پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا : یوونتوس 0 - 0 بارسلونا


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
76 پاسخ برای این موضوع

#61
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال

من از امشب به بعد، به بازی های یووه به دید برنامه طنز هفته نگاه می کنم. یک سری بازی گران قیمت که فقط دنبال توپ می دوند. یک استپ ساده در بعضی مواقع بلد نیستند و استاد بکش زیرش هم می شوند بعضی از زمان ها. تصمیمات مربیش اینقدر جالب و سرگرم کننده هست که کاملا نقش کارگردان تلویزیونی یک سریال طنز را ایفا می کنه. هر موقع یک مقدار طنز کار کم میشه مهره هایی که نقش دیگه ای دارند در نقض دیگه ای به کار می گیره تا همه چیز جالب بشه.!!!

 

 

به نظر من پیانیچ داره بازی خدیرا را هم خراب می کنه. این آقا که اسم بازی ساز روش هست من ندیدم توان حفظ و حمل توپ داشته باشه چه برسه بخواد ریتم بازی را کنترل کنه. به نظرم باید ثابت به بنتانکور بازی بده تا اعتماد به نفسش بالا بره و بتونه پتانسیل بالاش را نشون بده. 

 

البته من همه این ها را از ناشی از تصمیمات اشتباه  مربی می بینم که تیم اصلا نمی تونه خوب بازی کنه. جاگیری های به شدت افتضاح هست. پاس ها تکراری و کاملا تیم حریف دست تیم را می خونه. حرکات رفت و برگشت در عمق دفاع حریف خیلی کم هست که تمرکز دفاعی حریف را به هم بریزه. تیم در خط هافبک به یک بازیکن مثل همشیک، ناینگولان، پوگبا یا تیاگو آلکانترا  نیاز داره که توانایی حفظ توپ، ریتم دادن به بازی و حرکت های انفجاری داشته باشه. وقتی همچین بازیکنی نداریم نیاز به یک مثلث وسط زمین داریم که بتونیم ریتم بازی را کنترل کنیم. مثل خدیرا، متیودی و مارکیزیو که هر سه توانایی حفظ توپ، و تا حدودی حمل توپ دارند و در جناحین هم با حضور بازیکنان تکنیکی مثل کاستا و کواد خلاقیت را به تیم اضافه می کنیم. نوک هم دیبالا.

 

این بهترین ترکیب هست ولی مشکل اینجا هست که جایی برای هیگوایین و مانژوکیچ در این ترکیب نیست. هر دو نقش بازیکن تعویضی را پیدا میکنند. چون در کنار ها هم پیتسا و برناردسکی ذخیره هستند. 

 

آلگری خیلی دستش باز هست فقط باید اول از همه بی خیال هیگوایین بشه و بعد مانژو تا بتونه تیم را هدایت کنه. خودش هم می دونه ولی سیاست باشگاه اجازه نمیده فعلا چون خیلی از بازیکنان مهم برای باشگاه باید بالا بشینند.


  • Orphée, mory, GG.B1 و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#62
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6041 ارسال
  • LocationKhorram Abad
مثل بازی چن فصل قبل مقابل آتلتیکو بود دقیقا... اون موقع ی برد 2-0 مارو صدرنشین میکرد اما آلگری بازم بزدلانه رفتار کرد اگه اشتباه نکنم یکی دو تا از تعویضاشم انجام نداد! امشب هم با ی ترکیب عجیب و تعویض های بی معنی نشون داد چقد ترسوئه... صدرنشینی رو ک هیچ ب طور کامل از دست داد الان حتی واسه صعود از گروه هم ب مخاطره افتادیم...

در صورت صعود امیدوارم دیگه ب بارسا نخوریم چون آلگری حریف والورده نمیشه...
  • mory, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#63
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

دارم به این فکر میکنم مربی فصل بعدمون کی باشه؟ 


  • Aminvo, tecra, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#64
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3746 ارسال

لب مطلب رو امید عزیز اشاره کرد ...

سرمربی ای که فلسفه فوتبالیش اینه که تیمش 70 دقیقه توی نیمه ی زمین خودی دست و پا بزنه و منتظر باشه تیم حریف یک موقعیت یا گل بهش بفرما بزنه از این بهتر نخواهد شد .

قبلا اشاره کردم نتیجه گرایی صرف چشمان مدیران باشگاه رو بسته و به چیز دیگری فکر نمی کنند ...

مربی ای که ناتوانی بارز پیانیچ و کوادرادو و هیگواین رو میبینه اما نمیخواد دست از انتخاب های اشتباه خودش برداره هم خودش و هم تیم رو به سقوط میکشونه .

دیبالا ی بدبخت باید بیاد توی محوطه ی جریمه ی خودمون توپ بگیره و به گمان آقای مربی  تا دروازه ی حریف یک تنه بتازه ...

بعد میگیم چرا طرف ساز جدایی می زنه .

متاسفم ...


  • Orphée, eⁿzº, Aminvo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#65
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 ارسال
  • Locationshiraz
رو چه حسابی خدیرا رو ۹۰ دقیقه گذاشت تو زمین

یعنی شده کارش کپی پیست کردن ترکیب این بازی رو برمیداره میریزه تو بازی بعدی


بعدم اصلا مشخص نیست چه راهی واسه به گل رسیدن داریم
  • Aminvo, tecra, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#66
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6359 ارسال
  • LocationRasht

- برای اولین بار بعد از 34 بازی خونگیِ متوالی گلزنی در تمامی رقابتها، نتونستیم قفل دروازه رو باز کنیم...

 

- امشبم دیبالا مثه باخت 3-0 به بارسا هافبک box to box بود، نزدیکتر به باکس خودی بود بجای اینکه بستر لازم برای نشون دادن جادوش در/نزدیک هجده قدم حریف در اختیارش گذاشته بشه...

 

- متاسفانه این محدود کردن فاتازیستاهامون یه درد تاریخیه! از باجو تا دل پیرو و از زیدان تا دیبالا رو در بعد تهاجمی محدود کردیم! واسه همینه که از 1999 دیگه هیچ جام اروپایی نبردیم...

 

- بارسا بهترین دفاع رو در 5 لیگ معتبر اروپایی داره ؛ 4 گل خورده در 12 بازی! نمیخوام از عملکرد یووه دفاع کنم، فقط ازین لحاظ که معروف نیستن به داشتن دفاع قوی، بنظرم جالب اومد...

 

- یادم نمیاد تا حالا کسی موقع تعویض بصورت ایستاده تشویق شده باشه در استادیوم یووه! اینیستا تاریخسازی کرد. اینکه ایتالیاییها/یوونتوسیها حریفی که تا حالا براشون بازی نکرده رو تشویق کنن، امر نادریه...


  • mory, eⁿzº, GG.B1 و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#67
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

فقط مصاحبه اشو ببینید

 

 

“It was a wonderful game on a tactical level, our first 0-0 of the season and we did it against a Barcelona side that defends very well this season”

 

باید افتخار کنیم به خودمون آفرین بچه ها اولین 0-0 فصل  :2laugh: 

 

I told the players that I was not interested in the result tonight, but in the performance. I saw the right spirit and heart, as when Juve defend in a certain way all together, it’s tough for us to concede goals”

 

:2laugh:

 

“I said at the start that to get through this group, we needed at least eight points. Sporting won the opener in Greece and messed up my calculations and we might need 12 points.


  • mory, Aminvo, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#68
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری
ب نظرم الگری ترسید اما خوب دوتيم انگار اومده بودن هماهنگ کنن با هم که صفر صفر کنند.... فقط جای هیگواین مانجو بود آخه هر توپی بهش میرسید میخورد زمین...... بارسا هم چیزی برا ارایه نداشت.... یوونتوس الگری این فصل پر مهره هست اما بازی دلچسبی ارایه نميده.... یا بتید درست شه یا باید مربی عوض شه..... مانجو اگه بود حد اقل سانتر میکردیم.... ب هر حال مساوی صفر صفر نتیجه بدی نبود ولی خوب خوب هم نبود.... بازی های حذفیذرو باید بدون ترس بازی کنیم..... ایشالابتونيم صعود کنیم.....


این ک یووه با ناپل و بارسا با والنسیا داشت و دو تیم ب مساوی راضی قودند و مانجو تو بازیب این مهمی تو نیمکت باشه واقعا عجیب و مشکوکه....


ب هر حال خدا بزرگه شاید همین طور تا فینالم بریم..
  • Pinturicchio, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#69
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
همینطور سیکی واکی بازی میکنیم تا ببینیم چی میشه
هیگوایین تن لش موقع پرس کردن فقط نشون میده که میره دنبال توپ انگار داره به حریف میگه من فقط میام سمتت ولی توپتو نمیزنم .. همینجوری عشقی میام طرفت تا یکم بترسی !
نه هد میزنه نه سرعت داره نه فیزیکیه نه پرس میکنه نه موقعیت خلق میکنه فقط پشتشو با ی حالت قوز داری میکنه به دروازه حریف به امید یک چرخش و یک شوت تخیلی که شاید گل بشه .. البته مقصر این بازی هیگوایین نبود چون هیچ موقعیتی نبود در کل ولی همینجوری عشقی خواستم شلنگو بگیرم روش ..
خدیرا و هیگوایین و پیانیچ فقط خطاهای الکی میکردن یاد علی دایی تو سالهای اخر بازیش میفتادم نمیتونست توپو بگیره خطا میکرد رو مدافع !

بناتیا+ کاستا + مارکیسیو همین ۳ تا ، تاحدودی خوب بودن
شیش تا وینگر اسمی داریم تیممون بازیش مبتنی بر وینگر و کات به داخل محوطه جریمه نیست همینجوری فقط منطقه بازی رو عوض میکنیم از دیبالا به ساندرو از بارزالی به کاستا میزنیم زیرش تا توپ برسه دست یکی ..
هرجور حساب میکنم خیلی پر مهره هستیم ،از ۲۰۰۶ به اینور این بهترین تیم یووست و داره احمقانه ترین بازی رو ازش میبینیم
بابا خسته شدیم دیگه اگر قراره اینجوری پیش بریم اصلا نمیخوام زمان بگذره
AllegriOut#
  • mory, eⁿzº, Aminvo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#70
mee present

mee present

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1518 ارسال
مهمترین مسئله همینه که سیستم مبتنی بر وینگرا بازی نمی کنیم. که خب اگه ۴۳۲۱ بشه تیم رسما زده زیرش. واقعا چرا نباید ۴۲۳۱ اسمی بازی کنیم؟ امیدوارم حداقل ۴۳۲۱ بدون کوتد مانژو بازی کنه. چون تو شماره ده پیتسا برنادسکی و کاستا جنازشونم می ارزه
ولی می شه گفت سیستم دفاعی بهتر شده بود
  • Aminvo, tecra, Escanor و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#71
AliReZaZa

AliReZaZa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2181 ارسال
  • LocationTehran,Iran

من هم دقیفا حس @Aminvo رو دارم. منتها با این تفاوت به نظرم که کارگردان ما چند تا بازیگر بامزه ریخته تو فیلم هر لحظه یکیشون یه نمکی بریزه فیلم تا تهش با مزه در بیاد. اینجام همینه :

کواد در نقش علی صادقی، دیبالا در نقش مهران غفوریان و از همه مهمتر ایگوایین در نقش سیامک انصاری!

 

الگری نقشش اینه هر لحظه بازی سه چارتا اون جلو برا خودشون وول می خورن بالاخره یکیشون یه کار با نمک (ببخشید کار تکنیکی) میکنه و یه گل می زنه! این بازی بچه ها خیلی با نمک نبودن واسه همین تیم به گل نرسید! واسه همینم مربی در حالی که تیم نیاز حیاتی به گل زدن داشت برای نگه داشتن بازی مهران رجبی (در نقش مارکیزیو) رو فرستاد تو زمین!!!

 

داریم می رسیم به نیم فصل و هنوز یه کار تمرین شده قشنگ نمی تونیم از تیم ببینیم! هنوز هم تکلیف مربی با ایگوایین مشخص نیست! هنوز هم کار مسخره تکراری وینگرا رو می بینیم که توپ رو میبرن گوشه محوطه جریمه بعد به جای سانتر پاس عرضی کوتاه میدن لبه محوطه جریمه که یکی شوت بزنه (خدایی چند صدبار این صحنه رو تو این فصل دیدیم؟؟؟) 

 

+امیدوارم متهم به غر زدن نشم  :fp:


  • mory, Aminvo, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#72
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2634 ارسال
نه از تاکتیک های آلگری راضیم نه از عملکرد بازیکنا، یه بازی افتضاح و سطح پایین به حدی که بین دو نیمه خوابم برد و دیگه اصلا حوصله نداشتم ادامه بازی رو ببینم.
خیلی موقعیت هدر میدیم و اصلا زهر دار نیستیم.
درباره این سیستم دیشب ؛ دیبالا و کاستا نمیتونن هر بازی انقدر دوندگی داشته باشن و بارتزالی هم توی این مقطع به هیچ وجه مدافع مطمئنی نیست.
کوادرادو و ساندرو خوب نبودن، داگلاس کاستا عالی بود. ای کاش مانژو نوک بازی میکرد، واقعا میتونست تو این بازی به تیم کمک کنه.
کاملا مشخصه که تیم هنوز از لحاظ تاکتیکی در بهترین شرایط خودش نیست و نقطه ضعف های زیادی داره. با توجه به ماه حساس سری آ، امیدوارم آقای آلگری زودتر به خودش بیاد.
  • mory, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#73
Buffon1

Buffon1

    دروازبان سوم

  • اعضا
  • 524 ارسال
  • Locationurmia

فقط از این بازی درو کردن دیبالا بود که لذت بردم :6: و حرکتای فوق العاده کاستا و دریبلاش واقعا بازیکنه عالی و درجه یکیه :worship:


  • Orphée, mory, tecra و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#74
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

شما ها رو نميدونم

 

منم اول از تعويض هاي الگري جا خوردم

 

بنتانكور بجاي پيانيچ

مازكيزيو بجاي كاستا

متوييدي بجاي كوادرادو

 

ولي باور بكنين يا نه 

قبول بكنين يا نه 

 

بعد از اين تعويضها  بازي از اين رو به اون رو شد و كاملا سوار بازي شديم .  دليلش رو هم نميدونم .  

 

فقط چرا مانزو جاي هيگواين نه ؟؟؟


  • mory, eⁿzº, Pinturicchio و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#75
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2634 ارسال
احتمالا دوباره بر میگردیم به 3-5-2
با توجه به تنوع بازیکنا، بهتره که چند سیستم رو با هم داشته باشیم و هر چند وقت یبار سوییچ کنیم، نمیدونم آلگری بتونه از ترکیب چرخشی استفاده کنه یا نه، ولی بهتره استفاده کنه.
  • Aminvo, tecra, Georgia و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#76
Buffon1

Buffon1

    دروازبان سوم

  • اعضا
  • 524 ارسال
  • Locationurmia

مارکیزیو به جای کوادرادو...


  • tecra و Georgia از این پست تشکر کرده است

#77
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال
کواد در نقش علی صادقی، دیبالا در نقش مهران غفوریان و از همه مهمتر ایگوایین در نقش سیامک انصاری!

البته به نظرم دیشب بیشتر نقش رضا شفیعی جم رو داشت. هر توپی میرسید بهش میگفت: ها؟!


  • mory, AliReZaZa, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی