پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا : یوونتوس 3 - 1 ناپولی


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
40 پاسخ برای این موضوع

#41
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

عوض شدن جریان بازی اصلا هیچ ربطی به سیستم نداشت ، کلید کار کوادرادو بود که موتور هجومی تیم رو راه انداخت

من بازی رو دارم. الان تمام صحنه هایی که کوادرادو توپ رو لمس میکنه رو دقیق نگاه کردم. سه بار روش خطا کردن. چند جا یکی دو تا بازیکن رو درگیر خودش کرد ولی متاسفانه نهایتش یه پاس ساده داد و به جایی نرسیدیم. دریبل موفق حتی یک دونه هم نداشت. سانترهاش هم جالب نبود. فقط یه دونش به مقصد رسید که خدیرا خرابش کرد البته چیز خاصی هم نبود. یه پاس خوب به خدیرا داد که شوت زد و کرنر شد. یه قطع توپ خیلی خوب و یه تکل هم داشت که تکل ریسکی بود به خاطر پشت محوطه جریمه بودنش و نیازی هم بهش نبود ولی خیلی خوب زد. یه شوت بلاک شده هم داشت. باقی بازی هم پاس های ساده میداد.

گل اول که هیچ ربطی به کوادرادو نداشت، گل دوم هم روی کرنری که دیبالا گرفت و تموم کنندگی بالای هیگواین زدیم. تنها روی گل سوم موثر بود. گل سوم نه اول و نه دوم. کوادرادو با پنالتی مهمی که گرفت کمکمون کرد بازی رو با نتیجه ی بهتری تموم کنیم. جز روی پنالتی سوم و یک قطع توپ خوب کار خاص دیگه ای نکرد. من کلید نمیبینم کوادرادو رو و یا توقع یا درک متفاوتی نسبت به کلیدی بودن یک چیز داریم. از دید من کلید اسمش روشه. چیزی که قفل رو باز میکنه. قفل بازی رو کوادرادو باز نکرد. کلید بازی تغییر ترکیب بود. نیمه ی اول بعد از گل خوردن ترکیب رو عوض کردیم. لخت جای کوادرادو بازی میکرد. تیم خیلی هماهنگ تر بازی میکرد. خیلی راحت بهشون فشار وارد می کردیم و حتی یک موقعیت هم روی پاس کیلینی ایجاد شد. نیمه ی دوم همون اوایل بازی با فشاری که آوردیم و کوادرادو کوچکترین دخالتی هم توش نداشت تونستیم بازی رو به تساوی بکشونیم. با اومدن کوادرادو به خاطر اینکه آساموا توی حمله توانا نیست اکثر حملاتمون از سمت راست جایی که کوادرادو بود پایه ریزی میشد و فشار رو از اون سمت وارد می کردیم که البته تلاش هامون از اون سمت به جایی نرسید.

در مجموع به نظرم متوسط بود ولی پنالتی خیلی مهمی گرفت که میتونه کار رو خیلی راحت تر کنه برای بازی برگشت. میتونه پنالتی که گرفته کلید صعود باشه ولی کلید این بازی نبود.


  • alexdelpiero, tecra, Senmorta و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی