پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گونزالو هیگواین - ‏El Pipita

* * - - - 3 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1246 پاسخ برای این موضوع

#1081
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS
خدایی هرچه میگین ولی به هیگایین توعین نکنید . هیگوایین تو همین دو سالی که بود بسیار تاثیر گذار و عالی بود. حالا اینکه قربانی رونالدو شد و شرایط براش مهیا نشد دیگه دلیلی نیست بکوبیمش
  • MaMpIeRo, alexdelpiero, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1082
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
90 تا خرجش شده و حقوق به اون بالایی بگیره که فقط دو سال کارایی داشته باشه؟ به جز رونالدو و مسی اون زمان با این پول میتونستیم هر بازیکن دیگه ای رو بگیریم تو خط هافبک و مهاجم نوک. رفتیم قماری رو که با دیلورنتیس شروع کردیم تمومش کنیم. اما اون غافل از اینکه اون 90 میلیون گذاشت تو جیبش و انقدر سطح بازیش بعد از دو سال افت کرده که حتی میلان و چلسی هم نمیخوانش. بخشی از این تراز منفی مالی مربوط به فروش نرفتن ایشونه! احتمالا بعد از نیم فصل هم رم هم نخوادش. کلا باید به سبک خدیرا باهاش فسخ کنیم دیگه از شر حقوقش رهایی پیدا کنه باشگاه. کلا بازیکنی که شخصیت و ذهنیت برنده نداشته باشه سر نخواستنش دعواست.
  • tecra, ace of glass و cr7 از این پست تشکر کرده است
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#1083
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS
90 تا دادن بابتش از بی عقلی ماروتا و دوستان بوده
اینکه این همه پول بابتش دادیم رو هم بهت ثابت میکنم هیچ صرری نکردیم
هیگواین شال گذشته 18 میلیون بابت قرض دادانش از میلان و چلسی گرفتیم
خب تو فصل اول هم بسیار عالی کار کرد پس 18 میلیون برامون ارزش داشته
فصل دومی هم ک حصور داشت مخصوصا تو بازی های بزرگ جلو اینتر تات و .. جون باشگاه رو نجات داد مثل کریس امسال

پس داداش این 3 فصل گذشته 3 ضربدر 18 میلیون بکنی میشه 54 میلیون
خب 36 میلیون هم به فروش میره و حالا اول فصل نقل انتقالاتیم و فلورانس و رم به شدت میخانش و تیم های زباد دیگه ای اخرش پا پیش میرارن
خب حالا بیا 54 میلیون و 36 میلیون فروشش رو جمع بزن 36 بعلاوه 54 میشه 90 میلیون.
با حساب قانون اصطحلاک و 18 میلیون قرضی و 36 میلیون دایمیش میشه گفت ما هیچ گونه ضرری رو هیگوایین نداشتیم و نداریم


یه نطلب مهم راجب حقوقش هست . خیلیا فک میکنن حقوقش 9 میلیون هست اما بابد به عرض همه برسونم تو جلسی و میلان حقوقش 9 تا بوده اما تو یوو از دیبالا 7.5 هم کمتره و 7 تا حقوق میگرفت.

خیلی بده ادم ناشکر و نا سپاس باشه
اکثر ما تا دو فصل پیش هیگیواین رو پرستش میکردیم حالا واقعا نشون دادیم نمک نشناس هستیم
  • tecra, ace of glass, D E L P I E R O و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1084
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

هزار تا  این تاپیک پست خورده . 90% راجع این بوده چرا برای این بنده خدا 90 مییلیون دادیم  :2laugh: 


  • GioVanni Agnelli, tecra, Senmorta و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#1085
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad
راجع ب حقوق هیگواین باید بگم ک ایشون فصل پیش بخاطر اینکه راضی بشه یووه رو ترک کنه + 7 میلیونی ک از میلان و چلسی میگرفت 2 میلیون هم از یووه میگرفت ک میشه 9 میلیون! الانم دوباره بحث قرض دادنش هست! اگه دوباره قرضش بدیم احتمالا بخشی از حقوقش رو ما باید بدیم :fp:
  • GioVanni Agnelli, eⁿzº, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#1086
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS
هیگوایین تو 105 بازی 55 گل برا ما زد حالا این ده سال گذشته چه ماهجمی همچین اماریو برا ما داشت ؟
قصیه اینه علاوه بر ناشکری داریم رو به امار غلط در میاریم.

منابعی گفته بودن در ازای یک سال حقوق هیگی در اث میلان یک میلیون از 9 میلیون هیگوایین رو بده اما نه اینکه نیم فصل همه چی خراب بشه و میلان و هیگی خواهان ادامه همکاری نباشن
https://www.tarafdari.com/node/1197065

یه لینک براتون میزارم که میلان وقتی اونو به یوو پس میفرسته و یوو قرضش میده به چلسی حقوق نیم فصل هیگوایین با احتساب مالیات 8 میلیون یورو به هیگوایین رو تماما نیلان پرداخت کرده.

خب اگه باشه 46.29 درصد مالیات
8 میلیون یورو میلان که برا هیگوایین داده حدود 4 میلیون خورده ای که تقریبا از نصف حقوق 9 میلیونی هیگوایین رو داده . پس 2 میلیون یوونتوس رفته تو چیز ؟؟؟

بعدشم نیم فصل دوم ک هیگوایین رفته چلسی هیچ خبری نبوده یوو حقوق هیگوایین رو هم تو جلسی بده پس ادم باید طبق منابع معتبر حرف بزنه نه خاله zan اکی

نرخ مالیات بازیکنا رو هم تو همه لیگ ها رو با ادیت همین پست همینجا میزارم

حال داشتین بخونینش:
صحبت تام بروکز، مدیر آژانس بین‌المللی مدیریت فوتبال را در این باره مرور کنیم که می‌گوید: «میزان مالیات بردرآمد تأثیر زیادی روی انتخاب بازیکنان برای تیم موردنظرشان به خصوص برای آن دسته بازیکنانی که در سال‌های پایانی فوتبال خود هستند، دارد. در مورد زلاتان ابراهیموویچ دیدیم که او چند سال پیش از اینکه به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود به حضور در این تیم تمایل داشت ولی قوانین مالیاتی فرانسه که در آن موقع برقرار بود سنگی بزرگ بر سر این انتقال شد و آن را به عقب انداخت. یکی از دلایلی که فوتبالیست‌ها ترجیح می‌دهند فوتبال خود را در لیگ چین یا روسیه که در سطح پایین‌تری نسبت به لیگ‌های برتر اروپا هستند، ادامه دهند این است که آنها می‌خواهند از این طریق امنیت مالی خود و خانواده‌شان را تأمین کنند تا سال‌های پایانی زندگی‌شان را در آرامش بیشتری سپری کنند.»

پته هاکلتون، متخصص مالیات فوتبالی نیز در این باره می‌گوید: «لیگ‌های در حال توسعه از جمله روسیه (با 13 درصد مالیات بردرآمد) و اوکراین (با 17 درصد مالیات بردرآمد) به دنبال جذب استعدادهای برتر و بازیکنانی که برای اولین بار قصد بازی در اروپا را دارند، هستند. در بیشتر موارد بازیکنان با پیشنهادِ خوب تیم‌های سطح بالای اروپایی از لیگ‌های معتبر وسوسه می‌شوند ولی پولی که پس از کسر مالیات نصیب‌شان می‌شود منجر به این می‌شود که اغلب آنها راهی لیگ‌های اروپای غربی شوند و فوتبال خود را در این لیگ‌ها به پایان ببرند.»

در زیر نگاهی می‌اندازیم به لیگ‌های معتبر فوتبال باشگاهی اروپا و میزان مالیاتی که به پای فوتبالیست‌ها نوشته می‌شود.

در لیگ برتر انگلیس فوتبالیستی که برای مثال دستمزد هفتگی‌اش 200 هزار پوند است باید 45 درصد مالیات بردرآمد بدهد که با کسر این مقدار، دستمزد هفتگی او 106 هزار و 206 پوند می‌شود. این بدین معناست که بازیکنی با چنین دستمزد هفتگی در طول یک‌سال چیزی در حدود 5.5 میلیون پوند باید مالیات بپردازد.

در لالیگای اسپانیا بازیکنی که دستمزد هفتگی‌اش 200 هزار پوند باشد مالیاتی که باید بابت بپردازد 52 درصد است که با یک حساب و کتاب ساده دستمزدی که هفتگی دریافت می‌کند 96 هزار پوند می‌شود. دستمزد اولیه‌ سوپراستاری همچون کریستیانو رونالدو بدون کسر مالیات چیزی در حدود 600 هزار پوند در هفته است که با کسر مالیات دستمزد دریافتی‌اش 280 هزار پوند در هفته می‌شود.

در بوندس‌لیگای آلمان که به لحاظ کیفی در سال‌های اخیر پیشرفت قابل‌توجهی کرده مالیات بر درآمد 47.47 درصد است و بدین ترتیب بازیکنی با 200 هزار پوند دستمزد هفتگی با کسر رقم مالیات، 105 هزار و 50 پوند به حسابش واریز می‌شود.

در سری A ایتالیا که همان لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های این کشور است بازیکنی با 200 هزار پوند دستمزد هفتگی باید 46.29 درصد مالیات بر درآمد بپردازد و این یعنی اینکه 107 هزار و 420 پوند به دستش می‌رسد.

در لوشامپیونه فرانسه بازیکنی با 200 هزار پوند دستمزد هفتگی پس از کسر 45 درصد مالیات بردرآمدش رقم 110 هزار پوندی دریافت می‌کند. بحث مالیات در کشور فرانسه در سال‌های اخیر به شدت بحث‌برانگیز بوده است. فرانسوا اولاند در همان سالی که (2012) رئیس‌جمهور شد پیشنهاد 75 درصد مالیات بر افراد پردرآمد را داد که فوتبالیست‌ها هم جزو این قشر هستند.

کشور کوچک و مستقل موناکو که یک تیم به همین نام در لیگ یک فرانسه یا همان لوشامپیونه دارد میزان مالیات بر درآمدش صفر است. برای مثال بازیکنی که 200 میلیون پوند دستمزد هفتگی دارد مالیات بر درآمدی پرداخت نمی‌کند و تنها 13 درصد مالیات بابت تأمین امنیت اجتماعی باید بپردازد. به این ترتیب بازیکن موردنظر در این کشور 174 هزار پوند هفتگی دستمزد دریافت خواهد کرد.

لیگ برتر روسیه یکی از لیگ‌هایی است که با 13 درصد، مالیات بردرآمد پایینی دارد و بازیکنی با 200 هزار پوند دستمزد هفتگی با کسر این رقم 174 هزار پوند نصیبش می‌شود. همین مالیات پایین سبب شده در سال‌های اخیر ستاره‌های همچون هالک برزیلی و ساموئل اتوئو کامرونی در این لیگ بازی کنند.
  • حامد, alexdelpiero, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1087
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

خودش گفته وقتی فهمیدم یووه برا من اینقد پول میده دیوانه شدم ....از روز اول گفتم خرفتی بیش نیست و اصلا نیازی نداریم و برای تضعیف ناپل خریدیمش و البته جاش هر کسی رو میتونستیم بخریم خدارو شکر ک الان تکمیلیم .....ایم بدیم ارژانتین 


  • Signora Omicidi, tecra, amirali2001 و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#1088
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3848 ارسال
  • LocationAhWaS
علیرضا جان تقصیر هیگواینه یا ندیریته ک 90 تا جاش دادن ؟؟.
بعدشم تو ده سال گذشته چه مهاجمی امارش از هیگوایین بهتر بوده ؟. قشنگ کامنت های میلانی ها و بارسایی ها تو طرفداری رو برخی از بچه های اینجا اثر گذاشته.

ایجنت هیگوایبن گفته 2 سال دیگه با یوو قرارداد داریم و تو ایتالیا فقط برا یوو بازی میکنه.
2 سال بمونه و مجانی هم بره باز ضرر نکردیم چون سالی 18 میلیون اصطحلاکش هست.
باتوجه ب اینکه مانطو رفتنیه درصورتی ک ایکاردیو نگیریم گزینه عالیه و باتوجه به اینکه سال ها در کنار کریس بازی کرده و همدیگرو خوب تو زمین میدا میکنن همینطور هماهنگی عالیش با دیبالا بسیار میتونه مفید باشه
هرچند شهصا علاقه دارم بره اث رم و دوباره سالی سی چهل تا گل بزنه تا دهن بارسایی ها و میلانیا بسته بشه .
  • alexdelpiero, tecra, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1089
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

اطلاعات تأیید نشده از تماس تلفنی یکی از مدیران یووه با نیکولاس هیگواین برادر و ایجنت گونزالو هیگواین خبر می‌دهد؛ تماسی که در آن صادقانه و صریح به گونزالو گفته شده یوونتوس دیگر به او نیازی ندارد.

 

g48q_gonzalo-higuain_1oqkjfyuygjsf10c5xm


  • GioVanni Agnelli, mory, MaMpIeRo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1090
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21147 ارسال

- قضیه هیگواین هم داره به لج بازی کشیده میشه.

یووه صراحتا گفته که نمیخوادش و از باشگاه های ایتالیایی هم فعلا پیشنهاد رسمی داره اما هیگواین اصرار داره که در ایتالیا فقط برای یووه بازی کنه و در غیر این صورت به خارج از ایتالیا بره.

قطعا در پایان این لج بازی اون کسی که ضرر میکنه هیگواین ـه ولی فقط این وسط برای یووه کمی مشکل درست میکنه و بس.


  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#1091
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6043 ارسال
  • LocationKhorram Abad
گون زالو!
  • mory, eⁿzº, Aminvo و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#1092
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3747 ارسال

نمی دونم چرا با اینکه میدونه یووه نمی خوادش جوری رفتار میکنه که باعث تحقیر شدن خودش بشه ...

شاید اگر با طیب خاطر و عدم گلایه مندی قضیه ی خروج از یووه رو قبول می کرد در میلان و یا چلسی میتونست بدرخشه و موفق باشه .

قبلا ذکر کردم که یووه باهاش خوب تا نکرد اما این دلیل نمیشه که هیگواین بخواد با لجبازی و نق زدن حرفه ی خودش رو به خطر بندازه .


  • GioVanni Agnelli, Orphée, Aminvo و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#1093
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2635 ارسال
همون زمان کونته تو چلسی که واسه هیگواین پیشنهاد اومد باید قبول میکردن؛ 100 میلیون !
الان باید التماس کنیم یکی بیاد ببرتش.
  • Aminvo, Signora Omicidi, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1094
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
مرتیکه ی بنجل. گورتو گم کن دیگه چه قدر باید بی هویت باشی صدبار علنا بگن نمیخوانت بعد اصرار کنی میخوای بمونم. همین خیکی باعث میشه نتونن ایکاردی رو بخرن
  • Aminvo, tecra, ace of glass و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#1095
اِل کاپیتانو

اِل کاپیتانو

    سینا هستم

  • اعضا
  • 3580 ارسال

مرتیکه ی بنجل. گورتو گم کن دیگه چه قدر باید بی هویت باشی صدبار علنا بگن نمیخوانت بعد اصرار کنی میخوای بمونم. همین خیکی باعث میشه نتونن ایکاردی رو بخرن

 

گون زالو!

 

 

خودش گفته وقتی فهمیدم یووه برا من اینقد پول میده دیوانه شدم ....از روز اول گفتم خرفتی بیش نیست و اصلا نیازی نداریم و برای تضعیف ناپل خریدیمش و البته جاش هر کسی رو میتونستیم بخریم خدارو شکر ک الان تکمیلیم .....ایم بدیم ارژانتین 

 

 

 

مخاطب تون یک شخصیت خیالی تو یک سریال نیست که اینقدر راحت به خودتون اجازه میدید بهش توهین کنید. یک انسان ـه.

 

 

یکم به جمله ای گه گفتم فکر کنید


  • حامد, alexdelpiero, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

ETWmP_zXYAEadf_2.jpg


#1096
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال

یووه پارسال کار خوبی در حق هیگواین انجام نداد به نظرم.

 

اگر قراره ایکاردی رو نگیریم، به نظرم هیگواین برگرده و مهاجم نوکمون بشه.


  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#1097
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
اینجا کلید اسرار نیست که بخوای ما رو پند و اندرز بدی. به شخصه حال و حوصله ی نصیحت رو ندارم.
امشب هم دیمارتزیو گفت نمیخواد باشگاه رو ترک کنه و پیشنهاد رم رو قبول کنه. چه قدر یک شخص باید بی هویت و بی شخصیت باشه جایی که نخوانش اصرار کنه و لج کنه که بمونه. این انسان فاقد شخصیت و بی هویت میخواست ما رو به قهرمانی تو اروپا برسونه. قشنگ میخواد کاری کنه که فروش نره تا یووه نتونه ایکاردی رو بگیره.
افتش به حدی بوده که ساری (کسی که خیلی قبولش داشت) لوفتوسچیک رو بهش ترجیح میداد.
  • GioVanni Agnelli, Pinturicchio, Aminvo و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#1098
فرهاد

فرهاد

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2921 ارسال

بحث سر لج کردن نیست ، سر پوله ! هیچ باشگاهی حاضر نیست دستمزدی که الان داره در یوونتوس میگیره رو بهش بده ! بخاطر همین میخواد بمونه ! خیلی قضیه ساده است ، اگه رم 8 میلیون بهش دستمزد بده همین فردا میره قراردادش رو امضا میکنه ! جدا از اینکه بعد از دو سال موفقی که داشت باشگاه داره باهاش مثل یه تیکه اشغال برخورد میکنه ! به نظرم رفتارش منطقیه ، هر کس دیگه ای هم بود همین کار رو میکرد !


  • GioVanni Agnelli, mory, tecra و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

هنوزم تو شبهات اگه ماهُ داری من اون ماهُ دادم به تو یادگاری ...


#1099
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

حال اين روزهاي ال پيپيتا . . .

 

xv5l_el_pipita.jpg


  • GioVanni Agnelli, mory, alexdelpiero و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 


#1100
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21147 ارسال

- برادرش برای بار چندم تاکید کرد که هیگواین هیچ برنامه ای برای جدایی از یووه نداره !!

 

واقعا دلیل این همه لجاجت چیه ؟!

یووه باهاش خوب رفتار نکرد ولی الان هیگواین ـه که داره با آینده فوتبالی ـه خودش بازی میکنه و در واقع داره نابود میکنه خودش رو.


  • mory, Signora Omicidi, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی