پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

نظرسنجي : علل نتايج ضعيف يوونتوس ؟

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
41 پاسخ برای این موضوع

نظرسنجی: نظرسنجي : علل نتايج ضعيف يوونتوس ؟ (57 کاربر رای داده است)

علل عدم نتيجه گيري يووه ؟

  1. ناتواني كادر فني (19 رای [33.33%])

    درصد آرا: 33.33%

  2. ناهماهنگي و جانيفتادن بازيكنان جديد (12 رای [21.05%])

    درصد آرا: 21.05%

  3. كاهش انگيزه تيم (3 رای [5.26%])

    درصد آرا: 5.26%

  4. بدشانسي (1 رای [1.75%])

    درصد آرا: 1.75%

  5. مديريت نادرست در نقل و انتقالات (22 رای [38.60%])

    درصد آرا: 38.60%

رای مهمانان نمی توانند رای دهند

#41
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21102 ارسال

- اتفاقا نمايش ديشب يووه يك نمايش به واقع ضعيف و نااميد كننده بود ! نتيجه خوب بود و كمتر كسي ناراضي ـه، ولي نمايشي كه يووه ارائه داد فوتبالي نبود كه در شان يووه باشه.

ميلان خيلي ناتوان تر از چيزي بود كه تصور مي كردم و تنها زدن 1 گل به اون تيم فلاك زده اونم در يوونتوس آرنا باعث شرمساري ـه.

پس من به اون 3 نفر حق ميدم


  • juve's fan, mory, MaMpIeRo و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#42
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1829 ارسال

منم با بهمن موافقم. میلان عملاً اومده بود مساوی رو بگیره و بره. یعنی دریغ از یک برنامه برای رسیدن به گل. فقط دل به چرچی و نیانگ بسته بودن با همکاری باکا کاری از پیش ببرن که عملاً توسط بازیکنای ما از بازی حذف شده بودن. واقعاً نمی دونم تا بدین جای فصل این امتیازات رو چطور جمع کردن اگر بازی های قبلی هم همین رویکرد رو داشتن  :fp: (فاکتور خوش شانسی!!!).

 

دیشب نیمه اول در مقابل این میلان بد بازی کردیم و فکر نکنم کسی منکرش باشه. توپ و میدون دستمون بود ولی خودمون نمی دونستیم چند چندیم. تا یک سوم دفاعی میلان می رفتیم ولی انگار منتظریم اتفاقی بیفته  :fp:. نیمه دوم در مقایسه با نیمه اول "خوب و منسجم" ظاهر شدیم ولی بازم خوبی نبودیم که از یووه بعد از 12 هفته انتظار میره. شاید با اغراق بشه گفت نیمه دوم رو متوسط بودیم، شایدم متوسط رو به خوب، شایدم متوسط رو به ضعیف که بستگی به دیگاه هر فردی از بازی دیشب داره :1:.

 

اگر قراره با سانتر کردن موفق باشیم، خب درست درمون دو سه سانتر خوب بفرستین برای ماندژوکیچ بدبخت ببینین چقدر قشنگ گلزنی می کنه واسمون. اگر رویکردمون حمله از مرکز دفاع حریفه چرا توی منطقه ی یک سوم دفاعی حریف پاس های عمقی و رو به جلو رو ضعیف میدین؟ اصلاً چرا :1: بازیکنانمون منطقه ی یک سوم دفاعی حریف گیج هستن ؟! انگار همزمان چند تا فکر به ذهنشون خطور می کنه و توی زمان کم باید تصمیم بگیرن که هول میشن  :1:.

 

نمیدونم آلگری این فصل دقیقاً از چه رویکردی استفاده می کنه و چی تو ذهنش داره  :1: ولی هر چی هست فعلاً نامشخص، نامعین، وِیگ (Vague) و ایمپلیسیت (Implicit:1: هست. توی مصاحبه هاش یک جایی گفت بعد از کریسمس یک سری چیزا مشخص میشه و به نتایجی می رسیم. شاید اینکه چرا اینقدر سیستم عوض می کنه و به ترکیب برنده دست می زنه یک تفکراتی پشتشون داشته باشه. امیدوارم هر چی که هست یک ایده ی هوشمند وهدف دار توی ذهنش داشته باشه.

همیشه قبل این گفتم الان هم میگم، آی بیلیو این آلگری  :65yytgts6rouhope1x2s:در مورد سهمیه اروپا هم نگران نباشید. سهمیه حتماً می گیریم  :1:. حرف از قهرمانیه الان  :nish:حتی اگر هم چند بازی پشت سر هم  ببازیم و دوباره توی بحران بیفتیم نباید تا پایان فصل به فکر تعویض سرمربی بیفتیم. چون وضعیتمون قطعاً بدتر میشه. تا بیایم دوباره با رویکردهای مربی جدید هماهنگ بشیم زمان می بره. لیپی هم احتمالش خیلی کمه (بهتره بگیم نزدیک به صفره) دلتون رو الکی خوش نکنید  :nish: مگر اینکه اتفاقات عجیب و غریبی بیفته  :1:. مربیانی هم که در دسترس هستن همه ما رو به سمت زوال می کشوننن :1:. بنیتز هم که داره اخراج میشه،  رئال کادو کرده در اختیارمون قرار میده :2laugh:.

 

+ جدای از این حرف ها فرض کنید امسال قهرمان سری آ بشیم  :24:  :2laugh:. تیم های دیگه و کسانی که توی مصاحبه هاشون به تیم یووه تیکه انداختن میرن توی افق و محو میشن  :2laugh: اصلاً اسکودتوی امسال رو بگیریم به اندازه چند تا اسکودتو بهمون انرژی میده  :2laugh: 


  • GioVanni Agnelli, Bianconero Amore, juve's fan و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند





0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی