پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته هجدهم سری آ : یوونتوس 3-0 هلاس ورونا


26 پاسخ برای این موضوع

#21
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

دیبالا در مصاحبه با اسکای و اسپورت مدیا ست :

  • مربی انتخاب می کند که چه کسی بازی کند. من فقط تلاش می کنم که در تمرین بیشترین تلاشم را بکنم و می خواهم در همه ی بازی ها حضور داشته باشم.من به موراتا گفتم ارام باشد و این مطمئنا به ما کمک خواهد کرد ، گل ها از راه خواهند رسید.من می دانستم که بازیکنان مهمی در اینحا هستند و این برای من یک چالش بود ، می دانستم باید بیشتر شبیه توز بازی کنم ، او موفقیت های زیادی کسب کرده.من باید ذهنیتم را عوض می کردم .در مورد شخصیت  زیاد با من صحبت شده.در هر بازی تلاش کردم که به خوبی جاگیری کنم و می دانم که اگر توپ را از دست دادم باید سریع پسش بگیرم.ما باید ۱۱ شیر باشیم ، ما بردیم و خوب بازی کردیم ، بعد از گل دوممان کمی بازی را در اختیار ورونا قرار دادیم ، اما خیلی ریسک نکردیم. تصمیم گرفتیم بعد از بازی با پوگبا و بونوچی شادی کنیم و عکس بگیریم ، خوب بود.
  • در تیم رهبران کلیدی زیادی وجود دارند که به من کمک می کنند ، بار رهبری تیم بر دوش من نیست. :nish:  از لحاظ جسمی در وضعیت خوبی هستم.
  • نقطه ی قوت مهاجمان ارژانتینی؟ نمی دانم  ، وقتی متولد آرژانتین باشید ، اولین چیزی که به شما می دهند توپ است.و من از همان ابتدا دوست داشتم در خط حمله بازی کنم.
  • حضور مسی در تورین؟ فوق العاده خواهد بود که مسی را اینجا داشته باشیم ، او همیشه در اسپانیا بازی کرده و دیدن او در یک لیگ دیگر خوب خواهد بود. :nish:

توییت الگری :

 

"نقطه ی عطفمان نزدیک است ، و ما با بادهای موافقی که به بادبان هایمان می وزد به ان خواهیم رسید ، رویکردمان به ۲۰۱۶ درست بود ، اما نباید راضی باشیم."

 

پ.ن: :worship:


  • MaMpIeRo, eⁿzº, VA}{ID و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#22
MaMpIeRo

MaMpIeRo

    تیفوسی الساندرو

  • اعضا
  • 2442 ارسال

از وقتــی لباس بــونــوچی رو گرفتم روز به روز پیشرفتش بیشتر شده :nish:


  • Bianconero Amore, eⁿzº, tecra و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


 

 

8

 

 

Claudio


#23
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1143 ارسال

آمار بازی

 

z9r5_1.png

 

e61v_2.png

 

b8wl_3.png

 

xw97_4.png


  • MaMpIeRo, tecra, Escanor و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#24
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

دوندگی بازیکنان تو این بازی :‌ مارکیزیو : ۱۱.۹ ، دیبالا ۱۱.۴ ، لیخت : ۱۰.۸

متوسط سرعت :‌ استورارو :‌۸ کیلومتر بر ساعت ، مارکی ۷.۵ ، دیبالا  km/h۷.۴

سرعت استارت :‌ ساندرو ۳۳.۵ ، دیبالا ۳۱.۵ و پوگبا ۳۱.۳ کیلومتر بر ساعت

 

ریکاوری توپ : ساندرو ۶ و مارکی و پوگی هر کدوم ۵ بار.

 

این هشتمین برد پیاپی یووه در سری آ بود ، و بهترین امارشان  از ۱۲ اکتبر ۲۰۱۳ تا ژانویه ی ۲۰۱۴.الگری هرگز بازی اول بعد از تعطیلات ژانویه را واگذار نکرده ، ۶ پیروزی و۵ تساوی حاصل تیم های تحت مربیگری او بوده است.

ورونا تا به حال در تورین یووه را شکست نداده ، ۴ تساوی و ۲۶ شکست حاصل کار زرد و ابی پوشان می باشد ، که ۱۲ شکست به صورت پیاپی بوده ، اخرین و تنها پیروزی ورونا برابر یووه به سال ۱۹۶۲-۶۳ و رقابت های کوپا ایتالیا برمی گردد.
آخرین بازیکن یووه که از روی ضربه ی آزاد در سری آ گل زد پیرلو بود  ، یوونتوس-تورینو، در اوریل ۲۰۱۵ . که دیبالا با این گل به اولین بازیکن یووه تبدیل شد که از روی ضربه ی شروع مجدد در سری آ‌ گل زده.( مکس گفته بود که ما روی این ضربات تمرین می کنیم.)

 

این ۱۵۰۰ ـمین پیروزی یوونتوس در سری آ‌ بود ، بیشتر از هر باشگاه دیگری در تاریخ این رقابت ها!

 


  • MaMpIeRo, Escanor, Massimiliano Allegri و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#25
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 ارسال

متاسفانه با قطع شده شبکه های اسکای ایتالیا لذت دیدن بازی های یووه با گزارشگر اختصاصی یووه هم ازمون گرفته شد،یه نیمه از بازیو از bein فرانسه و یه نیمه هم از ایلون لهستان دیدم ولی هیچکدوم اسکای ایتالیا نمیشه و امیدوارم به زودی شاهد باز شدن مجدد این پکیج زیبا باشیم.

.............

من هنوز تو کف گل دیروز بونوچی هستم،از سرعت شوت های توز هم فکر کنم بیشتر بود،کسی نمیدونه سرعت اون توپ چقدر بود؟!

................

دیروز موقعی که زازا گل زد خیلی دلم به حال موراتا سوخت و دوست داشتم که اون گل رو موراتا میزد

موراتا فقط به یک گل احتیاج داره تا اون روحیه گلزنیش رو بدست بیاره

مشخص هم بود که بعد تعویضش از بازی خودش یا بهتر بگم از بدشانسیش ناراحت بود ولی بقیه بازیکنا و بخصوص آلگری بهش روحیه دادن و میشه گفت به این روحیه ها احتیاج داره

......................

F O R Z A  J U V E N T U S

:juventus:  :juventus:  :juventus:

 

دیروز، بین دو نیمه بازی

 

mhsj8901p4p4g5b3sip5.jpg


  • Bianconero Amore, MaMpIeRo, El rey leon و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#26
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4153 ارسال

با توجه به قطع اسکای کلا اوضاع خراب شده

لذا از دوستان میخام تکرار بازی رو از چانلهای دیگه اعلام کنند.


  • MaMpIeRo, El rey leon, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#27
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

پائولو دیبالا ستاره ی یوونتوس در پیروزی برابر هلاس ورونا

 

علی رغم اینکه بعد از جوانگرایی و ریکاوری تیمشان نیاز به استراحت نیاز داشتند ، نگرانی هایی وجود داشت که یووه بعد از تعطیلات کمی افت کند.با این حال با یک پیروزی آسان ۳-۰ برابر هلاس ورونا در روز چهارشنبه  ، راه راه پوشان نشان دادند که نباید در موردشان شک کرد و همچنان تیمی قدر در سری آ‌هستند ، حداقل طبق نظر مربی فعلی ورونا و سرمربی سابق بانوی پیر لوییجی دلنری.

 

 

این مسابقه به خوبی نشان داد که چرا یوونتوس سرسخت ترین تیم ایتالیا برای شکست دادن است.در حالیکه زرد و ابی ها سعی می کردند با شدت عمل مسابقه را شروع کنند ، خیلی سریع سرهاشان را پایین انداختند و تسلیم برتری حریفشان شدند.مردان دلنری به جای اینکه سعی کنند یووه را با پرس و جنگندگی وادار به دفاع کنند ، اغلب توپ را به میزبان دادند و به دفاع پرداختند چون فکر می کردند ارائه ی یک بازی مثبت می توانست آسیب زیادی بهشان برساند.

در عوض  ، این راه راه پوشان بودند که تشنه ماندند و با اعمال فشار سعی کردند که از تمام توپ های مرده هم کمال ساتفاده را ببرند.اینجا تفاوت بین قهرمانان و تیم هایی است که علی رغم تلاش نمی توانند کیفیت کمشان را جبران کنند.

 

 

درحالیکه یوونتوس در اکثر مواقع بازی آسوده به نظر می رسید ، انهاهنوز بابت عدم تمرکز و از دست دادن توپ که چند بازیکن را مجبوربه انجام خطاهایی ضروری کرد که منجر به کارت گرفتنشان شد.هرچند کسی نمی تواند به تیمی که اینقدر باهوش بازی کرده و هشتمین برد پیاپیش در سری آ را جشن گرفته خیلی سخت بگیرد.

 

نمره ی بازیکنانی که قبل از دقیقه ی ۷۰ در بازی بودند :

 

بوفون : ۷ ، همواره هوشیار بود و حواسش به حریف بود.او به ندرت در این بازی ها نیاز می شود ، اما هرگز وقتی نوبت به یک سوپرواکنش دارید ، شما را نامید نمی گذارد.

 

کاسرس : ۶ ، ماسیمیلیانو الگری چندین بار بر سرش وقتی گاه گاه  تمرکزش را از دست می داد فریاد کشید  ، کاسرس قرار نیست مدافع خیلی حواس جمعی بشود ، اما همیشه با قلبش می جنگد.

 

بونوچی : ۸ ، در نقش یک سوییپر عالی بود و حتی توانست اولین گل فصلش را با یک ضربه ی سر برق آسا به ثمر برساند. بونوچی مثل یک رهبر واقعی بازی می کند ، با انگیزه ای که دارد و توانایی بالا  یش در خنثی کردن حریف ، الهام بخش است.

 

کیه لینی : ۷ ، این مدافع یک جورایی هر بار با یک بانداژ دور سرش بازی را تمام می کند ، البته برای حفظ کلین شیت هم همینقدر مصمم است.عملکردی چشمگیر از این بازیکن ایتالیایی که به خوبی نفوذ کرد و همزمان جلوی حریف را هم گرفت.

 

لیختشتاینر : ۷ ، بازیکنی که همیشه راه حلی برای ارائه دارد ، او از لحاظ تاکتیکی به خوبی جاگیری می کرد تا از هافبک ها توپ دریافت کند ، به بازی عرض می داد و برای هم تیمی هایش گزینه های بیشتری جهت ارسال پاس فراهم می کرد.

 

سامی خدیرا : ۶ ، هنوز نتوانسته به خوبی بازی های اول فصلش باشد ، اما هنوز هم در جاگیری و بازپسگیری توپ درخشان بود.

 

مارکیزیو : ۷ ، غیر قابل جایگزینی ، مارکیزیو با ارائه ی پاس های بی نقص رو به جلو نه تنها به تیم اجازه می دهد که شناور بازی کند ، بلکه با پوشش خوبی دفاعی در موقع حمله ی حریف به تیم بالانس بی نقصی می دهد.

 

پوگبا : ۸ ،  یک بازی پرتلاش و فوق العاده از بازیکنی که در حال بهبود ابعاد بازیش است ، او با توجه به دید خوب و تواناییش در ایجاد الگوهای مختلف حمله ، دارد به یکی از عناصر حیاتی تیم می شود.او هرگز تسلیم نمی شود و همیشه در حال مبارزه است و مهم نیست که چقدر مانع در پیش رویش باشد. این بازیکن جوان حالا دارد به رهبری لایق پوشیدن شماره ی ۱۰ یوونتوس تبدیل می شود.

 

ساندرو : ۷ ، کمی بی باک تر از همیشه ، سانترهای دقیق او همچنان تماشایی است.

 

آلوارو موراتا : ۶ ، هنوز به سطحی که هواداران انتظار دارند نرسیده ، موراتا سخت تلاش می کند و در کارهای تیمی مشارکت داد ، اما مشخص است که بدون اعتماد به نفس بازی می کند.شاید با کمی تداوم بتواند به فرم خوبش برگردد.

 

دیبالا : عملکردی شگفت انگیز از مهاجم ارژانتینی یووه و بار دیگر مطمئن ترین فروارد یوونتوس.او گل اول را با یک ضربه ی ازاد درخشان زد و بعد هم پاس گل دوم را ارسال کرد.او هر بار که به سمت محوطه ی حریف یورش می برد خطرناک به نظر می رسید ، همچنین توانایی او برای بازگشت به دفاع و یاری تیم برای ایجاد تعادل در تیم حیاتی است.

 

استفانو استورارو : ۷ ، او در ۲۰ دقیقه ی پایانی به جای سامی خدیرا وارد زمین شد ، سرسخت و متعصب بود ، شما هرگز نمی توانید به خاطر تلاش نکردن ایراد بگیرید.او همیشه می تواند بت حضور فیزیکی اش به تیم کمک کند ، کمتر کسی بتواند از سد او عبور کند.

 

سیمونه زازا : او دقیقه ۷۰ جایگزین موراتا شد ، بار دیگری با تمام کنندگی فوق العاده اش به عنوان یک یار تعویضی اثر گذار بود. درست است که خیلی جنگویانه بازی می کند و انچنان با کلاس نیست ، اما هیچ وقت اگر چند دقیقه به او وقت بدهید ناامیدتان نمی کند.

 

 

مینا روزکی ، ESPNFC .


  • MaMpIeRo, Soheil Bianconeri, Escanor و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی