پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا : لاتزیو 0-1 یوونتوس


42 پاسخ برای این موضوع

#1
Pouya

Pouya

    گاد خوشحال

  • اعضا
  • 1134 ارسال
  • Locationکرج

JuiR1453046090gsykpu.jpg

 

مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا:

لاتزیو - یوونتوس

 

چهار شنبه 30 دی 1394
ساعت 23:15 به وقت تهران

ورزشگاه المیپیکو رم


  • GioVanni Agnelli, mory, MaMpIeRo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


#2
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

چرا بــازی توو المپیکوست ؟؟؟

مگه قانون این نبود که تا نیمه نهایی هرتیمی که توو جدول بالاتره میزبان هست ؟؟؟


  • mory, El rey leon, Signora Omicidi و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#3
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

همیشه ازین استادیوم میترسم اما پارسال ک خاطرات خوبی رو داشتیم ......لاتزیو با ترس جلوی یووه بازی خواهد کرد ......در مورد میزبان شدن لاتزیو هم فکر کنم قرعه کشی شده باشه 


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#4
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3695 ارسال
بنظرم این بازی اصلا مهم نیست، باید با ترکیب دوم بریم تو زمین.. اما چیزی که مهمه اینه ترکیب دوممون هم ذهنیت پیروزی داشته باشه..
نتو هم خودشو باید نشون بده
لاتزیو تیم دوس داشتنی هس، پیولی هم اخرای عمر مربیگریشو توی پایتخت سر می‌کنه، امیدوارم اگرم رفت پرندلی یا دلنری بیاد مربی لاتزیو بشه ،،

انتظار دارم نتو روگانی کسرس پادویین اساموا موراتا زاتزا استورارو بصورت تعویضی یا فیکس بازی کنند همشون 4312

بازی ها دوباره داره فشرده میشه باید تمهیدات لازم برای مصدوم نشدن بازیکنا بهشون یادآوری بشه
  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

______ Never chase a bitch _______


#5
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

الگری از یه سیستم چرخشی در جناحین داره استفاده میکنه. اگر فرض کنیم کوادرادو و ساندرو بال های با میل هجومی زیاد هستن و اورا و لیخ بال هایی با تمرکز دفاعی، الگری "معمولا" سعی میکنه در جناحین از یه بال هجومی و یه بال دفاعی استفاده کنه. دیروز ساندرو (هجومی) و لیخ (دفاعی) بازی کردن. احتمالن برای بازی با لاتزیو کوادرادو (هجومی) و اورا (دفاعی) بازی می کنن. 

 

برای رسیدن بازی های بیشتر به زاتزا، روگانی، استورارو و نتو، امیدوارم تا فینال هم که شده پیش بریم.. این بازیکنا لیاقت فرصت و پیشرفت رو دارن..


  • Bianconero Amore, mory, MaMpIeRo و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#6
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

آیا برای بازی فردا انتظار تغییران عمده ای را دارید؟

 

روی کاغذ هرنانس می تواند جایگزین مارکیزیو شود، در مورد کیه لینی و بونوچی هم همین طور، بعد از تمرینات امروز تصمیم خواهم گرفت. چون تیم ما از لحاظ فنی بسیار متعادل است در حال حاضر همه خوبند و و فردا در رم بازی مهمی داریم که باید صعود کنیم. اما باید تمرینات را مد نظر قرار دهم چون تنها جلسه ای است که برای بازی فرادا خواهیم داشت.
 

وضعیت آساموا و زانوش چگونه است؟ چرا پوگبا مقابل اودینزه بازی نکرد؟

 

پوگبا از ابتدای فصل در تمامی بازی ها به میدان رفته است، اگر یک بازی بیرون باشد اتفاقی نمی افتد. سال گذشته توز خیلی وقت ها بیرون بود، پوگبا هم گاهی وقت ها بازی نمی کرد. پس من عدم حضور پوگبا در بازی یکشنبه را مشکل نمی دانم. در بین تمام بازیکنان خوب دیگر آساموا جایگزین او شد، اساموا خوب است و وضعیت زانوی او مناسب است، او فردا در دسترس خواهد بود.
 

هرنانس بازی می کند و یا این حرف شما صرفا بیان اصولتان بود؟

 

بیان اصولم بود.
 

مربی های زیادی هستند که اعتقاد دارند وقتی بیش از 4‐5 بازیکن تیم چرخشی استفاده شوند، مشکل زا خواهد بود، آیا شما جزء انها هستید؟ آیا قانون خاص برای چرخش وجود دارد؟

 

نه قانون خاصی نیست، طبیعی است که وقتی 50٪ ترکیب را در هر بازی عوض کنید با مشکلاتی روبرو شوید. اما تیم یوونتوس تا اینجا نشانه ای دال بر ضعف وقتی 4‐5 بازیکنش را عوض کرده، بروز نداده است. به خصوص در دو ماه گذشته بارها اتفاق افتاد که هر بازی 3‐4 تغییر داشته ایم. و وقتی تیم می تواند چندین بازیکن را تغییر دهد و همواره هم عملکرد عالی از خود نشان دهد، به خصوص از لحاظ نتیجه گیری، این نشان دهنده ی عملکرد کل تیم است. شما باید به تمام بازیکنای که در دسترس دارید اعتماد داشته باشید، من از این مزیت برخوردارم و فردا هر کسی که در تمرینات بهتر باشد بازی خواهد کرد، بخشی به این خاطر است که ما بازی مهمی روز یکشنبه با رم داریم و وقتی هر 3 روز یک بار بازی به این درجه از اهمیت دارید، راه حلی جز این وجود ندارد.
 

خرید ماندراگورا قطعی شده است، در مورد این بازیکن و نیز شایعات پیرامون زازا و انتقال قرضیش به آلمان چه نظری دارید؟

 

زازا جایی نمی رود و در یوونتوس خواهد ماند. ماندراگورا بازیکن جوانی است و در حال حاضر عملکرد خوبی در پسکارا داشته، او جای پیشرفت زیادی دارد چون کیفیتش مناسب می باشد. در حال حاضر یوونتوس حرکات بسیار خوبی در بازار نقل و انتقالان داشته و تلاش میکند بهترین بازیکنان جوان را به خدمت بگیرد، این خریدها برای آینده مهم هستند.
 

نظرتان در مورد حضور الساندریا در نیمه نهایی چیست؟

 

این به این معنی است که برای پیروزی در هر بازی باید متمرکز باشید. خود را با رقیب برابر بدانید و برایشان احترام قائل باشید. آلساندریا لایق رسیدن به نیمه نهایی بود، من به انها تبریک می گویم چون حذف کردن دو تیم یکی از سری آ‌ و دیگری از سری ب سخت است، انها خوب بازی کردند و حالا شانس روبرو شدن با تیمی فوق العاده مثل میلان را دارند. می خواهم بگویم اگر کاملا استحقاق داشته باشند، می توانند شانس حضور در فینال را هم به دست بیاورند. در انگلیس این اتفاق اغلب رخ می دهد که یک تیم دسته ی سومی به فینال برسد. فکر می کنم این زیبایی این جام است.
 

زوج حمله ی فردا زازا و موراتا خواهند بود؟ عدم توانایی موراتا برای گلزنی تبدیل به یک وسواس شده است...

 

موراتا می تواند بهتر کار کند و باید بهتر کار کند. اما نباید دچار وسواس شود، چون ممکن است که مهاجم در یک بازی 2‐3 گل بزند و از آن سمت 4 ماه حتی یک گل هم نزند و بعد دوباره به روند گلزنی برگردد. او دو گل مهم در لیگ قهرمانان زده، ولی در لیگ تنها یک گل زده است. اما او کیفیت خوبی دارد و خصوصیاتش را از دست نداده است. باید دید فردا چه کسی بازی خواهد کرد، مانژوکیچ برگشته و در مقابل اودینزه بازی خوبی به نمایش گذاشت، دیبالا خوب است اما خیلی بازی کرده، زازا امار خوبی دارد و لایق بازی کردن است.
 

برای انگیزه دادن به بازیکنان چکار می کنید؟ کوپا ایتالیا بین لیگ و اروپا است...

 

تمام لحظات مثل هم نیستند، من هیچ وقت حرف های مشابه به بازیکنان نمی زنم و گرنه تک صدایی پیش خواهد آمد. در مورد لیگ، ما هنوز کاری نکرده ایم بازی های زیادی مانده است و ما باید به تلاش ادامه دهیم. هیچ چیز مشخص نیست، 18 بازی مانده و باید بازی به بازی پیش رفت، ناپولی خوب است و تمام 5 تیم بالای جدول برای اسکودتو خواهند جنگید.
 

شما اخیرا در مورد صحبت هایتان پیرامون جو بد در یوونتوس در تابستان گفته بودید. آیا هنو آن جو بد را حس می کنید؟

 

مطلقا خیر. مهم این است که ما در رختکن، بعد از آنچه در چند ماه اول فصل اتفاق افتاد، دیگر با هیچ چیز را سهل انگارانه برخورد نکردیم. اهداف ما به خوبی درک شده اند و از لحاظ فنی هم رشد کرده ایم، بازی تیم بهتر شده است، از لحاظ دفاع و حمله پیشرفت کرده ایم به همین خاطر هم آسان تر نتیجه می گیریم. در حال حاضر نباید سیاستمان را عوض کنیم. باید وضعیت تیم را بهبود بخشید، وقتی می گویم بهبود، در مورد کل تیم و نیز عملکرد انفرادی صحبت می کنم.
 

وضعیت بارزالی چطور است؟

 

بارزالی خوب است، او پنجشنبه با تیم تمرین خواهد کرد و برای بازی روز یکشنبه آماده خواهد شد، دیروز هم کمی با تیم تمرین کرد، حتی با توپ هم کار کرد.
 

وضعیت تیم امید یوونتوس مثبت است و آنها 7 پیروزی پیاپی کسب کرده اند، حتی گفته می شود لیورلا به تیم اصلی اضافه خواهد شد.

 

معمولا بازیکنانی از تیم امید به تیم اصلی می آیند، چون فابیو گروسو دارد فوق العاده کار می کند لیرولا بازیکن خوبی است، مثل خیلی های دیگر در تیم امید. وپریماورا چند بازیکن با کیفیت فوق العاده دارا است. من بابت کاری که می کنند بسیار خرسندم، چون آنها در نهایت به تیم اصلی می پیوندند. فکر می کنم این یکی دیگر از دستاوردهای مهم باشگاه است، زیرا اینکه بازیکنانی از تیم امید به تیم اصلی بیایند و یا بتوانند در تیم های دیگر سری آ بازی کنند، به این معنی است که جوانان خوب کار کرده اند. من اغلب 1‐2 بازیکن از تیم امید را با بازیکنان اصلی تمرین می دهم، به نظرم این موضوع می تواند مشوق آنها باشد و همچنین باعث پیشرفتشان شود.
 


  • mory, Delle Alpi, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#7
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

اصلا مهم نیست این بازی ، اولویت باید بازی با رم باشه ، دیبلا صد در صد باید استراحت کنه هیچ بهونه ای نباید برای نتیجه نگرفتن جلوی این رم داغون وجود داشته باشه 


  • Bianconero Amore, mory, Delle Alpi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#8
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

lhpob2hjfdpdtpmvc652.jpg

ترکیب پیش بینی شده توسط اسکای ، خدیرا چه راحت استورارو رو نیمکت نشین کرد  :22:
نمی دونم خوبه یا بد !؟ امیدوارم فردا نمایش خوبی داشته باشه به نظرم نکته ی مهم تو خط حمله اینه که خودخواه نباشند زاتزا و موراتا ! 
+ اورا و خدیرا دعوت نشدند برای بازی فردا !

Buffon, Chiellini, Caceres, Zaza, Marchisio, Morata, Pogba, Hernanes, Alex Sandro, Cuadrado, Mandzukic, Bonucci, Padoin, Dybala, Asamoah, Rugani, Neto, Lichtsteiner, Sturaro, Audero


  • Bianconero Amore, mory, Delle Alpi و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#9
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

امیدوارم خدیرا صرفا واسه ایتراحت دعوت نشده باشه و مصدومیت و کشیدگی و این کوفت و زهرمار ها نباشه ....


  • Delle Alpi, El rey leon, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#10
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

پیش بازی 

 

ahg_ashampoo_snap_2016.01.20_02h16m00s_0


  • Delle Alpi, tecra, Escanor و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#11
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال
سلام به همه بیانکونری ها
پخش زنده بازی از شبکه های :IRIB TV 3 & RAI 1HD
به امید پیروزی
FORZA J U V E N T U S
  • Bianconero Amore, mory, Delle Alpi و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#12
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4143 ارسال

ای جوانان یووه

وقت سرافرازی هاست....

ندود و بوکسیچ و باجو شمایید....


  • Bianconero Amore, Delle Alpi, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#13
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

 ترکیب خوبیه :1: پادویین و هرنانز و موراتا  :nish: درجه یک  :1: 

ewsu4jzh5mdgtte6ov6k.jpg

کیلینی 3 تا گل به لاتزیو زده تا حالا اخریش قیچی برگردون پارسال تو فینال  :worship: امشب امیدوارم تو ترکیب باشه و یکی از اون برگدون های نازش بزنه ، چند وقتی هست خیلی تلاش میکنه یا کمونه میکنه یا میره خونه همسایه  :1:  :fp: 

3c7op62wk9q9jpxfhuqg_thumb.jpg

اینتر فنز بی لایک  :2laugh: فکر کردن ناپولی رو بردن تموم شد 

9woxdlbhg12my7qntf0r_thumb.jpg

آخرین پیش بینی توتو یووه 

Juventus expected XI:

Neto; Rugani, Bonucci, Caceres; Cuadrado/Padoin, Sturaro, Hernanes, Pogba, Sandro/Asa; Zaza, Morata. 


  • Bianconero Amore, mory, Delle Alpi و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#14
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

ترکیب رسمی :

 

نتو، لیخشتاینر، بونوچی، کاسرس، کیه لینی، استورارو، مارکیزیو، پوگبا، ساندرو، زاتزا، موراتا


  • mory, Delle Alpi, El rey leon و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#15
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

چرا پس مارکیزیو رو گذاشتی ، پوگبا هم که هست :22: لیخت هم هست ساندرو هم هست همه هستند که :22: امیدوارم جلو رم همه اینا آماده باشند .. کوپا ایتالیا بدون سری آ هیچ ارزشی نداره اونم تو این فصل 


  • mory, Delle Alpi, El rey leon و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#16
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

امیدوارم اگه قراره تعویضی بکنیم زودتر انجام بشه چون من که امیدی ندارم به این ترکیب .. حالا شایدم نیمه دوم بهتر شدیم . همه بد بودند بدون استثناء
+ اون چه شوتی بود اخه :22: 


  • Delle Alpi, El rey leon, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#17
Delle Alpi

Delle Alpi

    هوادار

  • اعضا
  • 675 ارسال

نمی دونم چرا کاسرس داره اینقدر بد بازی می کنه

چند بار نزدیک بود تیم را شوهر بده بره


  • Bianconero Amore, mory, El rey leon و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#18
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

چقدر بد و ناهماهنگ ! درست مثل اول فصل ! البته طبیعی هم هست چون بازیکن ها بعضاشون نیمکت نشین هستن و کم کنار هم بازی کردن ..

داور هم که خیلی بد بود !  سوت زیاد زد اما جایی که باید کارت میداد نداد ! 


  • Bianconero Amore, mory, El rey leon و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#19
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

بیشتر ازینکه نقطه ی قوت تو بازی نیمه ی اول ببینیم ضعف هافبکهای وسط وگم بودنشون تو بازی مشخص بود. در کنار بازی بد موراتا

انگار خط هافبک رو حذف کرده باشن از تیم. از دفاع پاسهای بلند برای مهاجمین یا نهایتا بازی از سمت چپ با ساندرو. سمت راست که خنثی بود

 نقش هافبکهای وسط کجای این بازی هست؟

ایکاش لا اقل آساموا  اون وسط بود یا کوادرادو سمت راست استفاده شده بود 


  • mory, Escanor, Massimiliano Allegri و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#20
pezhman

pezhman

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3186 ارسال
  • Locationگرگان
فقط استورارو . هر کی اومد تو منطقه استحفاظیش خفه کرد خخخخخخ

اون بنده خدا. ساویچ. تازه ذوق کرده بود که الان گل میزنه . یه دفه دید توپ تو صورتشه. خخخخخ
  • Bianconero Amore, El rey leon, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

<p>36 سال سياه و سفيدغم قفس به كنار . آنچه عقاب را پير ميكند پرواز زاغهاي بي سر و پاست




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی