پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

یوونتوس به لطف صبر و هوش الگری ، سریعا در جدول صعود می کند.

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

یوونتوس به لطف صبر و هوش الگری ، سریعا در جدول صعود می کند.

 

یوونتوس با ثبت ۷ پیروزی پیاپی در لیگ ، با موقعیتی قدرتمند وارد تعطیلات زمستانی سنتی فوتبال ایتالیا می شود.زیرا روندشان آنها را تا رتبه ی چهارم جدول ارتقا داده است.آنها در مدت کوتاهی از رده ی ۱۴ به جمع ۴ تیم برتر راه پیدا کردند  ، و می توانند در مدت مشابهی از این هم بهتر شوند.

در واقع ، نیمه ی اول فصل ۲۰۱۵-۱۶ شاهد رنج کشیدن غول های تورینی در سری آ‌ بود ،  بعد از کسب تنها ۳ پیروزی در ۱۰ بازی ابتدای جایگاه مربی گری ماسیمیلیانو آلگری متزلزل بود، با این همه او هیچ وقت آنقدرها نگران به نظر نمی رسید ، او در یکی از مصاحبه هایش با ایندیپندنت  ، بااعتماد به نفس صحبت می کرد و تاکید کرد که انقلاب تابستانی یوونتوس برای اینکه بانوی پیر موفق بماند حیاتی بود.

آلگری در واکنش به نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس که ۱۰ بازیکن جدید به تیم  آمدند. و در عین حال افرادی نظیر آندره آ‌ پیرلو ، آرتورو ویدال و کارلوس توز از تیم جداشدند. "برای اینکه تیم را جلو ببریم می دانستیم که زمان تغییر فرا رسیده است."

قابل درک بود که راه راه پوشان تورینی  برای هماهنگ شدن دوباره نیاز به زمان دارد ، اما مربی هم به خاطر ازطرز استفاده از بعضی از خریدهای تابستانی یوونتوس مورد انتقاد قرار گرفت  که در صدر آنها پائولو دیبالا قرار داشت.

"قضیه ی دیبالا دارد آلگری را دچار مشکل می کند" این جمله تیتر توتواسپورت در اکتبر گذشته بود ، در حالیکه رییس باشگاه سابق این ستاره ی آرژانتینی بیشتر از اینها رک بود."آلگری کم کم دارد دیبالا را نابود می کند." این صحبت های مائوریتزیو زامپرینی در مصاحبه اش با رادیو اسپورتیوا بود اما از همان هفته به بعد ، دیبالا به تاثیرگذارترین مهره ی تیم تبدیل شد.

 

حالا او با ۱۰ گل و ۶ پاس گل در تمامی رقابت ها ، جای کمی برای انتقاد باقی گذاشته است و استفان الشراوی -که در زمان آلگری به تیم میلان وارد شد- اعتقاد دارد که عملکرد الگری در این موضوع بی نقص بوده است."آلگری در مورد من به خوبی عمل کرد و فکر می کنم در مورد دیبالا هم همینکار را می کند." الشا در گفت و گو با گاتزتا دلا اسپورت."برای بازیکنان جوان باید صبور بود ، اگر خوب باشند ، ۱۶ سال زمان دارند که بازی کنند."

 

همین صحبت ها را می توان در مورد الکس ساندرو هم بیان کرد ، او در ابتدا روی نیمکت می نشست و پاتریس اورا در جایگاه ثابت خود در پست دفع کناری حضور داشت ، اما او هم راه خود را به ترکیب اصلی پیدا کرد و پاس گل های بسیار حیاتی در مقابل تورینو ، میلان و منچستر سیتی  ارسال کرد.

دنیله روگانی هم در ۲ بازی اخیر عملکرد بسیار برجسته ای از خود به نمایش گذاشته ، اولی در دور یک هشتم نهایی مقابل تورینو و بعد به عنوان یار تعویضی از دقیقه ی ۵۷ در مصاف با کارپی.در حالیکه هم جورجو کیه لینی و هم آندره آ بارزالی بالای ۳۰ سال سن دارند ، این بازیکن جوان به خوبی برای جانشینی آنها آماده خواهد شد.

الگری روگانی را "آینده ی یوونتوس" نامید و دقیقا مثل هم تیمی های نامبرده اش ، به نظر می رسد که خود بازیکن هم به خوبی از جایگاهش آگاه است.

 

روگانی در مصاحبه ای با گاتزتا دلا اسپورت :"من به تازگی در یوونتوس شروع به بازی کرده ام  و می دانستم که آسان نخواهد بود."  مطمئنا به همین اندازه هم  کار برای مربی در ماه های اخیر دشوار بوده است.

آلگری به نوبه ی خودش ، دلیل تجدید حیات یووه را کاملا واضحانه بیان می کند ، او در اخرین مصاحبه ی مطبوعاتی اش گفته بود :"تیم حالا با اعتماد به نفس بیشتری بازی می کند و حالا با رویکرد و مدیریت بهتری بازی می کنیم.هیچ رازی وجود ندارد ، تنها سخت کوشی و حفظ  آینده نگری."

شاید با این جمله ی آخر ماسیمیلیانو الگری کیفیتی که به تیمش اضافه کرده و او را در این مقطع حساس یاری نموده مورد تاکید قرار می دهد.

 

به قلم آدام دیگبی ، بلیچر ریپورت.

 

توصیه می کنم کامنت هایی که در مقاله ی اصلی نوشته شده بخونید. :1:  مخصوصا اون اولی که یه میلانیه :nish:


  • Hossein Salehi, mory, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی