پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بررسی عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستان 2016

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
41 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: نقل و انتقالات تابستان 2016 (54 کاربر رای داده است)

عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات تابستان 2016 را چگونه ارزیابی می کنید؟

  1. عالی (7 رای [12.96%] - نمایش)

    درصد آرا: 12.96%

  2. خوب (29 رای [53.70%] - نمایش)

    درصد آرا: 53.70%

  3. متوسط (14 رای [25.93%] - نمایش)

    درصد آرا: 25.93%

  4. ضعیف (4 رای [7.41%] - نمایش)

    درصد آرا: 7.41%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#1
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

به نام خدا

 

در این تاپیک قصد داریم عملکرد باشگاه رو در تابستان ارزیابی کنیم.

اول اینکه حتما در نظرسنجی بالای صفحه شرکت کنید.

دوم اینکه اگر پست میدید اینا رو هم لحاظ کنید خوبه:

مهم ترین نقاط قوت و مهم ترین نقاط ضعف

تاثیرگذارترین افراد در عملکرد خوب یا بد ِ امسال

میزان برطرف شدن نیازهای تیم در تابستان

اگه به خریدها و فروش ها از 10، تک تک نمره بدین و یه نمره نهایی هم بدین عالیه :nish: 


  • mory, Atomic Ant, moha684 و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#2
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

نکته منفی اول: وقتی چیزی از جیب خرج نمیکنیم !

 

یک سوال : چرا یک بودجه خالص برای تابستان در نظر گرفته نشد؟ و ما با فروش بازیکن های کلیدی مون اقدام به خرید کردیم؟

 

23839401873395783235.jpg

 

04710515632761250567.jpg

13472888607944804759.jpg

 

نکته منفی دوم : وقتی دوباره ماروتا کار را به روز اخر می کشاند !

 

نیازی نیست باهوش باشید تا بدونید در روز های اخر، "خوب های مارکت" فروخته شده و باشگاه ها حاظر نیستند بازیکن های خودشون رو بدون خرید جایگزین بفروشن.

در ماه های اولیه پنجره نقل و انتقالات بازیکانی بودند که دقیقا نیاز مارو در خط هافبک تامین میکردند؛اما ماروتا زمانی اقدام به خرید هافبک کرد که خیلی دیر شده بود.

 

نکته منفی سوم : وقتی تیم باز هم ناقص بسته میشود !

 

تا زمان برگشت مارکیزو خط هافبک ناقصی خواهیم داشت، یک مصدومیت نابه هنگام میتواند تیم رو به بحران ببرد

 

ماروتا از زمان زمزه فروش پوگبا تا پایان دد لاین چیزی حدود یک ماه وقت داشت تا هافبک مورد نیاز تیم رو بخره،اتفاقی که نیوفتاد.

 

نکته مثبت اول : تقویت خود با چاشنی تضعیف رقبا

 

قیمت هیگواین چیزی حدود 65 میلیون بود اما ماروتا حاظر شد 90 بابت او بپردازه. به چه قیمت؟ به قیمت تضعیف ناپولی. به نظرم کار درستی بود،ناپولی بخاطر فقدان هیگواین توی چمپیونزلیگ امسال زود حذف خواهد شد و همین موضوع خیلی راحت 25 میلیون اضافی رو به ما برمیگردونه.

 

 

نکته مثبت دوم : احتمالا بهترین خط دفاع دنیا رو در اختیار داریم.

 

نبود مقطعی دفاع هامون در بازی های حساس اروپایی ماروتا رو به این فکر اندخت که یک دفاع در کلاس چمپیونز لیگ به تیم اضافه کنه،که به نظرم بهترین دفاع مارکت رو خرید. بن عطیه کاملا پتانسیل نیمکت نشین کردن bbc رو داره.

 

نکته مثبت سوم: 433 آرزوی دیرینه!

 

با جذب کوادرادو (وینگ چپ) و پیاتسا (وینگ راست) حالا یک اپشن خیلی کاربردی به تیم اضافه شده.

 

 

نمره دهی به خرید ها :

 

مهدی بن عطیه: 10/10

میرالم پیانیچ: 9/10

مارکو پیاتسا: 8/10

گونزالو هیگواین: 8/10

دنی الوز: 8/10

کوادرادو: 8/10

 

نمره کل به ماروتا: 7/10


  • mory, Atomic Ant, Pinturicchio و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#3
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

چند بار نوشتم پاک کردم ... نمره نمیدم ، تو نظر سنجی خوب رو زدم ... اما تنها چیزی که برای من اهمیت داره لیگ قهرمانانه ، سری آ هیگواین 40 تا گل بزنه هم برام مهم نیست ... 5 تا گل بزنه تو سری آ اما تو لیگ قهرمانان گل مهم بزنه من نمره خوب میدم به ماروتا ... در کل فقط عملکرد لیگ قهرمانان برام مهمه 


  • mory, Atomic Ant, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

ممنون برای تاپیک :53:

ویرایش : توی پستم از بررسی عملکردمون توی خرید و فروش جوونایی که هر فصل میخریم و قرض میدیم خودداری کردم چون به اندازه ی کافی اطلاعات در موردش ندارم .

 

بخش اول

 

میخوام اول فقط کیفیت رو مد نظر قرار بدم یعنی بدون در نظر گرفتن هزینه و سن و...

 

ترکیب معیارم 3-5-2

 

توی دروازه روبینیو رو آزاد کردیم و آئودرو رو اضافه کردیم و مثبت ترین حرکت حفظ نتو بود که مدت ها خبرای رفتنش بود . به عملکردمون توی این پست 10/10 میدم

 

برای خط دفاع کاسرس رو آزاد کردیم . ممنونم ازش ولی این حرکت هم مثبت بود . کاسرس یا مصدوم بود یا با ماشین تو دیوار . حفظ روگانی و مهمتر از اون جذب بن عطیه در حالی که 3 تا ستاره توی اون پست داشتیم فوق العاده بود . به عملکرد توی این خط 10/10 میدم

 

برای کناره ها خرید دنی آلوز و حفظ کردن لخت فوق العاده بود . راضی کردن اورا برای موندن هم نکته ی مثبتی و به داشتن نیمکت خوب کمک میکنه . خریدن کوادرادو هم که گیلاسش بود :pep: . به این بخش 10/10 میدم .

 

خط هافبکمون همینجوریش مشکل داشت و به نظر من بدتر شد شرایطش . اگر چندین "اگر" نبودن نمره ی خوبی میدادم ولی ... ما سه تا هافبک داریم که مشکل دارن . اولیش مارکیزیوست که معلوم نیست بعد برگشتنش به خاطر مصدومیت سختش بتونه مثل قبل بازی کنه یا نه . دومیش خدیراست که اگر توی یونان قدیم بود خدای مصدومیت میشد . مشکل بعدی آساموا و اون مصدومیت لعنتی زانوش . از این سه بگذریم لمینایی رو داریم که جدای از مصدومیت فصل قبلش خیلی بی تجربست و کیفیت خاصی اضافه نمیکنه و هرنانس و استورارویی رو داریم که کیفیت کافی رو ندارن . حالا همه ی اینا رو در حالی در نظر بگیریم که پوگبا بهترین هافبکمون هم رفته . با رفتن پادویین مشکل خاصی ندارم ولی شاید بهتر بود پریرا رو نگه میداشتیم جای هرنانس ولی با این هم خیلی مشکل ندارم . مشکل اصلی اینجاست که ما فقط پیانیچ رو اضافه کردیم . پیانیچ هافبک خوبی یا حداقل توی رم که خیلی خوب بوده ولی فقط پیانیچ کافی نیست . ویتسل ، ماتویدی یا جیمز رودریگز هر کدوم اضافه میشدن کافی بود . اگر خدیرا شیشه ای نبود ، مارکیزیو مصدوم نبود ، آساموا نزدیک دو فصل مصدوم نبود نمره ی خوبی میدادم ولی الان نه . خط هافبکمون اساسی مشکل داره و به نظرم شاید حتی برای لیگ هم کافی نباشه . 4/10 میدم .

 

خط حمله تقویت شد به نظرم . ایگواین شاید با موراتا به لحاظ سبک قابل مقایسه نباشن ولی در مجموع خیلی با کیفیت تر . ایگواین جزو بهترینای پست خودش . اضافه شدن پیاتسای تکنیکی و چند پست هم به نظرم خوب بود . رفتن زاتزا در حالی که مانژو رو داریم به نظرم مهم نیست و این که مانژو و دیبالا ! رو هم حفظ کردیم حرکت مثبتی بود . 10/10

 

بخش دوم

 

اینجا جدا جدا هر خرید و فروش رو نمره میدم

 

نمرم به خرید های اصلی  :

 

دنی آلوز 10 : دنی آلوز یکی از بهترین دفاع راست های حال حاضر . شاید سنش زیاد باشه ولی به نظرم دو سال دیگه کاملا جواب میده و این کافی . به علاوه رایگان آوردیمش و توی این مدت میتونیم صبر کنیم تا لیرولا برسه !

بن عطیه 10 : با توجه به قرضی بودنش و این که فصل بعد پولش رو میدیم و با توجه به کیفیت واقعا بالاش نمیشه کمتر از 10 داد . بن عطیه کاملا قابلیت اینو داره که تو نبود یه نفر از BBC جاشونو در حدی پر کنه که نبودشون حس نشه . به علاوه گل زن هم هست

پیانیچ 10 : واقعا خریدش عالی بود با اون قیمت . نمیشد هافبکی رو با این کیفیت و قیمت خرید . شاید بعضی از دوستان بگن یه بند فعال کردن مگه مهمه ؟ ولی مسئله اینجاست که خود همین حرکت شاهکار . باشگاه های زیادی بودن که میتونستن این کارو بکنن با دستمزد های بالا . این که دوستان راضیش کردن واقعا جای تبریک داره .

لمینا 8 : لمینا فصل قبل چیز خاصی نشون نداد اما واقعا با استعداد . به نظرم خرید خوبی ولی آفریقایی و جام ملت های آفریقا .... همین کیفیت خرید رو کاهش میده . به خاطر قیمتش 8 میدم اگر بیشتر بود 7 .

کوادرادو 10 : این پر پر موی رو واقعا دوست دارم 40 تام میدادن براش بازم 10 میدادم :1: هم سرعتی هم تکنیکی . خریدش واقعا واجب بود . نیاز به چنین بازیکنایی داریم به ویژه برای زمانایی که تیم حریف میره توی لاک دفاعی  . توی ضد حمله هم نعمت

پیاتسا 8 : خرید ریسکی به نظرم . استعداد خوبی داره و اگر تلاش کنه یه چیزی از توش در میاد . میتونه خریدی باشه که بعدا بهش 10 بدم ولی الان صرفا به خاطر استعدادی که داره 8 میدم . پول اندازه ای هم براش پرداخت شده به نظرم .

ایگواین 6 : خرید 90 میلیونی برای ما نباید بازیکنی باشه که نهایتا 5 سال رو فرم بازی کنه . میشد روی افراد دیگه ای سرمایه گذاری بشه ولی شاید کیس بهتری نبوده باشه . ایگواین هم میتونه 10 بشه ولی زمانی که اثبات کنه تک تک یوروهای این 90 میلیون ارزشش رو داشتن .

 

نمرم به فروش های اصلی :

حضرت ایسلا 6 : بالاخره :yes1: 6 میدم چون فصل قبل میتونستیم با مبلغ خیلی بالاتری از شرش راحت شیم ولی طمع کردیم و این شد .

موراتا 1 : 1 میدم چون فقط نصف ارزشی که داشت پول گیرمون اومد . یه قرارداد مزخرف و حسرتی که برامون موند .

پوگبا 10 : با فروشش زدیم خط هافبک رو ترکوندیم .  به خاطر پول زیادش و بدون در نظر گرفتن ضربه زدن به خط هافبکمون 10 میدم .

پریرا 9 : شاید اشتباه بود فروشش ولی با قیمت نسبتا خوبی فروختیمش . بالاخره یک فصل مصدوم بودش .

پادویین 6 : به نظرم یه مقدار ارزشش بیشتر بود . اگر قانون مزخرف جدید نبود باید حفظ میشد .

زاتزا 9 : اگر نقد بود 10 میدادم ولی خب بازم بد نیست برای یه نیمکت نشین . شاید بهتر که استعدادش رو نسوزوندیم

کاسرس 7 : اگر پولی به جیب میزدیم از فروشش 10 میدادم . ممنون از زحماتش .

 

بخش سوم

 

نکات منفی و مثبت رو گفتم فقط یه مورد دیگه میمونه . مثل هر سال پنجره ی نقل و انتقالات رو طوفانی شروع کردیم . پیاتسا ، بن عطیه ، پیانیچ و... اما بعد ریپ زدیم . چیزی که برام روشن اینه که بهتره کسی رو که میخواد بره رو نگه نداشت . فوتبالیست نیاز داره راضی باشه تا بتونه 100%ش رو به نمایش بذاره . پوگبا رفت ؟ اوکیِ چون دلش با ما نبود . قرارداد موراتا هم از اول معلوم بود و دلش با ریال بود . مشکل واکنشی که نشون دادیم . یک هافبک دیگه باید جذب میکردیم که جذب نشد . کمِ کم یک ماه وقت بود ولی جذب نشد . این واقعا شرم آور . عدم توانایی برای جذب یک هافبک با کیفیت و پرداخت بخش عمده ی پول پوگبا برای مهاجم در حالی که خط هافبکمون کیفیتش از حد استاندارد پایین تر اومده و مشکل توی خط هافبک واقعا احمقانست . دروغ در مورد خرج نشدن پول پوگبا برای ایگواین مشکلی نداره . یه جورایی بازی بود اما اینو کجای دلم بذارم که پول فروش از خرید بیشتر میشه ؟ واقعا درد آور . تیم ناقص بسته شد و به نظرم خیلی واضح این قضیه . با این حال در مجموع عملکردمون خوب بود و به نظرم از فصل قبل بهتر بودیم . نمیشه گفت نیازهای تیم رو رفع کردیم یا نه ؟ میشه گفت کمی قوی تر شدیم و حریفامون رو هم تضعیف کردیم . به امسال 8 میدم از 10 و "خوب" توی نظر سنجی


ویرایش شده توسط afcwh 04 September 2016 - 12:08 AM.

  • Orphée, mory, Atomic Ant و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5
Sayyed Amir

Sayyed Amir

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 5170 ارسال
  • LocationKerman

- من زدم عالی. یه جورایی 9 از 10.

 

3 تا دروازه بان؛ هر کدوم مال یه دهه.  :1: 5 تا دفاع وسط عالی. خرید بن عطیه و حفظ روگانی. در کنارش، خرید آلوز! اونم با 0 میلیون.

فروش پوگبا خیلی هم خوب بود. با بالاترین قیمت. همین طور فروش پریرا. یادمون نره ماروتا توی فروش ضعف داشت ولی امسال تا حدودی این ضعفش رو جبران کرد. توی خریدها هم پیانیچ فوق العاده بود. اگرچه توی خرید ویتسل می تونست خیلی بهتر عمل کنه اما واقعا همه چی هم دست ماروتا نبود. خب ماتیودی گزینه بهتری بود و وقت رو گرفت از یووه. سر ویتسل هم، مثل همیشه ماروتا به سبک خودش عمل کرد و با بازیکن به توافق رسید و بعد با باشگاه سر و کله زد. کارشکنی زنیت مانع انتقال شد وگرنه این نقص هافبکی که می گفتین رو نداشتیم.

 

نقص هافبکی هم که میگین، بنابر احتمال و اگر ـه. اگر مارکیزیو به اوج برنگرده، اگر خدیرا مصدوم بشه، اگر استورارو بد بازی کنه و... درسته مدیر خوب مدیریه که فکر این چیزا رو بکنه ولی همچین بد هم عمل نکرده واقعا! سال های قبل هم سر تا پای ماروتا رو گِل می گرفتن اما آخر سال همه تعریف می کردن. هرچند که خود من هم یکسری اخلاقیات و کارهای عجیب و خودآزاری های ماروتا رو درک نمی کنم.  :22:  :fp:

 

توی خط حمله هم واقعا عالی عمل کرد. خرید پیاتسا! حالا خودش نشون میده چه اعجوبه ای هست. و گیلاس ایگوایین.  :nish: البته همه نظراتشون یکی نیست؛ اما یادمه روی فن پرسی زمان اوجش هم ایراد میذاشتن. طبیعیه بگن 90 میلیون واسه ایگی هم زیاده. همه این ها به کنار؛ "کم کردن روی ناپولی" خودش خیلی می ارزه. این ها رو هم در نظر بگیرین. از فروش موراتا و زازا هم دلگیرم.  :45: هرچند که اقتضای منافع باشگاه بود...


  • Orphée, mory, Atomic Ant و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

::: storia de grande amore :::

::: History of a great Love :::


#6
juvenilia-xs

juvenilia-xs

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 273 ارسال

3 پاراگراف نوشتم پاکش کردم ..

خلاصه ش :

ماروتا وظیفه ش مشخصه.

خریدی که برای یکی دو فصل باشه ، نباشه سنگین تره.

با فاکتور آینده نگری ، در این مرحله از زمان و شرایط اینم نمره های من :

---------------

هیگواین 6

پیانیچ 7

پیاسا 9

آلوز 5

بن عطیه 8

کوادرادو 9

---------------

میانگینش هم میشه نمره ی ماروتا = 7

---------------

اینجا بهتر و بیشتر توضیح داده م نظراتمو :

http://bianconeri.ir...میانی/?p=480737


  • mory, Sayyed Amir, Escanor و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

 


#7
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

هدف اصلی تقل و انتقالات باشگاه تقویت و خرید دو بازیکن عالی برای خط هافبکمون بود

ما بهترین و سوپر استار هافبکامون از دست دادیم و فقط پیانیچ گرفتیم

 

ما  به هدف اصلی نرسیدیم پس نمره ای در کار نیست

در قسمت مدیران نوشتم

کسی تصادف می کند و از ناحیه قلب و استخوان پا دچار مشکل می شود

دکتر بیمارستان به جای اینکه به اولویت اصلی درمان بیمار اورژانسی رسیدگی کنند و قلب مداوا کنند ابتدا شکستگی استخوان پا را درمان می کنند . نتیجه کار جز فوت بیمار نخواهد بود

کسی به دکتر افرین نمی گوید : به به پای مرحوم جوش دادید بلکه دکتر را  به خاطردر عدم تشخیص اولویت اصلی بیمار مورد شماتت قرار می دهند

 

البته به خاطر فاصله زیاد یووه با دیگر تیم ها این ضعف انچنان خودنمایی نمی کند

.........................

این فصل مثل فصل های گذشته  دروغ شنیدم

 

1- به خاطر قهرمانی حضرت بوفون در لیگ قهرمانان بازیکن بزرگ و گران قیمت خریده می شود(اگه عاشق بوفون بودید پس چرا  خرید هافبک درجه یک را عقب انداختید؟؟) البته اینو نگفتند ولی

2- خرید هیگواین اصلا ربطی به پول پوگبا ندارد و اکسور پول را تامین کرده

3-ما هیگواین را با این قیمت نمی خریم

4- بازیکنی که دلش با تیم نیست می تواند برود( تو قضیه لیخت چرا نگذاشتی بره اینتر؟؟)

انسانی که دروغ می گوید اصلا خیری درش نیست...

.........................

 

.................

نیم فصل میشه یه هافیک خوب بخریم البته به سختی و اونوقت نمره بالا میشه داد به نقل و انتقلاتمون چون انوقت به هدف اصلی رسیده ایم


  • mory, alexdelpiero, Sayyed Amir و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#8
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
من دو مرتبه به هر خرید یا فروش نمره میدم، مرتبه ی اول ارزش بازیکن و سودی که برای تیم خواهد داشت و مرتبه ی دوم ارزش کار ماروتا توی خرید اون بازیکن.

پیانیچ 9
از لحاظ ارزش فنی پیانیچ نیازی به تعریف نداره و همگی به ارزش هاش واقف هستیم، با نیازهای تیم کاملا منطبق بوده و چیزهای زیادی رو به تیم اضافه میکنه، فارق از ارزش های فنی اش یکی از مزایای خرید اش خارج کردن یکی از بهترین های رقیب مستقیممون، رم، از تیمشون بود. به هر حال خرید عالی ای بود.
نمره ی ماروتا هم توی این انتقال یه نمره ی متوسط هست، حدود 6، کار خاصی انجام نداد، مث خرید از سوپرمارکت بود، رقم روی جنس رو داد و جنس رو خرید، صرفا راضی کردن بازیکن که اونهم با توجه به موقعیت یووه کار مهمی نبود، تقریبا 95 درصد بازیکنان شاغل توی سری آ با سر میان یووه.


ایگواین 5
ایگواین از نظر من یه مهاجم تک بعدی صرفا تمام کننده هست که از شانس ما زمانی که خواستیم بخریمش بهترین عملکرد دوران حرفه ایش رو از خودش به نمایش گذاشت و توی گرونترین حالت ممکن به یووه اومد.
از حیث برطرف کردن نیازهای تیم شاید درصدی باعث بهبود تمام کنندگی خط حملمون بشه اما این مشکل و ضعف اساسی تیم ما نبود که بخوایم بزرگترین خرید تاریخمون رو معطوف بهش بکنیم.توی اروپا و مخصوصا توی بازیهای بزرگ هم ایگواین اون فوق ستاره ای که قیمتش نشون میده نیست، توی مهمترین برنامه تیممون یعنی ضدحملات تبحر چندانی نداره، از لحاظ روحی زمانی که تحت فشار هست به شدت کیفیت اش افت میکنه و بارها هم توی بازیهای بزرگ و به اصطلاح سر بزنگاه ها کم آورده و باعث شکست تیمش شده. بنابراین نمره ای که بهش دادم رو کاملا توجیه پذیر میدونم.
اما عملکرد ماروتا توی این خرید رو میتونم احمقانه تعبیر کنم، نمره اش از نظر من 0 هست، بهترین بازیکنمون، یکی از بهترین استعدادهای حال حاضر دنیا و تقریبا کاملترین هافبک فعلی اروپا و بازیکنی که هنوز چند سال تا رسیدن به سن پختگی فوتبال اش فاصله داشت و حداقل 10 سال میتونه بین بهترین های جهان باشه رو فروختیم و با پول اش بازیکن در آستانه ی 29 سالگی ای رو گرفتیم که از لحاظ فنی فقط یه فاکتور تمام کنندگی رو به تیممون اضافه میکنه و هیچ هنر دیگه ای نداره، در نظر بگیرید که پوگبا به تنهایی چه ترکیب کاملی از فاکتورهای فوتبالی بود.جالب اینجاست قراره به این بازیکن سالانه 7.5 میلیون هم بدیم و با یه حساب کتاب و در نظر گرفتن اینکه احتمالا قراره 4 سال برامون تو اوج بازی کنه تقریبا سالی 30 میلیون هزینه برامون داره این بازیکن.روند خرید اش هم که مثل پیانیچ بود و بدون هیچ زحمتی انجام شد.این تصور هم که ایگواین میتونه شاه مهره ی ما توی اروپا باشه از بیخ اشتباهه.

پیاتسا 8
خب قطعا با جوون با استعدادی طرف هستیم که اگر مسیر درستی رو طی کنه در آینده تبدیل به یه ستاره ی قابل اتکا توی خط حمله میشه.نمره ی ماروتا هم 8

دنی آلوز 7

آلوز شاید مهره ای باشه که سالهای آخر فوتبال اش رو داره میگذرونه و شاید حتی تو سری آ نتونه پرفروغ باشه اما تجربه اش در کنار تواناییهاش خیلی تو اروپا به کارمون میاد.
تنها نکته ی منفی اش سن بالاش هست که اولا باعث میشه دو سال دیگه باز هم نیاز به خرید توی این پست داشته باشیم و ثانیا جای یه جوون که میتونست توی این دو سال توسط خودمون ساخته بشه رو میگیره.
خرید دنی الوز میتونست انجام نشه و با کواد و لیخت کار رو پیش ببریم و بجای الوز فرصت رو به لیرولا بدیم که جلوی امثال کیه وو و ... بهش بازی بدیم، رسما شجاعتی روی نیمکت برای اعتماد به جوونها نمیبینم که توی ترکیب اصلیمون معمولا مسن تر ها به جوونها ترجیح داده میشن.

بن عطیه 7
مهدی عالیه اما ترجیح میدادم نفر چهارم دفاعمون روگانی باشه و نفر پنجم کاسرس یا امثالهم.خیلی برام مهم بود که روگانی نفر چهارم خط دفاع باشه که با اومدن بن عطیه این مهم هم از دست میره تقریبا و کمتر از بقیه به روگانی ای که بازی کردن نیاز حیاتی برای آینده اش هست فرصت میرسه.
خرید اش بصورت قرضی هم قابل تقدیره و نمره ی 7 رو بخاطرش به ماروتا میدم

کواد 9
از لحاظ فنی از بین تمام خریدهامون کوادرادو رو مفیدترین خریدمون میدونم، به شدت خلا سرعت و توانایی تدارک ضدحملات تو تیم حس میشد که با خرید کواد این نقص برطرف شد.تکنیک اش که میتونه تو روزهای سخت عصای دست الگری باشه هم نیاز به تعریف نداره.کواد رو از زمانی که تو لچه بود دوست داشتم و الان هم خوشحالم که بازم با لباس یووه میتونم ببینمش.نمره ی ماروتا هم 9، اگر همون اول انتقالش رو نهایی نمیکرد و به روز آخر نمیکشوند 10 رو میدادم بهش.

اما برسیم به فروش ها.

زاتزا 3
روندی که در مورد زاتزا طی کردیم کلا اشتباه بود، از اول باید بین مانژو و زاتزا یک نفر انتخاب میشد، بعد اومدنش هم باید فرصت بیشتری بهش داده میشد، فروشش هم به عنوان یکی از معدود مهاجمین آینده دار فوتبال ایتالیا اشتباه بود، کلا از رفتنش خیلی ناراحت شدم.تواناییهاش خیلی بیشتر از اونی بود که ما تصور میکردیم، فقط نیاز به فرصت و فضای لازم داشت که بهش ندادیم.
تنها نکته ی مثبت مبلغ انتقالش بود که نمره ی ماروتا رو 7 میکنه

پریرا 0
تو شرایطی که هافبک نداریم و بازیکن تکنیکی چند پسته هم خیلی سخت پیدا میشه و اگر هم پیدا بشه قیمت و دستمزد نجومی داره فروش پریرا بیش از حد احمقانه بود. واقعا چرا بازیکنی که میتونه دست مربی رو برای اجرای سیستم های مختلف باز بزاره باید فروخته بشه؟ چرا بازیکنی که هنوز تو سن رشد هست و استعداد لازم برای تبدیل شدن به ستاره رو داره و فقط نیاز به هدایت درستی داره باید فروخته بشه؟ خیلی راحت بازیکنی که با تیمکت نشینی هم مشکلی نداشت رو فروختیم رفت.
نمره ی ماروتا هم بخاطر مبلغ ناچیز این انتقال 0 هست.

موراتا -
از روز اول اومدنش زمان رفتنش مشخص بود، قرارداد اش دیگه نیاز به توصیف نداره، خجالت آور بود قراردادی که با رئال بستیم.

پوگبا -
در این مورد یه سری حرفهای حاشیه ای و کلی دارم که جدا بهش میپردازم.

با بقیه هم کاری ندارم اما در کل تو بخش فروش واقعا ضعیفیم و انتخاب های بدی هم برای فروش داریم، میشد هرنانس رو فروخت و پریرا رو حفظ کرد، میشد زاتزا رو با حق بازخرید و یا حتی قرضی برای یک فصل فروخت و برای آینده ی بدون مانژو روی زاتزا حساب باز کرد و ...

اما یه سری حرفها هم مونده که باید بگم

من در مجموع راضی نیستم، پول فروش پوگبا میتونست خیلی بهینه تر مورد استفاده قرار بگیره.همیشه بحث فروش پوگبا که میشد موضوع فروش زیدان مورد مقایسه باهاش قرار میگرفت ولی چیزی که اتفاق افتاد خیلی متفاوت بود.زیدان یه هافبک با خصوصیات هجومی بود که توی کارهای دفاعی چیزی برای ارائه نداشت و از لحاظ فیزیکی هم کاملا معمولی بود، یجورایی فقط ابزار حمله کردن بود، ما زیدان رو توی 29 سالگی و زمانیکه نیاز به تحول اساسی داشتیم فروختیم و یه جایگزین براش گرفتیم که از خودش هم برامون مفیدتر بود، ندودی رو گرفتیم که هم بار حمله ی تیم رو به دوش میکشید و هم فیزیک قدرتمندی داشت و میجنگید توی میانه ی میدان.در کنارش تورامی رو خریدیم که بهترین مدافع نسل خودش بود و فروش زیدان از هر دو حیث کمی و کیفی تنها ضعفی توی هیچ خطی برامون ایجاد نکرد بلکه توی دفاع و هافبک ما رو کامل تر هم کرد.اما همین رو پوگبا مقایسه کنید، یه جوون با استعداد که ابتدای راه بود و از لحاظ فنی توی تمام فاکتورهای مورد نیاز فوتبالی توانا بود رو با مهاجمی که تنها تواناییش زدن ضربات آخر هست و پیانیچی که فقط فاکتورهای هجومی خوبی داره و توی ابعاد دیگه تقریبا چیزی برای عرضه نداره، عوض کردیم، یعنی دقیقا برعکس کاری که موجی با زیدان انجام داد، زیدانی که صرفا بعد هجومی خوبی داشت رو داد و ندود مولتی رول رو خرید، ما هافبک کاملی مثل پوگبا که برای بهترین دنیا شدن تنها نیاز به یه معلم و هدایت کننده ی خوب داشت رو دادیم و پیانیچ و ایگواینی رو گرفتیم که تنها تواناییهای هجومی خوبی دارن و در مورد ایگواین چیزی که نصیبمون شد فقط و فقط فاکتور تمام کنندگی بود و بس.

حالا با خط هافبکی مواجهیم که از لحاظ فیزیکی بعد از فروش ویدال و پوگبا به شدت ضعف داره و جنگندگیش هم به شدت کاهش پیدا کرده و دیگه به هیچ عنوان نمیشه این خط هافبک رو سپر بلای خط دفاعمون دونست.

توی خرید جانشین پوگبا هم به شدت ضعیف عمل کردیم و کاری رو که باید قبل از رسمی شدن انتقال پوگبا انجام میدادیم موکول کردیم به بعد از رفتنش و بعدش هم در حالی که 1 ماه کامل زمان داشتیم بی جهت وقت تلف کردیم و آخرش هم مثل همیشه چهار تا بهانه ی واهی نصیبمون شد که به منزله ی عذر بدتر از گناه و نشانه ی بی عرضگی جناب ماروتا بود.

یه مسئله ی کلی هم در مورد شخص ماروتا، قبلا ازش خوشم نمیومد اما الان به شدت ازش متنفرم، مدیری که هیچوقت با هوادار روراست نبوده و همیشه همه رو فریب داده، حتی مربیانش رو هم با قالب کردن امثال هرنانس و انلکا و لرد بندتنر بهشون به عنوان گیلاس روی کیک فریب داده.

از یه طرف فصل قبل مصاحبه میکنه و میگه هر بازیکنی دلش با تیم نباشه میتونه درخواست خروج بده اما پوگبا در این مورد یه استثنا هست و غیر قابل فروشه، از طرفی زمانی که میخواد با پول فروش پوگبا تغییرات ایجاد کنه همه چی رو میندازه به گردن بازیکن که آقا درخواست خروج داده، اونوقت اگر لیخت درخواست خروج بده جریمه میشه، شما باورتون میشه این آقا احترام به علاقه ی بازیکن براش اهمیت داره یا صرفا توپ رو میندازه تو زمین بازیکن تا از فشار هوادارا خلاص بشه؟ زیرکانه هم هست، بازیکن که داره از ایتالیا میره انگلیس یا آلمان و هوادار هم بعد یه ماه یادش میره تمام علاقه اش به اون بازیکن رو و دسترسی هم به بازیکن نداره، چه بهتر که دلیل فروشش رو درخواست خروج خود بازیکن اعلام کنه که خودش زیر فشار هوادار قرار نگیره، خیلی زیرکانه ست.

حالا این وسط یه عده هم میان اعتماد میکنن به حرفهاش و تصور میکنن که پول فروش پوگبا ربطی به خرید ایگواین نداشته.

امیدوارم هرچه زودتر شر ماروتا از سر تیم کم بشه، رسما تیم شده موش آزمایشگاهی اقا و هر فصل یه نسخه براش میپیچه، هوادار هم که اصلا اهمیتی نداره
  • Aminvo, Prince Claudio, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#9
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

من 8 می دم  :1: 

 

خرید هیگواین عالی بود یه اسکودتو دیگه رو یووه در اصل میشه گفت خرید. اگه هیگواین رو یووه نمی خرید کسی با اطمینان از قهرمانی یووه تو این فصل صحبت نمی کرد این 90 میلیونم زیاد دارن بزرگ می کنن هیگواین هیچی نباشه جزو 5 تا مهاجم برتر اروپاست. ایگواین کم کم 4 سال دیگه می تونه تو بالاترین سطخ بازی کنه. من خودم ترجیح می دم 90 تا بدم برای مهاجم تثبیت شده ای مثل هیگواین تا 70 تا بدم پای موراتا یا لوکاکو 

 

 

......................................

 

اینکه از الان می تونیم حقوق 7.5 میلیونی بدیم خودش یه نکته مثبته  :1: 



Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#10
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9087 ارسال
  • Locationتهران پیروزی
^^^^
حیف نمره 0 برای ماروتا. این تیم مثلا برای قهرمانی اروپا بسته شده ؟ حتی یک درصد هم شک ندارم که نمیشه.
ی بازیکنی مثل نیمار اندازه کل خط حمله ما کارایی داره . بعد ما گرون ترین بازیکن تاریخمون میشه ی تموم کننده آرژانتینی که سالهاست نشون داده چه بازیکنیه و چه گلایی نزده.
چندین بار وقتی رئال بود جلوی بارسا اونقدر تک به تک خراب کرد که عامل باخت و تحقیر رئال تو اون سالها میشد
بازیکنی به شدت احساسی درست مثل ی بچه که تو جو ورزشگاه ها گم میشه رو با این مبلغ خریدیم . تازه چه حال درستی هم دادیم به یکی از رقبای اصلیمون. اگه از بنفیکا میخریدیمش اینقدر ناراحت نمیشدم
با بقیه خریدها مشکلی ندارم زیاد و در مجموع خوبن. ولی اونقدر خرید ایگواین و فروش پوگبا بد بوده بقیه خریدها نمره ماروتا رو از منفی به صفر نمیرسونه. تازه فروش احمقانه پریرا هم هست
  • tecra, Sayyed Amir, Escanor و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#11
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

مگه من گفتم برای اروپا بسته شده  :1: من در مورد سری آ صحبت کردم :1: یووه حداقل تا 2 سال دیگه بعیده هدف اصلیش فتح لیگ قهرمانان باشه (حرف خود عنیلی)  :1: برای همین 8 دادم. فقط با شانس شاید بتونیم لیگ قهرمانان هم ببریم وگرنه هدف همچنان سری آ ست.  :pep: 


  • mory, tecra, Senmorta و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#12
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال

اون حس اضطرابی که در دل هر هوادار یووه طی این دو سال به وجود امده مبنی براینکه هر ستاره ای احتمال خروجش زیاد است از بدترین نتایج و اثار کارهای این جناب مستطاب است.


  • mory, Pinturicchio, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#13
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال

پیانیچ 9
از لحاظ ارزش فنی پیانیچ نیازی به تعریف نداره و همگی به ارزش هاش واقف هستیم، با نیازهای تیم کاملا منطبق بوده و چیزهای زیادی رو به تیم اضافه میکنه، فارق از ارزش های فنی اش یکی از مزایای خرید اش خارج کردن یکی از بهترین های رقیب مستقیممون، رم، از تیمشون بود. به هر حال خرید عالی ای بود.
نمره ی ماروتا هم توی این انتقال یه نمره ی متوسط هست، حدود 6، کار خاصی انجام نداد، مث خرید از سوپرمارکت بود، رقم روی جنس رو داد و جنس رو خرید، صرفا راضی کردن بازیکن که اونهم با توجه به موقعیت یووه کار مهمی نبود، تقریبا 95 درصد بازیکنان شاغل توی سری آ با سر میان یووه.

پس چرا هیچ تیم دیگه ای این کارو نکرد؟

تا جایی که یادمه یک زمانی می گفتن بارسا هم دنبالش بوده

جدا از این خریدن همچین بازیکنی با 30 میلیون یورو (وقتی که پوگبا 110(120؟)میلیون و هیگواین با 94 میلیون جابجا میشن!) اونم تو مناسب ترین سن یک بازیکن فوتبال (26 سالگی) خرید متوسطیه؟

 

 

یک مقدار با غرض صحبت نمی کنید؟

به خاطر این می پرسم که آخر پستتون گفته بودین از ماروتا به خاطر رفتارش خوشتون نمیومده و نمیاد(مثل آلگری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)


  • Orphée, mory, pezhman و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

2_hn6s.jpg


#14
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
^
ما پیانیچ رو با پرداخت رقم فسخ قراردادش خریدیم، مهمترین تیمی که مشتری اش بود هم ما بودیم و بارسائی هم در کار نبود.

با تیم رم مذاکره ای نکردیم و صرفا رضایت پیانیچ برای اومدن جلب شد. میشه برام بگید کجای این خرید سخت بوده که بخاطرش نمره ی مثبت به ماروتا بدیم؟
  • mory, tecra, Escanor و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#15
Senmorta

Senmorta

    پویا

  • اعضا
  • 1236 ارسال

^^^توضیح دادم توی پستم...

در ضمن جواب سوال آخرم رو هم ندادید

فقط این رو هم بگم که بارسا قبلا دنبالش بود نه امسال

میگم چرا اونا بند فعال نکردن اگه آسون بود؟

و اینکه منم نگفتم سخت بوده ولی حتما باید شاخ غول بشکنه که بهش گفت خرید خوب؟

من میگم کار با ارزشی بنظر میاد...


  • Orphée, mory, pezhman و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

2_hn6s.jpg


#16
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال
پست من رو اصن خوندید؟

ارزش بازیکن رو دادم 9

چیو باید توضیح بدم الان؟ فعالسازی بند خرید رو میشه برام توضیح بدی چجوریه که انقدر کار بزرگی میدونید شما؟ اصن سر چی داریم بحث میکنیم؟
  • Escanor از این پست تشکر کرده است


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#17
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

اول خرید ها و بعد بخش فروش و در اخر عملکرد ماروتا و ... رو از نظر خودم میگم

 

پیانیچ (۱۰)

 

نمره بنده به این خرید ۱۰ به علت اینکه یک هافبک بسیار توانا با قدرت بازی سازی + سانتر های بی نظیر و بی نظیر تو ضربات ایستگاهی به یوونتوس اضاف شد و قطعا گل های زیادی روی شروع مجدد ها خواهیم دید ، قیمت این خرید هم بی نظیر بود و شاید اگر ماروتا زود عمل نمیکرد الان پیانیچ تو تیم دیگه ای بود

 

بن عطیه (۱۰)

 

قرض گرفتن بن عطیه هم بهترین کاری بود که میشد کرد ، با توجه به مصدومیت های دفاع یوونتوس ، یک بازیکن بی نظیر که خودش رو ثابت کرده گرفتن و قطعا توانایی های بی نظیری داره که تو یوونتوس بهتر هم میشن ، تو گل زنی و خلق موقعییت اگر همراه بونوچی بازی کنن چشمگیر میشه

 

پیاتسا (  ۸ ) 

 

پیاتسا رو شخصا بهترین خرید ماروتا میدونم ولی به علت این ۸ دادم چون مربی نیاز به همچین بازیکنی نداشته و فقط بخاطر اینکه استعداد بی نظیری هست خریداری شده ، اگر بهش فرصت برسه یکی از نفرات اصلی تیم خواهد شد که میتونه به تنهایی بازی رو عوض کنه

 

الوز ( ۱۰)

 

قطعا یکی از بهترین دفاع راست های دنیا رو به صورت مجانی اوردن کار شگفت انگیزی هست و اصلا جای صحبتی نیست

 

کوادرادو ( ۱۰)

 

با وجود کوادرادو یوونتوس میتونه به سیستم های ۴۵۱ و ۴۳۳ تغییر بده و قدرت دریبل و سرعت بی نظیر میتونه تو هر بازی شرایط رو تو ثانیه عوض کنه و قرضی اوردنش بهترین کار ممکن بود

 

هیگوایین ( ۰ )

 

وقتی ماروتا میگه ما بابت بازیکنی بیشتر از حدش بها نمیدیم ، یا وقتی میگه پول پوگبا صرف بازیکنی نشده قطعا انتظار نمیره هیگوایین رو با ۹۰ میلیون بخره در صورتی که هافبک رجیستا و LCM عملا نداریم و خدیرا هم همین روزا خبر مصدومیتش میاد  ، در صورتی که با ۹۰ میلیون یعنی ویتسل (۲۵) متویدی (۴۰) و ۲۵ موراتا 

 

از نظر فروش هم کلا کارش خوب بود بجز اینکه هرنانز رو نتونست بفروشه البته برمیگرده به نخریدن هافبک که جای ایراد نداره و هرنانز هم امیدوارم احیا بشه و بهش امیدوارم

 

 

نتیجه گیری ، از ماروتا ، اصلا دیگه خوشم نمیاد بخاطر اینکه دلیل نداره مداوم دروغ بخاطر سیاست های باشگاه یا پیشرفت ، شخصا اگر طرفدار یوونتوس شدم بخاطر قدرتمند بودنش یا پیروزی هاش یا بازیکنان خوبش نبود ! اگر اینجور بود الان طرفدار ریال یا بارسا بودم تنهااااااا دلیل اینکه طرفدار یوونتوس شدم این بود که شخصی تو یوونتوس که بوفون باشه  بخاطر پول و موفقیت و ۱۰۰۱ چیز دیگه خیلی چیزا رو زیر پا نذاشت ،،، الان وقتی میبینم یکی راست راست میاد دروغ میگه خیلی زور داره ، اونم بخاطر یکم پول بیشتر ندادن یا سود کردن

 

از دید فنی هم به نظرم یوونتوس اگر مصدومیت نده و مارکیزیو برگرده یکی از بهترین تیم های اروپا هست اما اگر مارکیزیو برنگرده + خدیرا مصدوم بشه تیم بدترین نتایج رو میگیره + خیلی امیدوارم پیاتسا رو بذاره پشت مهاجم و خوب عمل کنه 

 

 

و در نهایت طرفی خیلی دلم میخواد بوفون قهرمان لیگ قهرمانان بشه ، از یک طرف اصلا خوشم نمیاد یکی با ۱ یورو تو رستوران ۱۰۰ یورویی غذا بخوره و فرار کنه چون  با چاشنی شانس احساس زرنگ بودن میکنن


  • mory, tecra, Escanor و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#18
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

هیگوایین ( ۰ )

 

وقتی ماروتا میگه ما بابت بازیکنی بیشتر از حدش بها نمیدیم ، یا وقتی میگه پول پوگبا صرف بازیکنی نشده قطعا انتظار نمیره هیگوایین رو با ۹۰ میلیون بخره در صورتی که هافبک رجیستا و LCM عملا نداریم و خدیرا هم همین روزا خبر مصدومیتش میاد، در صورتی که با ۹۰ میلیون یعنی ویتسل (۲۵) متویدی (۴۰) و ۲۵ موراتا 

 

هیگوایین صفر؟ نه خداییش؟  اصلا تعصبی هم نیست.

 

در مورد موراتا 25 تا، یووه همچین مبلغی(25-30) رو پیشنهاد داد اما رئال نپذیرفت، دیگه موراتا بیشتر از 50 میلیون که نمیرزید. هرچند رئال با پیشنهادات سنگین تری که بعدا رد کرد معلوم شد کاملا قصد نگه داشتنش رو داشته.

 

در مورد ویتسل 25 میلیون، ویتسل فقط یکسال از قرارداش مونده بود و 25 میلیون اصلا رقم عقلانی نبود، اگر با همچین مبلغی خریداری میشد،خود شما اولین نفر از این مبلغ برای کسی که سال بعد بازیکن ماست انتقاد میکردید.

 

متیودی هم جدا از اینکه 29 سالشه و 40 میلیون نمیارزه، اصلا بحث مبلغ نبود، کلا ناصر فروش بلیز به یووه رو بلاک کرده بود.

 

 

 

 

^


  • Orphée, mory, pezhman و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#19
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

من اینجا کسی نمیشناسم که بخوام جبهه بگیرم 

 

به هیگوایین ۰ میدم چون ما مهاجم مانزو رو داشتیم و موراتا رو هم داشتیم ، الان تیم با کدوم هافبک میخواد بره جلو ؟ کار به اینکه شرایط چطور پیش میره ندارم ، شاید یهو هیگوایین یا پیاتسا یا دیبالا شدن سوپرمن ولی الان همه میدونیم با این خط هافبک هیچ امیدی تو اروپا نیست ، در ضمن مانزو ثابت کرده با بایرن میتونه قهرمان اروپا بشه و مهاجم تارگت خوبیه

 

با پول هیگوایین میشد خیلی کارا کرد و وقتی کسی میاد میگه من بیشتر از بهای کسی به بازیکنی پول نمیدم نباید ۹۰ میلیون پول بده ، یوونتوس رو خیلی دوست دارم ولی وقتی حرکت اون ستارگانی که موندن ارزشی براشون نداره و حاضر نیستن ۵ میلیون بیشتر خرج کنن یکم باید بیشتر تفکر کرد

 

 

هیگوایین وقتی ارزش داره که گیلاس رو کیک باشه ، ولی وقتی کیک وجود نداره نمیشه حرف از گیلاس زد ، البته اگر ماروتاس میگه کیک واستون ضرر داره ، گیلاس بخورید ویتامین داره

 

 

سال دیگه بارزاگلی رو احتمالا تو این کیفیت نداریم و بوفون هم شرایطش خیلی عوض میشه ، همینطور کیلینی و الوز و اورا ، لیخت و مانزو هم شک نکنید جدا میشن با این شرایط 


  • alexdelpiero, Aminvo, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#20
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1598 ارسال
همونطور که از روز اول نقل و انتقالات نظرم مشخص بود هنوزم هست. ما در این سالها بازیکن هایی را نخریدیم که بهترین فرصت برای خریدنشون را داشتیم. دو مثال روشن پوگبا و ویدال. بعضی زمان ها حفظ و هزینه برای دارایی ها بیشتر کسب دارایی جدید ارزش داره. مثل اینکه گاو صندوق بخری که ه دزد به خونت زد نتونه طلا و سکه و ... ببره. شاید گاو صندوق خوب هزینش بالا باشه ولی اگه ارزش حفظ اون مقدار طلا و جواهر را داره در خریدش نباید غفلت کرد. ما طلا و جواهراتمون را رو میز گذاشتیم دم دست. پس از خروج ویدال و پوگبا الان ما یک باشگاه فروشنده محسوب میشیم.
در کل خرید های ماروتا در این فصل به غیر از ایگواین خوب بوده ولی سیاست باشگاه در فروش ستاره های تیم به شدت مورد انتقاد هست.
البته ما نمیدونیم دقیقا چه اتفاقات داخلی داره میفته ولی از بیرون من منظره جالبی را نمیبینم.
  • mory, alexdelpiero, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی