پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بیست و دوم سری آ : کیه وو 0-4 یوونتوس


49 پاسخ برای این موضوع

#41
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

بازی خوبی بود.تحرک بازیکنا زیاد بود و این جابجایی ها عملا باعث گمراهی بازیکنای تیم حریف شده بود.

 

پوگبا باید به بازیش سرعت بده و روی تمام کنندگی و قدرت ضرباتش کار کنه. از همه نظر کیفیتش نسبت به اول فصل بهتر شده.

 

دیبالا فوق العاده از خود گذشته و باهوشه بر خلاف موراتا که تا توپ میاد زیر پاش فقط دروازه رو میبینه.چیزی که امروز مشهود بود توی فضا سازی برای سایر بازیکنا موراتا ضعیف تر از مانژو هست.اما همین که موراتا به روند گلزنی برگشته خبر خوبی هست. امیدوارم همکاری تیمیش بیشتر بشه.

 

استورارو هم توی این بازی اون استرس همیشگیش کمتر به چشم اومد و تعویضش خیلی موثر بود.

 

بقیه بازیکنا هم عالی بودن.


  • Bianconero Amore, Atomic Ant, eⁿzº و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#42
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

نمرات بازیکنان

 

 

62bk_ashampoo_snap_2016.01.31_17h44m43s_

 

پوگبا بهترین بازیکن زمین :

زننده یک گل از 4 گل بازی

9 شوت به سمت دروازه که 5 شوتش توی چهارچوب بوده 

71 پاس داشته با دقت 87 % صحیح

و 21 نبرد نفر به نفر داشته که 13 بار پیروز بوده 

 

 

پ.ن: لئونادو بونوچی بیشترین تعداد پاس رو در این بازی داده 109 پاس با دقت 91% صحیح


  • Bianconero Amore, eⁿzº, El rey leon و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#43
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21101 ارسال

- وقتي كه خوبيم، چقدددددددددددددر خوبيم !

پوگبا بدون شك از بهترين ها بود، جسارتش دوباره برگشته و بعد از مدتي كه انگار از شوتزني مي ترسيد حالا دوباره شانس خودش رو با شوت هاش امتحان ميكنه. اتفاق بسيار خوبي ـه ! البته به شرطي كه افراط نكنه.

موراتا و ديبالا زوج خوبي رو تشكيل ميدن، فروتني و از خود گذشتگي ديبالا + بي رحمي و شم گلزني موراتا واقعا كشنده ست‌ !

ضمن اينكه ساندرو و ليخت هم روز بسيار خوبي رو داشتند، اين ضعف ساندرو روي كارهاي دفاعي هم براي يك برزيلي كاملا طبيعي ـه ! و با اين شرايط باز هم به اورا ترجيحش ميدم.

 

برد خوبي بود كه ميتونست بهتر هم بشه اگه بد شانس نبوديم.


  • Bianconero Amore, Atomic Ant, MaMpIeRo و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#44
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

جشن پیروزی پرگل مقابل کیه وو و تیرک دروازه  :1: 

 

i3tn_a033.variant1400x787_thumb.jpg

 

exo6_a035.variant1400x787_thumb.jpg

 

tw3i_a034.variant1400x787_thumb.jpg


  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#45
L'Avvocato

L'Avvocato

    هوادارِ یوونتوسِ سابق

  • اعضا
  • 1470 ارسال

یکی از بهترین بازیهای فصلمون بود و برای اشخاص کمالگرا (به عبارت دیگه ایرادگیر :1: ) چیز زیادی برای گیر دادن نداشت ولی به هر حال :fp: :

 

* خیلی از شوتهایی که زده شد رو میشه صرفاً به تمایل بازیکنانمون به وجود اسمشون در بین گلزنان بازی تعبیر کرد که فی‌نفسه چیز بدی نیست ولی وقتی از حد گذشت به تیم صدمه می‌زنه، هم در بحث همدلی و هم در بحث نتیجه‌گیری. بگذریم که این بازی عملاً به تمرین تبدیل شد.

 

* میشه در مقابل تیمهایی مثل کیوو که مهاجمان باهوشی ندارند در دفاع اشتباه کرد و مجازات نشد ولی از این دست اشتباهات که دفاعمون امروز یکی دو بار مرتکب شد در مقابل بازیکنانی مثل لواندوفسکی و مولر حکم خودکشی رو داره، رجوع به گل پارسال رویس. ولی خب! انگار چاره‌ای نیست. یادمون باشه اگه اینجور اشتباهات به گل حریف منجر بشه حتی با یک پاس گل شصت متری هم جبران نخواهد شد. نتیجه‌ی 0-0 در تورین مقابل بایرن با 1-1 از زمین تا آسمون فرق خواهد داشت. در واقع اگر در بازیهای گروهی قدری دقت بیشتری داشتیم الان باید عوض بایرن با یه تیم به مراتب ضعیف‌تر بازی می‌کردیم.

 

* در کنار بازی خوبِ پوگبا باز هم جنبه‌ی بی‌خیالی در یکی-دو صحنه ازش مشاهده شد که امیدوارم دلیلش فقط سادگی بازی بوده باشه و در مقابل تیمهای قویتر شاهدش نباشیم. بحث شوت زدن رو که قبلاً ذکر کردم عمدتاً منظورم پوگبا بود که بعضی از شوتهاش بی‌مورد بود و کارهای بهتری با اون توپها می‌شد انجام داد. ضمن اینکه اگر همین شوتها رو هم زمینی می‌زد شاید نتیجه‌ی بهتری می‌گرفت و می‌گرفتیم.

 

 

 

 


  • J U V E N T I N I, Bianconero Amore, Atomic Ant و 17 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

.

.

.

.

.

.

.


هجوم( حجوم :frusty:) -راجع به(راجب) - علی‌رغم - حواس - انضباط - زمینه(ضمینه :fp: ) حضور(حظور:frusty:) - مزخرف(مضخرف) - دردِ دل(درد و دل)- توجیه( توجیح ) - دست مریزاد - نصیب - حاضر(حاظر :frusty: ) - کج دار و مریز - لهجه


وگرنه = در غیر این‌صورت

مگه نه = مگه اینطور نیست؟


#46
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4139 ارسال

البته کیه وو درسته چهار تا گل خورد ولی در لحظات زیادی از نیمه دوم بخش هایی از یووه را خنثی کرده بود..

 

متاسفانه داور خطای سنگین روی دیبالا رو نگرفت در حالی که مدافع کیه وو به قصد کشت تکل زد..

 

در کل برد شیرینی بود و امیدوارم این برد با فاصله گیری از تیم سوم جدول همراه شود..


  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, eⁿzº و 16 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#47
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1231 ارسال
  • LocationMashhad

بعد از گل ساندرو  :nish:  :pep:

 

yulgoidc10j70m5dej0k.jpg


  • Bianconero Amore, eⁿzº, Signora Omicidi و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#48
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
 
 
یک پیروزی ۴-۰ برابر کیه وو به این معنی است که یووه تا به حال ۱۲ بازی پیاپی را برده و به رکورد آنتونیو کونته در فصل قبل رسیده است.بعد از فصلی که بد شروع شد  ، چه کسی فکرش را می کرد که همان بازیکنانی که برابر تیم هایی چون فروزینونه به مشکل برمی خوردند ، حالا خودشان را در بالای جدول ببینند. 
 
تیمی که ساخته شده تا در تمام مسابقات رقابت کند ، باید این را به یوونتوس بسپارید ، تیمی که از بازیکنان جدید زیادی تشکیل شده است ، اما با این حال باز هم برابر امثال کیه وو ورونا طوری می جنگند که برابر تیم های بزرگ. سامی خدیرا و الکس ساندرو دو نمونه از بازیکنانی هستن که توپ را از دست نمی دهد ، برای تکل کردن خودشان را روی زمین پرت می کنند و با تمام وجود برای پس گرفتن توپ وارد نبردهای تن به تن می شوند ، حالا سختکوشی یوونتوس دارد جواب می دهد ، یووه پشت سر هم می برد.
 
 
حتی بعد از زدن چهار گل ، یوونتوس هیچ وقتدست از تلاش برای زدن گل های بیشتر برنداشت و با بازیکنانی که به شکل بی نقصی در زمین جا به جا می شدند و برای سود رساندن به تیم  فداکاری می کردند ، خبرنگاران از ماسیمیلیانو آلگری پرسیدند که آ‌یا دوست داشت تیم زیبایش همین حالا با این اعتماد به نفس برابر بایرن حاضر شود.
 
با بازگشت آلوارو موراتا به روند گلزنی  و پائولو دیبالا و پل پوگبایی که هر روز کمی بیشتر می درخشند ، باید دید که چقدر طول می کشد تا بانوی پیر ناپولی را از رده ی اول کنار بزند.تا وقتی هر بازیکنی متمرکز ، مصمم و با اعتماد به نفس بماند، شاید آنها یک جام در این فصل بگیرند. 
نمرات بازیکنانی که حداقل ۲۰ دقیقه در زمین بوده اند :
 
بوفون : ۷ ، در برابر رقیبی که حملات کمی انجام داد، بوفون کاملا هوشیار ماندو با یک خروج موفق جلوی گلزنی بازیکنان کیه وو را گرفت.
 
 
کاسری :‌۶ ، به ندرت مورد آزمون واقع شد ، این بازیکن اوروگوئه ای عملکرد مستحکمی  از خود نشان داد تا جای خالی جورجو کیه لینی را پر کند ، اما در مسابقات این چنینی تصور می کنیم که چرا دنیله روگانی نباید مورد استفاده قرار گیرد؟
بونوچی :‌۶ ، تعداد کمی اشتباه داشت ، چندین پاس بلند شگفت انگیز  ارسال کرد.بونوچی می داند که چطور بازی را کنترل کند و پاس بدهد ، یک رهبر.
 
آندره آ ‌بارزالی : ۷ ، با توجه به سنش ، زیباست که می بینیم چطور او هنوز با اراده به دنبال توپ می دود و وقتی فرصتی دست می دهد ، به جلو حرکت می کند.او هنوز خونسردترین مدافع یوونتوس است.  
 
استفان لیختشتاینر : ۸ ، او فرصت یافت که چندین  و چند بار در سمت راست نفوذ کند  ، لیختشتاینر به آسانی پاسکاری می کرد ، بقیه را وارد جریان بازی می کرد ، و همیشه کمک حال تیم برای دادن راه حل برای تیم بود.یک دونده ی بی نقص.
  
سامی خدیرا : ۷ ،نفوذهای شگفت انگیز ، جاگیری های عالی ، او به خاطر چند اشتباه مقصر بود ، اما او دقیقا می داندکه کجا بایستد و چطور به تیم کمک کند.او یک پاس گل هم داد تا ثابت کند که چقدر برای تیم مفید است.
  
مارکیزیو : ۷ ، بیشتر از یک بار فرصت پیدا کرد تا از راه  دور شوت بزند ، مارکیزیو به شکل بی نقصی وظایفش را متعادل می کند ، او توپ را بازپس می گیرد و تیم را هم به جلو می راند. 
 
پوگبا : ۹ ، با اعتماد به نفس و تکنیکی ، بعد از یک شروع لرزان در این فصل ، این بازیکن جوان نشان داده که چرا  قرار است در آینده توپ طلا را ببرد.خلاق ، سخت کوش و به شکل باورنکردنی با مهارت.او موقعیت خلق می کند و گل می زند، فقط نباید تسلیم لحظات خودخواهی اش شود. 
 
ساندرو : ۸ ، اگرچه در بعضی لحظات بی پروا و بی فکر عمل کرد ، اما  شرکت این بازیکن در امور هجومیبرای تیمی که از تمام زوایا حمله می کند حیاتی است. ، البته این به این معنا نیست که او در حمله عالی نبوده ، او دقت و استقامت را با هم ترکیب کرده ، اصلا یوونتوس قبلا چگونه بدون او بازی می کرده است؟
 
دیبالا : ۸ ، یکی از باهوشترین بازیکنان زمین ، دیبالا شاید همیشه توسط حریف مارک شده بود ، اما  تمام مدت روی بازی تاثیر داشت، جاگیریهایش ، دیدش در حمله و به علاوه ی اینکه در همه ی نقاط زمین حاضر است .. نمی توان رویش قیمت گذاشت! 
 
 
موراتا : ۹ ، او دوباره به باهوشترین  وباعتماد به نفس ترین حالتش برگشته است.او درست فرار می کند ، از مدافعان روبرویش می گذرد و با سرعت برق و باد جلو می رود ، او دومین دابلش در این هفته را انجام داد و جواب اعتماد مربیش را داد. بازیکنی که نیاز داشت فرمش را پیدا کند ، جای درخشش به طرز دردآوری خالی بود. 
 
تعویض ها : 
 
استورارو : ۶ ، او به جای خدیرا در بین دو نیمه وارد زمین شد ، بیشتر روی خصوصیات دفاعیش متمرکز شده بود. او ذخیره ی قابل اعتمادی است ، بازیکنی که شخصیت مورد نظر برای بازی کردن در تیم بزرگ و همچنین خصوصیات بدنی برای ازار دادن حریف را دارد.
 
هرنانس : ۶ ، در دقیقه ی ۶۹ به جای مارکیزیو وارد زمین شد.اصلا عملکرد وحشتناکی نداشت اما در باشگاهی مانند یووه حس اینکه از فرمش خارج است می دهد.برای نقشی که در زمین بر عهده دارد به اندازه ی کافی خونسرد و با اعتماد به نفس نیست.
 
 
مینا روزکی ESPNFC 

  • El rey leon, tecra, L'Avvocato و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#49
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

یه سری صحبت های مهم کرده بود الگری بعد این بازی : [من کلا خیلی وسواس دارم واسه همین دو روز طول میشکه تا بتونم همه ی مطالب رو بخونم و بیام اینجا بگم :دی]

 

- هنوز از لحاظ فردی باید بهتر بشیم ، تا عملکرد تیمی هم بهتر بشه.

- پوگبا تماشاگرا رو هیجان زده می کنه ، موراتا و ساندرو هم عالین ، نظرتون چیه که این بازیکنا رو تو تیمتون دارین؟ خیلی خوبه ، خیلی خوبه ، چون نهایتا فوتبال شما باید قدرت بدنی و البته تکنیک بسیار بالا داشته باشید.ازلحاظ تکنیکی هنوز خیلی باید بهتر بشیم.

-روز چهارشنبه برابر جنوا دوباره ترکیب را تغییر می دهید؟ ممکن است کسی که امروز بازی نکرده ، چهارشنبه بازی کند ، چون روز یکشنبه دوباره بازی داریم ، اما در حال حاضر نمی توانیم شدت مان را کم کنیم.

 
=-=-=
 
  • بعد از ۶۶ سال این اولین بار است که یووه دو بازی پشت سر هم خارج از خانه در سری آ را با ختلاف چهار گل برده است.
  • آلوارو موراتا نتوانست در ۲۰ بازی گل بزند ، بعدش ۴ تا برابر اینتر و کیه وو ، آخرین دابل موراتا در سری آ به ۹ نوامبر ۲۰۱۴ در برد خرد کننده ی ۷-۰ مقابل پارما کسب شد.
  • پوگبا تنها یک بار پیش از این در دوران بازیگریش توانسته در یک بازی هم گل بزند و هم پاس گل بدهد ، در ژانویه ی ۲۰۱۴ برابر سمپدوریا.

=-=-=

 

توییت آلگری بعد از بازی با کیه وو :

 
"این تیم هر بازی داره بهتر میشه  و تو زمین حال می کنن! به دنبالش نتیجه هم میاد ، اما آدم همیشه می تونه بهتر بشه."

  • MaMpIeRo, alex 4ever, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#50
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

پوگبا :ماجراجو بود و همیشه تمایل داشت توپ را پس بگیرد ، این بازیکن خوش تکنیک فرانسوی یک بازی قدرتمند دیگر از خود به نمایش گذاشت ، او آلبانو بیتزاری را بمباران کرد. نقش مهمی روی گل دوم داشت ، پاس گل سوم را داد و بعد ناگزیر در پای راست توقف ناپذیرش کوبید ، #بیرحم.

ساندرو : این وینگ بک برزیلی هر بازی بهتر می شود ، او گل زد و دوباره یک نمایش برتر دیگر از خود در کناره ی زمین نشان داد.گل سوم یووه ، اتمام یک پاس عالی از جانب پوگبا بود با یک شوت برق آسا از ۱۲ متری ، توقف ناپذیر.

موراتا :بعد از ۴ ماه گل نزدن در سری آ‌ دابل کرد ، این اسپانیایی پر جنب و جوش همواره در همه جای زمین مشغول تهدید دفاع حریف بود و علاوه بر دو گل خودش به سختی تلاش کرد تا بقیه را هم راه بیندازد.#انررژیک

 
 
^^ تیم منتخب هفته ی سری آ‌ ، از دید فوتبال ایتالیا.
 
 
=-=-=
 
xyzfuyxf6w1k7x0i6o1r_thumb.png
 
=-=-=
 
۱- یوونتوس در این بازی ۶۴.۴٪ مالکیت توپ ، پیروزی در ۶۳.۳ درصد از نبردهای تن به تن ، ۳۰ شوت به سمت دروازه ، ۷۲۴ پاس در برابر ۳۹۰ پاس و در نهایت ۴-۰.
۲-پوگبا ۱۰ بار بازپسگیری توپ داشت ( بالاترین میزان بین همه ی بازیکنان ) ، ۹ شوت ، ۵ شوت در چارچوب ( یک شوت هم به تیرک زد) ، یک گل و یک پاس گل.
۳- این پنجمین گل این فصل او در سری آ‌ ، و ششمین پاس گلش در لیگ بود ، که دو تا بیشتر از پارسال است.
۴- یکی از نکات بارز بازی روز یکشنبه درک متقابل دیبالا و پوگبا بود.این زوج خط دفاعی کیه وو را از هم پاشیدند  و واقعا مرکز تمام حملات یوونتوس بودند ، و به ترتیب ۴۰ و ۳۰ پاس در زمین حریف دادند.
۵- الکس ساندرو با ۳۷ پاس تنها دو پاس از پوگبا عقب تر است ، او همچنین در دفاع هم بارها کمک کرد و توپ را ۸ بار برای سیاه پوشان پس گرفت.او همچنین ۳ تکل و ۳ قطع توپ داشت.
۶- او در حرکات رو به جلو مشترکا به همراه دیبالا ، ۵ شوت داشت ( نفر دوم در تیم ) ، و به همراه استفان لیختشتاینر مشترکا نفر دوم تیم از حیث ایجاد موقعیت گلزنی بود ( چهار بار ) او در دو بازی پیاپی در لیگ حالا گلزنی کرده است.
۷- موراتا از بازی با بلونیا در ۴ اکتبر گل نزده بود ، اما این دابل در بنتگودی چهارمین گل او در چهار روز بود و دومین دابل او در سری آ.در دو بازی اخیر ۶۶٪ شوت های آلواریتو در چارچوب بوده است.
۸- بخش زیادی از عملکرد هجومی خوب یوونتوس نظم بی نظیری بود که مارکیزیو به تیم داده بود ، شازده کوچولو ۳ تکل صحیح ، ۴ قطع توپ و ۱۰۰٪ پیروزی در نبردهای هوایی داشت.
۹- متوسط جاگیری بازیکنان یووه در زمین نشان می دهد که به خاطر الکس ساندرو و لیختشتاینر دفاع قدر بود در بالای زمین کار کند.
۱۰- هیت مپ کیه وو نشان می دهد که انها از محوطه ی یووه دور نگه داشته شدند و تنها ۵ بار توانستند در آن منطقه توپ را لمس کنند.
۱۱- ستاره های ی شمال شرق ایتالیا کار را برای تیم مهمان آسان تر کرد.آندره آ بارزالی ۵ قطع توپ ، بونوچی ۴ بار دور کردن توپ از منطقه ی خطر ، کاسرس هم ۳ بار توپ را از حریف گرفت جیجی بوفون ۲ سیو داشت و چهارمین کلین شیتش در سال ۲۰۱۶ را جشن گرفت.

  • MaMpIeRo, El rey leon, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی