پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بيست و پنجم سري آ : يوونتوس 1-0 ناپولي


  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
102 پاسخ برای این موضوع

#101
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

سیمونه زازا به صورت تعویضی به زمین آمد تا یک پیروزی ۱-۰ دیرهنگام را برای یوونتوس به ارمغان بیاورد و غول های تورینی را به صدر جدول برساند.

این هفتمین گل او در تمام مسابقات بود و او بار دیگر از تک موقعیتش استفاده کرد و جای دیبالا و ایگواین را در صدر اخبار گرفت.در واقع افراد کمی انتظار داشتندکه او قهرمان آ شب باشد ، شاید در انتهای فصل از او به عنوان کسی که گل اسکودتو را زد یاد شود.
 
 
بوفون : ۶ ، او در تمام مسابقه تنها یک واکنش واقعی داشت ، در نیمه ی اول.بعد از آن دروازبان یووه به لطف مدافعانش کمتر مورد نیاز واقع شد و به شکل غافلگیر کننده ای شبی آرام را پشت سر گذاشت.
 
لیختشتاینر : ۶.۵ ، او بیشتر روی مدفاع تمرکز کرده بود و در زمین خودی باقی ماند تا سمت چپ ناپولی را کنترل کند.او توانست به خوبی وظیفه اش را انجام دهد ، با توجه به این واقعیت که به لطف عملکرد خوب او ، لورنزو اینسینیه یکی از کم اثرترین بازیهای این فصلش را به انجام رساند.
 
بارزالی : ۷.۵ ، مثل زوجش در خط دفاع او به ندرت یک قدم اشتباه برداشت و بعد از خروج بونوچی از بازی جایش را پر کرد و ایگواین را به غل و زنجیر بست.این مدافع ایتالیایی ، شماره ی ۹ پارتنوپی را در تمام مسابقه در جیبش گذاشته بود.
 
 
بونوچی : ۷ ، یک صخره در عقب زمین ، به خوبی ایگواین را کنترل کرد و او را ساکت نگه داشت. به شکلی آکروباتیکی و هیجان انگیز توپ را از مقابل ایگواین دور کرد تا نتواند گل زنی کند ، او بدشانس بود که به خاطر ضربه ای که به زانویش وارد شد. مجبور شد از بازی بیرون برود و دنیله روگانی به جای او وارد زمین شد.
 
 
اورا : ۶.۵ ، این بازیکن فرانسوی یک عملکرد مطمئن و فوق العاده از خود در عقب زمین به نمایش گذاشت.او از لحاظ دفاعی به ندرت به خوزه کایخون اجازه داد که از پشت سر او عبور کند و در حمله هم حرکات مماسی اش با پوگبا به او فضا و زمان بیشتری برای حرکت می داد.
 
 
 
کوادرادو : ۶.۵  ، در گوشه زمین فعال بود ، او توانست به کناره های زمین یووه جان تازه ای ببخشد ، این بازیکن کلمبیایی به خوبی جلو می رفت و بازیکن مقابلش را جا گذاشت ، اما در یک سوم انتهای زمین خود و هم تیمی هایش را با پاس های بیهوده و تصمیمات اشتباه ناامید می کرد.
 
خدیرا :: ۶.۵ ، او به شکل غافلگیرکننده ای ریکاوری کرد و به ترکیب ثابت بازگشت ولی باز هم اصلا شبیه بازیکنی که به تازگی از مصدومیت بازگشته باشد به نظر نمی رسید.او در میانه ی زمین فعال بود و هرگز در پیوستن به حمله کوتاهی نمی کرد.به خوبی با مارکیزیو هماهنگ  بود و در کل عملکرد مستحکمی از خود به نمایش گذاشت.
 
 
مارکیزیو : ۶.۵ ، او ساده و هوشمندانه بازی کرد ، بازی خوانی و قدرت پیش بینی فوق العاده ی از خود به نمایش گذاشت و تمام فضاها را به این وسیله پوشش داد.تا جایی که نبرد بین دو رجیستا - بازیساز انتهای زمین - را مورد توجه قرار دهیم او جورجینیو را شکست داد.
 
 
پوگبا : ۶.۵ ، شماره ی ۱۰ یووه نیروی جلوی برنده ی این تیم در خط حمله بود.او از خصوصیات فیزیکی اش برای کنار زدن بازیکنان ناپولیتن و از هنر تکنیکش به عنوان یک سلاح مضاعف استفاده کرد.او برای السید هیسای شب پر دردسری را در تمام بازی ایجاد کرد.
 
موراتا : ۵.۵ ، تلاشش را کرد اما نتوانست در مناطق خطرناک جاگیری کند و یا تهدید برای گل زدن به تیم رقیب ایجاد کند ، ولی تواناییش برای حفظ توپ و اضافه کردن هم تیمی هایش به بازی ارزشمند بود.
 
دیبالا : ۶ ، او همه جای زمین بود ، به عقب می امد ، به کناره ها فرار می کرد تا فضاهای مناسبی پیدا کند تا خطرناک باشد،او اغلب مالکیت توپ را از دست می داد و آنقدرها که باید دفاع ناپولی را به دردسر نینداخت.
 
تعویض ها :
 
روگانی : ۶ ، به جای لئوناردو بونوچی مصدوم وارد مسابقه شد ، کمی طول کشید تا در جریان مسابقه قرار بگیرد ، اما با گذشت زمان به تدریج بهتر شد ، وقتی خونسردی اش را به دست آورد ، بسیار مستحکم به نظر می رسید ، به خصوص توانایی اش در جلو آوردن توپ از عقب زمین چشمگیر بود. 
 
 
زازا : ۷.۵ ، کمی بعد از نیمه ی دوم بازی به جای موراتا وارد زمین شد و در نهایت به قهرمان غافلگیر کننده ی آن شب تبدیل گردید ، او گلی ۶ امتیازی را با پای چپ وارد دروازه کرد در حالیکه فقط ۲ دقیقه به انتهای زمان بازی مانده بود.

  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#102
ERF_JU

ERF_JU

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 610 ارسال
  • LocationUrmia

با تاخیر تبریک :8:

نتیجه فوق العاده ای بود درسته که با وجود مصدومیت شاید اون یووه ای که تصورشو داشتیم نبودیم ولی من کاملا راضیم که همیشهاینجوری باشیم ولی برنده بیرون بیایم حتی با گل افساید اشتباه داور گل به خودی یا هر چیزی

پوگبا دیشب به جز چند صحنه واقعا اعصاب خورد کن بود و منو یاد اول فصل انداخت تو اون صحنه هم که همه رو دریب کرد و پاس نداد واقعا از دستش عصبانی شدم...

بارزالی بی نظیر بونو بی نظیر کاپیتان بی نظیر و سیوش مثل خودش بی نظیر! فک کنین اون توپ رو با اون فاصله تو اون شلوغی محوطه از گوشه گل دراورد....

با تشکر از امیر خان که تذکر دادن و بسیارم به جا بود چون ما هر دفه به این اشاره کردیم دیگه این نموند! امیدوارم اینبار این مستدام بمونه !

#15 ، قبل بازی میگفتم اگه ناپولی رو ببریم مطمئن نیستم که رکورد بردای پیاپیمون رو کی بتونه جلوشو بگیره و تیمی در این حد نمیبینم و اگه غرور کار دست تیم نده اگه تا هفته 38 هم ادامه داشت بردا تعجب نکنید از من گفتن!


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
تصویر
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Proud_of_Ju#

#103
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

توتو اسپورت در مورد آنچه در پیچ های شمالی و جنوبی ورزشگاه در بازی یوونتوس و ناپولی  اتفاق افتاد توضیحاتی ارائه کرده است :‌

 
در ابتدای مسابقه در پیچ شمالی یک نمای موزاییکی زیبا دیدیم که رویش نوشته  بود “ فقط یووه” کلمه ی یووه با رنگ سفید در زمینه ی زیبای مشکی.
 
در آن سمت زمین ، در پیچ شیره آ‌ ۳۰ـمین سالگرد تاسیس یکی از گروه های معروف هوادارای بوده است که به نام “هسته”که در کنارش بنری با عنوان ۱۹۸۵”-۲۰۱۵ ، برای بیش از ۳۰ سالی که زندگی مان را وقف کردیم” را نصب کرده بودند
 
. بعد از دقیقه ی ۳۹ هم تمام افراد حاضر در پیچ جنوبی ورزشگاه شروع به دست زدن کردند و بنری بسیار بزرگ با عنوان “+39” را برافراشتند که به قربانیان فاجعه ی هیسل در سال ۱۹۸۵ اختصاص داشت.دو در کنارش نوشته شده بود : “احترام
 
در انتهای بازی هم تمام استادیم آهنگ “سرباز عاشق” را تکرار کردند.این آهنگ یک ترانه ی جنوبی است.

  • MaMpIeRo, tecra, L'Avvocato و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی