پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و چهارم سری آ : فروزینونه 0-2 یوونتوس


43 پاسخ برای این موضوع

#41
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4144 ارسال

فروزین خیلی خوب یووه رو محاط کرده بود و بازیکنانش در نیمه اول فشار زیادی روی عناصر کلیدی یووه داشتند و در کل با حضور مدام در زمین خودی کار حریف رو سخت کرده بودند.

دیبالا بازیکنی با احساس و صادق است چه اه و افسوسی خورد از پاس گل صدر درصد به پوگبا

فروزین روی پوگبا و از طریق چیپسا کنترل زیادی اعمال کردند.

 

استوارو اگر توان گلزنی داشت این پست خوبی براش بود ولی من فکر میکنم در اینده باید اون هافبک دفاعی بشه

 

دیبالا علاوه بر اخلاق و رفتار و قیافه ی خوب ضربات منحنی دار خوبی میزنه و این امر باعث شده تا از لحاظ زیباشناختی بازیکنی سطح بالا برای تماشاگران بشه.


  • Bianconero Amore, eⁿzº, Aminvo و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#42
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مارکیزیو :‌

 

امروز صبور بودید … 

 
  • نقطه ی قوت ما  این بود که می دانستیم دیر یا زود گل خواهیم زد ، ما در دو نیمه ی اول و دوم  بازی شانس هایی داشتیم  ، اما مهم این بود که بازی را ببریم و تا قبل از بازی شنبه ، زیر گردن ناپولی نفس بکشیم.
 
بازی شنبه شب با ناپولی؟
  • هر دو تیم با فرم فوق العاده ای به این بازی می آیند ، آنها در حال حاضر از ما جلوترند و ما تا قبل از این مصاف رو در روی در سن پائولو را در ابتدای فصل واگذار کرده ایم ، پس بدون شک این بازی بسیار برایمان بسیار تعیین کننده است و نمی توانیم ببازیم.
      
 

تو ۹ سال پیش در این زمین مقابل فروزینونه برای اولین بار به میدان رفتی ، آیا حسرت چیزی را نمی خوری؟
 
 
  • من به وضوح بازی مان برابر ناپولی در سال ۲۰۰۶ را به یاد می اورم ، وقتی به عقب برمی گردم و دوران ورزشی ام را مرور می کنم ، من خوشبخت بوده ام که به بزرگترین آرزویم رسیده ام ، اینکه یک فوتبالیست حرفه ای شوم.
 
  • اگر بخواهم تنها به یک مورد که ندارم اشاره کنم ، لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود ، جامی بسیار مهم برای هواداران و البته برای خودمان.ما می خواهیم به فینال برویم ، آسان نیست اما تلاشمان را میکنیم.
 
اولین بازیت را برابر هامشیک در سری ب سال ۲۰۰۶ انجام دادی ،  او در برشا بود ، ، چه خاطراتی داری؟
  • بعد از ظهر بسیار زیبایی بود  و فوق العاده هم تمام شد ،  با مارک سالهاست که با هم رقابت می کنیم ، او کیفیت فوق العاده ای دارد و زیاد گل می زند ، از این بابت به او غبطه می خورم …
 
دوست داشتی با کاستاکورتا هم تیم بودی و یا ماروکی ( مدافع یوونتوس در دهه ی ۸۰ و ۹۰ )؟
  • با بیلی ( کاستاکوراتا ) متفاوت خواهد بود ، به هر حال او مدافع تیم بوده است ، اما جان کارلو (ماروکی ) باعث می شود حداقل مصدوم نشوم ( می خندد.)‌
 
کاستاکوراتا گفته بود که وقتی خیلی جوان بودی در جریان جام برلوسکنی رویت خطا کرده و تو را مصدوم کرده است ، آیا به یاد می آوری؟
  • بله درست ، من به خوبی یادم هست ( می خندد) ، اما مشکلی نیست ، من هم از آن موقع خیلی بزرگتر شده ام.

  • MaMpIeRo, El rey leon, Soheil Bianconeri و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#43
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

خوان کوادرادو و پائولو دیبالا یوونتوس را به ۱۴ـمین برد پیاپی در سری آ‌ هدایت کرد.

 
یک بازی دیگر ، یک پیروزی دیگر برای یوونتوس - رکورد تاریخ باشگاهشان یعنی ۱۴ پیروزی پیاپی - آنها توانستند تیم پرروحیه ی فروزینونه را ۲-۰ شکست دهند تا در کورس رقابت صدر جدول با ناپولی عقب نمانند.شاگردان روبرتو است استلونه هم خیلی شبیه جنوا یک دفاع مستحکم فیزیکی را رویگردشان مقابل یووه قرار دادند ، تا بازیکنان یوونتوس را تا جایی که بتوانند دیوانه کننده ، اما برتری فنی مردان ماسیمیلیانو آلگری قفل بازی را شکست.
 
 
در حالیکه بازیکنان فروزینونه توانستند حریفشان را به چالش بکشند ، ان هم در ورزشگاهی که - در منطقه ای که یوونتوسی های زیادی دارد - لبریز از تماشاگر بود ، بیانکونری خیلی نتوانستند در نفوذ به یک دفاع مستحکم به همدیگر کمک کنند و با پذیرش یک روش بازی فردگرایانه ، اشتباهات بسیار زیادی در مقابل تیمی که از نظر فنی پایین تر از آنها قرار داشت انجام دادند.پاس هایشان بسیار آرام بود ، حرکاتشان اصلا هوشمندانه نبود و اشتباهات بیش از حدشان باعث می شد که بازی دائما متوقف شود و نتوانند به شکل موثر شانس های گلزنی ایجاد کنند.
خوشبختانه ، یووه در نیمه ی دوم سطح بازیش را بالا برد ، سرعت بازی را بیشتر کرد تا تیمی که بی وقفه در تمام بازی دفاع کرده بود را خسته کند.کیفیت برتر نتیجه بازی را مشخص کرد و بانوی پیر ثابت کرد که هیچ مانعی وجود ندارد که نتواند از پیش رو بردارد.
 
نمرات بازیکنانی که بیش از ۲۰ دقیقه در زمین بوده اند.
 
بوفون : ۶ ، به ندرت آزموده شد ، بوفون در این شب یک ناظر بود.باید به او بابت اینکه با قدرت رهبریش از تیم خواست توپ را بیرون بزنند تا اجازه ی بازی به آندره آ فاویلی به عنوان یار تعویضی داد شود ، آفرین گفت.
 
کوادرادو : ۸ ، گاهی وقت ها کنترل توپ هایش سنگین است اما سرشار از تکنیک است ، در نبردهای یک به یک خوب کار می کند و فروزینونه را زیر فشار گذاشت ، یک بازیکن بسیار قدرتمند برای حضور در تیم بابت بازی هایی که اینطور گره می خورند.
 
بارزالی : ۶ ، عجب عملکردی! بازیکنی که به سادگی هرگونه شکستی را رد می کند.او به شکل عالی توپ را نگه می دارد و از منطقه ی خطر دور می کند ، او هرگز در تصمیم گیری هایش اشتباه نمی کند و همیشه برای نجات دادن هم تیمی هایش آماده است.
 
بونوچی : ۶ ، کمتر آزموده شد و برای راه انداختن تیم در حمله کمک کرد و مثل همیشه در این زمینه عالی بود.
 
 
کیه لینی ، ۵ : در لحظات خاصی دچار مشکل شد و به خاطر اشتباهات زیادش مقصر بود ، واضح بود که هنوز از مصدومیتش ریکاوری نکرده است و کمی کند بود ، به خاطر مصدومیت در نیمه ی دوم تعویض شد.
 
ساندرو : ۷ ، چند شانس گل زنی ایجاد کرد و در چند صحنه توپ های دقیق و شگفت انگیزی ارسال کرد.او بازیکنی بود در نیمه ی اول بهترین تلاش را کرد و باید به خاطر پاس گای که به کوادرادو داد تا قفل بازی را بشکند ستایشش کرد. 
 
استورارو :‌۶ ، جنگنده و فیزیکی بود ، او همچنین در چند فرار رو به جلوی جالب داشت   و خطرساز شد.او به تازگی از مصدومیتش برگشته است ، عملکرد خوبی برای کمک به تیم  از خود نشان داد.
 
مارکیزیو : ۷ ، او به تعداد بی شماری مالکیت توپ را برای یوونتوس پس گرفت و از لحاظ آماری بهترین عملکرد را از این لحاظ در زمین داشت ، بیشتر از هم تیمی هایش توپ را در اختیار می گرفت  ، او به خوبی پاس هایش را کارگردانی می کند ، اگرچه گاهی سراسیمه ، توپ را از فاصله های دور برای هم تیمی ها می فرستاد.
 
پوگبا : ۶ ، تماشای استقامت و انرژی این بازیکن جوان واقعا هیجان انگیز است ، او در بازگشت به عقب و کمک به دفاع هم خوب است ، اما به خاطر اینکه در بعضی صحنه ها  برای خودش بازی می کرد مقصر بود و خیلی وقت ها در نیمه ی اول بازی محو بود.
 
 
دیبالا : ۷ ، او در نیمه ی اول بازی سختی داشت ، مجبور بود به عقب برود تا بتواند مالکیت توپ را پس بگیرد ، او به خوبی توسط دفاع فروزینونه محدود شد ، او با استفاده از تکنیک بی نظیر و ذهنیت برنده اش گل بسیار زیبایی را با یکی از بهترین ضربات آخرش در این فصل به ثمر رساند.
 
موراتا : ۶ ،  چند تا از کنترل توپ هایش که از روی تنبلی بود  ، بایت از دست دادن تمرکزش در چند صحنه مقصر بود ، اما علی رغم اینکه به خوبی دفاع شد ، او باز هم توانست پاس گل دوم را بدهد و ۳ امتیاز را تضمین کند.
 
تعویضی ها :
 
پریرا : ۶ ، او در نقش مکمل ظاهر شد ، این بازیکن به تازگی از مصدومیت برگشته و به همین خاطر مثل همیشه پویا و روان نبود اما باز هم مستحکم بود.
 
روگانی : در چند صحنه کمی ناراحت به نظر می رسید ، اما توانست راهش را پیدا کند ، روگانی برای اینکه راه و روش یوونتوس را بفهمد نیاز دارد بیشتر بازی کند.
 
فاویلی : این بازیکن جوان آکادمی تنها چند دقیقه در زمین بود و اصلا فرصتی پیدا نکرد که بتواند روی بازی اثر بگذارد.
 
 
=-=
 
توییت مکس بعد از بازی یووه و فروزینونه :
 
یک دیوار می تواند از خطر سقوط فرار کند و یا مثل امروز ، با صبر خودش را جمع و جور کند ، الان باید انرژیمان را  ذخیره کنیم به آنها نیاز داریم.

  • El rey leon, L'Avvocato, Escanor و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#44
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
 
۱- یوونتوس بار دیگر در این بازی اجازه حتی یک شوت در چارچوب به حریفش نداد ، این چهارمین بار است که چنین اتفاقی در لیگ می افتد ( ۲ بار هم در جام حذفی و دو بار در لیگ قهرمانان چنین آماری به جای گذاشتیم.) 
 
۲-  تیم میزبان تنها دو بار در محوطه ی جریمه ی یوونتوس صاحب توپ شد.
۳- خط دفاع ۳ نفره ی یوونتوس در این بازی ۱۸ بار مالکیت توپ را بازپس گرفت.
۵- هیچ وقت نشده که دیبالا در ۳ بازی پشت سر هم بازی کند و گل نزند.
6- این هشتمین برد پیاپی خارج از خانه ی یووه بود
۷- یووه در این بازی ۳۶ موقعیت گل ایجاد کرد که یک رکورد است.

  • MaMpIeRo, El rey leon, L'Avvocato و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی