پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

1- جانلوئیجی بوفون - ‏Superman

* * * * * 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
6454 پاسخ برای این موضوع

#1
Hamird

Hamird

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 3587 ارسال

c0009703e31.png


Name: Gianluigi Buffon

Date of Birth: Jan 28, 1978

(Place of Birth: Carrara (MS

Position: Goalkeeper

Height: 191.0 cm

Weight: 83.0 Kg

Serie A Debut: 19/11/1995, Parma - Milan 0-0

Nickname(s): Superman, Numero uno

یک نماد واقعی از شجاعت ، قدرت و کلاس . یک دروازبان برای حضور موفق درون دروازه باید ویژگی های بسیاری داشته باشد که جیانلوئیجی بوفون تمام این ویژگی ها را در سطح و اندازه بسیار زیادی در اختیار دارد و به همین دلیل است که او به یکی از بهترین و خاص ترین دروازبانان دنیا تبدیل شده است.

بوفون فعالیت حرفه ای خود را در سال 1991 و زمانی که 13 سال سن داشت با تیم جوانان پارما آغاز کرد ، او در 17 سالگی به تیم اصلی ملحق شد و برای اولین بار در 19 نوامبر 1995 در دیدار خانگی با میلان که به تساوی 0-0 انجامید در سری آ به میدان رفت ، او در این فصل از مسابقات در مجموع 8 بار برای پارما به میدان رفت ، از فصل دوم حضورش در تیم اصلی پارما ، بوفون خود را به عنوان دروازبان اصلی باشگاه ثابت کرد و در مجموع بیش 200 بار برای پارما بازی کرد ، پس از قهرمانی با پارما در جام یوفا در سال 2001 او با هزینه ای هنگفت و با مبلغ 32.6 میلیون پوند به غول های تورین پیوست که این مبلغ رکورد انتقال دروازبان در جهان به شمار می رود ، البته به عنوان بخشی از این قرارداد جاناتان باچینی راهی پارما شد ، پیش از رسمی شدن انتقال بوفون به یوونتوس شایعه شده بود که این دروازبان در آستانه امضای قرارداد با باشگاه رم میباشد اما سر انجام رئیس باشگاه رم ، فرانکو سنسی ترجیح داد که این پول را برای خرید دروازبان آتلانتا ، ایوان پلیتزولی و آنتونیو کاسانو مصرف کند ،بوفون در سال 2006 مجددا با باشگاه رم در ارتباط بود اما بوفون در اینباره اظهار نظر کرد و گفت :" این انتقال امکان پذیر نیست چرا که من فکر نمیکنم رم شرایط مالی لازم را برای سرمایه گذاری داشته باشد."

بوفون در اولین فصل حضورش در یوونتوس بلافاصله به یک بازیکن اصلی تبدیل شد و در 45 بازی برای یوونتوس به میدان رفت و به این تیم در رسیدن به مقام قهرمانی سری آ کمک کرد ،در فصل بعد او مجموعا 47 بار برای یوونتوس به میدان رفت و به یوونتوس در مسیر رسیدن به فینال لیگ قهرمانان کمک بسیاری کرد، هر چند که در بازی فینال در ضربات پنالتی مغلوب میلان شدند اما توانستند مجددا جشن قهرمانی در سری آ را برپا کنند ،در سال 2003 او موفق به دریافت جایزه با ارزش ترین بازیکن یوفا و همچنین جایزه بهترین دروازبانی شد ، همچنین در مارچ 2004 نام این او به وسیله پله در بین نام 125 بازیکن برتر زنده دنیای فوتبال اضافه شد.

بوفون در فصل سوم حضورش در بیانکونری در 38 بازی به میدان رفت و در فصل چهارم حضورش بیش از 48 بار برای یوونتوس به میدان رفت و توانست سومین اسکودتوی خود را با این تیم فتح کند.

در آگوست 2005 در جریان جام برلوسکونی بوفون با هافبک میلان ، ریکاردو کاکا در حالیکه بدنبال توپ میرفت برخورد کرد و از ناحیه شانه دچار در رفتگی شد و نیاز به عمل جراحی پیدا کرد، عمل او با موفقیت انجام شد و در ماه نوامبر بوفون مجددا به میادین بازگشت اما پس از انجام فقط یک بازی دوباره دچار مصدومیت شد و اینبار تا ژانویه دور از میادین بود ،در این زمان کریستین آبیاتی برای پر کردن جای خالی بوفون به یوونتوس منتقل شد با این حال او در زمان معین بهبود یافت و به باشگاه برای رسیدن به دومین اسکودتوی متوالی اش کمک کرد.

پس از اتفاقات کالچو پولی شایعاتی منتشر شد که بوفون با کاهش قیمت در بازار نقل و انتقالات حضور خواهد داشت و بسیاری از باشگاه ها به جذب این دروازبان علاقه مند شدند اما با این حال جیجی یوونتوس را برای ادامه فعالیت انتخاب کرد و در این تیم ماندگار شد و مدیر برنامه های این دروازبان گفت :" سری ب لیگی است که بوفون هیچگاه آنرا نبرده است و او می خواهد برای قهرمانی در این لیگ تلاش کند " پس از این رویداد طرفداران یوونتوس همیشه سپاسگذار وفاداری بوفون به یوونتوس بوده اند.

پس از اینکه یوونتوس برنده کادتی شد و به سری آ بازگشت ، بوفون قراردادش با یوونتوس را تا سال 2012 تمدید کرد ، بوفون در فصل 2007-2008 هنوز در بهترین فرم خود قرار داشت و به یوونتوس کمک کرد تا در اولین فصل بازگشتش به سری آ در رتبه سوم قرار گیرد و راهی لیگ قهرمانان شود.


در فصل 2008 – 2009 بوفون مجددا دچار آسیب دیدگی های مختلف شد و به همین دلیل از ماه سپتامبر تا ژانویه دروازبان جدید یوونتوس ، الکس منینگر مسئولیت حفاظت از دروازه یوونتوس را بر عهده گرفت و توانست با عملکرد خوبش ستایش همگان را بر انگیزد ،به این دلیل که یوونتوس در این فصل از به دست آوردن مقام بازماند شایعاتی ایجاد شد که بوفون از این شرایط ناراضی ست و میخواهد یوونتوس را ترک کند اما سر انجام او اعلام کرد که از شرایط تیم ناراحت است اما هرگز قصد ترک باشگاه را ندارد و پس از مذاکره و بحث با مدیران او اطمینان داد که آینده اش در کنار یوونتوس خواهد بود و قرارداد جدیدی تا پایان سال 2013 به امضا رساند.

بوفون نیمه اول فصل 2010-2011 را به دلیل مصدومیتی که در بازی با پاراگوئه در جام جهانی برایش به وجود آمد از دست داد اما پس از بازگشت به میادین و سپری کردن یک نیم فصل بدون مصدومیت توانست خود را رفته رفته به فرم ایده آل برساند.

در فصل گذشته و همزمان با روی کار آمدن یوونتوس نوینِ آنتونیو کونته او نیز توانست بعد از چند فصل ناکامی مجدداً به بهترین فرم خود دست یابد و در فصلی موفقیت آمیز که با 30 اُمین اسکودتوی تیم تورینی همراه بود در 35 باری که درون دروازه یوونتوس قرار گرفت تنها 17 گل دریافت کرد و توانست مجدداً بعد از چند فصل کم فروغ نام خود را به عنوان بهترین دروازبان اروپا و جهان مطرح کند و یکبار دیگر قدرت خود را به رخ رقیبانش در این پست بکشد . امسال نیز پس از جدایی الساندرو دل پیرو از یوونتوس ، بوفون کاپیتان اصلی یوونتوس خواهد بود و مطمئناً نقش پر رنگ تر و مهم تری نسبت به گذشته در یوونتوس بر عهده خواهد داشت.


  • Camel Blue, Pourya Tavassoli, محمد جمالی و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[img width=480 height=68]http://img4up.com/up2/35621976208733075752.jpg[/img]
[glow=black,2,300]OLTRE LA MORTE [/glow]


#2
Guest_Mr JUVE_*

Guest_Mr JUVE_*
  • مهمان
اینم یه بیوگرافی از زبون خود لوییجی :

جیان لوئيجی بوفون بهترين دروازه بان حال حاضر جهان سرانجام براي ماندن در يوونتوس قراردادی تا پايان ماه ژوئن سال 2008 امضا كرد و به اين ترتيب سنگربان شماره يك تيم ملی فوتبال ايتاليا مدت طولاني در موطن خود باقی می ماند . به طور حتم اين بخش از معرفی بوفون هم خواندنی است و هم هيجان انگيز ! اين مطلب به قلم خود جیجی نوشته شده است ...

يك خانواده كاملاً ورزشی !



بايد همه چيز را از روز اول شرح دهم . من متولد بيست و هشتم ژانويه سال 1978 در كارارا هستم . بايد بگويم كه در خانواده كاملاً علاقمند به ورزش و ورزشكار به دنيا آمدم .

مادرم يعنی ماريا استلا كه همانند من در كارارا به دنيا آمده يكي از قهرمانان پرتاب وزنه و پرتاب ديسك در رشته دو و ميداني است . او برای پرتاب وزنه ركوردی با 15 متر و 43 سانتی متر در اختيار دارد و 17 مقام قهرمانی را در ليگ ايتاليا به خود اختصاص داده است و در رشته پرتاب ديسك نيز او در تيم ملي ايتاليا با 57 متر و 54 سانتی متر به عنوان يك ركورد گذار معرفي شد . در واقع مادر من در ايتاليا از اين نظر صاحب عنوان بود ، او در 14 می 1972 با ورزش حرفه ای خداحافظی كرد . اما پدرم يعني آدريانو متولد لاتيزانا از شهر اودينزه است . او نيز يك ورزشكار حرفه ای بود و همانند مادرم در رشته پرتاب وزنه و هم تيمی او در تيم ملی ايتاليا البته در دسته مردان بود !

او دارای يك مقام دومی در رقابت های قهرمانی در اروپاست و 15 بار نيز به تيم ملی ايتاليا دعوت شده است و در نهايت با عنوان سرگروهی آتزوريها از ورزش حرفه ای كناره گيری كرد و در حالی كه پروفسور فيزيك بود در دبيرستان مشغول به ادامه تدريس شد .

اما من دو خواهر هم دارم كه البته هر دوی آنها بزرگتر از من هستند . جوئندالينا و رونيكا هر دو متولد شده در كارارا مثل من و مادرم . آنها عاشق بسكتبال هستند جوئندالينا عضو تيم ماته را در سری A و تيم ملی بسكتبال ايتاليا بوده كه با ماته را به يك مقام اولی در ليگ ايتاليا دست يافته است . ولي در مجموع من از همه آنها مقام هايم بيشتر است ، زيرا ورزش را به صورت كاملاً حرفه ای دنبال می كنم.

هافبكی كه دروازه بان شد !



به خاطر شرايط خاص خانوادگی و علاقه فراوانم به فوتبال پدرم تصميم گرفت در 6 سالگي مرا به يك مدرسه فوتبال بفرستد و به اين ترتيب من در يكی از بهترين مدارس فوتبال به نام (( كانالتو )) زيرنظر ليبرو سالوتی كه خاطرات زيبايی از اين مربی دارم به آموزش فوتبال پرداختم آن هم با جديت مثال زدنی و تشويق بسيار زياد خانواده ام .

در هر حال با اشتياق فراوانی كه داشتم خيلی زود به تيم پرتيكتا در كارارا پيوستم و زيرنظر مربياني همچون بونی ، روتزينی و آوالونه كه خيلی به من كمك كردند تمرين كردم . آنها می گفتند من بيشتر به درد دفاع می خورم و عده ای ديگر دروازه بانی را برايم مفيد می دانستند ، اما بنا به خواسته يكي از مربيان و اغلب دوستانم در خط ميانی مشغول به بازی شدم و اين موضوع براي بازيكن نوجوانی مثل من اصلاً خوشايند نبود . اسطوره آن زمان من در خط ميانی لوتار ماتئوس هافبك تيم ملی آلمان و به عقيده من او در دوره خود يكي از بهترين بازيكنان ميانه ميدان بود . بعد از مدتی از تيم پرتيكاتا جدا شدم و به پسكارا در شهر جنوا رفتم . در اولين مسابقه به عنوان هافبك در سن 10 سالگي در پيكار منتخب نوجوانان توسكانی با ونه تو به ميدان رفتم و سپس براي تشويق به استاديوم سن سيرو فرستاده شديم . يك اضطراب و هيجان باورنكردنی بازي اينتر با ورونا در ليگ ايتاليا فصل 89 - 1988 كه با پيروزی يك بر صفر اينتر به پايان رسيد . گل اين مسابقه را برتی به ثمر رساند و اين يك خاطره نه چندان بد برايم بود .

سرانجام دروازه بان شدم !



برای رسيدن به پست مورد نظرم خيلی زحمت كشيدم . به هيچ وجه نتوانستم خودم را قانع كنم كه در خط ميانی بازی كنم و به همين خاطر به دنبال دروازه باني رفتم . افسانه آن روزهای من كسی جز توماس انكونو دروازه بان بزرگ تيم ملی كامرون نبود . بازيهای او مرا هيجان زده می كرد . انكونو به عنوان يك ستاره بزرگ در جام جهاني 1982 شناخته شد كه البته آن زمان من خيلی كوچك بودم . اما اوج هنر او در جام جهانی 1990 در ايتاليا بود . اولين مسابقه مقابل آرژانتين كه هرگز آن را از خاطرم نمی برد و سپس رسيدن به مرحله يك چهارم پايانی ، بهترين بازی او در برابر انگلستان بود و مهار 2 ضربه پنالتی انگليسیهای بزرگ و مغرور ! انكونو انگيزه هايم را براي دروازه بان شدن بيشتر كرد و در سن 12 سالگی به آنچه می خواستم رسيدم . من برای اين كارم چند دليل داشتم . اول انتخاب خودم ، دوم عشق به توماس انكونو و سوم به خاطر هم شباهت بودن نام فاميلی ام با لورنزو بوفون سنگربان بزرگ اينتر و ميلان ! اما موضوع به همين جا ختم پيدا نكرد و من در عرض مدت 5 الی 6 ماه زيرنظر پيتزه رينی مربی دروازه بانان بوناسكولو و آويرو مائكونی تحت تعليم قرار گرفتم . بايد اعتراف كنم ، پدرم در اين راه خيلی كمكم كرد ، او برنامه هايم را مرتب می كرد و با مربيان در موردم صحبت می كرد و اكثراً به خاطر احترام به پدرم كمك حال من می شدند .

حضور در بازيها



در 12 سالگی تبديل به يك دروازه بان خوب شدم و 3 تيم مطرح پارما ، ميلان و بولونيا خواهان استخدامم شدند و اين يك لحظه رؤيايی براي من و اعضای خانواده ام بود . به خاطر علاقه ام به ميلان تصميم گرفتم راهی اين تيم شوم زيرا در آن 2 بازيكن بزرگ هلندی همچون فان باستن و رودگوليت و ... حضور داشتند ، اما خانواده ام به پارما رای دادند زيرا اين تيم به منزل ما نزديك بود و در نهايت در سال 1991 و در سن 13 سالگی به اين تيم ملحق شدم . در آن زمان پارما در سری B حضور داشت . در پارما 2 مربی هميشه در قلب من جای دارند. اولی ارمزپولی مربي تيم با 300 بازی با پيراهن پارما و دومی ارمزفولونی مربی دروازه بان پارما كه از بزرگترين و تاثيرگذارترين مربيان در زندگی ام بودند . بعد از گذشت 6 ماه با پارما به سري A صعود كرديم . روزگار پركاری را با فوليونی سپری مي كردم و هر روز با پشتكار زياد و جديت فراوان تمرين كردم . بعد از صعود پارما به ليگ دسته اول ارمز پولی جای خود را به راييتو داد .

من در سن جوانی دوستان خوبی پيدا كردم مثل مورلو ، فالزينی ، بارونه ، فرانچسكينی و بره تی روز به روز به تيم بزرگسالان پارما نزديك تر شدم تا اين كه در سال 1995 و در سن 17 سالگی به تيم نويواسكالا پيوستم با بازيكنانی نظير بوچی و گالی ويسنتا . اسكالا اوائل اصلاً اهميتی به من نمی داد ، اما پس از حضور چند دقيقه ای در يك بازی دوستانه به او ثابت كردم می توانم بيشتر در تركيب اصلی قرار بگيرم و البته اسكالا نيز از به خدمت گرفتن من ابراز رضايت كرد .
او روزی به من گفت : ايمان دارم تو در آينده دروازه بان بزرگی مي شوی ، پس بيشتر تمرين كن و كمتر وقت خود را بيهوده بگذران !

روزهای طلايی آغاز شد



به سفارش پدرم به دنبال شخصی مطمئن و با درايت براي سپردن برنامه هايم به او گشتم و به سراغ سيلوانو مارتينا رفتم . در 14 سالگی هم اين درخواست را از او كرده بودم ول وی نپذيرفت و اذعان كرد كه هنوز خيلی جوانم ولی بعد از 3 سال كه دوباره اين پيشنهاد را به وی دادم خيلي سريع و با اشتياق پذيرفت .

بعد از آن به دنبال جذب يك اسپانسر مالی گشتم . اول Uhisport كه كمپاني لوازم و پوشاك ورزشی بود را انتخاب كردم آنها 10 ميليون به من پيشنهاد دادند ، ولی پس از مدتي با Poma به توافق رسيدم كه از همه نظر برای من عالی بود و هر دو طرف از اين همكاری راضی و خوشحال بودند و فكر می كنم آنها تا پايان دوران حرفه ای فوتبالم در كنارم باشند .
در فصل 96-1995 در جام يوفا مقابل هالم استادس بوچی درون دروازه قرار گرفت .

گالی به تيم لوكه زه ملحث شده بود اما برای يكشنبه بعد و بازی مقابل ميلان در 19 نوامبر 1995 دی پالما مربی دروازه بانان تيم به اسكالا مرا پيشنهاد داد . او اذعان كرد من در حال حاضر بهترين كانديدا برای اين پست هستم و سرانجام اسكالا مرا به جاي بوچی روانه زمين كرد . آن لحظه زيبا و هيجان انگيزه را هرگز فراموش نمی كنم .

اولين حضور در سری A



بالاخره روزی كه مي خواستم فرا رسيد و به سفارش دی پالما در يك ديدار بزرگ به ميدان رفتم .

19 نوامبر 95 را برای هميشه در خاطرم حك كردم ، در اين بازی بازيكنان بزرگ حضور داشتند و در پايان دو تيم به تساوی بدون گل رسيدند ، خوشحال بودم كه در اولين بازی گلی دريافت نكردم ، آن هم مقابل مهاجمان بزرگ ميلان ! آرام آرام تغييراتی در پارما صورت گرفت ، اسكالا رفت و به جای او كارلو آنچلوتی آمد . جیان فرانكو زولا نيز در نوامبر به چلسی رفت و به اين ترتيب پارما به نوعی خانه تكانی كرد . خاطرات زيبايی از آن فصل دارم . دوستان خوبی برای خودم پيدا كرده بودم ، آپولونی ، بناريوو ، كاناوارو ، تورام ، دينو باجو ، كريپا ، استانيچ ، كيه زا و كرسپو .

در سال بعد مورد تاييد آنچلوتی قرار گرفتم و جانشين مناسبی براي لوكا بوچی شدم . تيم قدرتمندی شده بوديم . همه چيز به خوبی پيش مي رفت . آدريانو ( پدرم ) می گفت : هرگز تصور نمی كرد كه مرا در اين سطح از فوتبال ببيند ، او هنوز هم اين حرف را در مهمانی های خانوادگی و خودمانی بر زبان می آورد !

#3
pavehedved

pavehedved

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 248 ارسال
MR JUVE ببخشیدا این که ماله عهده بوغه!
مطلب جدید ندارین؟

  • Pourya Tavassoli و Buffon1 از این پست تشکر کرده است

#4
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15940 ارسال
جى جى بوفون هرگز يك انسان معمولى نبوده. وقتى با مطبوعات حرف مى زند معمولاً با استراتژى و سياست هاى خاص فوتبالى صحبت مى كند، اما بوفون چه سياستمدار باشد چه نباشد هرگز صداقت و روشنگرى را فراموش نمى كند. وضعيت آينده دروازه بان شماره يك يوونتوس در روزهاى گذشته همه هواداران يووه را نگران كرده بود، اما حالا آنها مى توانند نفس راحتى بكشند. چرا كه بوفون اعلام كرده هرگز پيراهن بيانكونرى را كنار نمى گذارد. او مى داند كه تيم هاى اسپانيايى و انگليسى براى گرفتن او بى تابى مى كنند اما به سادگى مى گويد: «نه به رئال مى روم و نه به منچستر يونايتد من با شخصيت آنگلوساكسون ها بيگانه ام هر چند اينها تيم هاى بزرگى هستند. اما من هرگز بزرگترين حاميان خود را ترك نخواهم یوونتوس برای همیشه تنها تیم من خواهد بود
  • Pourya Tavassoli از این پست تشکر کرده است

#5
Guest_juve1897_*

Guest_juve1897_*
  • مهمان
خوشحالم که تو یووه موند......

#6
Guest_rezahelali_*

Guest_rezahelali_*
  • مهمان
سلام داداش جي جي اخرشه

#7
navid_nedved

navid_nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1988 ارسال
واقعا جی جی کاره بزرگی کرد هر کس دیگه ای بود این کارو نمی کرد حرفش هیچ وقت یادم نمیره: من فقط قهرمان سری ب نشدم بزارید این قهرمانی رو هم کسب کنم بعد در مورد ایندم فکر میکنم
  • tecra از این پست تشکر کرده است

#8
GIGI GIGAR

GIGI GIGAR

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 200 ارسال
ببخشيد نميشه يه‌كم در مورد سنين بالاترش بيوگرافي بدين؟

#9
Guest_Mr JUVE_*

Guest_Mr JUVE_*
  • مهمان
چشم ، بذارین بازم زندگینامشو بنویسه بعد پیداش میکنم براتون میذارم . نزنید دیگه . به مامانم میگما :'( ;D

#10
Larisa

Larisa

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2283 ارسال
چه دل نازک...! بوفون تنها دروازه بان واقعی جهانه!بقیه همه کشکن!

#11
Friend

Friend

    تازه به جمع ما پیوسته :D

  • اعضا
  • 10863 ارسال
سلام دوستان من کار آقا قاسم توپه کسي بهش گير نده بهرحال همين بيوگرافي هم خوبه انشاالله يکبار ديگه به بوفون ميگيم بنويسه با تشکر

#12
shaghayegh

shaghayegh

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 134 ارسال
اول بوفون بعدم ينس و الي جون.بقيه ها هنوز مبتدين.هر چند كه پترم جاي پيشرفت داره! ;D

#13
navid_nedved

navid_nedved

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1988 ارسال
پیتر چک هنوز به گرد پای بوفون هم نمیرسه اگه چک اون خط دفاعیه خوب رو توی چلسی نداشت خیلی بیشتر از اینه گل میخورد

#14
shaghayegh

shaghayegh

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 134 ارسال
خب منم ميگم كه فقط جاي پيشرفت داره.ولي توانايي هاي ينس و الي رو نميشه انكار كرد. :)

#15
pavehedved

pavehedved

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 248 ارسال
درسته کسی به گرد پای بوفون نمیرسه اما اگه به خوایم در وازبانا رو با یوفون مقایسه کنیم باید بگیم همشون کشکن!
ولی خب پیتر چک دروازیان بدی نیست به نظر من لمن ه که جای پیشرفت داره! ;D


#16
Dorina

Dorina

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 195 ارسال
پتر چك رو كه خوده بوفن هم قبول داره! ولي پتر بايد خيلي تلاش كنه تا بتونه به جيان لوئيجي برسه!

#17
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
خداییش هیشکی جیجی نمیشه ولی چکم جای ترقی داره

#18
J U V E N T I N I

J U V E N T I N I

    Amir_juvei

  • اعضا
  • 10637 ارسال
ادم خیری هم هست تو نجاری کار میکرده درامدشو میداده به یتیمها
  • juvenilia-xs از این پست تشکر کرده است

#19
hany

hany

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 164 ارسال
بعضی از طرفدارای تیمای دیگه از اینکه می بینن بهترین دروازه بان دنیا به تیمش وفادار مونده حسابی لجشون گرفته
  • juvenilia-xs و Buffon1 از این پست تشکر کرده است

#20
Hossein Salehi

Hossein Salehi

    مدیرکل فروم

  • ادمین
  • 15940 ارسال
تابستون ها البته به جر تابستون امسال توی ساخت یه بیمارستان توی تورین هم شریک بوده قسمت عمده ای از پول اونجا رو تقبل کرده
  • حامد, ace of glass و Buffon1 از این پست تشکر کرده است





1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی