پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته ی نهم سری آ : یوونتوس 2-0 آتالانتا


63 پاسخ برای این موضوع

#61
moha684

moha684

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 4647 ارسال

چرا پیرلو تو همین اولین بازی تو تیم جا افتاده نشون میداد؟


دلیلش واضح بود.

مربی تیم کسی بود که اعتقاد داشت اگر بازیکن توی زمین سردرگم باشه تمام مسئولیتش با خودشه.

اینطور نبود که بعد از گذشت 12 بازی از فصل هنوز دنبال راهی باشیم برای توجیه ناهماهنگی بازیکنا تو زمین.

البته اصلا منظورم این نیست که تیم بی نقصی بودیم، بازی ضعیف هم اتفاقا داشتیم اما حداقل تاثیر مربی روی نیمکت رو کاملا میشد فهمید
  • juve's fan, Huceyn, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند


07962666510773579882.jpg

"No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero


#62
30aMak

30aMak

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 714 ارسال

معقولانه ترین ترکیب

 

0c4d7d7132146137943a848495920b3e.jpg


  • Soheil Bianconeri, Escanor, Georgia و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

We believed we'd catch the rainbow, ride the wind to the sun, sail away on ships of wonder
But life's not a wheel, with chains made of steel
So bless me, come the dawn


#63
Soheil Bianconeri

Soheil Bianconeri

    الان دیگـه همه چیز خـوبه +x

  • اعضا
  • 6960 ارسال

یوونتوس فردا شب باید در خانه ساسولو به مصاف این تیم برود و در تلاش است تا فاصله امتیازی خود را هفته به هفته با تیم های صدرنشین سری آ کم کند . ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازی با ساسولو در کنفرانس خبری شرکت کرد .

سرمربی 48 ساله بیانکونری گفت :


" خوشبختانه تمام بازیکنان در دسترس هستند و تمرین کردند . بازی کردن پریرا رسیک بود اما او برای ما به میدان رفت . او در ماه گذشته به تمرینات تیم ملی رفت و این خوب نبود (در تمرینات ما غایب بود) او چند جلسه تمرینی ما را  از دست داد و در نهایت این اتفاق افتاد "

" همچنین آزاموا که 8 ماه بازی نکرده بود ، او بازی خوبی انجام داد اما متاسفانه مشکلات عضلانی برایش ایجاد شد اما پس از استراحت آماده بازی خواهد شد "

" ما نگران نیستم زیرا با اینکه باید هر 3 روز یکبار بازی کنیم بازیکنان جایگزین داریم و از این نظر نگرانی وجود ندارد "

" همچنین کاسرس را داریم که به تیم بازگشته ، اگرچه هنوز هم او نیاز به کار کردن و تمرین دارد زیرا صدمه بسیار بدی دیده . در این شرایط به بازی فردا فکر خواهیم کرد (تصمیم میگیریم) "

" بازی کردن بازیکنانم به اینکه من آن ها را در تمرین امروز چگونه ببینم بستگی دارد. چراکه تمرین امروز بازیابی برای کسانی که بازی کرده اند و یک آزمون جدی برای آن هایی که بازی نکردند است و به علاوه اینکه ما چگونگی بازی حریف را می دانیم "

" در نتیجه من امروز شرایط را ارزیابی خواهم کرد و پس از آن انتخاب می کنم "

بازی با ساسولو ؟


" به نظر من بازی فردا می تواند اهمیت زیادی داشته باشد چراکه ادامه دادن پیروزی ها در لیگ به ما اعتماد به نفس زیادی می دهد و شرایط ما را هم در جدول بهتر می کند "

" شرایط بازیکنانم خوب است و با وجود اینکه باید مصاف های پشت سر هم انجام دهیم اما همه در حال آماده شدن هستند. مهم هماهنگ شدن بازیکنان من است "

" کلودیو مارکیزیو بازیکنی است که حدوداً 3 ماه را بدلیل مصدومیت از دست داده ، او در حال بهتر شدن است و فکر می کنم تحمل فشار بازی ها را خواهد داشت "

امتیازات از دست رفته و رتبه یووه در جدول ؟


" فعلا بی فایده است که ما به جدول نگاه کنیم ، آنچه که باید بدانیم را می دانیم. ما باید بهتر شویم و بازی های پیش رویمان را با برتری تمام کنیم . فاصله ای که با رُم و سایر تیم ها داریم قابل رفع شدن است اگر روند خوبمان ادامه پیدا کند "

" بازی به بازی پیش می رویم و آنچه که برای ما مهم است امتیازاتی است که باید از حریفان بگیریم و نه اتفاقاتی که برای سایر تیم ها می افتد . فردا شروعی مهم برای 4 بازی حساس پیش روی ِ ما است "

" بازی فردا و بعد از آن دربی و سپس بازی در لیگ قهرمانان. ما در دو جبهه مهم تلاش می کنیم و می خواهیم از فرصت مناسبی که داریم استفاده کنیم "

خدیرا ؟

" او بازیکن بسیار خوبی است. ولی او هم باید پیشرفت کند و فکر می کنم طی هفته های گذشته این اتفاق افتاده همانطور که از او انتظار داشتیم . مطمئناً او در ترکیب یوونتوس بازیکن تاثیرگذاری خواهد بود "

" چیزی که برای ما در حال حاضر اهمیت دارد این است که قدم مهمی برای قهرمانی برداریم ، این فصل شروع عجیبی برای ما داشت و شرایط ویژه ای ایجاد کرد . دلیل این انتقادهایی که می شود این است که ما فصل پیش قهرمان بودیم و اکنون دوازدهم هستیم و این طبیعی است که خودمان هم راضی نباشیم "

" تیم ساسولو تیمی است که نظم و سازماندهی خوبی دارد و واقعا تیمی است که در ایتالیا فوتبال خوبی بازی می کند ، ما مقابل این تیم خوب که 15 امتیاز دارد در خانه حریف بازی خواهیم کرد اما باز هم بدنبال پیروزی هستیم "

" همانطور که گفتم آزاموا و پریرا بازیکنان غایب ما هستند که بدلیل مصدومیت در اختیارشان نداریم و سایر بازیکنان در تمرینات حضور دارند و باید پس از تمرین امروز در مورد بازی کردنشان تصمیم بگیرم "


  • Bianconero Amore, juve's fan, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



 

08208187537491337092.jpg


 

 

GranDe Buffon
 

--------------------------------------------------------

 

 

La Juve é Del Piero


يوونتوس يعني دل پيرو


#64
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال
مسئله ی بعدی اینکه می دونم الان همگی از بازی فوق العاده ی دیبالا و پوگبا صحبت می کنید و واقعاً هم همینطور بود، منتهی اُمیدوارم بین این هجمه ی تحسین این دو نفر، یاد کردن از بازی بی نقص و اُستادانه ی مارکیزیو هم فراموش نشه. امروز برخی لحظات بازی اینقدر در زمان تصمیم گیری ها و پاس ها بی نقص عمل کرد که منو یاد Maestro انداخت ...

 

دقیقا :1:  این بازی با اختلاف بهترین بازی مارکی تا بدین جای فصل بود ، از سر بیکاری اومدم دارم تاپیک رو می خونم ، بد ندیدم ، بهترین و تیمی ترین گلی که در این فصل زدیم رو مرور کنیم :‌

 

۱- پاس فوق العاه ی مارکیزیو بعد از دریبل زیبای بازیکن آتالانتا ---->۲-پشت پای فضایی پوگبا ---->۳-سانتر زیبای دیبالا ---->۴-پرتاب کردن مانژو خود را به قصد توپ :worship: >>> کلیک

پاسکاری پوگبا و مارکیزیو دیبالا رسما ۵-۶ نفر از بازیکنان آتالانتا رو از جریان بازی خارج کرد :1:

 این هم هیت مپ بازی و حضور فعالانه ی شازده کوچولو در طول بازی --> 55.jpg

 

مارکی از اون بازیکناست که اگه دوسش نداشتم ، می گفتم کاش می رفت تا قدرش رو بدونید :1:


  • L'Avvocato, Pouya, Camel Blue و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”




ارسال پاسخ



  



0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی