این تکنولوژی استفاده شد ولی برای من خیر ...

.........................................................................................................................................................................

امیر عزیز در اینکه هر تیمی باید اینقدر قدرتمند و فرصت طلب باشه که نتونه جای هیچ کارشکنی ای یا بهانه ای رو باز بزاره با شما موافقم .

ولی چند تا بازی که من دیدم کاملا کفه ی استفاده از وار به سمت تیمهای اسمی و بازیکنان نامدار سنگینی میکنه ...

نمی دونم بازی سوئد و المان رو شما دیدید یا نه ؟

کاملا پنالتی و اخراجی که باید به نفع سوئد گرفته میشد سوخت شد ...

یا باید چیزی شبیه والیبال بشه یعنی مثلا یک یا دو شانس استفاده از وار به هر تیمی در طول مسابقه داده بشه که از طرف سرمربی تیمها درخواست بشه یا به نوعی با یک طراحی درست شانس استفاده یکسان برای هر دو تیم قائل بشن .


  • eⁿzº, behnam_juve, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#93
amirali2001

amirali2001

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 542 ارسال

a0m_35176578_409769112765442_67253103604

rurm_35278529_222233155255840_4747069460


  • mory, tecra و Jevdelffon از این پست تشکر کرده است

#94
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان
هیگواین در ترکیب اصلی
اگر قراره آرژانتین صعود کنه ترجیح میدم هیگواین گل بزنه
  • mory, tecra و Jevdelffon از این پست تشکر کرده است

#95
Jevdelffon

Jevdelffon

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1016 ارسال
واقعا تا این لحظه حالم از بازیهای فرانسه بهم خورده کاری میکنه که از طرفدار بودنش استعفا بدم. دشان هم ظاهرا اون مربی نیست که فکرشو میکردم. اگه قراره تو حذفی هم همینجوری بازی کنه حذف بشه بهتره
  • mory, tecra, L'Avvocato و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                cover_1440_x93r.jpg


#96
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

این سمپائولی انصافا دیوانه ست


  • mory و tecra از این پست تشکر کرده است

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#97
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4104 ارسال
ارجانتین با استادی به نام ماسکرانو قهرمان جام میشه

  • tecra و Jack Sparrow از این پست تشکر کرده است

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#98
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

میشد الگری از کی روش یاد بگیره ک چطورر اشک رونالدو رو اینطوری در بیاره واقعا اگر وار برای مسی رونالدو متفاوت نبود الان ایران صعود میکرد ........یووه  تو این جام امرابات گلووین و پور علی گنجی رو بگیره سوود کرده  این حرفم بدون اغراقه 


  • mory, tecra و amirali2001 از این پست تشکر کرده است

capture1_gp2v.jpg


#99
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21021 ارسال

- این جام جهانی یک نکته بسیار بارز داشت/داره، اونم کمتر شدن فاصله تیم هاست.

در واقع نیجریه به راحتی میتونست آرژانتین رو حذف کنه "اگر" حرفه ای تر بود و یا سوئد میتونست آلمان رو حذف کنه "اگر" حرفه ای تر بود و ...

و یا حتی اسپانیا و پرتغال هم با 100% لیاقت به مرحله بعد نرفتند و فاصله شون با حذف زیاد نبود.

ازاین نظر جام خوبی بوده و تیم های قدرتمند، آنچنان هم قدرتمند نیستند.

 

به نظرم بهترین تیم جام تا الان کرواسی بوده و به نظرم اگه به مشکل نخورند میتونند تا جمع 4 تیم بیان بالا.

البته باید دید در مقابل تیم های بزرگ آیا شخصیت لازم رو برای پیروزی دارند یا خیر.


  • mory, eⁿzº, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#100
Guest_A Tribute To Buffon_*

Guest_A Tribute To Buffon_*
  • مهمان
وای نویر وای نویر
بهترین گلر تاریخ
الله یا کره
بهترین جام جهانی. عالییییییییی
  • tecra, ace of glass و amirali2001 از این پست تشکر کرده است





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی