پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته بيستم سري آ : اودينزه 0-4 يوونتوس


40 پاسخ برای این موضوع

#41
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

تیم منتخب هفته ی گاتزتا :‌

 

m2wh_team-of-the-week-1801_thumb.png

 

در مورد دیبالا نوشته :‌ " تقریبا از این بهتر نمی شود!او در تمام ۴ گل یوونتوس در بازی با اودنیزه دخالت داشت.او در گل و پاس گل دبل کرد ، با یک کاشته ی دیگر قفل دروازه را شکست ، این بازیکن آرژانتینی در بهترین فرم زندگی اش است ، او در ۱۸ گل از ۳۷ گل یوونتوس نقش داشت (‌پاس گل و یا گل )‌ "

 

 

 

 

تیم منتخب هفته ی فوتبال ایتالیا اما یوونتوسی های بیشتری داره :‌

 

جورجو کیه لینی :‌ "مثل یک قلعه ی محکم که به هیچ کس اجازه ی عبور نمی دهد ،و مثل گودون گکو ( شخصیت فیل وال استریت نماد طمع و حرص ) ، هر گونه جلوی ایجاد هر گونه مشکلی را سریع  و محکم می گرفت.و حتی در زمان هایی در حملات شرکت می کرد و در زمین حریف اثرات مثبتی می گذاشت.بتن "

 

پائولو دیبالا :‌یک خطر مشکل آفرین و دائمی برای اودنیزه ، او یووه را با یک ضربه ی آزاد زیبا که از روی دیواره ی دفاع عبور کرد جلو انداخت.او در دو گل بعدی هم نقش عمده ای ایفا کرد و با آرامش پنالتی را به گل تبدیل کرد.شگفت انگیز

 

سامی خدیرا : قرار نیست چیزی این آلمانی را متوقف کند؟ نه در این بازی نه.او بر خط هافبک اودینزه چیره شد و وقتی در ضربه ی کرنر زمان و فضای مناسب در اختیار داشت باعث شد تاوان پس دهند ، او برای مدافعان کابوس بود و به آسانی روی تیر ۲ دروازه را باز کرد.فوق العاده

الکس ساندرو :‌یک بازی فوق العاده ی دگیر از بازیکن برزیلی یووه او با پاهای جیوه ایش که در برابر تمام حمله ها مقاومت می کرد و علاوه بر این در حرکات هجومی یووه هم نقش محوری داشت.سازمان یافته

 

 

=-=-=

 

توضیحات و نمرات گاتزتا به بازیکنای یووه تو این بازی :

 

بوفون :‌۶.۵ ، دروازبان یووه در اکثر اوقات بازی نظاره گر بود ، چون مدافع عنوان قهرمانی اودنیزه را کاملا تحت فشار قرار می داد.او ضربه ی آزاد فرانچسکو لودی در سمت راست دروازه به خوبی برگرداند.

روگانی :‌ ۶ ، مثل همیشه وقتی برای بازی فراخوانده شد کاملا هوشیار و آگاه بود و هنگامی که بازی سازی از دفاع شروع می شد ،  به خوبی هم توپ را پخش می کرد.

بونوچی :‌۶ ، بازیکن تیم ملی ایتالیا عصر آرامی را سپری کرد ، چون میزبان نتوانسا بعد از دریافت ۴ گل ریکاوری کند.او یک ضربه ی کاشته را در یک موقعیت خوب به بیرون فرستاد.

کیه لینی : ۶.۵ ، او خط دفاع تیم میهمان را که در دقایق ابتدایی زیر فشار بود ، سازماندهی کرد.او بعد از گرفتن کارت زرد کنترل خوبی داشت و بعد از اینکه یووه از پیروزی مطمئن شد ،  تعویض گردید.

لیختشتاینر : ۷ ، او دفاع تیم میزبان را با ارسال پاسی دقیق که مانژوکیچ را تک به تک و منجر به اعلام خطای پنالتی روی او شد از هم پاشاند.این بازیکن سوییسی  به تازگی ۳۲ ساله شده تجربه اش را با عملکردی سنجیده به نمایش گذاشت.

آساموالله :8: : ۷ ، سعی کرد در میانه ی میدان روی بازی موثر باشد ، او در مکان های مناسب جاگیری می کرد و همیشه به دنبال دادن پاس رو به جلو بود.

خدیرا: ۷.۵ ، با یک ضربه ی سر از فاصله ی نزدیک روی تیر ۲ اختلاف دو تیم را دو برابر کرد ، و در بقیه طول مسابقه هم بدون مشکل چندانی خیلی روان بازی کرد.

مارکیزیو :‌۷ ، بی سر و صدا ترین هافبک یوونتوس.او انرژی اش را در بخش اعظم این بعدازظهر کم حادثه ای که داشت ذخیره کرد .

ساندور: ۷.۵ ، اولین گلش در سری آ را با یک ضربه پای رسات عالی به ثمر رساند و نتیجه را ۴-۰ کرد.

مانژوکیچ : ۷ ،  در تمام مدت بازی  با خضور و پشتکارش برای مدافعان اودینزه مشکلات زیادی به وجود اورد , او به وسیله ی دنیلو در محوطه ی جریمه متوقف شد و باعث اخراج حریف و پنالتی برای تیمش گردید.

دیبالا : ۸ ، او اولین گل بازی را روی یک ضربه ی آزاد که خودش گرفته بود از ۲۵ متری به ثمر رساند.پاس گل خدیرا را روی تیر ۲ ارسال کرد، از روپ ضربه ی پنالتی هم گل سوم را زد.

 

تعویض ها :

 

کاسرس : ۶.۵ ، در ۳۰ دقیقه مانده به پایان بازی جایگزین کیه لینی شد و به آسانی در خط دفاع یووه جای گرفت.

موراتا : ۶ ، بازیکن تیم ملی اسپانیا به تازگی برای بازگشت به زادگاهش مادرید به رئال لینک شده است ، اما باید از روی نیمکت زندگی را دنبال کند چون دیبالا و مانژوکیچ زوج مرگباری را تشکیل داده اند.

 

 

 

=-=-=

 

قبل از آتش بازی روز یکشنیه ، یوونتوس از نوامبر ۲۰۱۴ و پیروزی ۷-۰ مقابل پارما هرگز بیشتر از ۳ گل و از سال ۲۰۱۲ و پیروزی مقابل پسکارا بیشتر از ۴ گل در یک نیمه به ثمر نرسانده بود.

 

 

در عدم حضور پوگبا ، فعال تر شدن سمت راست تیم شدیدا تو چشم بود : s5ds_screen_shot_1394-10-29_at_2.55.17_a


ویرایش شده توسط Bianconero Amore 19 January 2016 - 05:01 AM.

  • El rey leon, tecra, Huceyn و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی