Jump to content

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

Photo

هفته ی یازدهم سری آ - یوونتوس 2-1 تورینو


57 replies to this topic

#41
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

این آلگری همون آلگریه فقط بازیکنای بی کیفیتی جانشین امثال توز و ویدال شدن ، فقط نمیشه بعضیا رو قانع کرد، از نظر همون بعضیا کنته مربیه خوبیه، ولی همین کنته نخواست تو یووه بمونه چرا؟ 

 

پس ایراد اصلیو اگر می خوای پیدا کنی برو تو سیستم ریاستی که همه مشکلات از اونجاست

 

مثلاً میلان با رفتن آلگری قهرمان اروپا یا سری آ شد؟ 

  •  

  • mory, Delle Alpi, pezhman and 5 others like this
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#42
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6,960 posts

مشکل خدیرا جدی نیست و فقط بخاطر جلوگیری از تشدید مصدومیت ، تعویض شده .. 


  • Bianconero Amore, mory, Principino and 10 others like this



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#43
ERF_JU

ERF_JU

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 610 posts
  • LocationUrmia

اعتراف میکنم که تا قبل از اینکه گل بزنیم دوس داشتم بازی مساوی تموم بشه ...بالاخره یا رومی روم یا زنگی زنگ ! نتایج سینوسی عامل کشنده این تیم میتونه باشه ... ولی با گل و دیدن خوشحالی عشقم نا خود آگاه نمیدونم چرا ، شرمنده شدم... با دیدن اون خوشحالیش که درست عین بازی فصل پیش مقابل رئال بود شرمنده شدم ک دوس داشتم بازم چشمای آغام پر اشک باشه تو مصاحبه بعد این بازی هم....بخدا دوس ندارم یه لحظه هم غمو تو چشاش ببینم دقیقا به همین خاطره که دعا میکردم از این نتایج سینوسی ب دور باشیم ...تقصیر من نیست... بخدا اولین باریه که تو تاریخ عشقم به این تیم وقتی به گل نیاز داریم اون 10 دقیقه آخرو متوسل به هر چی اعتفاد دارم و ندارم ، نشدم برا رسیدن به گل ...

 

+ جیجی این بازی رو برا یووه درآورد و برد رو مستر آلگری مدیون دستکشای مقدس سلطان هس ...برای بار دوم در این فصل خاطره سیو قرن در فینال 2006 رو برامون زنده کرد سوپر من...دیگه چی دارم بگم من؟

+بازم انگار یه مصدومیت ماهیچه ای دیگه ....تبریک ...خدافظ خدیراااا خدافظظظظظ ( به لحن جناب خان خوانده شود) 

+اولین گل به رنگ سیاه و سفید  کوادرادو ... از این گل به عنوان گل نجات دهنده مکس نام برده بشه شاید ولی من این گل رو به اسم خوشحالی جیجی تو ذهنم ثبت و ضبط میکنم و فقط صرفا به این خاطر ممنونم از کواد ..صرفا فقط بخاطر خوشحالی عشقم!

+تورو 94...این داستان انگار حالا حالا ها ادامه دارد...PIRLOEFFECT#

 

+همچنان منتظر یه CONTEEFFECT# هم هستیم! ( صرفا از منظر کمبود روحیه و انگیزه گفتم پلیز جبهه گیری نشه...)


  • Bianconero Amore, mory, Principino and 11 others like this
تصویر
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Proud_of_Ju#

#44
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2,215 posts
  • LocationTehran

نبرد بین suv سوزوکی ویتارا و جیپ با سوراخ شدن سوزوکی همراه بود :nish:

در ضمن من هنوز میگم علت بازی بی نظم  تیم استرس نتیجه از نتیجه نگرفتنه.شک نکنید بازی اودینزه و کیه وو و Frosinone با بدشانسی باخت/مساوی نمیکردیم الان هم اینتر راحت برده بودیم هم ساسوئلو هم این دربی امروز

 

یه نکته ای که خیلی ناراحت کنم رفتار طرفدارها هست.بعضی از رفتارها من یاد طرفداری رئال و بارسا انداخت!! شما طرفدار یووه هستید یا طرفدار جام؟؟ :22:  :fp:

 

برای همیشه یووه :worship:  چه اول باشی چه آخر! چه خوب بازی کنی چه بد :53:  روزهای خوب می آد همینطوری که روزهای بد قبلی رفتن و روزهای خوب اومدن.نتیجه گیری مقطعی مهم نیست زیر سازی تیم مهمه که من به باشگاه اعتقاد دارم اگر بخوای با خرج کردن نتیجه بگیری میشی مثل میلان و اینتر که  یکباره نابود شدن و من هیچ آینده ای روشنی برای هیچ کدومشون نمی بینم.(و انشالا در آینده رئال و بارسا :1: ) ولی اگر بخوای با برنامه بیای میشی یکی مثل بایرن

 

فورتزا یووه

باتشکر :1:


  • Bianconero Amore, mory, Principino and 14 others like this

Untitled.jpg


#45
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 posts
تبریک میگم به خاطر برد ولی نه به خاطر بازیمون
تیم میتونه خیلی خوب باشه، ولی بیدقتی باعث میشه فرصتامون از دست بره و به تیم مقابل فرصت گل زدن بدیم، چیزی که یووه در 2-3 فصل قبل از این کارا نمی کرد.
متاسفانه خیلی به تیم حریف فرصت بازی سازی میدیم و راه اجازه میدیم رو دروازه خطر ایجاد کنن.
مصدومیت های مداوم بازیکن ها، عوض کردن ترکیب، بی دقتی بازیکنا همه باعث شده تا وضعیتمون اینطوری باشه
.........
از بهترین بازیکن های امروز میشه به آقامون بوفون و پادوین اشاره کرد
پوگبا هم بد نبود ولی بعضی مواقع خیلی رو اعصابه.
......
هرچند که تا دقیقه آخر استرس داشتم ولی با گل کوادرادو و داد وحشتناکی که زدم یکم به آرامش رسیدم و به قولی خودم تخلیه روانی کردم

Fooorrrrrzzzzaaaaa jjjjjuuuuuvvvvveeee
  • Bianconero Amore, mory, Principino and 7 others like this

#46
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,178 posts

مشکل این تیم در قسمت خط هافبک است یعنی یوونتوس هواپیمای بدون موتور است.

 

به غیر از پوگبا که در بدترین روزهای یووه بهترین تلاشگر جهت گل زدن است اقایان مارکیزیو و هرنانز فقط بلدند توپ عرضی پاس بدهند و فاقد vision هستند یعنی هنوز نتونسته اند یک توپ عمقی خوب داخل هیجده بفرستند..... درد ما از همین مرکززمین است و این ضعف هافبک مهاجمان و مدافعان را گیج کرده...از پیامدهای این امر هم فلت موقعیت سازی گل است.


  • mory, Aminvo, tecra and 3 others like this

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#47
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

جدای از این حرفا هم مارکیزیو و هرناندز بلد نیست یه پاس 10 متری بدن بخاط همینه که مهاجمامون گیج شدن از این همه کم پاسی و خودشون میان عقب و توپ می گیرن و طبیعتا چون فاصلشون با دروازه زیاد میشه توپ رو از دست میدن بوسیله مدافع های حریف

 


  • vahid.juv likes this
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#48
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1,604 posts

مشکل این تیم در قسمت خط هافبک است یعنی یوونتوس هواپیمای بدون موتور است.

 

به غیر از پوگبا که در بدترین روزهای یووه بهترین تلاشگر جهت گل زدن است اقایان مارکیزیو و هرنانز فقط بلدند توپ عرضی پاس بدهند و فاقد vision هستند یعنی هنوز نتونسته اند یک توپ عمقی خوب داخل هیجده بفرستند..... درد ما از همین مرکززمین است و این ضعف هافبک مهاجمان و مدافعان را گیج کرده...از پیامدهای این امر هم فلت موقعیت سازی گل است.

جاگیری بد بازیکن ها هم در این امر بدون تاثیر نیست، تکلیف هرناندز که معلوم هست یکی را دریبل بزنه و بعد شوت، ولی مارکیزیو قبلا پاس های تو در خیلی خوبی داده نمی خوام بگم پیرلو یا وراتی ولی خوب بوده. یکی از مورد های که در این بازی خیلی چشمگیر بوده جاگیری بد و حرکت بدون توپ بدتر از بازیکن ها بود. اصلا برای هم فضا سازی نمی کردند و هر کسی می خواست بهش توپ برسه بازیکنی مقابلش را دریبل بزنه و یا شوت بزنه.  خلاصه اصلا از کار تیمی خبری نبود، این کار یک هافبک را سخت می کنه. 

 

آرزوهای محال، فصل اول: وراتی در یوونتوس


  • Bianconero Amore, mory, Principino and 4 others like this



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#49
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 posts

خوب بودیم ولی نه به اندازه کافی.

فارغ از نتیجه،نیمه اول،بهترین یوونتوسی بود که این فصل دیده بودم.حرکات ترکیبی،تشکیل مثلث های مناسب،عدم دریبل بی موقع،بازی تاخیری، کنترل سرعت بازی و زمان سنجی مناسب پاس کاملا توی بازی نیمه اول مشهود بود.ولی متاسفانه گل دقایق ابتدایی نیمه دوم تورینو باعث شد اون نظم لازم رو از دست بدیم و حرکات عجولانه و بی برنامه زیاد شد.

 

بعد از گل حریف بازی خیلی احساساتی دنبال شد و دلیل اصلی موقعیت های خطرناک روی دروازمون حرکت رو به جلو کلی تیم بود.

 

برخلاف چند بازی گذشته بهترین تعویض ها رو داشتیم و همین قدر که آلگری توی این بازی با شیوه خودش کار رو شروع کرد ارزشش زیاد بود.توی چند بازی قبل کاملا واضح بود که برای بازی دادن به کوادرادو تغییر سیستم می داد ولی این بازی، برای اینکه سیستم خودش رو توی زمین پیاده کنه حاضر شده بود اون رو نیمکت نشین کنه.و حتی بعد از ورودش هم 3-5-2 بازی نکرد و به 4-3-3 تغییر سیستم داد.

 

هرنانز این بازی فوق العاده بود و مطمئنا بازی های آینده چانشین مناسبی برای خدیرا خواهد بود هر چند که خدیرا خودش هم کلا جایگاه خاصی نداشت.(آخه این چه وضعشه،دوماه مصدومیت 4 بازی دوباره مصدومیت به نظرم کلا باید بیخیالش شد)

 

 

توی این بازی واقعا دلم برای آلگری سوخت.خلا بازیکن پشت مهاجم کاملا حس میشد.ما تا اونجا توپ رو خوب به گردش میاوردیم ولی بعدش سردرگمی توی بازی کاملا موج میزد.مگر دستم بهت نرسه ماروتا.این چه کاری بود با تیم و مکس کردی.

 

مارکیزیو زیر چشمش کبود شده بود فکر کنم اززنش کتک خورده بود.وقتی توی بازیه خیلی به بازی تیم نظم میده.

 

وای اگر یه روز پوگبا به دوران اوجش برگرده.ما هنوز منتظریم.

 

 

خط دفاع متوسط کار کرد به جز بارتزالی که همیشه عالیه.

 

 

سوپرمن نباشه،تیم به راحتی توانایی ایجاد حماسه رو داره.یه دونست اونم واسه نمونست.

یه چیزی که خیلی آزار دهنده است ،اولین شوت در چارچوب = گل.واجبه که تیم به شکل ویژه روی این مشکل کارکنه.

 

 

دیبالا روی گل اول بازی بدون توپ زیبایی رو انجام داد.مانژو به موقع اومد و مدافعها رو خوب به خودش مشغول کرد و ساندرو هم با پاس گلش حرف نداشت.کوادرادو هم مثل همیشه عالی.

 

 

وقتی قراره یه اتفاقی بیفته،زمین و زمان رو به هم بدوزی بازم اون اتفاق خواهد افتاد.احتمالا این بازی شروع بازی های خوب این فصل ما خواهد شد،امیدوارم که اینطور بشه.توی این فصل چند تا بازی با بد شانسی امتیاز از دست دادیم امیدوارم از امروز شانس روی خوشش هم به ما نشون بده.


  • Bianconero Amore, mory, Camel Blue and 1 other like this

#50
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7,863 posts
  • Locationساری

ببینین قبلا تیمی مثل رئال هم نمیتونست از فاصله 30 40 متری حتی یه  شوت دقیق بزنه امروز چندین بار این کار توسط تورینو انجام شد .......توپ گیری ما ضعف داره نحوه ایستادن هافبک ها هم همین امیدوارم با مرور زمان حل شه 

 

نکته ای ک سیامک گفت عالی بود  :worship:  :worship:


  • mory, Principino, Aminvo and 5 others like this

capture1_gp2v.jpg


#51
IL PRINCIPINO

IL PRINCIPINO

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 386 posts

یه بار جستی ، دو بار جستی آخرش که چی ؟ قطعا با این وضع اسفناک  لوک خوش شانس داستان ما دیر یا زود گیر میفته به قول معروف دیر و زود داره سوخت و سوز نداره . امیدوارم تا اون روز چیزی از DNA یووه و روح تیم در برابر این سرطان بد خیم باقی مونده باشه و مدیرا شرمنده خودشون و تاخیرشون نشن ...


  • GioVanni Agnelli, juve's fan, L'Avvocato and 4 others like this

269996_166167973522551_1513110404_n.jpg


#52
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6,960 posts

آلگری


" دیدار سختی را پشت سر گذاشتیم ، من از بازیکنانم ممنون هستم که تا دقیقه آخر برای پیروزی جنگیدند . تلاش زیادی کردیم و خوشحالم که در نهایت جواب داد "

" همانطور که می داستیم تورینو تیم خوب و با مربی حرفه ای و با تجربه است. آن ها بیشتر بر روی ضد حمله و اشتباهات ما برنامه داشتند و گلی که زدند هم بر این اساس بود "

" من نمی خواهم کسی را سرزنش کنم اما می توانستیم در آن صحنه بهتر کار کنیم ، زیرا بوفون به خوبی ضربه کاشته را دفع کرد اما تیم ما در برگشت نظم و سازماندهی درستی نداشت "

" درست است که تیم ما در انتهای بازی به پیروزی رسید اما مشخص است که برای موفقیت در آن ثانیه ها ذهنیت قوی لازم دارید و تیم من این فاکتور را داشت "

" بارها تکرار کردم و اکنون هم می گویم که هدف ما و مهم ترین نیاز ما داشتن تداوم در نتیجه گیری است . ما پیش از بازی با ساسولو هم وضعیت خوبی داشتیم اما بازی قبل را متحمل شکست شدیم "

" الان تیم پیروز هستیم و می خواهیم که این روند را ادامه دهیم زیرا حفظ شرایط می تواند ما را به رتبه های بالاتر برساند. ما از 10 بازی ابتدای فصل تنها 12 امتیاز گرفته ایم و این دلیلی برای زیاد شدن فشار بر روی بازیکنانم است "

" حالا باید هوشیار باشیم و با تمرکز بر بازی بعدی که در لیگ قهرمانان خواهیم داشت ، شرایط را بهتر کنیم . ما بازیکنان خوبی داریم اما کمی نا هماهنگی ، بدشانسی و عدم تمرکز ما را عقب انداخته است "

خدیرا ؟

" ما از ابتدا برای بازی کردن او ریسک کردیم ، من می دانستم که او کاملا آماده نیست ولی او خواست که کمک کند و گفت که می تواند بازی کند. باید شرایطش دقیق بررسی شود و امیدوارم که او به بازی با مونشن گلادباخ برسد "

" شرایط ما در جدول به گونه ای است که باید همه امتیازات را بگیریم و فقط به فکر پیروزی باشیم. این سومین پیروزی در خانه بود که امیدوارم ما را به سوی صدر جدول هدایت کند "

" البته هنوز زود است که در مورد صدرنشین شدن صحبت کنیم. ما باید اختلاف امتیازی که پیش آمده را از بین ببریم و سپس به اسکودتو فکر کنیم ، اگرچه همیشه برای موفقیت و قهرمان شدن حاضر می شویم "


  • Hossein Salehi, juve's fan, mory and 11 others like this



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#53
Camel Blue

Camel Blue

    ddr94

  • اعضا
  • 3,695 posts
Trust the holy #94 bitches

m227_tumblr_njvudgytnn1s5w2hoo1_400.jpg


به فال نیکـ میگیریم..
مبارکه

Polpo#
#94
Andera#
cuadrado#
  • Principino, Georgia , ace of glass and 3 others like this

______ Never chase a bitch _______


#54
Prince Claudio

Prince Claudio

    نماد یوونتوس

  • اعضا
  • 9,087 posts
  • Locationتهران پیروزی

 

این آلگری همون آلگریه فقط بازیکنای بی کیفیتی جانشین امثال توز و ویدال شدن ، فقط نمیشه بعضیا رو قانع کرد، از نظر همون بعضیا کنته مربیه خوبیه، ولی همین کنته نخواست تو یووه بمونه چرا؟ 

 

پس ایراد اصلیو اگر می خوای پیدا کنی برو تو سیستم ریاستی که همه مشکلات از اونجاست

 

مثلاً میلان با رفتن آلگری قهرمان اروپا یا سری آ شد؟ 

  •  

 

درسته بازیکنایی مثل توز و ویدال نیومدن ولی همین الانش هم در مقایسه با سایر تیم های سری آ وضعیت فوق العاده بهتری داریم (تا حدی که نیمکتمون هم برای خیلی تیم ها آرزوست) که حتی نمیتونیم موقعیت زیادی روی دروازشون خلق کنیم

 

برای کار ترکیبی حتما نباید ویدال و توز داشته باشی . کلوپ با بازیکنایی که نه تنها یک سر و گردن بلکه 3 سر و گردن هم از بازیکنای یووه پایین ترن کار ترکیبی به نمایش گذاشته تو این مدت که سرمربی لیورپول بوده . درسته چندین مساوی متوالی داشته ولی حداقل می بینی که تیم داره کار ترکیبی انجام میده و برنامه داره برای رسیدن به دروازه حریف و خب امیدوار میشی تو نقل و انتقالات ضعف ها برطرف بشه و تیم بهتر نتیجه بگیره  

 

رسوندن توپ به کواد یا از هر طرف انداختن توپ به محوطه  تا تو شلوغی یکی بزنه به توپ و سر اتفاق و ... به گل رسیدن که دیگه مربی میخوایم چیکار ؟

 

ما چند مهاجم داریم با کارایی یکسان . مانژو زازا موراتا . حضور همزمان دو تا از این سه بازیکن حماقته . هر کدوم از اینا باید با تنها ابزار ممکن (دیبالا) زوج خط حمله بشن . اینکه دو تا از اینا با هم بازی میکنن که مقصر مدیرا نیستن

 

حالا فرض میگیریم دیبالا آماده نیست مصدومه محرومه  از نظر بدنی کم میاره و اصلا دوست نداره بازیش بده . این باعث نمیشه مانژو و موراتا بشن زوج خط حمله . این هنر مربی هست که یک سیستم تک مهاجمه اجرا کنه مثل کاری که اسپانیا میکرد

 

و .......


  • juve's fan, mory, Principino and 6 others like this

کسی جز تو چون تو برای زمان بزنگاه نیست

 

wk2z_20687957708504295777_thumb.jpg

تو به شکلی عجیب و غریبانه در مسلخ من یاوری


#55
Principino

Principino

    Nothing really matters

  • اعضا
  • 942 posts
  • LocationFar far away

بردیم ولی خوب نبودیم

برنامه ی درست و حسابی واسه حمله نداشتیم و بی نظم بودیم

فکرشم نمیکردم گل دوم رو بزنیم که خدا رو شکر زدیم ولی خدا کنه دوباره مثل قبل نباشیم که همش افت و خیز باشه

من همیشه موافق اینم که به مربی زیاد زمان داده بشه اونم یکی مثل آلگری که فصل قبل خیلی خوب بود برامون

متنفرم از اینکه مثل بعضی تیما بشیم که سر هر اتفاقی مربی عوض میکنن چون این باعث نابود شدنمون میشه الانم اگه آلگری اخراج بشه قرار نیست مربی بزرگی به جاش بیاد

ولی از یه طرفم با هر برد میگیم این نقطه عطف تیممونه و از این به بعد میترکونیم و ... و بعدش دوباره روز از نو روزی از نو

هنوزم دیر نیست واسه اسکودتو به شرطی که به ثبات برسیم ولی کلا" گیج شدم با این نتایجمون

امیدوارم زودتر درست بشه تیم چون بازیکنای خوبی داریم حداقل برای بردن از اودینزه و فروزینونه و ... نباید هیچ مشکلی داشته باشیم

الان هفته یازدهمه و واقعا" نمیدونم باید برا بهتر شدن تیم دعا کنیم یا اخراج شدن آلگری :|


  • juve's fan, mory, Aminvo and 9 others like this

marchisio_juve_applauso_2017_2018_356x23

And it's killing me when you're away
I wanna leave and I wanna stay
I'm so confused, so hard to choose
Between the pleasure and the pain

#56
juve's fan

juve's fan

    مدير سابق

  • اعضا
  • 6,891 posts
تبریک...برد همیشه لذت بخشه...به خصوص تو دقایق پایانی...به هر حال....از لحاظ فنی باز هم به غایت بد بودیم...من که تا الان تغییری تو شکل بازی و اعتماد به نفس تیم نمیبینم...مشکل اصلی تیم ما سوای شکل گل هایی که میخوریم، بحث طراحی حملاتمونه...ما به جای این که توپ رو بیاریم به 1/3 دفاعی حریفان و اونجا با رد و بدل کردن پاس، دنبال فضا باشیم، بیشتر دقایق بازی رو با پاس های عرضی و رو به عقب، اونم در زمین خودی تلف می کنیم....انگار از حمله کردن و ریسک اون رو به جون خریدن ترس و واهمه داریم!!!...این تیم هنوز جای کار زیادی داره ...نه جنسش جوره نه از لحاظ تاکتیکی در سطح بالایی قرار داره...امیدوارم در ادامه یه معجزه ای رخ بده و از این وضعیت دربیاد....

پ . ن : آقامون...♥♥
  • mory, alireza.de710, IL PRINCIPINO and 9 others like this

#57
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 posts
گل دوم رو که زدیم انگار نا امید ترین ادم دنیا بودم . اخه مگه میشه چیزی که جونتم براش میدی با بردش نا امید بشی . به جرات میتونم بگم اولین بار بود این اتفاق برام میوفته . امیدوارم دیگه نیوفته .
این بازی 3 تا چیز بیشتر نداشت به نظرم .
1 . اصلی ترین . بوفون .
2 . مهمترین . تعویض طلایی کوادرادو به جای خدیرا !!!
3 . سوپر گل پوگبا
مزخرف تر از همیشه داریم بازی میکنیم .
اوایل فصل تو هر بازی حداقل 15 موقعیت گل داشتیم . یادتونه . الان چی . جلو تورینو گل میزنم میریم تو لاک دفاعی . و گل میخویم . و با خوش شانسی محض دیقه 94 یکی میزنیم و تمام .
و چیزی که من فهمیدم تو این فصل بی پایان ، اینه که یووه یک منجی داشته به نام بوفون . اما باید منجیان دیگه ای مثل امشب پوگبا دست به کار بشن .
هیچ جای تبریکی هم نیست با این مدل بازی و این لاین اپها . با نابودی گلادباخ و امپولی و میلان که دور از ذهن هم نیست ، میشه یک مقدار امیدوار بود .
  • juve's fan, L'Avvocato, ace of glass and 2 others like this

#58
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

ولی کسی به اشتباه داور در پشت محوطه جریمه در خطا گرفتن حرکت بونوچی رو کوا به نفع تورینو اشاره نکرد  گل تورینو اساساً اشتباه زده شد


  • Alex2003 likes this
dme48gukzvs8_t.jpg
 



Reply to this topic



  



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users