Jump to content

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

Photo

هفته ی دهم سری آ - ساسولو 1-0 یوونتوس


57 replies to this topic

#41
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

حالا آلگری به کنار، چیجوری آنیلی اخراجش نمیکنه؟ دیگه از این ضعیفتر؟ مثلا الان آخر جدول میشدیم اخراج میشد؟ مگه اون مربی ایتالیاییه چلسی که اون فصل قهرمان کرد چلسی رو تو اروپا بلافاصله اخراج نشد بدلیل نتایج ضعیفش تو لیگ، پس چرا آلگری اخراج نمیشه؟


  • Signora Omicidi, ace of glass, Camel Blue and 4 others like this
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#42
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,411 posts

آلگری مربی خوبیه، ماروتا نه !! 

 

( هر کس معنی و مفهوم جمله رو فهمید تشکر رو بزنه  :1:  :1:  ) 

 

پ.ن : الان شدیم تیمی که با 1000000 یورو، تو فلافلی ممد کثیف هم نمی تونیم چیزی بخوریم  :2laugh:  :2laugh: 


  • Hossein Salehi, MaMpIeRo, El rey leon and 10 others like this

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#43
Sinak

Sinak

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,545 posts

باز باختیم، یه سری از دوستان که از سال پیش منتظر همچین روزی بودند، دارند عقده هاشون رو سر الگری که باهاش پدر کشتگی دارن، خالی میکنند.

 

این فصل، فصل یووه نیست، هیچ تیمی هم قرار نیست هر فصل قهرمان بشه، فکر قهرمانی رو باید از سر بیرون کنیم، خونسرد به فکر پیشرفت و رسیدن به رتبه سوم باشیم، چون دو رتبه اول متعلق به ناپولی و رم خواهد بود.

 

این دوستانی که معتقدند الگری باید استعفا بده یا اخراج بشه، با کمال احترام ذره ای فهم فوتبالی ندارند، اصولاً این افراد مثل مردم کشوری میمونند که از شرایط ناراضیند و انقلاب میکنند بدون اینکه بدونند عاقبت انقلابیشون چی خواهد بود.

 

در ضمن میلان رو الگری به خاک سیاه ننشوند، مدیرای میلان بودند که این تیم رو به فاک دادند. به نظر میرسه مدیریت یووه هم توانایی این کار رو داشته باشه.

 

بازیکنای یووه آدم هستند، ماشین نیستند که همینجور پشت سر هم بازی کنند و کیفیتشون هم افت نکنه، بحث مصدومیت که به کنار.

 

تو این بازی هم به نظر مارکیزیو مصدوم شده دوباره، خدیرا 3 4 بازی پشت سر هم بازی کرده بود، مدافعین تیم هم غیر از بارزاگلی همه بازی های فصل رو بازی کردند. اوضاع اصلاً خوب نیست، تو این وضعیت متأسفانه شانس هم با تیم یار نیستش.


  • Bianconero Amore, pezhman, MaMpIeRo and 8 others like this

#44
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2,840 posts

جدا از نتایج افتضاحی که این مربی نفهم با این ترکیب چیدناش گرفته تیم هم اصلا خوب بازی نمیکنه

یک بازی اعصاب خرد کن مخصوصا تو نیمه ی اول

فکر می کردم موراتا مصدومه که تو ترکیب نیست اما نه اینکه این مربی روانی اونو گذاشته بود رو نیمکت

تموم کارهایی که مانزوکیچ تو این بازی انجام داده شاید چنتا خطا وچنتا لمس توپ باشه

یک مشت پاسکاریهای ابتدایی تو دفاع و سانترهای بی هدف 

اگر از اول موراتا تو ترکیب بود وبجای لمینا واستورارو از خدیرا و هرنانس استفاده کرده بود میشد لااقل بازی بهتری رو نمایش داد

وقتی مربی ترکیب رو بد میچینه مسلما تعویضهای بازی هم قرار نیست خوب باشه

اخراج ویروسی بنام الگری که تو هر بازی یک جای سیستم رو بهم میریزه واجب ترین کار تو این زمانه وگرنه باید منتظر فاجعه ی زمان زاکرونی ودیگران باشیم حتی بدتر

اما مهمتر از همه حذف اون فردیه که اینهمه  ویروس رو به تیم وارد کرده

داریم خودمون رو گول میزنیم. نایب رییس شدن ندود دوای این باشگاه نیست .کنار گذاشتن ماروتا واجب تره


  • juve's fan, IL PRINCIPINO, Georgia and 4 others like this

#45
Huceyn

Huceyn

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 1,411 posts
در ضمن میلان رو الگری به خاک سیاه ننشوند، مدیرای میلان بودند که این تیم رو به فاک دادند.

 

 

دقیقا !! و آلگری بهشون اجازه داد این کارو بکنن !! کاری که کنته نزاشت با تیمش بکنن و گذاشت رفت ! الانم آلگری قشنگ داره اجازه می ده مدیرای تیم یوونتوس رو به خاک سیاه بشونن ! فیکس بودن پوگبا و مانژو قشنگ نشون می ده که آلگری داره تحت تاثیر مدیریت ترکیب می چینه و خودش از خودش هیچ ایده ای نداره !! تو زمان کونته  بوریلو رو مخ بود و بازی می کرد اما باز سوزشش از بازی کردن الان پوگبا کمتر بوده !! چون باز می گفیم بازیکن مورد علاقه مربیمونه و تحمیل شده نیست و " حتما " نباید توی زمین باشه ! پوگبا هر کسی که می خواد باشه، بد شده باید بشینه روی نیمکت ! چطوری خدیرا خسته می شه، پوگبا نمی شه ؟! نگید به زمان نیاز داره که 4 فصله الان از مهره های اصلی یوونتوسه این پسر !! تازه نیومده توی تیم ،،،، 

 

پ.ن : امثال آنلکا، بنتنر و اوسوالدو بدشانس بودن !! زمان آلگری میومدن توی تیم 100 درصد هر بازی فیکس بودن ،،،،


  • L'Avvocato, Georgia , ace of glass and 7 others like this

uinm_pavel-nedved.png

 

Golden Boy


#46
hoceynjuventini

hoceynjuventini

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 692 posts
  • Locationshiraz
اگه تو نیم فصل یه هافبک خلاق به تیم اضاف نشه فکر سهمیه اروپایی رو برای فصل بعد از سرتون بکنید بیرون
  • Georgia , ace of glass, Alex2003 and 3 others like this
jűvęŅŢś f○r €V£ř

#47
sia10

sia10

    یوونتوسی اصیل

  • اعضا
  • 2,215 posts
  • LocationTehran

خیلی بد شاس بودیم ساسولو عملا تو 90 دقیقه کار خاصی نکرد حتی وقتی ما ده نفره بودیم 11 تایی تو زمین خودی بودن.از این تیم هایی که کولی بازی در میارند خیلی بدم میاد بازیکنان ساسولو با جو دادن باعث ناداوری درطول بازی و  اخراج  کیه لینی شدن ،خطای معمولی وسط زمین کارت زرد داره ولی ارنج زدن خطا هم نیست!!

تو این شرایط جای خالی یه بازیکنی که بتونه گره باز کنه مثل پیرلو یا توز بشدت احساس میشه دیبالا و پوگبا هنوز به اون شرایط نرسیدن که بتونند با یه حرکت انفرادی(شوت,پاس طلایی،ضربه آزاد)گره بازی باز کنند.

حتی شرایط زمین هم اصلا مناسب بازی نبود

فاصله اون قدری نشده که نگران باشیم شک نکنید رم و اینتر تیم نیستند.لالیگا و بوندس لیگا نیست که سه تا بازی ببازی تیم اول کلا جدا بشه.امسال هم قهرمانی برای خودمونه یا ناپولی.مثل سال 2008/9  بوندس لیگا با 7 تا باخت هم میشه قهرمان شد.(تازه از 34 بازی)الان ممکنه این حرف من خنده دار به نظرتون بیاد ولی وقتی باخت های پشت هم رم و اینتر فیو ببینید  بیشتر میخندین :nish:   :Misc-True-Story-Realistic-l: 

 

 

  • Bianconero Amore, Senmorta, L'Avvocato and 8 others like this

Untitled.jpg


#48
Alex2003

Alex2003

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 378 posts

بازی که چیز خاصی نداشت.اینکه نیمه دوم تماما داشتیم حمله میکردیم نشان از قدرت ما نداشت.بلکه اونا تیمشون رو عقب بسته بودن. و اینکه از اون 3-5-2 (فوق العاده آشغال)تبدیل به 4 -3-2شد.

 

من کلا تونستم این حجم از تغییرات توی بازیکن رو تحمل کنم ولی تغییر سیستم به هیچ وجه برام قابل هضم نبود.

یعنی مربی اونا هم فهمید ما با سانتر نمیتونیم گل بزنیم ولی مربی ما هنوز نفهمیده.مکس عزیز،جان هر کس دوست داری 3-5-2 رو کلا فراموش کن.من بهت ضمانت میدم هیچی از توش در نمیاد.تا حالا جواب نداده ،از این به بعدش هم به همین منواله.

تا قبل از اخراج که ترکیب 3-5-2 بود همه تو زمین گم بودن بازم به غیرت کیلینی و داور که مکس رو مجبور کردن تغییر سیستم بده ولی متاسفانه تغییر روش توی گلزنی انجام نشد و تنها به دنبال گلزنی از روی سانتر بودن.

 

بعد از اخراج کیلینی بازی تیم و بازیکنا روونتر شد.

 

داور هم کلا واسه یووه شمشیر از رو بسته بود من گفتم شاید آنیلی به این بنده خدا هم رکب زده که داره اینجوری داوری میکنه.

 

از الان به جای پیش بینی بازی آینده باید پیش بینی تغییر ترکیب و سیستم توی فروم بذاریم.اگر 3-5-2 بود در بهترین شرایط مساوی میگیریم اگر غیر از این بود میشه به برد امیدوار بود.

 

قبل از هر بازی لاین آپ که میاد رو سایت و میبینم بازم 3-5-2 چیده میخوام بیام تو فروم بگم که این بازی هم نمیتونیم ببریم ولی بازم به خودم شک میکنم میگم شاید این دفعه بتونیم با 3-5-2 نتیجه بگیریم،به همین خاطر نیام جو فروم رو خراب کنم.

 

ولی ایندفعه کاملا رو حرفم هست،این سیستم نه توانایی تنوع حملات داره و نه توانایی ایجاد موقعیت خطرناک.کاملا ساده و یکنواخته.

 

از تمام بچه هایی که وقت گذاشتن و این متن رو خوندن بابت استفاده تکراری از یه سری کلمات عذر میخوام.

 

خودم هم منزجر شدم.ولی این بازی دیگه خیلی رو اعصاب بود.

 

 

تا آخر فورزا یووه.


  • Bianconero Amore, juve's fan, mory and 8 others like this

#49
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

بجای اینکه یه شعور فوتبالی افراد این فروم توهین کنید میتونید تحلیلتون رو خیلی راحت و ساده بگید؛ یا شایدم انتظارم خیلی زیاد باشه از بعضیا


  • Senmorta, Georgia , Prince of Turin and 5 others like this
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#50
مهدی تورین . آتزوري

مهدی تورین . آتزوري

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 825 posts
این متن را با ارامش بخانید .
اینا که میگن علگری باید بره نفهم هستند ؟؟؟؟ چون عقده هایی از فصل قبل دارند ؟؟؟؟ یه سوال چرا الخری پارسال بردمون فینال اروپا ولی قهرمانمون نکرد . ولی اولین امتیاز فرو نمیدونم چی رو تو سری ا بهشون هدیه داد کسی حرفی نزد . ولی به خیلیها تو این فصل باخته که من امارشو ندارم ینی از دستم در رفته . و با ز هم خواهد باخت .
شما هم بهتره به جای اینکه بگی بعضیا دارن عقده گشایی میکنن . بگی علگری ... دو زار از فهم دلنری هم نداره . چون حقیقت چیز دیگه ای نیست .
تمام دوستان ریالی و بارسایی و تایر مونیخی من فقط ی چیز میگن بهم : الگری مربی نیست . باید عوض شه . همین . هیچ حرف دیگه ای نمیزنن . اونا هیچی حالیشون نیست اصلا . اینهمه تو همین فروم میگن مقصر علگریه . اشتباه میگن ؟؟
به خدا بهضیا از علگری جوری دفاع میکنن ادم فکر میکنه طرفدار اینترن . در این حد
تو افتخاراتش باید تساوی جلو مونشن گلاد باخ هم درج کرد . در ضمن ساسولو هم از بحران خارج شد . تبریک به عاشقان سینه چاک علگری .
پ . ن : ایشالا اخر فصل قهرمانیم البته بدون علگری .
  • Georgia , ace of glass, Prince of Turin and 2 others like this

#51
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1,604 posts

تیم از لحاظ روانی بیمار هست و آلگری هم نتونسته و نخواهد تونست در این زمینه کار خاصی انجام بده.  

آلگری اونقدر هم مربی بدی نیست که دوستان اصرار دارند، بعضی مواقع هم خیلی خیلی بدشانس هست. سونامی مصدومیت تیم امسال را گرفته و تغییرات اساسی هم که انجام شده و جایگزین نشدن بازکینان مناسب اتفاقاتی هست که تیم را به اینجا رسونده. این تیم اگه یک بازی سازی مثل وراتی داشت قطعا جایگاه اول و یا دوم جدول را داشت. تیمی که می خواد قهرمان بشه باید ضربه آزاد زن حرفه ای داشته باشه که تیم ما نداره. چند سال گذشته ضربه آزاد پشت محوطه حکم پنالتی را برای تیم داشت ولی الان پنالتی هم موقعیت 100 درصد برای ما  حساب نمیشه و اون را از دست میدیم حتی در شرایطی که جلو هستیم و اعتماد به نفس کافی برای زدنش هست و ا سترسی هم نیست.  

در درجه دوم تیمی که می خواد قهرمان بشه باید در هر پست یکی از بهترین ها را داشته باشه. تیم ما در خط هافبک واقعا افت کرده. در سال گذشته زمانی که پیرلو نبود مارکیزیو بود و بلعکس و وسط زمین لنگ نمی موند و در بدترین حالت پوگبا جای این دو قرار می گرفت که البته توز را یک خط کاملا عقب می کشید برای کمک در بازی سازی ولی امسال خبری از این بازیکن ها نیست.

 

قصد ندارم نتایج را توجیه کنم چرا که با همین بازیکن ها هم میشه نتایج بهتری گرفت ولی این حجم از تغییرات و کیفیت پایین نیمکت اصلا با تفکرات آلگری هماهنگ نیست و با این مربی نمیشه این مدلی کار کرد.

 

در ژانویه تیم به بازیکن نیاز داره یکی بازی ساز و دیگری هم دفاع راست. با جذب دو تا بازیکن خوب در این پست ها تمام تیم به راحتی میتونه سهمیه اروپا بگیره در غیر این صورت باید برای یورو لیگ بجنگیم و این یعنی رفتن چند تا از همین بازیکن ها که بهشون میگن ستاره!!!!


  • Bianconero Amore, mory, ace of glass and 4 others like this



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#52
alex 4ever

alex 4ever

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 362 posts

بزنم به تخته این فصل گل زیبا کم نخوردیم. دوتا ضربه ایستگاهی مهارنشدنی که اسطوره ای مثل بوفون هم فقط تونسته مسیر توپو دنبال کنه + شوت ازراه دوری که بازی با فروزینونه خوردیم! الحق و والانصاف گلای قشنگی بودن! به ثبات نرسیدن تیم اصلن قشنگ نیست، حتی تو چیدن ترکیب اولیه هم مشکل داریم و ازین شاخه به اون شاخه میپریم. با سیستم و اعداد بازی کردن دوای درد یووه نیست. شرایط هم طوری نیست که از بازیکن وظایف متفاوت از نقش گذشته ش طلب کنیم. اگر طرف تموم کننده خوبی بوده، الان وقتش نیست که بخوایم رابط و توپ پخش کن خوبی بسازیم! این تیم هر چه زودتر باید سوییچ کنه به سیستم پایه خودش، بعبارت دیگه نباید بیشتر ازین سیستم به بازیکن تحمیل بشه. با تمام این تفاسیر اگر تا پایان نیم فصل اختلاف دورقمی با صدر نداشته باشیم، سری آ در دسترسه. مقصر این نتایج؟ همه سهم دارن، هرکسی که حقوق بگیر این باشگاهه مقصره. با درصد متفاوت. که البته بدیهیه که سهم مربی بیشتره.

 

+ گزینه های جانشینی الگری؟ همیشه ایراد گرفتن راحتتر از پیشنهاد دادنه...

+ تا الان حتی یکبار هم از موقعیت های ازدست رفته یووه در بازیهایی که باخته یا مساوی کرده حرف نزدم. ولی همه مون میدونیم که تا این مقطع سری آ حتی ۱ دقیقه هم بدشانسی بیخیالمون نشده! پیش میاد دیگه...


  • Bianconero Amore, mory, L'Avvocato and 5 others like this

#53
ace of glass

ace of glass

    بهترین فرد فروم

  • اعضا
  • 7,863 posts
  • Locationساری

دوستان من عصبی نشین تو این شرایط بهترین مربی هم بیاد با این بازیکنای جوون 6 هفته طول میکشه تا بتونه سلایق خودشو القا کنه ب نظر من باید صبر کرد و خرید مناسب ....ویستل واقعا خرید مناسبیه که نتونستیم بخریم حتی دراکسلر و گوتزه همه چی تقصیر مربی نیست باید صبر کرد الان لیگ قهرمانان هست و یووه هم تو لیگ نتیجه میگیره هممون اینو میدونیم فقط کافیه این فشار از رو تیم برداشته شه الان همه میخوان یووه دوباره قهرمان شه باید صبر کرد . 

 

بازی بعدی شنبست و دربیه  و اونجا ترکیب اصلی الگریه باید دید اونجا چطور ترکیب میچینه و مهم تر از اون بازی بعدش با گلادباخ 

 

یووه این فصل شخصیت تیمی نداره و فقط با یک ترکیب خاص نتیجه میگیره خاهشا مربی رو هم درک کنین که میخواد کل تیمش یکی باشه نه فقط عده ای خاص 


  • Bianconero Amore, mory, Pouya and 4 others like this

capture1_gp2v.jpg


#54
F A R SH A D J U V E

F A R SH A D J U V E

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 333 posts
خداروشکر دیشب برق منطقمون رفت تا بیشتر از نیمه اول دیگه اعصابم خورد نشه
یه جمله کلیشه ای هست که میگه: تجربه رو تجربه کردن خطاست....
  • GioVanni Agnelli, juve's fan, mory and 7 others like this

#55
Sassan

Sassan

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1,143 posts

اینکه تو آمار تعداد شوت بالایی داریم به معنی ایجاد موقعیت نیست تو تمام بازی ها تموم شوت ها از پشت محوطه جریمه بوده که با نهایت بی دقتی زده شده

تیم هیچ تاکتیک دیگه ای جز شوت از پشت محوطه جریمه نداره ! پاس در عرض تو محوطه جریمه نیست یه سانتر خوب که موقعیت بسازه نیست کلا هیچ برنامه ای جز شوت کردن برای گل زنی نداریم

این برای آلگری که روی تاکتیک تمرکز داره نقطه ضعف خیلی بزرگیه تیمی که فقط با یه روش میخواد گل بزنه نمیتونه ، آلگری اگه میخواد ادامه بده باید برای گل زدن برنامشو عوض کنه با این برنامه فقط مالکیت توپ رو داریم باید متوجه بشه تیمی برندست که  که گل میزنه نه تیمی که مالکیت بیشتری داره الان فوتبالی که یووه بازی میکنه توش دروازه حریف تعریف نشده

فقط امیدوارم سهمیه بگیریم  :fp: 


  • mory, MaMpIeRo, Alex2003 and 2 others like this

                                                                                     

                                                                            juventus_wallpaper_by_harvy355-d5q4lea.j


#56
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,178 posts

اینهمه تعداد بالای کرنر در بازی ساسولو زدیم خیلی بد هدر رفتند..

 

روی ضربات کاشته هر بار یک نفر پشت توپ قرار میگیره

 

 

یادمه زمان کونته چند بار از طریق کرنر و با توپ های زمینی گل های زیبابی زدیم..


  • Georgia , Camel Blue, Alex2003 and 1 other like this

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:


#57
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2,086 posts

آقا خاطرات کنته رو هی مرور نکنید که من هی یاد اروپا میوفتم   :fp:

 

تیم های سری آ که بردن نداره، به اندازه کافی داغونو ورشکسته هستن  :22:


  • Alex2003, Sassan, Donnie and 1 other like this
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#58
satfootball

satfootball

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 4,178 posts

ترکیب بازی به نقل از اسکای

Buffon
Caceres Barzagli Bonucci Evra
Khedira Marchisio Pogba
Cuadrado Mandzukic Morata


  • MaMpIeRo, Georgia , Donnie and 1 other like this

در فوتبال نهاوند مرغ یک پا دارد :45: :45: :45:




Reply to this topic



  



1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users