پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بيست و پنجم سري آ : يوونتوس 1-0 ناپولي


  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
102 پاسخ برای این موضوع

#21
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

احتمال زیاد پخش می کنند ... از وقتی *شکن ها رو بستند دسترسی به توئیتر و ... ندارم اصلا تو جو بازی نیستم :22: نه خبری نه حاشیه ای ... 


  • El rey leon, Escanor, ace of glass و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#22
مهدی.تورین.بوفون

مهدی.تورین.بوفون

    عضو جدید

  • اعضا
  • 39 ارسال
  • LocationMashhad-Iran

ببخشید اسپم میکنم ولی ....
واقعا هیچ شبکه ای پخش نمیکنه بازیو نه ورزش نه شبکه سه؟!!!! :(
اخه فینال فوتسااال میخوایم چیکاااار , ای خدااا, اسکای هم ک قطع, پ چیکااار کنیم

سلام به همه یووه ای ها. من بعد از حدود 15 سال که کارم فقط خوندن این فروم بود امروز تصمیم گرفتم عضو بشم فقط به یه دلیل. اونم اینکه این شبکه 3 و شبکه ورزش لعنتی تمام توجهاتشون به رئال و بارساست. رسما مهمترین بازی این هفته تو اروپا رو پخش نمیکنن و دارن توهین میکنن و تیعیض قائل میشن. شاید ما خیلی ساکت نشستیم. تاکی آخه؟ یه خواهش دارم. ما هرروز میایم اینجا و وقت میذاریم و حرفها و نظرات دوستامون رو میخونیم و خودمون هم نظر میدیم. خداوکیلی همه برین تو سایت شبکه 3 و شبکه ورزش و قسمت ''ارتباط با ما'' و بخاطر پخش نکردن بازی به صورت زنده شکایت کنید (همون انتقاد) شاید بازی های یووه و ایتالیا رو بیشتر پخش کردن. خیلیا به ماهواره دسترسی ندارن. خیلی از شبکه ها هم پولیه. اون طرفدارای یووه هم دل دارن بخدا. :8:  :8:  خداییش کی میدونه فینال فوتسال اروپا بین کدوم 2 تا تیمه؟ یکی بیاد اسم یکی از بازیکنای این فوتسال رو بگه. شورشو درآوردن دیگه :14: :14: :14: :14: :14: :14: :14:

مرسی از همه دوستایی که میرن و انتقاد میکنن. :thank:  ما تعدادمون و اصالتمون بیشتر از بارسا و امثال اونهاست. همه تون رو دوس دارم :8: :6:


  • mory, L'Avvocato, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#23
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

پائولو دیبالا ، مهاجم ۲۲ ساله ی یوونتوس در مورد وضعیت فعلیش در یووه و همچنین بازی شنبه شب یوونتوس و ناپولی مصاحبه کرده است ، با هم می خوانیم :

 
هیگواین آقای گل و دیبالا قهرمان ایتالیا ، موافقی؟
  • هر کجا که بگویید امضا می کنم..!
 
ایگواین  ، یک دوست ، یک رقیب ، یا بازیکنی که باید شکستش دهی؟
 
  • هر سه آنها ، من او را سال گذشته در اردوی تیم ملی آرژانتین دیدم ، او رقیب من است چون در ناپولی بازی می کند و همچنین یک الگو که باید از او جلو بزنم ، با توجه به  چیزهایی که کسب کرده و گل هایی که به ثمر رسانده است.
 
 
یووه  تو را به خدمت گرفت تا جایگزین توز شوی …
  • من همان موقع که در پالرمو بودم در مورد آمدن به یوونتوس با او صحبت کردم ، بهتر بود که کنار قهرمانی مانند او بازی کنم  ، اینطور همه چیز آسان تر می شد.
 
 
آلگری چقدر به تو کمک کرد؟
 
  • خیلی  ، اول که آمده بودم ، بازی نکردنم علتی داشت ، چون باید خودم را با برای تطبیق با شرایط یوونتوس آماده می کردم ، آمدن به یوونتوس از پالرمو آسان نبود و باید واقعیت را قبول کرد ، این مسئله زمان می برد و او این را به خوبی می دانست …
 
تو ۱۳ گل در لیگ زده ای ، کدام از همه زیباتر بود بوده است؟ 
  • گفتنش سخت است  … بگذارید اینطور بگویم که گل بعدی ام! و امیدوارم روز شنبه باشد!

  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#24
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
 
داوید ترزگه برای معرفی زندگی نامه اش اسمان آبی ، در پاریس به سر می برد ، او سفیری خوب برای یوونتوس در جهان است و به همین خاطر درگیری های فعلی یووه را از یاد نبرده .این روزها آن ها درگیر مقدمان مسابقه اشن با ناپولی هستند ، اما ترزگل نمی ترسد : 
  • ما شروع سختی در این فصل داشتیم  بعد از یک پاسخ فوق العاده که با پیروزی در ۱۴ بازی پیاپی ما می خواهیم جایی که به آن عادت داریم را پس بگیریم  و از بالا به همه نگاه کنیم ، ناپولی تیم فوق العاده ایست و مهاجم بزرگی چون ایگواین دارد ، من این را به خوبی می دانم انها مربی فوق العاده ای هم دارند که کار منحصر به فردی انجام می دهد ، پس همه ی موارد لازم برای دیدن یک بازی عالی را داریم. این ما را مجبور می کند که با کیفیت بالاتری بازی کنیم.
  
  • ما یوونتوسیم ، ما از  این واقعیت آگاهیم که اگر بازی شنبه را ببریم به جایگاه همیشگی مان برمیگردیم  ،البته که هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.اما همه می دانند که وقتی یووه صدر جدول هست ، کار برای همه سخت تر می شود.   

  • mory, El rey leon, L'Avvocato و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#25
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3712 ارسال

ای کاش خدیرا برای این بازی در دسترس بود ...

قبول دارم که خیلی مصدوم میشه و کار تیم رو لنگ گذاشته ولی هر وقت که در زمین حضور داشته بسیار مفید و باکلاس و بدون اضافه کاری بازی کرده و یک ثبات و آرامش خوبی در میانه میدان و ریتم بازیمون پیدا کردیم .

نمی دونم دوستان مصاحبه پیش از بازی آلگری رو دیدن یا نه ...

آلگری کلید بازی رو آرامش دونسته و به نظرم حقیقتا اگر بتونیم از نظر ذهنی و روانی آروم باشیم و دچار فشار و استرس های بی مورد مسابقه نشیم میتونیم با یک نتیجه خوب از این میدون هم بیرون بیایم .


  • Bianconero Amore, Escanor, Georgia و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#26
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
سلام و وقت بخیر به بیانکونری های عزیز
پخش زنده بازی از شبکه های
IRIB TV 3
BeIN sport 2 HD france
Eleven Sports HD or Eleven HD
  • mory, eⁿzº, Escanor و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#27
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

ای کاش خدیرا برای این بازی در دسترس بود ...

قبول دارم که خیلی مصدوم میشه و کار تیم رو لنگ گذاشته ولی هر وقت که در زمین حضور داشته بسیار مفید و باکلاس و بدون اضافه کاری بازی کرده و یک ثبات و آرامش خوبی در میانه میدان و ریتم بازیمون پیدا کردیم .

نمی دونم دوستان مصاحبه پیش از بازی آلگری رو دیدن یا نه ...

آلگری کلید بازی رو آرامش دونسته و به نظرم حقیقتا اگر بتونیم از نظر ذهنی و روانی آروم باشیم و دچار فشار و استرس های بی مورد مسابقه نشیم میتونیم با یک نتیجه خوب از این میدون هم بیرون بیایم .

 

 

  :worship:  :worship:  :worship:

 

He actually IS  :8:

1 Buffon

6 Khedira  :worship:  :worship:  :worship: 
7 Zaza
8 Marchisio
9 Morata
10 Pogba
11 Hernanes
12 Alex Sandro
15 Barzagli
16 Cuadrado
19 Bonucci
20 Padoin
21 Dybala
24 Rugani
25 Neto
26 Lichtsteiner
27 Sturaro
33 Evra
34 Rubinho
37 Pereyra
39 Favilli

46 Romagna  ---> جیگر من! کاپیتان تیم گروسو ، مدافع تیم ملی زیر ۱۹ سال ایتالیا  :6: 

 

 

=-= 

 

مکس :‌

 

  • راستش را بخواهید ،  ما هنوز اماده نشده ایم ، بازی فرداست ، پس هنوز کمی زمان داریم.ناپولی فصل فوق العاده ای را پشت سر می گذارد  ، ۵۶ امتیاز دارد و این ارزش هایشان را ثابت می کند.ما به آنها احترام می گذاریم چون سال گذشته همین میزان امتیاز دشتیم ، چون امسال ۳ امتیاز کمتر از سال قبل داریم و این دفاع نبرد رو در رو قرار است تفاوت ها را ایجاد کند. ، ناپولی وضعیتی عالی داشته  و بسیار خوب عمل می کند ، بازیشان چشم نواز است ، چه از لحاظ تکنیکی و چه تاکتیکی.نمی توان گفت این بازی سرنوشت قهرمان را تعیین می کند ، چون ۱۳ مسابقه ی دیگر باقی مانده و ۳۹ امتیاز دیگر در دسترس است.  
 
آیا دو تیم تحت فشار مشابهی هستند؟ آیا با استفاده از دفاع چهار نفره ریسک می کنید؟
 
  • با توجه به تمرینات فردا انتخاب خواهم کرد ، دفاع ۳ نفره ، یا دفاع ۴ نفره  ، من هنوز ۲ جلسه ی تمرینی دیگر با تیم خواهم داشت .در مورد فشار هم ، از الان به بعد ۱۴ بازی دیگر باقی مانده و بعد از بازی شنبه شب هم بازی ۱۳ تا ، طبیعی است که هر چه بیشتر پیش بروید ، فشار بیشتر می شود چون هدفمان این است که به تعداد مشخصی پیروزی برسیم و این چیزی است که واقعا به حساب می آید. و آن این است که روز ۱۶ می  از بقیه جلوتر باشیم ، بازی فردا را باید با آرامش به مصافش برویم ، بدون هیچ اضطرابی  ، باید بدانیم که برای نتیجه گرفتن مقابل ناپولی نیاز به عملکرد فوق العاده ای داریم.
  
مهار کردن ایگواین برای مهار کردن ناپولی چقدر اهمیت دارد؟ 
  • ایگواین به نظر من بهترین فصل دوران فوتبالش را به نمایش می گذارد ، اگر تا آخر فصل همین روند را ادامه بدهد می تواند ۴۰ گل بزند ، مهار کردن او کار سختی خواهد بود ، ما ناپولی فقط ایگواین نیست ، ایگواین می درخشد چون کسی هست که توپ را به او می دهد و بازیکنان با استانداردهای تکنیکی و ساختاری بالا در آن توپ می زنند.ناپولی در دفاع و هافبک هم بازیکنان فوق العاده ای دارد هم از لحاظ فردی و هم به خاطر بازی که با هم ارائه می دهند.برتری فوتبال نسبت به گذشته این است که هزاران دوربین و تلویزیون  و یک و نیم میلیارد ویدئو وجود دارد و بنابراین هیچ رازی در کار نیست ، تیم ها به خوبی همدیگر را می شناسند. قردا جنبه های روانی هم از اهمیت بالایی برخوردار است ، نه فقط تا فردا ، بلکه تا انتهای فصل.   
 
بوفون گفته بود که مساوی هم نتیجه ی خوبی است ، آیا موافقید؟ چرا ۳ دفاعه و چرا ۴ دفاعه؟
  • در مورد بوفون ، نمی دانم در چه زمینه ای این حرف را زده است .بازی فردا ازلحاظ نتیجه کاملا پایاپای خواهد بود ، در مورد خط دفاع هم امروز باید بررسی کنم ، یا امروز و یا فردا باید تصمیم بگیرم  ، تغییر بزرگی نخواهد بود چون ما بارها با ۴ دفاع بازی کرده ایم.فقط وظایف بازیکنان درون زمین عوض می شود و تغییر دیگری  رخ نخواهد داد.  
"
 
  • ما برای بازی فردا می خواهیم مهم تر از همه عملکرد خوبی داشته باشیم ،  ، ما به خاطر دو اشتباه فردی و بدون اینکه رویمان فشاری باشد دو گل خوردیم  بازی مان را در ناپل باختیم ، البته این چیزی از شایستگی های ناپولی کم نمی کند چون آنها بازی خوبی را ارائه دادند و البته ما این شانس را داشتیم که بازی را مساوی کنیم ، بازی فردا متفاوت خواهد بود ، چون ناپولی از لحاظ تیمی و فردی پیشرفت کرده است ، ما هم همین طور ، پس بازی زیبایی خواهد بود بین دو تیمی که برای اسکودتو مبارزه می کنند.من فکر نمی کنم تیم هایی که پشت سر ما هستند شانسشان را از دست داده باشند و هنوز مصاف های رو در روی زیادی باقی مانده است پس لیگ متعادلی خواهیم داشت ، نیاز به صبر و آرامش داریم از الان تا پایان لیگ.
 
نقطه ی قوت ناپولی ایگواین است ، نقطه ی قوت یووه چیست؟ آیا روگانی به اندازه ی کافی پخته شده است که بازی مثل بازی فردا را بازی کند؟
  • نقطه ی قوت ناپولی تنها ایگواین نیست ، البته طبیعی است ، ایگواین تمام کننده ی کار تمام تیم است. ناپولی در دفاع بسیار منظم است و بعد از یووه بهترین خط دفاع لیگ را دارد ، بهترین خط حمله ی لیگ را دارد ، همین اعداد تمام موارد را در مورد قدرت ناپولی بیان می کند ، تنها یک بازیکن نیست.اما خب طبیعی است که یک بازیکن می تواند کیفیت مجموعه را بالا ببرد و و البته یک مجموعه ی خوب هم روی بازیکن به صورت فردی اثر دارد.نقطه ی قوت یوونتوس اسن است که ما فصل را خوب شروع نکردیم ، در واقع بسیار بد شروع کردیم ، بازیکنان زیادی عوض شده بودند و ما تیم جوانی داریم ، ما روز یکشنبه در زمین فروزینونه بازی را در حالی به اتمام رساندیم که ۵-۶ تا از پسرها متولد سالهای ۹۱-۹۲ تا ۹۴ بودند و این اصلا برای تیمی که هدفش قهرمانی است شاهکار کوچکی نیست.پس بدون شک فکر می کنم  - گرچه نمی دانم که در پایان این فصل چه اتفاقی می افتد - اما یوونتوس با بازیکنانی که در دسترس دارد در سال های پیش رو آینده ی درخشانی خواهد داشت.
  • روگانی پسری خوب ، مهربان و جوان است که از امپولی به یوونتوس آمده است و یک فصل در سری آ‌ بازی کرده ، به یوونتوسی پیوسته که ۴ بازیکن دارد ، ۴ مدافع ، که جزء بهترین مدافعان اروپا هستند ، بارزالی ، بونوچی ، کیه لینی و کاسرس.حالا کاسرس بدشانسی اورده و مصدوم شده است ، اما باید به او زمان داده شود که رشد کند و بازی کند، او از سیستم بازی کاملا متفاوت از امپولی به یوونتوس آمده است ما نباید الان روی او فشار بگذاریم ، چون همان کسانیکه الان می خواهند روگانی در زمین باشد ، به محض اینکه اولین اشتباه را مرتکب شود ، او را به صلیب خواهند کشید.من مسئول مدیریت روگانی هستم ، همان طور که مسئول مدیریت بازیکنان جوان دیگر یوونتوس هم هستم ، پس من باید بهترین تلاشم را در این زمینه انجام دهم ، بدون اینکه عجله کنم و او را در ۲۰ باز در فصل به میدان بفرستم ، اجازه بدهید ۳ بازی به میدان برود.چون روگانی از دو ماه پیش تا به حال پیشرفت زیادی کرده است و این حقیقت را با بازی های بیشتری که به میدان رفته ثابت کرده است. او آینده ی یوونتوس و فوتبال ایتالیاست.
آیا زازا می تواند سورپرایز بازی فردا باشد؟ آیا این شایعات مربوط به رفتن شما به خارج از کشور می تواند تلاشی برای ناآرام کردن کسی باشد که ۱۴ بازی پیاپی دارد؟
 
  • بچه ها بودند که ۱۴ بازی پیاپی بردند ، در غیر این صورت ما هنوز عقب بودیم.در مورد آینده هم نه هرگز من با این چیزها تمرکزم به هم نمی خورد ، چون آینده ی من در یوونتوس است ، چون من در یوونتوس هستم و من در یوونتوس خوشحال هستم ، این را قبلا هم در روز سه شنبه در شهر میلان گفته ام حرف هایی که در مورد من نوشته و یا گفته می شود هیچ کدام حقیقت ندارند ، چطور چیزی که حقیقت ندارد را انکار کنم؟من به یوونتوس فکر می کنم ، من جواب طولانی به این سوال دادم چون می خواهم این بحث را تمام کنم چون صحبت کردن در مورد این موضوع اصلا معنی نمی دهد ، در مورد زازا هم چون محورمیتش تمام شده می تواند بازی کند و یا شاید  موراتا را کنار دیبالا بازی بدهم

  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#28
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

امار قبل از بازی 

 

4b95_capture.png8.png

axv6_capture.png7.png

 

بازی رو در رو

49zn_capture.png

v0w3_capture.png2_thumb.png

 

امار دوتیم در لیگ

h6v_capture.png3_thumb.png

883i_capture.png4_thumb.png

wmz8_capture.png9_thumb.png

 

بهترین های دو تیم

utfh_capture.png10_thumb.png

 

میزان bmi

 

xdsx_capture.png11.png

 

مصدومان و محرومان 

 

5iqk_capture.png12.png

 

ناپولی امسال تیم جالبی بوده تا ب اینجا یک کارت قرمز بیشتر نگرفته و بیشترین گل زده رو تو لیگ داره و خیلی هجومی بازی میکنه اونا با 331 موقعیت گل در برابر 316 موقعیت گل ما نشون دادن ک چقدر خوبن البته بیشترش برمیگرده ب شروع ضعیف ما . ناپولی کلا دو باخت بیشتر نداره اونام جلوی تیمای ضعیفی مث ساسولو و بلونیا هست تمام جنوب ایتالیا این بازیو بازی مرگ و زندگی ناپولی میدونن و خیلی هم رو این بازی و حمایت تیمشون تمرکز کردن .

 

اما برمیگردیم ب انالیز ناپولی :

 

4 بازیکن برتر ناپولی اینها هستن 

 

کولیبالی با 8 کارت زرد و بیشترین دفع توپ

اینسینیه با 8 پاس گل 

هیگواین با 24 گل 

همسیک با ساخت 56 موقعیت گل و 6 پاس گل و 50 پاس کلیدی 

 

ناپولی ساری اکثرا با سیستم 4-3-3 وارد بازی میشه که سرعت تیمی و انتقال توپ به عمق برای هیگواین برنامه اصلی اونهاست و اکثر گل هاشون رو با حمله کردن از سمت راست زمین پی گیری کردم 42 درصد گل هاشون از سمت راست پی ریزی شده اونها علاه بر استفاده از فضهای خالی تیم حریف و فرصت طلبی در دفاع مخصوصا روی ضربات ازاد در این فصل عالی عمل کردند میانگین تکلشون هم 1.3 هست در مقابل 1.2 ما . ناپولی ساری خیلی تاکتیکی و باهوش بازی میکنه و تنها نقطه ضعفش سمت چپشه که خیلی زود میشه از کارش انداخت کوادرادو اگه از ابتدا تو بازی باشه بهترین برنامه برای حملات ما خواهد بود . ناپولی تیمیه ک با 56 درصد مالکیت توپ سهم زیادی توی حملتوپ داره اما اکثر گل هاش از سمت راسته طوری که 33 گلشون با ژای راست زده شده و تنها 3 گل با ضربه سر وارد دروزه حریفان شده و 16 گل هم با پای چپ زده شده .

 

اما در سووه ب دلیل باز بودن دست مربی در خط حمله این متفاوته و 20 گل با پای راست و 16 گل با پای چپ و 8 گل با سر وارد دروازه حریفان یووه شده پس نشون میده ما برنامه بیشتری برای رسیدن به گل نسبت به حریف جنوبی خودمون داریم .

 

 

یوونتوس باید بازی رو سریع و طوفانی شروع کنه تا ناپولی فرصت حمله کردن کمتری پیدا کنه .چون تو 8 بازی قبل ناپولی 25 گل زه و یووه نباید فرصت حمله کردن به ناپولی بده . نکته اول تو زدن گل اول تیمه اگه یووه بزنه سوار بازی میشه و اگه ناپولی بزنه میتونه خیلی خوب فضای خالی یووه رو پیدا کنه.

 

اما ضعف ناپولی تو دوئل کردنه یعنی جلوی بازیکنای تکنیکی مث پوگبا کم میارن و پوگی همیشه جلو ناپل رو سفیدمون کرده .

 

امیدوارم فردا با انگیزه تر از همیشه بازی کنیم همین ناپولی رو سر جاش میشونه باخت فردای ناپولی تیمشونو بهم میریزه این انگیزه وحشتناکشونه که داره موفقشون میکنه


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#29
Arturo Vidal

Arturo Vidal

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 188 ارسال
الگری ابراز امیدواری کرده در مورد بازگشت جورجو برای بازی جمعه در رناتو دال آرا
  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

I must be strong , life carries on
and although time might heal the pain , the world won't be the same


#30
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
خوزه آلتافینی  ، اسطوره ی ایتالیایی برزیلی : 
 
  • "با وجود تمام مصدوم های یووه ، با توجه به میزبان بودنشان من یووه را شانس اصلی برد می دانم و فکر نمی کنم بازی ۰-۰ شود."

تاکیناردی :

 
  • "حتی اگر  کیه لینی هم مصدوم نمی شد ، باز هم مطمئن بودم که الگری از سیستم  ۴ دفاعه استفاده خواهد کرد  ، با توجه به سیستم ۴۳۳ ناپولی"

 

 

 گفته میشه یووه ممکنه برای بازی فردا سیستم ۴-۳-۳ با قابلیت تبدیل به ۴-۴-۲ بازی کنه ، اورا\ساندرو و استورارو\خدیرا  بقیه پست ها هم به این شکل :

 
 بوفون ، بارزالی و بونوچی و لیخ ، مارکی ، پوگبا ، کوادرادو ، دیبالا ، موراتا
 
لگروتالیه :
 
  • یادتان باشد که بازی در یوونتوس آرنا برگزار می شود و این یک سلاح اضافه تر برای یووه خواهد بود. من وقتی بازی ها را می بینم، می فهمم چرا یووه پیروز می شود، یووه به عنوان یک باشگاه بسیار قدرتمند است، آنها برنامه ریزی می کنند، چیزی که به ندرت در فوتبال امروز می بینیم. اما این در یووه یک اصل است. همه می خواهند بدون برنامه ریزی و فداکاری برنده شوند، من به یووه نگاه می کنم و و می فهمم این دستاوردها نتیجه ی تلاش این چهار سال است.، به همین خاطر یوونتوس هم برای این بازی و هم برای قهرمان ی شانس اول است. متوجهم که خیلی ها در ناپولی می خواهند این قانون را بشکنند، اما یووه هنوز هم چیزی بیشتر از بقیه دارد.
 
 
  • فکر نمی کنم یوونتوس مدافع دیگری شبیه کیه لینی داشته باشد، شاید سال قبل می شد گفت اوگبونا. من با کیه لینی بازی کرده ام و می دانم که او چقدر خوب است، حتی صرفا به خاطر خصوصیات فیزیکی اش. فکر می کنم آلگری 4 دفاع

  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#31
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
 
تادرلی : 
 
چه انتظاری از بازی هر دو تیم دارید؟
  • یوونتوس نمی تواند ببازد ، در حالیکه ناپولی دست بالا را دارد ، اگر ببازد و یا مساوی کند ، دنیا برایشان تمام نمی شود  و تنها یک امتیاز عقب خواهند افتاد ، پس یووه حمله خواهد کرد ، در حالیکه ناپولی دفاع می کند.با این همه لاجوردی ها عادت به عقب نشینی ندارند.تنها راهی که به وسیله اش  بازی ها را برده اند از طریق گل های ایگواین بوده ، من فقط امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم ، که ارزش لیگمان را داشته ابشد، مثل انگلستان و عکس آنچه که در ایتالیا  می بینیم و بیشتر بازی ها تاکتیکی است.
 
گفتید تاکتیک ،  بازی چطور پیش خواهد رفت؟
  • نبرد اصلی در خط هافبک است ، پس کلودیو مارکیزیو آلان تعین کننده هستند.هافبک یووه به تیم تعادل می دهد ، در حالیکه آلان بیشتر  رو به جلو و جنگنده است.دیبالا مجبور است عقب تر بیاید تا فضا و زمان را از جورجینیو بگیرد.
  • از دست دادن جورجو به خاطر مصدومیت لطمه ی بزرگی است ، پس الگری ممکن است به بازگشت به دفاع ۴ نفره فکر کند.اگرچه شخصا ، من به دفاع ۳ نفره پایبند می ماندم و از دنیله روگانی برای جایگزینی او استفاده می کردم.طبیعی است که برای به میدان فرستادن چنین بازیکن جوانی تردید داشته باشید ، آن هم در بازی بزرگی مثل این ، با این حال من چنین خطری را می پذریفتم.
 
 
فکر می کنید دیبالا و پوگبا چگونه عمل خواهند کرد؟
 
  • برنده ی دوئل بین  ایگواین و دیبالا می تواند برنده ی بازی را تعیین کند.یووه اما به پوگبای واقعی نیاز دارد.پوگبایی که تعیین کننده باشد ، نه کسی که دائم توپ را لو بدهد و موقعیت خراب کند و سعی در خود نمایی های غیرضروری داشته باشد.بازی کردن برای یووه یعنی کمی طبیعتتان را عوض کنید. ، همین طور در مورد دیبالا ، او اولین فصلش را در یک باشگاه بزرگ می گذراند و توانسته خیلی جنبه های زیبایی شناختی بازیش را حذف کند تا مفیدتر باشد.خیلی کنجکاوم بدانم چه کسی بار مسئولیت را به دوش خواهد کشید. تا اینجای فصل دیبالا نشان داده که می تواند تنهایی بازی ها را ببرد ، مثل کاری که مسی می کند.
 
هر کدام از این دو تیم با چه ذهنیتی به این مسابقه خواهند آمد؟
  •   از وقتی که بوفون هم تیمی هایش را بعد از شروع بد فصل فراخونده ، همه چیز بهتر شده است . شما می بینید که پپه رینا هم چینی اثری روی هم تیمی هایش دارد.یوونتوس مثل همیشه قدرتمند است اما آرامش عجیبی در اردوی ناپولی حکم   فرما است.

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#32
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

بازی های رو در رو و بازی های اخیر دو تیم 

 

z3al_ashampoo_snap_2016.02.13_14h23m14s_


  • mory, tecra, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#33
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

پیش بازی 

 

jjxa_ashampoo_snap_2016.02.13_14h32m52s_

 

jo1b_ashampoo_snap_2016.02.13_14h31m15s_

 

3mg8_ashampoo_snap_2016.02.13_14h31m45s_

 

 

sjev_ashampoo_snap_2016.02.13_16h05m08s_


  • tecra, Escanor, Georgia و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#34
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

ترکیب احتمالی دو تیم

 

ccaf_ashampoo_snap_2016.02.13_14h34m01s_


  • mory, El rey leon, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#35
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
 
 
   کاپیتان تیم قهرمان جهان ، فابیو کاناوارو ، ۴ نقشه ی تاکتیکی که می تواند برای برنده ی بازی سرنوشت ساز روز شنبه حیاتی باشد بررسی کرده است.
 
 
 
 
کارهای ترکیبی پوگبا و اورا 
 
 
ستاره ی یوونتوس پل پوگبا ارتباطی تلپاتیک با هموطن با تجربه ترش پاتریس اورا دارد ، که شاید از زمان هم تیمی بودنشان در جلسات تمرینی منچستر یونایتد منشا گرفته باشد.پوگبا معمولا در سمت چپ خط هافبک یوونتوس بازی می کند ، او از اورا به عنوان یک تله برای حملاتش بهره می برد ، تا به این وسیله دفاع کنار روبرویش را از خودش دور کند. به این ترتیب او خواهد توانست به سمت محوطه مانور بدهد و برای خودش موقعیت شوتزنی  از راه دور ایجاد کند.
اگر السید هیساج در این بازی به صورت ثابت حضور داشته باشد ، باید پوگبا را محدود کند ، در این صورت اورا در جناح چپ آزاد می شود و می تواند در آن سمت سانتر کند و موقعیت های شاهکاری در محوطه ی جریمه خلق کند.
 
 
غیر قابل پیش بینی بودن دیبالا 
 
این بازیکن آرژانتینی این فصل با چند عملکرد درخشان و از همه مهم تر گل هایش  هواداران یوونتوس را شگفت زده کرده است و توانسته در ترکیب ثابت ماسیمیلیانو آلگری برای خط حمله جای بگیرد. دیبالا هر وقت بخواهد با پیدا کرند کمترین فضا در بین خطوط می تواند میان  مدافعان حرکت کند.
خط دفاع ناپولی باید برای کل ۹۰ دقیقه کاملا محتاط باشد تا بتواند شانسی برای متوقف کردن او به دست بیاورد.
 
 
 
 
بال چپ جادویی ناپولی
 
کارهای ترکیبی از کناره ها ریشه ی اکثر گل های ناپولی بوده است .مارک هامشیک دائما با فرار و حرکات رو به جلو در آن سمت نفوذ می کند در حالیکه لورنزو اینسینیه جادوگر است ، او پشت مدافعان و یا جلوی انها موقعیت های گلزنی ایجاد می کند.فوزی غلام هم با رارهای جالب توجهش در سمت چپ به همان اندازه چشم گیر بوده و تهدید دیگری برای تیم حریف می باشد و باعث می شود که هامشیک و اینسینیه فضای بیشتری برای نشان دادن کیفیتشان داشته باشند.  
 
 
مرگ آورترین مثلث سری آ 
فقط گلزنی های ایگواین نیست که باید یووه را نگران کند ، همدستان او خوزه کایخوان و اینسینیه در ترکیب استادانه ی ساری نقشی پنهان تر اما به همان اندازه با اهمیت بازی می کنند.
ترکیب بی نقصی است ، اینسینیه به عقب بر می گردد تا توپ را سریع تر بگیرد و سپس با کمک ذهن خلاقش تلاش می کند دو نفری که جلویش هستند را تغذیه کند.
  
کایخون ، دقیقا در آن سمت زمین قرار دارد ، وظیفه ی اون این است که بیشتر به جلو برود و دفاع حریف را تحت فشار بگذارد و با فرار به فضای پشت مدافعان به اینسینیه گزینه برای پاس دادن می دهد. همین جاگیری ها ، اما با یک سبک کاملا متفاوت ، به خصوص با توجه به تمام کنندگی عالی ایگوانی مقابل دروازه و قدرتی که او در حفظ توپ و فضاسازی برای هم تیمی هایش دارد.
 
 
 
=-=-=
 
 
 
 
 
در آستانه ی دیدار حساس دو تیم یوونتوس و ناپولی ، ما به بررسی یه تقابل که نقشی اساسی در روند و نتیجه ی دیدار این دو تیم ایفا می کنند می پردازیم  ، مثلث دفاع ، حمله و هافبک دو تیم که نقش اصلی در شکل دو تیم در این دو فاز ایجاد می کنند.
 
آندرا بارزالی مقابل گونزالو ایگواین 
 
ثبات و حضور آندره آ بارزالی در ترکیب یوونتوس نقش مهمی در ثبت رکورد بهترین خط دفاع لیگ توسط آنها داشته است. در ۲۴ بازی یووه تنها ۱۵ گل خورده است ، این مدافع ۳۴ ساله ترکیبی خونسردی و آرامش را در برابر هر بازیکنی که در برابرش باشد اتخاذ می کند ، تجربه ی او در بازی های بزرگ برای این بازی مقابل رقیب جنوبی نماینده ی شمال ایتالیا نقشی اساسی ایفا خواهد کرد.
بارزالی آمار چشم گیری در این فصل از رقابت ها ارائه داده است ، اون در ۶۶.۷٪ از نبردهای تن به تن پیروز شده است ( بالاترین میزان پیروزی در نبرهای ۵۰-۵۰ به طور مشترک به همراه دنیله روگانی و جورجو کیه لینی ) این بازیکن اهل توسکانی امیدوار است مقابل مهاجمان پارتنوپی در یوونتوس آرنا دست بالا را داشته باشد ، به خصوص برترین گلزن لیگ گنزالو ایگواین.
این مهاجم آرژانتینی ۲۴ گل در همین میزان بازی در سری آ به ثمر رسانده است ، بهترین رکورد که او در طول دوران حرفه ایش داشته است ۲۷ گل در فصل ۲۰۰۹-۱۰ در رئال مادرید بوده است. دقت ایگواین در زدن ضربه ی آخر (‌۴۴٪ از ۱۳۳ شوتی که زده )‌به این معنی است که بارزالی و دوستانش نیاز دارند اجازه ی شوتزنی به او ندهند ، همچنین باید روی حضور فیزیکی قدرتمند او حساب کنند (‌ او ۹۱.۷٪)‌ از تکل هایش موفقیت آمیز بوده است ، به این ترتیب می توانند شماره ی ۹ جنوبی ها را کنترل کنند. 
 
 
 
مارکیزیو در برابر هامشیک
 
نبردی فراتر از رقابت برای برتری در میانه ی میدان است.این جنگی است بین تو رهبر موثر ، قدیمی در زمین است که با بازی با توپ و بدون توپ ریتم بازی تیمشان را دیکته می کنند.
 
دوران حرفه ای کلودیو مارکیزیو و مارک هامشیک در بخش زیادی آینه ی همدیگر است ، با توجه به اینکه هر دو بازیکنی بعد از اینکه فوتبالشان را به عنوان هافبک های بیشتر تهاجمی و گلزن شروع کردند و به تدریج تبدیل به بازیکن های میانی کاملی شدند.
مارکیزیو به خصوص مسئولیت های دفاعی بیشتری دارد ، او از همه ی هافبک های سیستم ۳ تایی آلگری عقب تر می ایستد و بسیاری از حملات یووه از پاس مارکیزیو شروع می شود ، او در  تنها ۶ بازی ۱۰۴۰ پاس داده ، عجیب نیست که هامشیک توپ های بیشتری پخش کرده ، چون ۲۴ بازی به طور کامل بازی کرده است ، اما او بیشتر از کلودیو در حمله شرکت می کند ( جورجینیو در نقش هافبک دفاعی بازی می کند و در صدر جدول پاس دهی در تیم ساری قرار دارد ، ۱۲۵۹ پاس.) هامشیک همچنین در طول این فصل بیشترین موقعیت گل را در بین بازیکنان سری آ ایجاد کرده است ( ۵۷ موقعیت گل و ۶ پاس گل )  
مارکیزیو با اختلاف اندکی درصد پاس صحیح بالاتری نسبت به رقیب اسلواکش دارد (‌ ۸۹.۶٪ مقابل ۸۷٪)  تعداد تکل های موفقیت آمیز هامشیک بیشتر بوده اما هر دوی آنها درصد تکل های موفقیت آمیزشان نزدیک هم بوده است ( ۷۳ و ۷۸٪ به ترتیب).
 
 
پائولو دیبالا و کولیبالی
پائولو دیبالا فصل اول رویایی را در یوونتوس پشت سر می گذارد ، او تا به حال در تمام رقابت ها ۱۶ گل زده است ، در حقیقت جواهر تورین هرگز بیش از دو بازی پشت سر هم را بدون گل سپری نکرده است.پائولو ثابت کرده چیزهای بیشتری  از صرفا گل زدن در صندوقچه ی مهارت هایش دارد ، او تا به اینجا ۸ پاس گل داده و ۱۴۲ سانتر برای هم تیمی هایش فرستاده و بعد از هامشیک بیشتر تعداد شانس گلزنی را در سری آ فراهم اورده است (۵۶ تا)
    
وظیفه ی کنترل دیبالا بر عهده ی کالیدو کولیبالی خواهد بود.این مدافع میانی سنگالی در سمت چپ رائول البیول بازی می کندو و به احتمال زیاد مستقیما مسئول مارک کردن دیبالاست ، چون پائولو معمولا در سمت راست  زوجش قرار می گیرد.
 
کولیبالی یکی از اصلی ترین عواملی بوده که باعث شده ناپولی بعد از یوونتوس بهترین خط دفاع لیگ را داشته باشد ، ۱۹ گل خورده! این بازیکن ۲۴ ساله ۸۶٪ تکل موفقیت آمیز  داشته ، ۱۱ شوت را بلاک کرده و ۴۸ بار پاس حریف را قطع کرده است.

  • mory, MaMpIeRo, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#36
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1228 ارسال
  • LocationMashhad

- ترکیب احتمالی دو تیم == » ما: bid7smzlrfcny5chisiv_thumb.jpg   اونا : jc4i1alrdjdqhflt215f_thumb.jpg

 

- اسکای گفته یووه 3-3-4 بازی میکنه و همینطور خدیرا هم حضور داره از ابتدا ... [ بوفون - لیخت - بارزالی - بونوچی - اورا - خدیرا - مارکیزیو - پوگبا - کوادرادو - دیبالا - موراتا ]

 

- در چهار بازی گذشته بین دو تیم در جی آرِنا ، 4 برد برای یووه ؛ 11 گل زده و تنها یک گل خورده ...

 

- اینو حتماً ببینید == » لینک  :1:


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#37
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

استرس دارم خیلی زیاد ........جلوی ناپولی رو باید گرفت .  ما توی توپ گیری ضعف داریم و  متکی به بازیکنای تکنیکیمون هستیم اگه بتونیم انتقال توپ خوبی بین خطوط داشته باشیم زهر ناپولی گرفته میشه و زهر خودمونو میریزیم . خدارو شکر تعداد بازیکنای پا به توپمون زیاد شده . موراتا کوا دیبی پوگی حتی هرنانس . ب نظرم بازیکنای تکنیکی و مهم دو تیم امشب بیشتر تو چشمن و بیشتر به کمک تیمشون میان .

 

خدیرا اصلا آماده هست؟؟


  • Bianconero Amore, mory, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#38
Hamed-Bianconeri

Hamed-Bianconeri

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 244 ارسال

شبکه های پخش کننده بازی میتونید از شبکه راه فردا و CBC HD به صورت رایگان بازی رو نگاه کنید اگه نمیخواید گزارشگر شبکه سه اعصابتون رو خرد کنه  :1:

 

3sma_capture.jpg


  • mory, tecra, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

458v_1_3.jpg


#39
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

خیلی ترکیبمون حجومیه ( کوآدرادو موراتا دیبالا ) ... حداقل 4312 بازی می کردیم بهتر بود اما مثل اینکه پریرا رو اونقدر آماده ندیده که به عنوان پشت مهاجم ازش استفاده کنه  :22:  :fp: خدیرا آخه ؟ مصدوم میشه دوباره ... هرچند این بازی اهمیتش بسیار زیاده و در صورت شکست تو این بازی باید منتظر معجزه باشیم برای قهرمانی  :22: همه رو هم ببریم نمیشه روی باخت ناپولی حساب کرد .. اینتر افت کرد رم افت کرد فیورنتینا افت کرد اما ناپولی همه رو از دم داره می بره ، باید خودمون جلوشون رو بگیریم 

این رو ببینید  :24:  :2laugh:  :fp:  :fp:  :fp:  470 کیلیوبایت 

bxca3zmd6bc34y2mm9oo_thumb.gif


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#40
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

http://video.varzesh...ونتوس-به-ناپولی

 

 

گل های یووه به ناپولی 


  • mory, MaMpIeRo, Escanor و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی