پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بيست و ششم سري آ : بولونيا 0-0 يوونتوس


43 پاسخ برای این موضوع

#41
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

شما فقط یک مربی نه فقط یک مربی مثال بزن که با وجود نداشتن بازیکنان کلاس جهانی! تونسته باشه موفقیت دائمی کسب کنه 


  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#42
Georgia

Georgia

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2610 ارسال

من نیمه اول دیدم 5 دقیقه نیمه دوم خوابم برد :1:

 

مساوی مهم نبود فقط حیف رکورد اینتر رو دیگه نمی تونیم بزنیم :62: 


  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Si puo dare di più perchè è dentro di noi
si puo osare di più senza essere eroi
come fare non so non lo sai neanche tu
ma di certo si può ... dare di più

 

 

 

 


#43
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

بعد از قطع شدن نوار پیروزی های پیاپی یوونتوس در عدد ۱۵ ، آلوارو موراتا مهاجم ۲۳ ساله ی یوونتوس با اسکای اسپورت به مصاحبه پرداخت : 

 
من بابت بازی امروز خوشحال نیستم ، چون نمی توانیم از تساوی راضی باشیم.البته از سوی دیگر و نمی توانیم همواره برنده باشیم و بلونیا کار را برای ما بسیار دشوار کرد.فراموش نکنید تیم های زیادی به این جا آمدند و نتوانستند ۳ امتیاز کامل را بگیرند.
 
آیا وقتی گل نمی زنم تحت فشارم؟ نه ، هرکسی که احساس می کند تحت فشار است نباید در یوونتوس بازی کند.
 
بازی یوونتوس و بایرن؟
 
بازی بسیار متفاوتی خواهد بود ، اما می خواهیم ببریم ، فکر کردن به آن بازی ، مسابقه ی امروزمان را تحت تاثیر قرار نداد.ما حرفه ای هستیم و می دانیم چطور همه چیز را متعادل کنیم.

  • MaMpIeRo, alexdelpiero, Aminvo و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#44
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مکس :‌

 

آیا از زازا ناامید شدم؟ بیاید توافق کنیم!تا هفته ی پیش او یه پدیده بود ... بعد یک هفته یک بازی می کنده و شما خیلی سریع قضاوتتون رو در موردش عوض می کنید ، ما باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر  بازی کنیم و بیشتر نگاه کنیم، بازی بلونیا براش سخت بود.

 
پریرا؟ما در نیمه ی دوم تلاش کردیم که  به بازی عرض بدیم ، پریرا خوب کار کرد و بهترین تلاشش رو کرد،من بیرونش کشیدم چون خیلی وقت بود بازی نکرده بود و خواستم سرحال بمونه.
 
موراتا؟موقعیت های بیشتر برای گلزنی داشت ، پریرا هم بازگشت خوبی داشت ، شاید باید بیشتر از دفاع های کناریمون  استفاده می کردیم
 
 
از سیستم ۴-۳-۱-۲ استفاده کردم  ، آزمایشی نبود ، چون پریرا می تونه یه خط به به خطوط تیم اضافه کنه.زازا پست تخصصی اش نبود ، کوادرادو هم زیاد تمرین نکرده بود ، باید این کار رو می کردم.
 
 بهتره اصلا هر سه روز یک بار بازی کنیم ، به بازی هفته ای یک بار عادت نداریم.
 
من نگفتم خوب بازی کردیم ، یانجور بازی های که بسته ان باید با یک اتفاق قفل بازی باز بشه  و بعدش بازی آسونتر میشه،اولش ما این شانسو با اورا امتحان کردیم اما موفق نشدیم.هر بازی با بارزی بعدش فرق داره یه تیم واسه بقا می جنگه ، یه تیم واسه سهمیه ی یورولیگ ، یکی واسه سهمیه اروپا.
 
 
=-=-=
شب بی شوت ، نمرات بازیکنان یوونتوس برابر بلونیا
 
 
تغییرات ماسیمیلیانو آلگری در ترکیبش باعث شد یوونتوس مومنتومش در سری آ‌ را از دست بدهد و حالا در خطر از دست دادن صدر جدول به ناپولی در دوشنبه شب قرار دارند.
 
همان طور که نوار پیروزی شان در عدد ۱۵ متوقف شد ، یوونتوس با یک تساوی ۰-۰ از زمین بلونیا سراسیمه خارج شد ، جایی که سیمونه زازا نتوانست  اثر چندانی روی جریان بازی بگذارد.
 
این مهاجم ایتالیایی در ترکیب ثابت به میدان رفت ، جایی که به پائولو دیبالا در آستانه ی بازی مقابل بایرن مونیخ استراحت داده شده بود. اما با این حال در کنار بخش اعضم هم تیمی هایش ، زازا هم نتوانست روی بازی اثری بگذارد که باعث باز شدن قفل آن شود و شب ناامید کننده ای برای صدرنشینان بود.
 
 
بوفون : 6.5 ، شب آرامی را پشت سر گذاشت چون بلونیا جز یک شوت ماتیا دسترو که توسط دروازبان افسانه ای دور شد  ، نتوانست موقعیت خطرناک دیگری بسازد.
 
لیختشتاینر : ۶ ، یک عملکرد پرانرژی از این دفاع کنار که در کنارش کارهای دفاعی را هم بدون سر و صدا انجام داد ، در هر فرصتی که گیرش می آمد رو به جلو حرکت می کرد.
 
بارزالی :‌۶ ، یک نمایش مستحکم از بازیکن تیم ملی ایتالیا ، او دسترو را محو کرد و از هر خطری که تیم میزبان می خواست ایجاد کند آگاه بود.
 
بونوچی : 6.5 ، مشابه بارزالی ، او هم عملکردی حاکمانه در قلب دفاع یوونتوس داشت تا اندک فرصت های بلونیا را محدود کند.او همچنین وقتی مالکیت توپ را داشت بسیار مطمئن عمل کرد و تیم مهمان به بازی سازی از دفاع ادامه داد.
 
اورا : ۶ ، باید وقتی فرصت استثنایی را در دقیقه ی ۱۰ به دست آورد بهتر عمل می کرد ، می توانست قفل بازی را بشکند ، او همچنین به خاطر حضور بازکنانی چون لوگا ریتزو و آنتونی مونیر با احتیاط عمل کرد.
 
استورارو : 5.5 ، نمایشی جنگجویانه از این هافبک جوان ، در فرصتی که به واسطه ی اعتماد آلگری به دست آورده بود ، اما نتوانست سخت کوشیش را با حفظ خونسردی هنگام مالکیت توپ همراه کند.
 
مارکیزیو : ۶ ، این هافبک ایتالیایی همچنان نقشی اساسی برای یووه ایفا می کند ، او در مواقع نیاز در دفاع پوشش مناسبی ایجاد می کند و همچنین قادر بود که تمپو بازی را تنظیم کند و در جدال های میانه ی زمین جای ثابتی داشته باشد.
 
پریرا : 5.5 ، شب سختی برای این بازیکن آرژانتینی بود ، چون او به خاطر نداشتن آمادگی بدنی برای بازی به خاطر دوری طولانی مدتش ، بعد از مدت ها در ترکیب ابتدایی به میدان رفت.
 
پوگبا : 5.5 ، اگر بخواهیم منتقدانه به موضوع نگاه کنیم ، این بازیکن فرانسوی در یک سوم پایانی چندان تعیین کننده نبود ، آن هم در بازی که نیاز به درخشش و جادو برای گل زنی داشت.با این حال ، او به سختی برای هم تیمی هایش تلاش کرد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز داشت.
 
زازا : ۵ ، بعد از حماسه ای که مقابل ناپولی آفرید به علاوه ی اینکه آلگری بازی هفته ی بعد با بایرن را هم مد نظر داشت ،  به زازا فرصتی داده شد تا بتواند از ابتدا خودی نشان دهد.با این حال او اثر کمی روی مسابقه داشت و در کل هم ناامید کننده بود.
 
موراتا : 6.5  ، یک تلاش خستگی ناپذیر از این مهاجم اسپانیایی ، زیرا حرکاتش و دوندگی های مستقیمش در سمت چپ زمین برای بلونیا مشکل ساز بود.تمام چیزی که کم داشت یک گل بود تا بازی فوق العاده اش را تکمیل کند.
کوادرادو :‌5.5 ، بعد از شروع نیمه ی دوم دائما تلاش کرد تا اتفاقی رخ دهد ، چرا که دریبل ها و فرارهایش در سمت راست برای تیم میزبان تهدیدی مضاعف ایجاد می کرد.
 
دیبالا : ۶ ، با توجه به بازی هفته ی بعد با بایرن به او استراحت داده بودند و نتوانست خودش را با  سرعت بازی هماهنگ کند و به عنوان یار تعویضی موثر باشد ، اگرچه خطرناک به نظر می رسید.

  • alexdelpiero, El rey leon, tecra و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی