پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته دوازدهم سری آ : کیه وو 1-2 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
24 پاسخ برای این موضوع

#21
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

الگری برتامه هاشو نتونسته ب تیم القا کنه ....باید زمان داد تا بهتر شیم و باید دید الگری چ میکنه .....همیشه انتظار زیبا بازی کردن رو نداشته باشید ....مصدومیت  کمر تیمو میشکنه 

 

نتیجه لازمو گرتیم ....بی رقیبی باعث شده یووه پیشرفت نکنه


  • mory, alexdelpiero, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#22
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال

بردیم با ترکیب ناقص و نصفه نیمه ولی خوب هم خیلی بازی نکردیم.  امروز نسبتا قابل قبول بودیم ولی با اون یووه ای که همه انتظار داریم خیلی فرق داریم هنوز. 

فقط می خوام تشکر کنم از هرنانز که نسبت به قبل خیلی بهتر شده چه در درگیری های فیزیکی چه در امر پاسکاری و فداکاری. جدیدا احساس مسئولیت می کنه و خودش را واقعا قسمتی از تیم احساس کرده و سعی می کنه بهترینش را به نمایش بذاره. خداییش هم خیلی بهتر از قبل بازی می کنه و بعضی از مواقع با پاسهای بلندش با هر دو پا منطقه و جریان بازی را عوض می کنه. اگر بتونه شوت هم بهتر بزنه و قدرت شوت زنی قبلیش(زمانی که در لاتزیو ) بود را به دست بیاره خیلی بهتر میشه.  یک مورد هم خیلی ریسک نمی کنه و می ترسه پاس در عمق بده که برای این امر هم جای کار داره و باید چاشنی ریسکش را بالا ببره

 

پیانیچ در زمانی که خدیرا استراحت می کرد اون طرف زمین راحت تر بازی کرد نسبت به سمت چپ و نمایش بهتری از خودش ارائه داد ولی هنوز قابل قبول نیست. با حضور پیانیچ و دیبالا توی ضربه آزاد خیالمون راحت خواهد بود و یکی از نقاط قوت تیم هست.

 

کواد هنوز زمان بندیش اشکل داره و نمی تونه در بعضی از مواقع خوب جاگیری کنه. یک مقدار باید بهتر عمل کنه در زمان درست در مکان درست باشه.

 

استورارو مقداری بهتر بود ولی کلا از مغز فارق هست و سالها زمان می بره تا بتونه یک نمایش قابل قبول ارائه بده، ولی به شدت جنگنده و پرتلاش هست و کم نمی زاره.

 

لیخ هم که دیگه مزایا  و معایبش مشخص هست و مثل همیشه بود

 

هیگواین داره نقش مهاجم دوم را بازی میکنه و قسمتی از وظایف دیبالا را به عهده گرفته ولی همون نیمه تک به تکی هم که فرصت داشت خراب کرد.

 

مانژو فوق العاده بود امروز، یعنی اگر اون توپی که دریبل سرپایی زد و بعد شوت زد گل شده بود یک سوپر گل به تمام عیار میشد، مانژو قبلا این قدر با پا کار نمی کرد و با حضور دیبالا و رقیبی مثل ایگواین خیلی بیشتر توی کارهای تیمی شرکت می کنه و دریبل هم می زنه، واقعا نسبت به قیمتش فوق العاده کار کرده بر عکس بعضی ها  :1:  :1:  :1:  :1:

 

ساندرو نیاز به تعریف نداره و خود گویای همه چیز هست ، نسبت به فصل قبل در کارهای دفاعی پیشرفت کرده ولی مقداری جا داره هنوز ولی به شدت قابل تحسین هست

 

 

این تیم یک بازیکن چپ پا یا یک بازیکنی که قابلیت بازی کردن در سمت چپ خط هافبک را داشته باشه کم داره. دقیقا جایی که امروز استورارو بازی میکرد. اگر یک بازیکن با کیفیت بالا در اون پست داشته باشم و از همین ترکیب به مرور زمان استفاده کنیم حتما بهتر خواهیم شد که نداریم. باید با بازی کردن استورارو و پیانیچ در اون سمت میدان بسازیم.

 

باز هم تبرک   :juve:  :juve:  :juve:


  • mory, eⁿzº, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#23
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان

چرا وقتي مهاجم 90 ميليوني  تو زمين  بي اثر داره بازي ميكنه  مربي اين جرات رو نداره اين بچه رو به جاش بفرسته تو ؟

 

من نميدونم دوستان به چي هيگواين گفتن خوب

ولي چيزي كه من ميدونم مهاجمي كه انقدر بالاش پول خرج ميشه نبايد تو هر بازي يكي دوتا فرصت رو هدر بده . 


  • mory, Massimiliano Allegri, Camel Blue و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست


#24
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan

بازی برگشت با لیون که در تورین برگزار شد اولین بازی بود که من از یوونتوسی تو این فصل می دیدم و بازی با کیوو دومین بازی ! این تیم به غایت افتضاح بازی میکنه افتضاح یک چیزی اونورتر ، واقعا برام عجیب این تیم تا حالا چه جوری صدر جدول ایتالیا بوده یا چه جوری تونسته تو لیگ قهرمانان عملکرد شاید خوبی داشته باشه ! از آلگری و ترکیب و تعویض هاش تا نک خط حمله هیگوین همگی افتضاح ! 

 

پیانیچ اصلا پستش اونجا نیست ! هرنانز اصلا بازیساز نیست ماندژوکیچ و هیگوین اصلا درک خوبی از هم ندارند و اصلا نمیتونند با هم بازی کنند خصوصیت های جفتشون یکیه تفاوتشون تو دویدن و قرارگیریشون برای حمله است ! باقی تیم ها که برن غاز بچرونن با این بازی کردنشون ! اونوقت تعویض ها ، پاتریس اورا حمال میاد جای هیگوین ! این اورا هم نمیمیره از شرش راحت بیشیم !


  • mory, Pinturicchio, Heypnotism و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#25
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

پاتریس اورا حمال میاد جای هیگوین ! این اورا هم نمیمیره از شرش راحت بیشیم !

:24: خیلی خوبه این قسمت :2laugh: روحمو شدیدا شاد شده. واقعا ممنون  :53: 


  • tecra و Massimiliano Allegri از این پست تشکر کرده است





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی