پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

بازي با میلان امیدبخش بود، اما ...

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
3 پاسخ برای این موضوع

#1
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1828 ارسال
83303278201862293726.jpg
 
نوشته ی مینا رزوکی
 
از زمان افتتاح ورزشگاه یوونتوس، میلان نتوانسته است در این ورزشگاه مقابل حریف تورینی خود به برتری دست پیدا کند. برخی معتقدند این یک مسأله ی روانی برای روسونری است، در حالی که عده ی دیگری می گویند یووه هنگامی که در ورزشگاه خانگی خود بازی می کند غیرقابل توقف است. با این حال روسونری یک مرتبه ی دیگر به تورین سفر کرد و متحمل شکست 1-0 شد. میلان در این دیدار نتوانست بازی خود را انجام دهد یا شجاعت لازم را برای شکست تیم در حال بهبود بیانکونری را نداشت.
 
با اعمال سیستم 4-3-1-2 توسط آلگری در ابتدای بازی، بلافاصله سوالاتی در مورد ترکیب اولیه سرمربی توسکانی یوونتوس مطرح شد. آیا هرنانس واقعاً بازیکن مناسبی برای شروع در این بازی حساس است؟ آیا این ترکیب به میلان اجازه نمی داد تا بازی را به عرض ها بکشاند و توانایی ضدحمله را در اختیار این تیم قرار دهد؟
 
اعمال این سیستم در حمله موثر واقع نشد و یوونتوس حتی در خلق یک فرصت گلزنی کامل در نیمه اول با مشکل روبه رو بود. با نوع بازی هرنانس در میانه ی میدان سرعت تیمی یووه آنقدر کند شده بود در حالی که همزمان پوگبا و استورارو به عنوان بازیکنان کناری مارکیزیو آنقدر مقتدرانه ظاهر نشدند. آلگری برای یک بار دیگر اثبات کرد هنگامی که صحبت از ترکیب آغازین  بازی می شود او در انتخاب ترکیب مناسب در هر بازی با چالش ها و مشکلاتی روبه رو است. با اتخاذ این سیستم توسط آلگری میلان نظم تیمی بهتری داشت و به سیستم 4-5-1 عقب نشینی کرده بود و در حقیقت بازی بسیار راکد و خسته کننده شده بود.
 
اما دست کم یک نفر پیدا می شود که آلگری را به خاطر تعویض های مناسب تحسین کند، حتی اگر مصدومیت اورا برای او یک تعویض اجباری تلقی شود. هنگامی که روش های آلگری توسط سینیشا میهایلوویچ در نیمه ی اول خنثی گردید، تصمیم سرمربی توسکانی مبنی بر بازگشت به سیستم 3-5-2 در نیمه ی دوم به تیم او فرصت را داد تا رو به جلو حرکت کند، وینگرها را از فضای بسته ی بازیکنان میلان آزاد کند و همزمان به پل پوگبا اجازه دهد تا در میان فضاهای کلیدی که در منطقه ی یک سوم دفاعی حریف ایجاد می شود نفوذ کند.
 
الکس ساندرو به جای پاتریس اورای مصدوم وارد میدان شد. او اثبات کرد که یک بازیکن باهوش و بااستعداد است و این نکته را به ما یادآوری کرد که چرا باشگاه برای این مدافع هافبک سابق پورتو هزینه ی بالایی پرداخت کرده است. بازیکنی که با قدرت بالای خود و سرعت بخشیدن به گردش توپ توانایی حرکت های رو به جلو را برای تیم امکان پذیر کرد و در صحنه ی گل، پاس شگفت انگیز پوگبا را به خوبی کنترل کرد و پاس گل خود را برای پائولو دیبالا فراهم کرد.
 
یک ضربه ی پایانی زیبا کافی بود تا هواداران سرمربی را برای نیمکت نشین کردن بازیکنانی مانند آلوارو موراتا و خوان کوادرادو در چنین بازی مهمی در مقابل حریفی که با اعتماد به نفس به این میدان قدم گذاشته بود، مورد بخشش قرار دهند. با این حال، حداقل از سطح تاکتیکی، آلگری توانایی این را دارد تا  نسبت به حریفان خود باهوش تر عمل کند و با انتخاب سیستم های مختلف متناسب با هر بازی حریفان خود  را به خاطر این تصمیم ها شگفت زده کند و آن ها را از یافتن پاسخ برای این راهکارهای متقابل عاجز کند.
 
این یک واقعیت است که عملکرد تیم از حالت ایده آل خود فاصله ی زیادی داشت، با این حال بانوی پیر اکنون با سه برد متوالی که به دست آورده است راه خود را برای رسیدن به صدر جدول پیدا کرده است  که کارشناسان و روزنامه نگاران کمی به این اعتقاد دارند. ماسیمو آمبروزینی از عملکرد یوونتوس در بازی خانگی خود چندان تحت تأثیر قرار نگرفته است و نیکولا آموروسو اصرار دارد هنوز بهبود و پیشرفتی در بازی یووه پیدا نکرده است. مارچلو لیپی با نظر این دو مخالف است و به  این نکته اشاره می کند که بیانکونری شایسته ی برد در این دیدار بود. او از کیفیت های مثبت در بازی یووه صحبت کرد حتی اگر نتیجه ی بازی توسط یک لحظه از بازی تصمیم گرفته شد.
 
اعتماد به نفس یک پارامتر کلیدی برای حفظ مومنتوم پیروزی است اگر چه در حال حاضر یوونتوس نه به گونه ای بازی می کند که بهترین توانایی خود را به نمایش بگذارد و نه رویکردی مشابه اینتر که با قدرت فیزیکی و ذهنی بر حریفان خود غلبه می کند را اجرا می کند.
 
در طول چهار فصل گذشته همراه با موفقیت، بانوی پیر زمان هایی را تجربه کرده است که دچار ناامیدی شده باشد. تحت هدایت آنتونیو کنته در فصل 2012-2011 که نخستین اسکودتوی آن ها در این چهار فصل بود، یووه تساوی های زیادی کسب کرد، اما با هر بازی آن ها اعتماد به نفس خود را در خود ایجاد کردند. متعاقباً، بازیکنان به توانایی های خود و هم تیمی هایشان اعتماد کرده و به سمت رویه ای از بازی ها که با بردهای هیجان انگیز همراه بود قدم برداشتند.
 
فصل گذشته در چندین بازی، نبوغ برخی از بازیکنان منجر به نجات بیانکونری از بازی ها شد و یا اینکه حریفان یووه از توانایی لازم برای نتیجه گیری مداوم برخوردار نبودند. این در حالی است که شرایط در فصل جاری ایده آل نیست و این حقیقت که بانوی پیر روند مثبتی در جمع آوری امتیازات داشته است انکارناپذیر است. در ضمن، عملکرد بازیکنان نسبت به ابتدای فصل بهبود پیدا کرده است. نه تنها مارکیزیو به روزهای خوب خود بازگشته است، بلکه سرانجام یوونتوس در حال استفاده از مزایای استعدادهای تازه وارد خود است. همان مسأله ای که در بازی با میلان دیدیم و پاس زیبای الکس ساندرو در نهایت به گل زیبای دیبالا شد. همچنین، بوفون همیشه جوان هنوز در دروازه حضور دارد تا سیوهای خارق العاده را برای بیانکونری انجام دهد.
 
پیروزی 1-0 نتیجه ی فوق العاده ای نبود، اما در زمان سختی ها بازگشت به روند پیروزی ها چیزی بود که باشگاه به آن نیاز داشت، به ویژه با در نظر گرفتن اینکه بازی مهم روز چهارشنبه در مقابل منچسترسیتی پیش رو است. پیروزی در این دیدار نیز صعود به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان را برای یوونتوس تضمین می کند و یک پیشرفت برای بانوی پیر خواهد بود.
 
zs96_09331954287134591688.jpg

  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, juve's fan و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#2
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

وقتی دیبالا گل زد ، به شوخی به بچه ها گفتم :" آقای ماروتا ، گل و پاس گل را ببین و به قبله ی بوسمن نماز نخوان." :nish:

 

فقط و فقط حسرت می خورم که بازی با اودینزه و کیه وو و فروزینونه رو با بدشانسی + شکم سیری و غرور بی جای بازیکنا از دست دادیم ، وگرنه الان وضعیتمون خیلی خیلی بهتر از این حرفا بود ، همین ۳ تا بازی خونگی رو اگه برده بودیم ، که واقعا حقمون هم بود و نسبت به بازی های اخیر به نظرم حتی بهتر هم بازی کرده بودیم ، الان واسه ی خودمون رده ی ۲ یا ۳ جدول بودیم.


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#3
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21019 ارسال

فقط و فقط حسرت می خورم که بازی با اودینزه و کیه وو و فروزینونه رو با بدشانسی + شکم سیری و غرور بی جای بازیکنا از دست دادیم ، وگرنه الان وضعیتمون خیلی خیلی بهتر از این حرفا بود ، همین ۳ تا بازی خونگی رو اگه برده بودیم ، که واقعا حقمون هم بود و نسبت به بازی های اخیر به نظرم حتی بهتر هم بازی کرده بودیم ، الان واسه ی خودمون رده ی ۲ یا ۳ جدول بودیم.

 

- تنها همين ؟!

تاكتيك و تمامي برنامه هاي تيم كه از سمت سرمربي تعيين ميشه بي نقص بوده و صرفا به دلايلي به جز سرمربي اون بازي ها رو از دست داديم ؟!

حداقل بيشتر توضيح بده بلكه ما هم فوتبال بيشتر ياد بگيريم :53:


  • juve's fan, mory, alexdelpiero و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#4
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

اتفاقا تو بازی با اودینزه هم گفتم که اون بازی رو به اشتباهات الگری باختیم ، اما علی رغم همــــــــه ی این اشتباهات ، اگه دقت بازیکنا وجود داشت ، همون بازی های خونگی رو میشد برد :1:


  • mory, alexdelpiero, El rey leon و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی