پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس در پیروزی مقابل اودینزه ، نیمکت فوق العاده اش را به رخ کشید

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

یوونتوس با شکست آسان و خردکننده ی ۴-۰ مقابل اودنیزه  ، دهمین پیروزی پیاپی در لیگ ، به رتبه ی دوم لیگ رسید.این خودش به تنهایی یک بازگشت فوق العاده برای یوونتوسی بود که فصل را بسیار بد شروع کرد اما دوباره به جمع مدعی ها برگشت.

نتایج بد خیر رم ، اینتر و فیورنتینا باعث شده تیم تورینی از آنها جلو بزند و نزدیک ترین رقیب قهرمان نیم فصل زمستانی سری آ ناپولی باشد.در واقع ، مردان  واقع در استادیوم سن پائولو تنها دو امتیاز از یوونتوس جلو هستند و خود یووه هم دو امتیاز از مکان سوم فاصله دارد.

آخرین بازی که یوونتوس در نیمه ی اول یک بازی در سری آ‌۴ گل به ثمر رساند به نوامبر ۲۰۱۲ بر می گردد ، در مقابل پسکارا.#خوناشام


با این حال ، هم مربی و هم بازیکن ها تاکید می کنند که از بانوی پیر چیزهای خیلی بیشتر خواهید دید ، همان طور که سامی خدیرا بلافاصله بعد از سوت پایان به اسکای توضیح داد :

"ما بسیار خوب بازی می کنیم ، فرم فوق العاده ای داریم اما هنوز به چیزی دست پیدا نکرده ایم.نباید رها کنیم.باید مطمئن شویم که این روند ادامه پیدا خواهد کرد.فصل طولانی است و ما تازه در نیم فصل در رده ی دوم هستیم. "

این بازیکن سابق رئال مادرید در قلب بازشگت یوونتوس بوده است ، گل او در روز یکشنبه جمع گل هایش را در این فصل به عدد ۳ رساند و به علاوه ی دو پاس گل ، او یکی از ارکان اصلی تیم است.

او از لحاظ تاکتیکی باهوش است و به طور دائم کسانی که در اطرافش هستند را سازماندهی می کند ، خدیرا در این بازی اهمیتش را بار دیگر مورد تاکید قرار داد.بر طبق آمار هواسکورد ، این بازیکن ۲۸ ساله ، تنها نبرد هواییش را پیروز شد ، ۱ تکل موفق و یک بار دور کردن توپ از منطقه ی خطر داشت و ۹۰٪  از پاس هایش صحیح بود.

قبلا در مورد اثر او روی تیم صحبت کرده ایم ، و وقتی از مربی یووه الگری در مورد فرم اخیر یوونتوس پرسیدند  ، او اذعان کرد که این بازیکن المانی یکی از اصلی ترین مهره های تیمش است.

 

"من  مارکیزیو و خدیرا را نداشتم ، مانژوکیچ هم مشکل مصدومیت و عفونت ناحیه ی آرنج داشت و بقیه ی بازیکنان هم در سطح کنونیشان بازی نمی کردند.بعد از سختی های فصل قبل ، همیشه نیاز به مقداری زمان برای رسیدن به اوج برای فصل کنونی بود."

 

 

به نظر می رسد که تیم او این اوج را در زمان درستی به دست آورده است.

 

بازی یوونتوس و اودینزه شاهد حضور بازیکنانی بود که در این فصل کمتر به میدان رفته بودند.کوادو آساموا و دنیله روگانی از ابتدا بازی را شروع کردند و مارتین کاسرس هم در نیمه ی دوم جایگزین کیه لینی شد.

 

پرمهره بودن چیزی است که رقبای یوونتوس در حال حاضر ندارند و می تواند به خوبی معیاری مهم همزمان در پیشروی فصل باشد.در واقع ، الگری حتی توانست به پوگبا استراحت بدهد و یادمان نرود که با توجه به تمام بازی های مهمی که در هفته های آینده در انتظار یوونتوس است ،  او چه نیاز مهمی به استراحت داشت

از این هفته تا آخر فوریه ، یوونتوس با تیم هایی مثل لاتزیو ، رم ، اینتر و ناپولی بازی دارد و بازیهای لیگ قهرمانان هم از سر گرفته می شود و در ۲۳ فوریه آنها به مصاف بایرن مونیخ خواهند رفت.
اینکه بتوانند هم از لیگ و هم از کوپا ایتالیا دفاع کنند سخت خواهد بود ، اما با بازگشت مصدومان و آمادگی بدنی همه ی بازیکنان تیم و بانوی پیر و بزرگ فوتبال ایتالیا مردان بسیار بیشتری برای انتخاب کرند خواهد داشت.

آلگری ثابت کرده که می تواند به شکل ثابت در زمان مناسب بازیکنان را انتخاب کند و آنها را به طور متعادل در ۳ رقابت به میدان بفرستد. این توانایی او برای موفقیت یووه اساسی خواهد بود.

 


  • alexdelpiero, El rey leon, Huceyn و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی