پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ششم سری آ : پالرمو 0 - 1 یوونتوس


  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
42 پاسخ برای این موضوع

#41
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

این تهمتیه که طرفداران سایر لیگها به سری آ می زنن . نظمی که در تمام نقاط زمین در اکثر تیمهای ایتالیایی آموزش داده میشه و در بازیها اجرا میشه رو در لیگهای دیگه کمتر میشه دید. در فوتبال ایتالیا به زبان عامه ی خودمون کسایی که در فاکتور دفاع شرکت دارند هم انسان در نظر گرفته میشن و برنامه های تیمها در دفاع و گل نخوردن اینقدر بهتر(از بقیه ی لیگها)ست که تعداد گل کمتری رد و بدل میشه . بستگی به دید تماشاگر داره که چطور بازی رو تحلیل کنه ، یا اصلا تعریفش از فوتبال چی باشه.

اتفاقا از دید من بازی بعضی تیمهای دیگه عینا صفات لاشخور رو برام تداعی می کنه . چند تا گازگیرنده (استعاره) و جفتک انداز و طاووس مو قشنگ و غیره رو با هم هماهنگ می کنن تا هرجوری که شده توپ رو بندازن تو دروازه ی حریف. اینا که فوتبال نمیشه .

برای من یک حرکت و همکاری و تاکتیک بین دروازه بان و مدافعان در شروع بازی یا موقع دفاع ، دقیقا اندازه ی یک هجوم بی نقص و حرفه ای ارزش و جذابیت داره.

نمی گم سری آ بهترینه یا حتی خوبه ، قبول دارم افت کرده ، ولی نظر شخصی من اینه که فوتبال رو به معنای واقعی هنوزم میشه در تیمهای ایتالیایی دید. :53:

Football Crazies :nish:


  • tecra, ace of glass, Alex2003 و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#42
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1411 ارسال

@juvenilia-xs

 

اگر تیمهای حریف ضد تاکتیک می زنن خب آلگری واس چی پول میگیره ؟ با این همه تعریف و تمجید ، داره توی یکی از بهترین تیمهای دنیا مربی گری میکنه باید ضد "ضد تاکتیک" داشته باشه.

 

 

بزرگترین مربی های دنیا مربی هایی هستن که ضِدِ ضد تاکتیک رو بلد باشن. در غیر این صورت نمی تونن توی تیم های بزرگ نتیجه بیارن و در نتیجه هیچوقت نمی تونن بزرگ بشن. علگری هم به عنوان یکی از بهترین مربی های دنیا بدون شک این خاصیت رو داره. اگه نداشت همون سال اولش توی یوونتوس برکنار می شد. این حرف رو که علگری این خاصیت رو داره من نمی گم. عملکردش می گــ.ــه. 2 قهرمانی متوالی توی سری آ و 2 عملکرد خوب تو اروپا ( بعد از بارسا و رئال، به نظر من این یوونتوس و اتلتیکو بودن که تو 2 سال گذشته بهترین عملکرد رو تو لیگ قهرمانان داشتن. بایرن رو نمی گم چون با اون بازیکنا و مربی فقط باید قهرمان می شد !! ) علگری داره پول میگیره تا بتونه جلوی اون ضد تاکتیک ها وایسه و شکستشون بده. همین کار رو هم داره می کنه. حتی تو روزی که بنا به دلایلی تیم خوب بازی نمی کنه. این گهگاه خوب بازی نکردن هم اتفاق عجیبی نیست. همه ی تیم های  بزرگ دنیا هم با اون همه ستاره هم یه بازی هایی نمی تونن بازی خودشون رو بکنن و بد بازی می کنن. این چیزا مخصوصا توی لیگ  " عادیه " چون لیگ یکی دو بازی نیست. سریالی از بازی هاست که هر اتفاقی توی این مدت می تونه بیفته. مهم اینه که تو طول این سریال طوری بازی کنی که آخرش مثل سریال های ایرانی عروسیت باشه نه خاکسپاریت :1:

 

تو همین بازی با پالرمو آیا واقعا ضدتاکتیک و فرسایشی بازی کردن پالرمو نذاشت ما خوب باشیم ؟؟؟

 

 

هم آره هم نه. می گم آره چون بالاخره بازیکنای اونا توی زمین حضور داشتن و رو بازی ما اثر داشتند. نه هم واسِ همون نکته ای که بالاتر و تو پست اولم گفتم. شبِ بازی، شبِ بازیکنای یوونتوس نبود. مخصوصا پیانیچ و مانژوکیچ. این 2 تا اگه شبِ خوبشون بود الان همه داشتیم از پیشرفت تیم تعریف میکردیم. این اتفاق ( افت روزانه ) هم برای هر بازیکنی میفته. ربطی هم به آماده نبودن بازیکن نداره این افت روزانه. غولی مثل اولیور کان تو فینال جام جهانی در اوجِ آمادگی بدنی و روانی نمی تونه خوب بازی کنه چون روزش نیست. مارکیزیو جلوی مونیخ کم میاره چون روزش نیست. بکهام پشت ضربه پنالتی لیز می خوره چون روزش نیست.

 

 

همین بازی حضور دیبالا خیلی مفید میبود که از اون خلاء در فواصل بین هافبکهای کناری و مدافعان تیم حریف استفاده کنه و گل بزنه .

 

 

در مورد دیبالا بگم همون بهتر که بازی نکرد. دیبالا الان شدیدا تو فشار روانی قرار داره سر قضیه گل نزدن. کافی بود توی این بازی که خیلی داشت واسمون سخت پیش می رفت هم نتونه گل بزنه ( که به احتمال زیاد نمی تونست بزنه ! )  تا بیشتر توی بحران روانی فرو بره. بهترین کار برای دیبالا این بود که حداقل 1 نیمه بازی نکنه و اگه بازی خوب پیش رفت بیاد داخل زمین. اما خب بازی اونطوری که می خواستیم پیش نرفت و دیبالا روی نیمکت موند تا این شانس رو داشته باشه تا توی لیگ قهرمانان و جلوی تیمی مثل دینامو زاگرب که می تونه خوراکِ دیبالا باشه بازی کنه.

 

 

در مورد این قضیه بازی ندادن به یک سری بازیکنا و بازی دادن به یه سری خارج از پستشون من باهات موافقم و یکی از نقد های اصلی ای که به علگری می کنم همینه. اما خب می تونیم از یه زاویه ی دیگه هم به این قضیه نگاه کنیم هردومون. اینکه ببینیم هرنانز تا دمِ در خروج از باشگاه رفته بود و یه پاش هم از باشگاه گذاشته بود بیرون. اونم هرنانزی که فصل قبل برای خیلی ها نا امیدی محض بود. همه ی اینا در کنار هم یعنی اینکه بازی دادن به هرنانز = ریسک خیلی بزرگ ! فقط کافیه هرنانز یه اشتباه ( که فصل قبل سابقش رو هم داشته ! ) بکنه تا آوار روی علگری و مدیران تیم خراب بشه ! علگری هم همیشه نشون داده اهل ریسک نیست پس طبیعیه که بازیش نده.

 

 

پ.ن : یه چیز رو هم یادمون باشه ! این تیم تا اینجای فصل به قول خیلی ها عملا خط هافبک نداشته !! من خودمم این اعتقاد دارم رو نه به خاطر کمبود بازیکن، بلکه به خاطر سر پست بازی نکردن بازیکنا. با این شرایط تا اینجای فصل موفق بودیم و خطری تهدیدمون نمی کنه ،،،،


  • tecra, ace of glass, Alex2003 و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#43
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

@Huceyn

داداش حسین عزیز مرسی که با دقت نظرم رو خوندی و توضیح دادی.

روان و کامل بود .

فکر کنم یه چیز مهم یادم رفته بگم اونم یادآوری میکنم : واقعا انتظارم از تیمی که الان هست (مخصوصا آلگری) زیاده. نه فقط من ، بلکه کل انتقادهایی هم که از تیم میشه شاید دلیلش همین مسئله باشه.

امیدوارم هرچه زودتر تیمی که انتظارش رو داریم تثبیت بشه

:53: بازم مرسی :53:


  • tecra, Huceyn و ace of glass از این پست تشکر کرده است

.

 






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی