پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پازدهم سری آ : یوونتوس 3 - 1 آتالانتا


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
33 پاسخ برای این موضوع

#21
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2512 ارسال

کاش نیمه دوم لمینا بجای استورارو بیاد..هافبک باکس خیلی خوبه..

 

روگانی  :8:

 

لیخ تو حمله دیگه هیچ چیزی ارائه نمیده..صفر.. :22:

 

آخرای نیمه اول آتالانتا چه فشاری آورد..اینام واسه ما بارسا شدن  :fp:  :1:


  • mory, ace of glass, vahid.juv و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#22
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4111 ارسال

ساندرو تیزپا رو باید تو محوطه جریمه فرستاد تا اینجور گل بزنه.


  • alexdelpiero, tecra, ace of glass و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#23
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

استورارو یه جورایی نقشش شبیه  مانوئله بلازی سالهای نه چندان دورمون هست با اون شماره 20 ش ، بیشتر نقش تخریبی داشت . با دوندگی و بازی فیزیکی جا برای هافبکای تکنیکی و برنامه های تاکتیکی تیم باز میکرد. البته اصلا جالب نیست ولی در این شرایط ما لازمش داریم . با بازی فیزیکی اون نباشه پیانیچ و مارکیزیو شاید نتونن روون بازی کنن.

تا جایی که دیدم بازی خوبی انجام دادیم ، آتالانتا میبینه نمی تونه زیاد بیاد جلو ، رو آورده به سانتر ، که کیه لینی استاد دور کردن توپه ، فشار آوردن به روگانی ، امیدوارم کم تجربگیش باعث نشه کم بیاره.

کم کم داره وضعیت میانه ی میدانمون بهتر میشه . گل ساندرو قشنگ بود ، بازیسازی و تعویض منطقه از مارکیزیو و تو زدن ساندرو :53:

یه کم خدیرا ضعیف بازی کرده که امیدوارم نیمه دوم بهتر بشه . به نظرم اولین تعویضیمون یا خدیراست یا استورارو. گوشه ها رو تا حدودی می بندن تیم آتالانتا ولی پیانیچ امشب خوب بازی می کنه.

مانژو عالیه :53: فعال و پرتلاش و موثر ، هیگواین هم خوبه ، امیدوارم مهاجمامون گل بزنن. گل روگانی خوشحالم کرد حقشه واقعا ، پدیده ی تیممونه . :53:

یه چیزم اضافه کنم ، بازی فیزیکی استورارو باعث شده فرانک کسی نتونه موثر باشه ، بعضی وقتا اجبارا میاد سمت چپشون چون اونجا نمی تونه تاثیر گذار بازی کنه .


  • mory, Pinturicchio, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#24
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال

اگر به یکی بگید یک مهاجم 90 میلیونی تو این بازی هست که بیشترین حقوق تیم را میگیره من فکر می کنم مانژو را با دست نشون بده نه هیگواین را !!!  

 

تا اینجا اصلا خوب نبوده و شایسته تعویض هست حتی به جای مویس کین


  • mory, alexdelpiero, ace of glass و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#25
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

هر وقت 3-5-2 بازی نکردیم خوب بودیم

امشب الگری با سیستم مورد علاقه اش بازی کرد وهمه هم خوب بودن


  • mory, Pinturicchio, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#26
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

آمار بازی

 

303a_ashampoo_snap_2016.12.04_01h10m20s_

 

bvi9_ashampoo_snap_2016.12.04_01h10m41s_

 

kste_ashampoo_snap_2016.12.04_01h11m00s_

 

8bze_ashampoo_snap_2016.12.04_01h11m16s_

 

zhaz_ashampoo_snap_2016.12.04_01h11m42s_


  • mory, alexdelpiero, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#27
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

نمرات بازیکنان دو تیم

 

44nz_ashampoo_snap_2016.12.04_01h17m37s_

 

wdr_ashampoo_snap_2016.12.04_01h20m03s_0

 

بازیکنان ذخیره

icxi_ashampoo_snap_2016.12.04_01h23m52s_


  • mory, alexdelpiero, ace of glass و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#28
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 589 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

دیگه همه چی خوب بود بازی عالی بود. گل ها به موقع. بازیکنا خوب. پیانیچ روون. مارکیزیو نبض. هیگوایین پوچ. مانژوکیچ تانک. خدیرا خسته کند. روگانی اعتماد به نفس. الگری:کین؟ ساندرو گل. اورا ؟؟؟. کیلینی آروم. استورارو گتوزو. بوفون بد شانس. نتیجه 3-1


  • mory, alexdelpiero, ace of glass و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#29
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

مرسی مربی.خیلی خوب بود


  • mory, Pinturicchio, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#30
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

این بازی نمایانگر حضور نعمتی بزرگ به نام مارکیزیو در خط هافبک یووه توی این چند فصل بود.نابغست این بشر.

چه ریتم دهی چه نظمی ایجاد کرد توی قطع توپ و فضاسازی هم فوق العاده عمل کرد.

قبلا هم گفته بودم بازی  تیم رو باید بعد از بازگشت مارکیزیو سنجید.خب الان مشخص شد تیم مشکل آنچنانی نداره.

 

استورارو واقعا جالب بازی کرد همون بازی رو که از یک بازیکن تخریبی انتظار میره انجام داد.گرفتن سرعت از تیم حریف و با جنگندگیش ایجاد فضا رو برای سایرین انجام داد.تنها مشکلش هم اینه که منتظر میمونه تا توپ که بهش پاس دادن برسه و به سمت توپ حرکت نمیکنه.اما بریدن نفس نفس خط هافبک حریف رو عالی انجام داد. :6: :worship:

 

مانژو هم که نیاز به تعریف نداره. :53: :worship: :77:

پیانیچ کم کم داره راه میفته.اگر به طور کامل توی بازی یووه جا بیفته از این برد های پرگل زیاد خواهیم داشت.

 

 

بدترین بازیکن زمین هم خدیرا بود.از لقبش که سامی تانک هست فقط کند بودن و سنگین بودنش رو داره.الان داره نون اسم و سابقش رو میخوره وگرنه هیچ کار موثری انجام نمیده.

 

ساندرو برخلاف چند بازی قبل خیلی قبراق شده بود و خستگی کمتر توی بازیش دیده میشد.

 

اورا و کوادرادو و لمینا هم تماما تعویض بد بودن.کوادرادو فقط پا عوض میکرد و سرعت تیم رو میگرفت.اورا هم یه تونل توی سمت خودش باز کرده بود.لمینا هم گل خالی رو از 2 قدمی خراب کرد.

 

روگانی عشق خالصه. :worship: :8: دکتر هم بعد از مصدومیت فرم خوبی پیدا کرده.لیخت کلا بیخیاله.بوفون هم خوب بود اما متاسفانه بازی با پا  خیلی ضعیفی داشت.استرس دار توپ رو دور میکرد..

 

در آخر هم یه تبریک میگم به آلگری که واقعا خوب تونسته از هیگواین که مهاجم صرف بود یه 30-35 درصد مهاجم کاذب بسازه.حمل توپ و کنترل و بازیسازیش خیلی پیشرفت کرده.من این انتظار رو نداشتم. :8: :6:


  • mory, MaMpIeRo, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#31
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

واقعا بازی خوبی رو شاهد بودیم ، آلگری ترکیب خوبی رو به میدان فرستاد و شرح وظایف بازیکنا هم خوب بود. دیگه سیستم 352 مون دستش رو شده و نمیشه زیاد ازش استفاده کرد. اگر دقت کنین چند بازی اخیر راه ساندرو و کواد رو شدیدا می بستن ازمون و با توجه به اینکه میانه ی زمینمون هم ضعیف بود نمی تونستیم خوب بازی کنیم. هر چند انتظار بیشتر از این هم (حتی با وجود مصدومیت خیلی از بازیکنامون) از تیم دارم ، ولی همین هم عالی بود و من هم اعتقاد دارم بهترین بازی این فصلمون تا به اینجا بود. یک برتری به حق و شیرین.

 

با شرایط فعلی (ضعف خط هافبک و نبود دیبالا و پیاتسا و بونوچی و بارزالی) بهترین ترکیب ممکن همین 4312 هست. البته اگر بتونیم دو بال راست و چپ خوب رو در هر بازی بکار بگیریم بهتر هم میشه . مثلا این بازی خدیرا واقعا ضعیف کار کرد و حداقل اونی که باید می بود نبود . ولی در سمت مقابل استورارو با فیزیک بدنی و قدرت تخریب خوبش باعث شد فرانک کسی که یکی از بهترینای آتالانتا بوده تا اینجای فصل ، 7 بار مالکیت توپ رو از دست بده و پر اشتباه ترین بازیکن میدان باشه . حتی در بعضی مواقع کاملا مسیر و مکان بازیش رو عوض می کرد ولی تاثیری نداشت . هرچند 3 مسئله باعث ناراحتیم شد :

1-تخریبی کردن سبک بازی استورارو در حالی که قبلا بازیکن سازنده ای بود تا حدودی و میشد از بهترینهامون باشه و سبک تخریبی تزریق کردن به بازیش نگران کننده ست.

2- مارکیزیو کم کم داره هافبک تدافعی میشه در حالی که سالها بعنوان هافبک میانی و هجومی به بهترین نحو زحمت کشیده برای یووه . این بازی شوت از راه دورش نفس من یکی رو که قطع کرد و ای کاش گل می شد.

3-لیخت هم برعکس فصلهای قبل اکثرا وظایفی متفاوت بهش محول میشه که باعث تضعیف بازیش شده . البته احتمال داره حواشی ای که اوایل فصل دور و برش بود هم موثر باشه یا حتی عوامل ناشناخته ی دیگه .

 

> بوفون : کاش کلین شیت می کرد ولی ضعف سمت چپ خط دفاعمون مانعش شد.

> دفاع : روگانی عالی و گلی که زد حقش بود ، کیه لینی محکم و باهوش . ساندرو عالی ، در دفاع هم داره بهتر میشه یا حداقل در این سیستم و در این بازی خوب بود ، این همه برای دیگران موقعیت گل خلق کرد و عاقبت خودشم گل زد . لیخت با توجه به اینکه آتالانتا اصرار داشت از اون سمت ضربه بزنه تحت فشار بود و در دفاع و حمله ضعیف.

> هافبک : حضور مارکیزیو مفهوم اطمینان و دقت و هوشمندی رو تعریف می کرد. چندین قطع توپ خوب و 3 تکل و 1 دریبل موفق و 1 برتری در نبردهای هوایی ، ریتم دادن به بازی به تنهایی در میانه ی زمین و یک پاس گل با تعویض منطقه ی بازی به ساندرو حاصل کارش بود. پیانیچ با دقت و خوب بازی کرد ، تونست 3 دریبل و 2 برتری در هوا داشته باشه و با 2 پاس گل قشنگ از روی کرنر نوید بازیهای درخشانتری رو به هواداران یووه داد. استورارو که عرض کردم از لحاظ پا به توپ بودن ضعیفه کماکان ، ولی وظیفه ای که داشت تخریب بود و بازی فیزیکی که درش موفق بود و با این کار خودش رو یه جورایی فدای تیم کرد  . خدیرا فقط یک وزنه ی سنگین بود که طبق پیش بینیم تعویض شد و حتی باید زودتر هم تعویض میشد.

> مهاجم : مانژو مثال زدنی بازی کرد و داره بهترین عملکردش رو به نمایش می ذاره ، کاملا پرتلاش و جنگنده بازی می کنه . به عقب می اومد و کمک می کرد . هنگام حمله هم جایگیری های خوبی داشت ولی متاسفانه تیم از لحاظ فراهم ساختن موقعیت ضعیفه هنوز. با برگشتن دیبالا و پیاتسا این مشکل تا حد زیادی رفع میشه. هیگواین با وجود اینکه بیشتر از مانژو جلو بود ولی نتونست گلزنی کنه ، ضعیف بود ولی نه زیاد (هرچند واقعا انتظارات رو برآورده نمی کنه).

 

تعویضی ها : کواد سعی داشت در هجوم موثر باشه ولی چون سبک بازی تیم با ورودش باید تغییر می کرد و ابزارش موجود نبود ، موفق نبود . لمینا بهتر از خدیرا بود و با توجه به اینکه جنبه ی فیزیکی و نگه داشتن بازی رو داشت ، کار خاصی انجام نداد. اورا به محض ورودش سمت چپ و خالی گذاشت و گل خوردیم . بعد گل بهتر شد البته. ولی در کل ضعیف کار کرد.

 

آلگری : استارت بازی رو به بهترین نحو ممکن زد و در ادامه با تعویضهاش بازی رو نگه داشت . البته ورود اورا زیاد مثبت نبود ولی با توجه به خستگی ساندرو ناچار بود. وقتی به 433 رفتیم ضعیف کار کردیم و دلایل متعددی می تونه داشته باشه . ولی در کل قشنگ ترین بازی فصلمون بود و کاملا شایسته ی برد بودیم و با امید به اینکه بتونیم در این قالب بمونیم براش آرزوی موفقیت می کنم :53:


  • mory, MaMpIeRo, alexdelpiero و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#32
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

وقتی همه چیز سرجای خودش باشه میشه نظم و داشتن نظم میشه امید داشت ک نتیجه حاصل بشه 

الگری در استفاده از 3-5-2 مفتضحانس و خواهشا استفادش نکن در ضمن این سیستم روتین شده و الان 3-4-3 رو کار اومده وو بهتره اگه استفاده میشه از چنین سیستمی استفاده کرد.

 

یوونتوس با نظم بازی کرد و پیانیچ نشون داد سرجاش باشه چقدر ارزش داه هیگواین نقش دیبالا رو یدک میکشه خودشم ناراحته مشخصه برای همین گل نمیزنه ولی خوب 90 میلیون ارزش نداره .....نصف این ارزش داره

 

امیدوارم با این سیستم بازی کنیم الگری باهوشه همه بازی ها رو نمیاد 4-3-1-2بازی کنه ک دستش رو بشه بازی های مهم رو بازی میکنه با این سیستم


  • eⁿzº, alexdelpiero, F A R SH A D J U V E و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#33
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

اولین بازی بود که تماشگر پسندتر بازی کردیم و قابل قبول بود  :notbad: امیدوارم ادامه دار باشه  :22: 


  • eⁿzº, Aminvo, ace of glass و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#34
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4111 ارسال

 امیدوارم ادامه دار باشه  :22:


  • eⁿzº, alexdelpiero, Georgia و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی