پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

۳ آرزوی کریسمس برای هوادارن یوونتوس

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

۳ آرزوی کریسمس برای هوادارن یوونتوس

 

 

تعطیلات زمستانی سری آ زمان ایده آلی را برای پیشروی هر یک از باشگاه ها را تا به اینجا ارزیابی کنیم. برای یوونتوس باید کمی به گذشته نگاه کرد.مدافعان قهرمانی در شروع فصل جدید به مشکل برخوردند  ، اما در دو ماه اخیر در مسیر پیروزی قرار گرفته اند و می خواهند از عنوان قهرمانیشان دفاع کنند.

آنها در ۷ بازی اخیرشان پیروز بوده اند  ،  بخش زیادی از پیشرفت یووه مدیون صبر و تصمیم های الگری بوده است .اثر مربی پیش از این در اینجا بحث شده  ، اما این مرد تقریبا شک نداشت که تیمش می تواند پیشرفت کند.به خصوص بعد از پیروزی دشوارشان برابر کارپی.

 

آنها در زمان های تلف شده گل خورند و نزدیک بود پیروزی را از دست بدهند ، آلگری در کنفرانس بعد از بازی بر اهمیت حفظ تمرکز در شروع دوباره فصل در ژانویه تاکید کرد.

 

 


ماسیمیلیانو آلگری برای اولین بار در کریرش به ۷ پیروزی پیاپی با یوونتوس دست پیدا کرد.

 

 

حالا برویم سراغ ۳ آرزوی کریسمسی برای عاشقان بانوی پیر فوتبال ایتالیا :

 

انتقام  شکست های اول فصل  را بگیریم

 

یوونتوس مقابل اودینزه ، کیه وو ، آ اس رم ، فروزینونه ، ناپولی و اینتر در شروع ناامید کننده شان در این فصل امتیاز از دست داد.یوونتوس در حالی وارد فصل جدید می شود که می داند که تا قبل از فوریه به مصاف تک تک این تیم ها خواهد رفت و امیدوار است که بتواند به ۳ پیروزی دست پیدا کند.انتقام جویی از آن بازی ها باعث می شود قهرمانان برای دفاع از عنوان قهرمانی قدم های بزرگی بردارند.چیزی که هر هوادارا یووه برای دیدنش نمی تواند انتظار بکشد.

 

 

 

آینده ی پپ گواردیولا حواس بایرن مونیخ را پرت کند.

 

در حالیکه الگری جایش را روی نیمکت یوونتوس محکم کرده است ، بیرن مونیخ رقیب بعدی آنها در لیگ قهرمانان اروپا ، از همین الان اعلام کرده اند که مربی آنها در فصل اینده تغییر خواهد کرد.تیم آلمانی همچنین اعلام کرده است که مربی سابق رئال مادرید جایگزین پپ گواردیولا خواهد شد.با توجه به اینکه بازی های دور حذفی در ۲۳ فوریه انجام خواهد شد ، یوونتوس امیدوار است که از هر حواس پرتی و عدم تمرکز پیرامون خروج احتمالی پپ گواردیولا کمال استفاده را ببرد.

 

 

آلوارو موراتای واقعی برخیزد

 

در حالیکه اتفاقات رخ داده در بارین مونیخ ممکن است به یوونتوس کمک کند ، بازیکنان خود یووه باید در بهترین فرمشان باشند اگر بخواهند این بازی را پیروز از میدان خارج شوند.ماریو مانژوکیچ اخیرا به فرم خوبی رسیده است و او بسیار مشتاق است که در ترکیب اصلی یووه ، تیم قبلی اش را در آلیانز آرنا تحت تاثیر قرار دهد. با این حال ، آلگری امیدوار است آلوارو موراتا هم به روند گل زنی اش تا آن بازی بازگشته باشد.بازیکن سابق رئال مادرید ، در بازی های فصل قبل لیگ قهرمانان نقش حیاتی داشت ، اما در فصل جدید تنها ۳ بار راه دروازه را پیدا کرده است.و هواداران امیدوارند که او بار دیگر بدرخشد.او که در هر دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان گل زده بود ، موراتا در رساندن یووه به افتخار سابقه ی درخشانی دارد و اینکه در این فصل هم او را چنین ببینیم ، بزرگترین هدیه ی کریسمس یووه ای ها خواهد بود.

 

آدام دیگبی ، بلیچر ریپورت ...


  • Atomic Ant, MaMpIeRo, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی