پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

رولاندو ماندراگورا

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
80 پاسخ برای این موضوع

#1
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

رولاندو ماندراگورا   |   Rolando Mandragora

29 ژوئن 1997  |  18 ساله  |  قد 1.83

متولـد ناپل ایتالیا

پسـت : هافبـک


56726555086233413839_thumb.jpeg



کارشناس های فوتبال ایتالیا اون رو بهترین هافبک متولد دهه 1990 می دونن که تونسته تو همه رده های سنی برای کشورش بازی کنه 


11438421570844444816_thumb.jpg

سبک بازی ماندراگوارا رو با وراتی و تیاگو موتا مقایسه می کنند 


  • Bianconero Amore, eⁿzº, alexdelpiero و 19 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#2
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

رولاندو ماندراگورا کیست؟

 



تابستان امسال یوونتوس مسیر متفاوتی را در نقل و انتقالات در پیش گرفت.راه راه پوشان همواره نیم نگاهی به آینده داشته اند، خریدن دومنیکو براردی در سال ۲۰۱۳ و قرارداد ادامه دارشان با ساسولو برای اینده ی او علامت واضحی بود.اما تابستان امسال ، رییس جوزپه ماروتا به شکل واضح گفت که یووه می خواهد روند موفقیت اخیرش را به دهه ی بعد و فراتر از ان گسترش دهد.تعدادی از بازیکن جوان با استعداد همین حالا در تیم یوونتوس تحت کنترل انها هستند.استفانو استوارو و دنیله روگانی در تیم اصلی بازی می کنند. ماریو لمینا ، که به شکل قرضی از المپیک مارسی تعدادی از هواداران را به یاد ارتورو ویدال انداخته و البته پائولو دیبالا همین الان هم ثابت کرده که ارزش ۴۰ میلیون یورو را دارد.

یوونتوس تعداد زیادی هم بازیکن به شکل قرضی در تیم های دیگر دارد ، از دروازبان نیکولا لئالی ، وارث جیجی بوفون ، تا هافبکهایی مثل اوسیم بوی و مهاجمی مثل لورنزو روزتی.

 

 

رولاندو ماندراگورا بازیکن تیم جنوا بود که به شکل قرضی در پسکارا بازی می کندانتقال او قطعه ی دیگری از پازل یوونتوس برای آینده است.ماندراگورا رجیستای اینده ی یوونتوس خواهد بود.او اولین بازیش را برای جنوا در ۲۹ اکتبر ۲۰۱۴ ، از قضا مقابل یوونتوس انجام داد.۶۹ دقیقه بازی کرد و در نهایت تنها باخت الگری در آن سال تا ماه اوریل را رقم زد.و قبل از پایان فصل هم ۴ بار دیگر به میدان رفت.او به پسکارا قرض داده شد ، و در لباس دلفین ها نظرات را به خود جلب کرد.پیدا کدرن جزئیات بازی های سری ب سخت است ، اما طبق گفته ی ترانسفرمارکت ، او ۱۵ بازی کرده که ۱۲ تای ان به شکل ثابت بوده و یک پاس گل داده و به پسکارا کمک کرده که در بالای جدول قرار بگیرد.عملکردش او را به عنوان یکی از ستاره های درخشان اینده ی ایتالیا در محافل فوتبالی مطرح کرده است. با توجه به اینکه پیدا کرده بقیه ی امار سخت است ، بررسی ماندراگورا را بهتر است از طریق کلیپ هایی که از او در اینترنت وجود دارد انجام دهیم.

 

انچه در این ویدئو ها می بینیم تحسین برانگیز است ، حتی در ۱۸ سالگی ، ماندراگورا مهارت هایی بسیار پخته تر از سنش را نشان می دهد.چه با توپ و چه بدون توپ.بازی خوانی او باورنکردنی است.و او قطع توپ هایی که هم برای پاس های بلند و هم کوتاه انجام می دهد را بسیار ساده می نماید.توانایی او برای تکل هم به همان اندازه عالی است.و نکته ای که باید پررنگ کنیم این است که او جدال هایی سخت و با ریسک بالا انجام می دهد ، معمولا هم از پشت بازیکنی که مارکش کرده.او در ویدئوهایی که ما دیدیم اقلا دو تکل انجام می دهد  و توپ را پس می گیرد که تنها کمی اشتباه در محاسبه می توانست به گرفتن کارت منجر شود.البته او به جدال ها علاقه دارد ، ولی خب همیشه هم ۱۰۰٪ درست کار نمی کند ، طبق گفته ی ترانسفر مارکت او تا به حال ۸ کارت زرد گرفته که باعث شده یک بازی را به خاطر محرومیت از دست بدهد. :fp:

او در زنده کردن توپ های مرده هم عالی است و اکثرا یا با اولین لمس توپ ان را پیش می برد و یا به هم تیمی هایش می دهد تا ضد حمله شکل دهد.

 

توانایی او در پاسکاری ، هم در توپ های بلند و هم کوتاه خارق العاده است حتی وقتی با اولین کنترل توپ (first touch) اش پاس می دهد.تمام این خصوصیات را حتی زیر فشار حریف هم دارد ، مثلا در یکی از صحنه ی کلیپ مهارت هایش او یک پاس در عمق دریافت می کند و در بین چند مدافع توپ را نگه می دارد و سپس به هم تیمی اش پاس می دهد که او تیرک را در ادامه به لرزه رد می اورد.تمام چیزهایی که ماندراگورا نشان می دهد نشان از یک مورد دارد  : "یک رجیستای جدید در حال شکوفایی" :nish:

 

کمتر از  هفت یا هشت سال پیش ، هافبک دفاعی بازیساز و یا در ایتالیایی رجیستا  ، نقشی رو به فراموشی تلقی می شد.مدافعان تخریبی پرانرژی مثل مارک فن بومل به عنوان نقش های اینده در نظر گرفته می شدند.بعد این پپ گواردیولا بود که واردشد ، سبک تیکی تاکای او در بارسلونا به شهرت رسید و پاس کاریهای حلقوی پیرامون بازیکنان مستحکمی مثل فن بومل شکل گرفت.این باعث از تو زنده شدن این پست شد و در راس آن ژاوی که قلب تیم گاردیولا بود.در ایتالیا ، استاندارد طلایی این پست آندره آ‌ پیرلو بود.او که در سال ۲۰۱۱ از سوی میلان طرد شده بود و به یوونتوس امد و دقیقا به جهان نشان داد که یک رجیستا چه کارهایی می تواند انجام دهد.او بهترین بازیکن یوونتوسی بود که بعد ۶ سال اسکودتو گرفت و انها را به یک قهرمانی بدون شکست هدایت کرد و سپس در یورو ۲۰۱۲ غوغایی به پا کرد و تا فینال هم پیش رفت. :worship:

 

نقش رجیستا در موفقیت های اخیر یوونتوس حیاتی بوده است.پیرلو ۳ سال دیگر هم در این نقش بازی کرد ، و وقتی که او در تیم نبود ، که این اتفاق بارها طی دو فصل اخیر رخ داد و به خصوص فصل قبل ، کلودیو مارکیزیو جای او را می گرفت. این محصول اکادمی یووه در این پست با سادگی چشم نواز پیرلو بازی نمی کند ، اما رویکرد سرعتی ترش به همان اندازه موثر است و به تیم انسجام می دهد. :53: 

 

یووه به چنین نقطه ی اتکایی در مقابل دفاع نیاز داشت که خوب بازی کند ، وقتی مارکیزیو دو ماه اول فصل را به خاطر مصدومیت از دست داد ، کل تیم یوونتوس نامتعادل به نظر می رسید.خط هافبک فاقد خلاقیت بود و به خصوص در مورد پل پوگبا که تلاش می کرد با به تنهایی جای خالی او را پر کند. :fp:

 

پیرلو فصل پیش یووه را ترک کرد تا دوران بازیگریش را در نیویورک سیتی به پایان ببرد و مارکیزیو هنوز چند سالی می تواند بازی کند ، اما او به زودی ۳۰ ساله خواهد شد و ضروری است که یووه بتواند آینده ای این پست حیاتی اش را بیمه کند. به خدمت گرفتن ماندراگورا قدمی بزرگ در این مسیر خواهد بود و فرصتی برای جبران اشتباه قبلیشان.

 

 

سه سال پیش ، یوونتوس فکر می کرد که برای اینده سرمایه گذاری کرده است.انها به طور جدی با مارکو وراتی در حال مذاکره بودند که ان زمان خودش در پسکارا بازی می کرد.همه ی نشان ها مبنی بر این بود که او به یوونتوس خواهد امد و یکی دو فصل شاگردی پیرلو را خواهد کرد تا نهایتا جای او را بگیرد ، البته این اتفاق هرگز نیفتاد.پاریس سن ژرمن وارد عمل شد و با ۱۲ میلیون یورو او را به چنگ اورد.او از ان زمان به بعد تبدیل به یکی از بهترین هافبک های جهان شد ، دنباله روی ارزشمند آندره آ پیرلو. :fp:

 

از دید ترانسفرمارکت ، ماندراگورا وراتی دوم برای یوونتوس است. در واقع بازی او بیشتر از اینکه به پیرلو شبیه باشد ، کپی وراتی است.رولاندو مثل وراتی وبیشتر از پیرلو تمایل عمده ای به شرکت در کارهای دفاعی دارد.این دو نفر خیلی بیشتر در آن جنبه مهارت داردند و خوشان هم تمایل بیشتری به بازی تخریبی نشان می دهند.همان طور که میزان کارت های زردی که دریافت کرده اند این موضوع را نشان می دهد.

ماندراگورا حتی شاید بیشتر از وراتی در این زمینه موفق باشد صرفا به خاطر مسائل ژنتیکی.این مرد جوان ۷ اینچ ( ۱۹ سانتی متر )‌ بلندتر است و این باعث می شود که با احتمال کمتری توپ را از دست بدهد و و در نبردهای هوایی هم موفقتر باشد. :1:

 

عملی شدن این انتقال قدم بزرگی برای برنامه ی بپ ماروتا برای اینده خواهد بود.برای تضمین کردن چنین پست حیاتی و مهمی ، خریدن ماندراگورا حیاتی به نظر می رسد.او می تواند از ستاره های تثبیت شده ای مثل مارکیزیو و سامی خدیرا درس هایی بیاموزد و نیم نگاهی هم به هماهنگ کردن مهارت هایش با بازیکنانی نظیر استورارو ، لمینا و شاید - بنا بر آنچه در بازار نقل و انتقالات خواهد افتاد - پوگبا داشته باشد.ماندراگورا بازیکنی است با اینده ی خارق العاده ، به خدمت گرفتنش گامی رویایی برای اینده ی یوونتوس  خواهد بود. :worship:
 
 

 

سم لوپرستی از بلیچر ریپورت :53:


  • mory, Atomic Ant, MaMpIeRo و 22 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#3
Massimiliano Allegri

Massimiliano Allegri

    الگری ای امام ، الگری ای امام :دی

  • بن شده
  • 3066 ارسال

من که اصلا این مقایسه ها رو و پیش بینی ها رو قبول ندارم :1: این واسم یه بازیکن دسته ای دویی بیش نیست که اصلا معلوم نیست در آینده چی میشه :22: از این استعدادها که اول کار میگفتند قراره فلان بشه زیاد دیدیم ... مثلا دروازه بان ها ... پرین و لیالی دم دست ترینشون ... یا مثلا جووینکویی که قرار بود بشه دلپیروی دوم ! اما خوب خیلی خوبه که از الان داریم روشون سرمایه گزاری میکنیم


  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#4
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

سهیل وراتی هم جزو همین استعدادا بود ،همه بهش میگفتند پیرلو دوم ، پوگبا هم جزو همین دست بازیکن ها بودکه با پت ویریا مقایسه میشد . 
الان ببین به کجاها رسیدند .

+ حرفم اینه که اینجور قراردادا واسه باشگاه چیزی به جز سود ندارند . ، یا ستاره میشند و میاند تو تیم اصلی ، و یا مثل ایموبیله و گابیدیانی (ماروتا بنده خدا توی همین فروم چقدر به خاطر این دو نفر فحش خورد :fp: ) با یه قیمت بالاتر به یه تیمه درجه دو فروخته میشند  که در هر دو حالت سودش به باشگاه میرسه .


  • Bianconero Amore, alireza.de710, alexdelpiero و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#5
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

دانیله سباستیانی ، رییس باشگاه پسکارا :

 

  • رولاندو بازیکن جوانی است و اینده ی درخشانی دارد.او خصوصیات فیزیکی فوق العاده ای دارد و می تواند دردر پست های مختلف خط هافبک بازی کند.یوونتوس در این مسئله برد زیادی خواهد کرد.این بازیکن شخصیت فوق العاده ای دارد و می تواند همین الان نقش محوری در سری آ بازی کند ، بالاخره اولین بازیش مقابل یوونتوس بوده است.
  • آیا او به صورت قرضی اینجا خواهد ماند؟ بله مگر اینکه اتفاق عجیبی بیفتد.


 


  • alexdelpiero, El rey leon, Aminvo و 14 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#6
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

سایت Secolo XIX  ، ادعا کرده که قیمت ماندراگورا در واقع ۷+۷ نیست و ۶+۶ هست.علت قیمت بالای این بازیکن هم حضور مشتری هایی مث پاریس سن ژرمن  ، اینتر و ناپولی بوده که مجبور کرده مدیرا رو که قیمت رو بالا ببرن.


  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#7
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

برای تست های پزشکی اومده تورین :nish:

 

nzqk_img_2423-900x444_thumb.jpg


  • GioVanni Agnelli, El rey leon, VA}{ID و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#8
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

باشگاه فوتبال یوونتوس امروز می تواند به شکل رسمی پیوستن رولاندو ماندراگورا از جنوا را تایید کند.
 
این هافبک با مبلغ اولیه ی 6 میلیون یورو، که قابل پرداخت در 3 سال مالی آینده خواهد بود به ما می پیوندد. این قرارداد شامل 6 میلیون یورو پاداش بر حسب دستاوردهای ورزشی و عملکردش که در قرارداد ذکر شده است نیز می باشد.
 
 

rqhu_screen_shot_1394-10-29_at_2.41.46_p

 
ماندراگورا یک قرارداد 5 ساله با یوونتوس امضا کرد و باقی مانده ی فصل 2015/16 را به صورت قرضی در تیم دلفینو پسکارا 1936، خواهد ماند.
 
او متولد ناپولی در 18 ژوئن 1997 است، او دوران حرفه ایش را در باشگاه پونتی چلی شروع کرد و سپس فصل 2011/12 به آکادمی جوانان جنوا ملحق شد. فصل گذشته برای این هافبک چپ پا با پیشرفت قابل ملاحظه ای همراه بود، او به تیم اصلی راه یافت و اولین بازی رسمیش در سری آ‌ را مقابل یوونتوس در 29 اکتبر 2014 به انجام رساند. او قبل از انتقال قرضی به پسکارا 5 بازی دیگر هم انجام داد. در سری ب 16 بار به میدان رفته است که شامل ارسال 1 پاس گل بوده، او در جام حذفی هم برای پسکارا بازی کرده است.
 
با توجه به ثبات عملکردش در این چند سال، به تیم ملی جوانان ایتالیا هم دعوت شده که 4 بازی برای رده ی زیر 17 سال، 1 بازی برای رده ی زیر 18 سال، 10 بازی زیر 19 سال (که اولین گل ملیش هم برای ایتالیا در 5 سپتامبر 2014 مقابل اسلواکی به ثمر رساند) و 6 بازی هم برای تیم ملی زیر 21 سال انجام داده است.
 
نقاتط قوت بازی ماندراگورا شامل قدرت بدنی و تنوع تاکتیکی است. پست مورد علاقه ی او دقیقا در جلوی مدافعان است.


  • GioVanni Agnelli, El rey leon, tecra و 13 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#9
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

ای کاش 6 میلیون را برای 6 سال قسط بندی کرده بودیم...  :nish:


  • El rey leon, tecra, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#10
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

هوگو کامپانیارو هم تیمی ماندراگورا در پسکارا  ، در مورد این هافبک جوان تیم ملی زیر ۲۱ ساله ها که امروز یوونتوسی شد  با رسانه ها گفت و گو کرده ، این بازیکن سابقا در تیم هایی چون ناپولی و اینتر  همچنین  تیم ملی آرژانتین عضویت داشته است:

 "رولاندو بچه ایست که پتانسیل بسیار فراوانی دارد و او ذهنیتی دارد که برای سنش بسیار نادر استدر ابتدای فصل ، وقتی با دوستانم صحبت می کردم فهمیدم که او ۱۸ ساله است.قسم می خورم که فکر می کردم این جزء شوخی های رایج در رختکن باشد.او اصلا ۱۸ ساله به نظر نمی رسد.بسیار جدی است.این را اخیرا هم ثابت کرده است و همواره علی رغم شایعات بازار نقل و انتقالات آرام و متمرکز بود. او ساختار فیزیکی خوبی دارد و تکنیکی است ، هافبک های کمی هستند که تمام این خصوصیات را با هم داشته باشند ، بله حقیقت دارد که از لحاظ استیل و فیزیک یاداور تیاگو موتاست ولی خود من در او  تاکتیک پذیری و جنگندگی ماسکرانو را می بینم کسی که در تیم ملی آرژانتین با او هم بازی بوده ام . این یک خرید برزگ برای راه راه پوشان  است و من معتقدم که یوونتوس با آن ذهنیت منحصر به فردش مکانی ایده آل برای رولاندو است. "

 

رییس باشگاه پسکارا ، دنیله سباستیانی ، که خودش از طرفداران یوونتوس به حساب می آید ، در مورد انتقال ماندراگورا به یوونتوس با توتواسپورت گفت و گو کرده است :

 

"ماندراگورا به نظر ۳۰ ساله می آید ، از نظر من خصوصیات متفاوتی با وراتی دارد اما شخصیتشان مثل هم است.رولاندو مثل وراتی جا خواهد افتاد و استادیم  را به وجد می اورد ، من از همین الان درخشش او در فصل آینده را می بینم. "


  • mory, MaMpIeRo, El rey leon و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#11
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال

https://scontent-ams...661&oe=56FF72D8


  • Escanor, ace of glass, Alex2003 و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn


#12
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

ماندراگورا:"امروز روز بسیار خاصی برای من است!ناامیدتان نمی کنم."
#جرئت_بلندپروازی_داشته_باش

 

اولین توییتش ^^ :nish:


  • El rey leon, tecra, Escanor و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#13
tecra

tecra

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 2515 ارسال

ماروتا ولخرجی کرد.. بعید بود ازش.. حتمن باید چیزی دیده باشه..

 

امیدوارم فصل بعد بیاد و ذخیره مارکیزیو بشه..


  • Bianconero Amore, El rey leon, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#14
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21121 ارسال

- اشتباهي كه سر وراتي انجام شد باعث شد ماروتا درس بگيره و حالا براي يك بازيكن جوون ميشه گفت ولخرجي كرد.

قطعا استعداد بزرگي ـه كه هزينه شده براش، بهش اميدوارم.


  • tecra, Escanor, ace of glass و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#15
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7863 ارسال
  • Locationساری

یعمنی تا سال دیگه اماده بازی تو یووه میشه؟؟  من ب لمینا بیشتر امید دارم


  • tecra, Escanor, Massimiliano Allegri و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

capture1_gp2v.jpg


#16
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

مدیر برنامه های رولاندو ماندراگورا با برنامه ی اسپورت ایتالیا صحب کرد :

تصور احساساتی که او هنگام حضور در نیمکت یوونتوس خواهد داشت فوق العاده است و همچنین می تواند در طول فصلش برای پسکارا به یک محرک تبدیل شود...

مطمئنا ، در ابتدی فصل با این ایده به پسکارا امد که بتواند قهرمان سری ب شود و هنوز هم با همین انگیزه کار می کند.این طبیعی است ، با این حال مشخص است که موقع امضای قرارداد با یوونتوس احساساتی شود ، باشگاهی که  او واقعا از ته دلش می خواست ، باشگاه های زیادی چه در خارج و چه در ایتالیا او را می خواستند ، اما او قویا روی یوونتوس تاکید می کرد ، حالا روی آخرین ماه هایش در پسکارا تمرکز کرده است.تا اینکه در ماه ژوئن به یوونتوس بیاید.

 

اگر بازیکنان جوان خوب و مصمم باشند ، می توانند در یوونتوس بازی کنند ، دیبالا و استورارو این مسئله ثابت کرده اند ، شاید ماندراگورا هم به یان مسئله امید داشته باشد...
می توانم بگویم که خیلی ها دوست دارند و تلاش می کنند که مثل این دو نفر باشند ، اما خب به غیر از دیبالا ، زازا و براردی هم شرایط مشابهی داشتند.من می توانم افراد زیادی را نام ببرم که در سن پایین به یوونتوس آمدند و فیکس هم شدند.و از زمان خودشان جلو زدند.و آنها همیشه نگاه ویژه ای به آینده دارند که این برای موفقیتشان در سری آ‌ عنصر مهمی است.آنها در حال حاضر هیچ چیز را از دست نمی دهند و باید یوونتوس را به خاطر فعالیتش در بازار نقل و انتقالات و مخصوصا سرمایه گذاریشان روی بازیکنان جوان تحسین کرد.
 

پس تایید می کنید که یوونتوس برای خرید ماندراگورا باشگاه های زیادی را شکست داد؟

بله ، ولی مایل نیستم اسم ببرم.تیم های زیادی او را میخواستند اما او به شدت یوونتوس را می خواست."

 


  • alireza.de710, El rey leon, tecra و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#17
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

چند عکس از این بچه :

 

h3je_screen_shot_1394-10-29_at_3.00.36_phicq_screen_shot_1394-10-29_at_3.00.18_py7bq_screen_shot_1394-10-29_at_2.59.43_pa23d_screen_shot_1394-10-29_at_2.59.58_p

 

 

با توجه به یوزر اینستاگرامش ، می تونید رولی صداش کنید :nish: 

قیافه رو :1: ترکیبی از لوکا مارونه و چنگیز خان مغول :24:


  • alexdelpiero, El rey leon, ace of glass و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#18
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1835 ارسال

01820309494651423302_thumb.jpg 63444414053044498683_thumb.png

 

[ حجم تصاویر به ترتیب 616 و 473 کیلوبایت، تصویر سمت چپ مربوط به مکانی است که در آن به عموی رولاندو شلیک شد.]

 

عموی رولاندو سه شنبه شب در یک حادثه ی غم انگیز در شهر ناپل کشته شد. ماریولینو بارومتروی 59 ساله که در مأمور پلیس بود، در حال بازگشت از دادگاه محلی به خانه توسط افرادی ناشناس با شلیک گلوله به شکمش بر روی زمین افتاد. پس از این حادثه، افراد محلی با خدمات اورژانس تماس گرفته و بارومترو به سرعت با آمبولانس به بیمارستان ویلا بیتانیا منتقل شد، اما تلاش برای نجات دادن او نتیجه نداد و بارومترو به دلیل جراحات وارده فوت کرد. تحقیقات پلیس محلی در این زمینه در حال انجام است.

 
ماندراگورای 18 ساله که در حال حاضر به صورت قرضی در پسکارا توپ می زند در شهر ناپل بزرگ شده است، اما دوران فوتبالی خود را در لیگوریا با جنوا آغاز کرده است. عموی رولاندو برادر زن ماسیمو بارومترو بازیکن سابق فوتبال است که در سری D در کامپوباسو بازی می کرد.

  • MaMpIeRo, eⁿzº, alexdelpiero و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#19
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 ارسال

دوستان کسی اطلاعی از این بازیکن داره؟

 

قرار بود تا آخر فصل به طور قرضی توی پسکارا بمونه.ولی تا اونجا که من لاین آپ پسکارا رو دنبال میکنم فقط یه بار به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرده و یه بار هم که از اول توی بازی بوده دقیقه 80 تعویض شده.

معمولا اسمش رو جز 18 تا هم رد نمیکنن.چه کاری بوده که قرضش دادن.میاوردنش توی همین پریماورا تا بعضی وقتا مثل فاویلی حداقل با تیم اصلی تمرین کنه.

هزینه کمی هم بابتش نشده با اضافه کردن پاداش ها چیزی حدود 12 تا آب خورده.


  • MaMpIeRo, eⁿzº, alexdelpiero و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#20
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1231 ارسال
  • LocationMashhad
در جريان بازي امروز تيمش ؛ پاش شكست و چند ماهي رفت خونشون ...
  • eⁿzº, alexdelpiero, El rey leon و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی