پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

1- جانلوئیجی بوفون - ‏Superman

* * * * * 6 رای

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
6454 پاسخ برای این موضوع

#5081
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1231 ارسال
  • LocationMashhad

qr8hcsu1url0lntqz7ta.jpg

 

«« دانلود دو سیو جیــجی بوفــون با کیفیت 1080p »»

 

سیـــو نیـــــمـــــه اولــــــ

سیـــو نیـــــمـــــه دومـــــ

 

 

تقدیــم یه عُشّــاقَ ـش 33795140621589314924_Y%20(42).gif6273140621583826136_Y%20(20).gif


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, AAG و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5082
ღZahraღ

ღZahraღ

    دو آتيشه يوونتوس

  • اعضا
  • 1914 ارسال

8bdb8ef147f9f1ad1.jpg  8bdbcff2672d6bbd2.jpg   8bdb043c6be84ef83.jpg  


  • GioVanni Agnelli, AAG, Orphée و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#5083
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

اَحسن الخالقین؛ برایِ پرچم دارِ زیبایی های فوتبال

 

20150916001177687631-original.jpg?itok=m


تنها جی جی بوفون می توانست در شبی که دنیا با تماشای صحنه دلخراش مصدومیت لوک شاو از فوتبال بیزار شد، زیبایی های این رشته ورزشی را همزمان با کشتی کجِ مورنو، به تصویر بکشد.

طرفداری - یک کلاس آموزشی است. تمامی حرکات استاد، یک کلاس آموزشی است. سوت پایان بازی در اتحاد که زده شد، تمامی بازیکنان طبق رسم همیشگی سمت کاپیتان رفتند تا شادی حاصل از این پیروزی را با وی شریک شوند. صحنه فوق العاده دراماتیک است. همزمان 5 نفر به سمتِ بوفون می روند و جی جی به شکلی عجیب سعی می کند همه این 5 نفر را همزمان به هر نحوی که شده، در آغوش داشته باشد. با این حال رسالت اصلی کاپیتان نه خوش و بش با بازیکنان قدیمی باشگاه، بلکه شریک شدن این پیروزی شیرین با جدید الورودها است. به سمت هرنانس می رود، طوری او را در آغوش می کشد که اگر کسی نداند تصور می کند او آلکس دل پیرو است و یووه با هتریک وی سیتی را از پیش رو برداشته است!! خوان کوادرادو نیز از آغوش ویژه کاپیتان بی نصیب نمی ماند. حتی بوفون در آن بین دنبال لمینا خرید جدید تیم هم گشت، بازیکنی که 1 دقیقه هم بازی نکرد اما کاپیتان او را طوری در آغوش کشید که گویی دلیل اصلی پیروزی بر سیتی بوده است.این ها تنها نمونه کوچکی از سبک و نحوه رهبری بازیکنی است که قبل از پارامترهای فنی اش، به علت رفتار منحصر به فرد و قدرت جذبه و رهبری اش شناخته می شود.

در 37 سالگی از لحاظ فنی هم همچنان در اوج است. در اوج دوران آمادگی. اصولا دنیای حرفه ای بوفون از همین 2 کلمه تشکیل شده است: اوجِ دوران آمادگی. برای پیدا کردن مقطعی بحرانی از دوران حرفه ایش به شدت به یک عدد ذره بین نیازمند هستید. بوفون سال هاست همین کیفیت را دارد. از همان جوانی تا الان که 37 سالش شده کیفیتش همواره ثابت و ممتاز بوده است. اگر دنبال این هستید که دریابید یک دروازه بان چگونه می تواند باعث پیروزی تیمش شود، کافی است نحوه عملکرد بوفون در بازی دیشب را رصد کنید. یک دبل سیو فرازمینی در همان دقیقه نخست که باعث جلوگیری از یک گل زودهنگام و احتمالا یک شکست پر گل شد و یک دبل سیو هنرمندانه دیگر بالافاصله پس از دریافت گل اول که می توانست بازی را برای یوونتوس در همان دقیقه به پایان برساند. واکنش او روی ضربه یایاتوره هم در آخرین دقایق استادانه بود. اگر بازی های یایا را دنبال کرده باشید، قطعا تصدیق خواهید کرد که این نوع ضربات او معمولا به راحتی وارد دروازه می شود اما جاگیری خارق العاده استاد باعث شد تا وی با صرف کمترین انرژی توپ  را راهی کرنر کند.

نوشتن از جی جی بوفون صرفا تکرار مکررات است. دنیا بارها و بارها در وصف عظمت این انسان بزرگ، حماسه ها سروده و مطلب ها نوشته است. درست در همان شبی که مورنو شویِ کشتی کج اجرا کرد و آینده حرفه ای یک جوان را به بازی گرفت و 10 دقیقه بعد به خوشحالی پرداخت، تنها این تماشای جی جی بوفون بود که می توانست امید انسان را به فوتبال حفظ کند. چشم های جی جی همچنان از بزرگ ترین دارایی های معنوی فوتبال مدرن محسوب می شود. پشتکار، تلاش و انگیزه او تکرار نشدنی به نظر می رسد. نوشتن از جی جی صرفا تکرار مکررات است. فقط باید گاهی انسان ها از او بنویسند تا سبک شوند، صرفا سبک شوند. به راستی که خداوند مخلوقات بی نظیری را خلق می کند...

 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, AAG و 29 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#5084
D E L P I E R O

D E L P I E R O

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 1375 ارسال
  • Locationقزوین

می دونم که توپ طلا رو بهت نمی دن می دونم که شاید حتی عنوان بهترین دروازه بان رو هم به ترشتگن یا دخیا بدن می دونم که شاید هیچوقت قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشی اما اینا برای ما اصلا مهم نیس برای ما این مهمه که هر سال جمله ی همیشگی جان لوییجی بوفون در درون دروازه ایستاده رو می شنویم و هروقت تیم حریف صاحب موقعیتی می شه خیالمون راحته که یه سوپر سیو انجام می دی. خدا رو شکر و مرسی که هستی کاپیتان


  • Bianconero Amore, AAG, mory و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

adp.jpg


#5085
-OMID-

-OMID-

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 508 ارسال
  • LocationTehran

rjcsx5rsk2hn3art9x6f.jpg

 

آقامون و عنکبوتی که میدونه امن ترین جا برای تار بستن تو دروازه بهترین گلر تاریخه ...

 

عکس برای نیمه اول هست و این تار احتمالا با شوت موراتا نابود شد ...

 

سایز اصلی


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, AAG و 30 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

AICY-Personal-Branding-Marcello-Lippi-1.

 

Don Marcello Lippi

===============

Il Guerierro سابق


#5086
jadoogar

jadoogar

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 10 ارسال

در وصفت هرچی بنویسیم کمه ...

 

تو نیاز ب توپ طلا یا بردن سی ال نداری ، تو در قلب ما برنده تمام خوبی ها و قشنگی هایی کاپیتان افسانه ای من ...

ای کاش ی توپ طلای صلابت و غیرت هم بود تا هر ساله بدون حرف و حدیث تقدیمت میکردن

 

بی رقیبی اسطوره تکرارنشدنی ... :8:


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

yqp7s6rfn00yp8rr7x2w.jpg


#5087
Mohammad Boushehri

Mohammad Boushehri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 210 ارسال

شخصا بخاطر بوفون طرفدار یوونتوس شدم .. بحث خوب بودنش به کنار

 

بخاطر اینکه کسی رو تو این دنیا نمیشناسم تا ۳۰ سالگی زحمت بکشه و بعد به اوج برسه و بعدا تو تیمی تو سری ب بازی کنه..قطعا این کار بوفون بعد ها فراموش میشه و خودش هم اینو میدونه.. خودش هم میدونه نه مالک باشگاه یوونتوس بود نه کاپیتان و نه از بچگی تو یوونتوس بوده و نه مال شهر تورین ! 

 

کسی رو هم تو هیچ کاری ندیدم که ۱۸ سال تو یک سطح باشه و روز به روز بهتر !

 

این ۲ خصوصیت هست که بوفون رو از خیلی از انسان ها جدا میکنه


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5088
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

جانلوئیجی بوفون که خود جز بهترین های دنیا است و بسیاری او را بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال می دانند از بازیکن جوان یووه یعنی پوگبا که پس از گرفتن شماره 10 مسئولیت سنگینی را عهده دار شده است دفاع می کند و او را هم رده بازیکنانی مانند مسی و رونالدو می داند .

" پوگبا بازیکن بسیار خوبی است ، او چیزی از ستاره هایی مانند مسی و رونالدو کم ندارد و با پیشرفتی که در طول سال های گذشته داشته است ثابت کرده که بازیکن فوق العاده ای است "

" او بازیکنی خوش نقش و باهوش است که قدرت بدنی بالایی هم دارد ، البته کماکان برای بهتر شدن وقت دارد و امیدوارم که روند مثبتش ادامه یابد "
 

" پوگبا در یوونتوس نقش مهمی دارد ، او بسیار با انگیزه و پر قدرت کار می کند و ما همگی امیدواریم که سال ها در یوونتوس بماند "

حضور در یووه در همه این سال ها چگونه بوده ؟

" در سال 2001 من در آستانه رفتن به بارسا بودم اما پدرم به من گفت که بهتر است یووه را انتخاب کنم و من هم همین کار را کردم. من همیشه ممنون او هستم که من را راهنمایی کرد و باعث آمدنم به یووه شد "

" بارسا آن دوره به این قدرت نبود و خوشحالم که در یووه بازی کردم . این تیم باعث اتفاق های بزرگ و زیبایی در زندگی من شد و همه چیز برای من خوب پیش رفت . من در یووه پیشرفت زیادی هم کردم "

" نکته مهم دیگر برای من تمدید با یووه در سال 2013 بود. من شرایط را خوب دیدم و تصمیم گرفتم که بمانم در حالی که پیشنهادی فوق العاده از تیمی از اروپای شرقی داشتم. حالا با یووه به سال های آینده فکر می کنم و امیدوارم مسیر خوبی را طی کنم "

" من در جوانی از 3 تیم میلان ، پارما و بلونیا پیشنهاد داشتم اما به پارما رفتم زیرت فکر می کنم در آن سن پارما جای خوبی برای اثبات خودم و پیشرفت بود . به هر حال در 17 سالگی اولین بازی را در سری آ انجام دادم که هرگز فراموشش نمی کنم "

" همیشه دوست داشتم که ثبات داشته باشم و در دنیای فوتبال پیشرفت کنم نه مانند یک جرقه سریع از بین بروم. هدف من قهرمانی با پارما در لیگ بود که نشد و شاید دلیلش نداشتن ثبات کافی در عملکردمان بود "

یووه امسال چه هدفی دارد ؟

" آرزوی من این است که در لیگ قهرمانان موفق شویم و جام قهرمانی را بالای سر ببرم . مطمئن هستم . بی صبرانه منتظر آن لحظه هستم و برایش تلاش می کنم زیرا می دانم که یک لحظه فوق العاده و خاص برای همه یوونتوسی ها خواهد بود "

" البته این راه دشواری است زیرا تیم های قدرتمندی در این جام هستند. پس ما باید اول به فکر صعود به مرحله بعد باشیم و بعد ا آن مرحله به مرحله پیشروی کنیم "

 

69255197091924913291.jpg
 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, AAG و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#5089
black&white

black&white

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 98 ارسال
  • Locationahvaz
دوستان اگه امکان داره کلیپ سیو کا پیتان تو بازی با کیوو رو بزارید واسه دانلود مرسی
  • alexdelpiero, Signora Omicidi, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5090
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

دوستان اگه امکان داره کلیپ سیو کا پیتان تو بازی با کیوو رو بزارید واسه دانلود مرسی

با تشکر از @Bianconero Amore :53:

http://s3.picofile.c...er_man.mp4.html


  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5091
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6348 ارسال
  • LocationRasht

استوراری : وقتی به یووه اومدم، بوفون داشت از یه مصدومیت بلندمدت برمیگشت و یادمه خیلیا میگفتن که انگیزه شو از دست داده و به اوجش برنمیگرده...

اما اونجا بودم... دیدم که چطور تمرین کرد. بلحاظ فنی تا بحال هیچ بازیکنی رو ندیدم که تو شرایط سخت قادر باشه همیشه نیازهای تیمو برطرف کنه..

بعضی وقتا با یه سیو و بعضی وقتا با یه جمله در رختکن...

 

amph2dpigtigxv93v2dt.jpg

 

i#Remember


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 31 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#5092
The_God_of_Goalkeepers

The_God_of_Goalkeepers

    عشق و حال یعنی یوونتوس

  • اعضا
  • 5922 ارسال

f0owjikcwugq.jpg


  • Bianconero Amore, mory, Atomic Ant و 33 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5093
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6348 ارسال
  • LocationRasht

ساعت 2 و 57 دقیقه صبحه و دارم به تو فکر میکنم... فقط بیا و جامها رو ببر بالا... فقط همین...

حیف تر از این حرفایی... حیف تر از اونچه فکرشو بکنی...

 

0wjfbwyxbo423viem3u9_thumb.jpg

 

 


  • Bianconero Amore, Juventus FC, mory و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#5094
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
ff9x_img-20150901-wa0063.jpg


خوب شد تو بازی نبودی فداتـ شم
جای تو اونجا نیست، جات رو سر منه سرورم
  • Bianconero Amore, Orphée, mory و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#5095
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1231 ارسال
  • LocationMashhad

w3nfaom09eew99gxjokf.jpg

 

چرا تو ؟ چرا تو باید فدای این تیم بشی ؟ چرا ...   :141:


  • Bianconero Amore, Orphée, juve's fan و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5096
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6348 ارسال
  • LocationRasht

- در مورد فصل فعلی : انتظار داشتیم که چالش برانگیزترین فصل از 2010 باشه ولی مرد همین چالشها هستیم.

- هر چقدر اون چالش بزرگتر باشه، غلبه برش لذت بخش تره...

- هنوز در ابتدای فصلیم، تا اینجا تو بعضی بازیا عملکرد خوبی داشتیم و تو بعضیای دیگه نه. باید بالانس شیم...

- در مورد فکر کردن به اسکودتو : فعلا میذاریمش کنار، یه فاصله ای افتاده بین ما و صدر که اول باید اونو پرش کنیم...

 

#کاپیتان


  • Bianconero Amore, juve's fan, Atomic Ant و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#5097
Numero Uno

Numero Uno

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3785 ارسال

22542619301071686836.jpg

 

دنیا بی چشمات یه دروغه محضه... hanghead.gif

 

Spoiler


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, mory و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#5098
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

 

بوفون اصلا نمایشی کار نمیکنه. فقط واسش مهمه توپ گل نشه ، حتی واسه جمع کردن توپ ریسک نمیکنه... خوب جایی وای میسه.. حتی گاهی ضربه ایستگاهی رو شیرجه نمیزنه و میدوه تا به توپ برسه و ساده ردش کنه.. الته اگه شیرجه هم بزنه پرواز میکنه. ولی خیلی ساده و باهوش کار میکنه.. مثلا اگه هافبک وسط بود تو مایه های پیرلو میشد ساده و باهوش.

 

یه هوادار ایتالیا که یوونتوسی نیست ...


  • mory, Atomic Ant, Numero Uno و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#5099
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6348 ارسال
  • LocationRasht

i#JuveSevilla

 

3ds7_5.jpg

 

بعد از گل زاتزا

 

g3ya_1_thumb.jpg  p15a_2_thumb.jpg

 

بعد از پایان بازی

 

mrog_3_thumb.jpg  7nc0_4_thumb.jpg


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory و 21 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png


#5100
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6348 ارسال
  • LocationRasht

قبل این بازی بوفون 41 سیو در لیگ قهرمانان انجام داده بود از ابتدای فصل پیش. بیشتر از هر گلر دیگه ای...

 

42lh_assssssssssss_thumb.jpg


  • GioVanni Agnelli, mory, MaMpIeRo و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی