پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

هفته پنجم سري آ : يوونتوس 1-1 فروزينونه


  • موضوع قفل شده این موضوع قفل شده است
98 پاسخ برای این موضوع

#81
vahid.juv

vahid.juv

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 623 ارسال
  • Locationgolestan-gorgan

اخه دوستان مشکل ما سیستم نیست اره اگه جلو منچستر سیتی نتیجه نمیگرفتیم میشد یه چیزی گفت. اما این تیم دیگه سیستم نمیخواست که. خیلی ضعیف تر از این حرفا بودن. تیم پارسال بود کمتر از 6 تا نمیخوردن. اینا اینقدر داغون بودن که حتی بعد گل باز 11 نفری دفاع میکردن. جون نداشتند حمله کنن چه برسه به گل. بازیکنامون اراده میکردن توپ اصلا به اینا نمیرسید. توپ و میگرفتن مکشیدن زیرش میرسید به دروازه ما. 1 کرنر شد 1 گل. مقصر  100% پوگبا. تیرک همین تیم تو نیمه اول یادتونه مقصر 100 % پوگبا. توپ و صاف واسه بازیکن حریف کاشت. 1 پاس درست نداد. 1 شوت داخل چهار چوب نداشت. هممون از لمینا تعریف کردیم. نمرش 5.5 بود. چرا؟؟ چون کارش فقط توپ و از دفاع میگرفت میداد پوگبا همین. حالا این لمینا جونه همین که وظیفشو خوب انجام داد عالی بود. مشکل من اینه نمیفهمم چرا ما نمیتونیم موقعیت ایجاد کنیم واسه حمله. الگری تو تمرینات پس چکار میکنه 7 تا بازی انجام داده. تیم نه ارنج درست داره نه میدونه میخواد چکار کنه. فردام که خدیرا و مارکیزیو برسن باز اینا میرن تو ارنج اصلی همه بازیکنامون میخ میشن رو نیمکت. پس تو این 7 تا بازی لازم بود 7 تا ارنج مختلف داشته باشیم. یعنی از همین تیم تیم مقابل هم مونده بودیم حداقل جوری بازی کنیم که گل نخوریم. تمام بازیکنامون واسه خودشون بازی میکنن اصلا کار تیمی نمیکنیم. پاس نمیدن مگر اینکه مجبور بشن. پوگبا به هیچ عنوان پاس نمیده حاضر بزنه بیرون ولی خودش بزنه. این چندومین بازی که داره همین کارو میکنه . خب بکش بیرون لامصبو. دریبل زدن بازیکنای درجه 3 که هنر نیست. مربی باید اینجا وارد شه بزارتش رو نیمکت بخودش بیاد. این بازی وکلا به پوگبا دادیم. اصلا گل مهم نیست رو اتفاق بود یارو تو عمرش دیگه همچین سانتری بکشه. ولی ما چرا اصلا باید بزاریم به اینجا برسه راحت باید 3 تا رو میزدیم به این تیم. نصف تیمی که تو زمین بود این تیمو میبرد. همه دارن واسه خودشون بازی میکنن. اصلا کسی نیست تیمو جمع کنه. هر کی هر کاری دلش میخواد میکنه. تیم مدیریت هم عین خیار. 

 

مشکل ما نه ترکیبه. نه بازیکن. نه نقل و انتقالات. مشکل ما مدیریت غلطه. تو تیم هرکی هر کاری دلش میخواد داره میکنه. بازیکنا واسه خودشونن. مربی واسه خودشه. مدیر نقل وانتقالات واسه خودشه. من واقعا موندم نقش انیلی چیه پستو تیم. عابر بانکه؟؟؟ بدبختی عابر بانک خوبی هم نیست. آقای انیلی تو وقتی تیم داره دستو پا میزنه باید جمش کنی 2 تا مصاحبه کنی . 2 تا تشر به مدیر نقل و انتقالاتت بزنی 2 تا داد سر سرمربیت بزنی. وقتی تیم خودکار میره فینال   ucl چهار سال قهرمان میشه. منم میتونم ادعا کنم. مشکل اینجاس دوستان. مدیریت. 

 حالا که تیم به این وضعیت افتاد. امیدوارم به خودشون بیان ترانسفر زمستون یه حال اساسی به ترکیب بدن. الگری و هم یه کم بچلوننش به خودش بیاد. فکرش رو جمع کنه تصمیم درست و جاهای درست بگیره این همه عملکردش سینوسی نباشه.  کارلتو الان بی تیمه. عجیب ازش خوشم میاد. خوش فکره. یه کم الگری و با همین کارلتو بترسونن دستو پاشو جمع کنه. مردک الاغ خیلی هم خوبه ها مربی کار بلدیه اینم.( فقط قیافش شبیه مونگولاس). داد میزنه هی کنار زمین. سر تمرین اگه 2 بار چوب بکونی در ما تحت پوگبا و کوادرادو کنار زمین جای داد زدن باید از بازیشون وگل هایی که میزنن و میسازن لذت ببری


  • juve's fan, alexdelpiero, Massimiliano Allegri و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#82
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال

بدشانس،بی دقت و بی فکر خلاصه ای از عملکرد ما توی دیشب بود.اولین بازی بود که بعد از خرید هرنانس دیدم و احتمالا بازی بعدی،برگشت این بازی باشه

فروزینونه مطمئنا اتوبوسی بازی کرد و میخواست که بازی کنه و شکی نیست ولی فکر میکنم ما هم اونا رو وادار به این کار کردیم.شاید اگر اجازه میدادیم یا بهتر بگم میتونستیم کاری کنیم جلوتر بیان و بعدش از ضد حملات استفاده میکردیم با شناختی که ازشون دارم میتونستیم راحت ببریم بازی رو.

 

همه چیز به این نکته اشاره می کند که این یک بازی غیرممکن [برای کسب امتیاز ]خواهد بود ، اما در فوتبال هیچ چیز به شما تقدیم نمی شود.ما زنده هستیم و تلاش می کنیم ، روح ما در زمین ، و زمان ان فرارسیده که فوتبال بدتری بازی کنیم اما امتیاز بگیریم.زمان آن است که زشت پیروز شویم. :Poker Face-Glassess:

 

اصلا فکر نمیکردم استلونه راست بگه! با توجه به 4 بازی قبلیشون و سبک هجومی تیمش،این بازی واقعا سورپرایز شدم و بدون شک بهترین نمایششون توی دفاع توی چند بازی اخیر بود که البته بخش زیادیش به لطف پوششی بود که بقیه بازیکنا به لطف دفاع اتوبوسی انجام میدادن.با این حال خیلی مطمئن عمل نمیکردن و اگر یه مقدار دقت بازیکنا بیشتر بود و یه کم شانس میاوردیم نتیجه چیز دیگه ای بود البته روی گلی که زدیم شانس آوردیم.اگه بازیکن جلوی دروازبان فروزینونه!!!! اون اشتباه احمقانه رو انجام نمیداد بعید میدونم شوت زاتزا راه به جایی میبرد.

 

دو تا نکته:

1.اسم دروازبان اونا "نیکولا لئالی" (نیکُلا لِئالی) و اتفاقا بازیکن ماست که اونجا قرضی بازی میکنه!!!!!!!!!!

2.اسم تیم اونا "فروزینونه (فِرُزینُــنِ) کلچو" و فروزینونه مرکز استان فروزینونه توی ناحیه ی لاتزیو.


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#83
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

اتفاقاً تو دفاع هم اصلاً موفق نبودن ما مهاجم خوب نداشتیم و با امثال زاتزا نمیشه این تیم رو بیرون ببره

 

من خودم مطمئنم که آلگری پیش خودش اینجوری فکر می کنه که ما چون فینال اروپا  بودیم پس با هر بازیکنی میشه تیم قعر جدولی رو برد 

 

در ضمن یه جور صحبت کنید که اگر 1% این تیم موفق بشه امسال روتون بشه بیاین دوباره راجب تاکتیک های آلگری صحبت کنید


  • Escanor, Donnie و vahid.juv از این پست تشکر کرده است
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#84
Aminvo

Aminvo

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 1604 ارسال

نتیجه خیلی افتضاح و غیر قابل هضم هست. اصلا باور کردنی نیست.

در مورد بازی آمار خودش گویای همه چیز هست.  36 ضربه به سمت چهارچوب داشتیم که 16 تا از داخل محوطه و 20 شوت از خارج از محوطه بوده که تنها و تنها و فقط و فقط 7 چوب در چهارچوب داشتیم!!!!!!!  این یعنی اینکه اولین گزینه و اولویت فکری بازکن در بازی شوت زدن بودن اون هم تمرین نشده و از سر خودخواهی. کوادرادو خوب ولی چرا اینقدر باید شوت بی هدف و بی برنامه بزنه. دقیقا کاری که در فیورنتینا هم می کرد و بازدهی به پایینی داره این کار. پوگبا اولویت اولش شده شوت زدن. استورارو اصلا درحد یوونتوس نبوده ولی لمینا خوب بود نسبتا ولی نیاز به تجربه بیشتر در تیم داره و زمانی به تیم تزریق بشه و بازی گرفته بشه که تیم به ثبات رسیده نه در این شرایط نوسانی.

 

در مورد سیستم که هنوز نمیشه نظر کامل داد چون به نظرم بازیکن تمام کننده عالی هم نداریم و زاتزا نمی تونه کاری برای ما پیش ببره. ( البته باید سیستم را بر اساس بازیکن بنا کرد که با توجه به مصدومیت ها زیاد تیم شاید آلگری مجبور هست که از این ترکیب استفاده کنه)

 

مهمترین مسئله تیم نداشتن بزرگتر توی در خط هافبک و خط حمله هست. کسی که بازیکن ها بتونن بهش اعتماد بکنن. خط هافبک و حمله خیلی خیلی بی تجربه ای داریم. به شدت نیازمند بازگشت مارکیزیو و خدیرا هستم که تجربه این دو حداقل به کارمون میاد ولی یوونتوس باید و باید در فصل نقل و انتقالات در پیش رو در خط هافبک بازیکنی مثل وراتی یا گوندگان را بخره. در خط حمله هم که نیازمند ثبات و بازی کردن بیشتر دیبالا هستیم. چون توانایی مالی برای خرید بازیکن با تجربه و ... نداریم.


  • eⁿzº, juvenista, Camel Blue و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند



[SIGPIC][/SIGPIC]


او با اینکه به ثروت دست یافت اما تمام آن را صرف تحقیقات علمی کرد و در فقر و بدهکاری در نیویورک در اتاق یک هتل فوت کرد
hey God, both of us know I had been born in wrong Geographical coordinates, please help me to move where I belong there.
 


#85
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

استالونه :

 

  • من خوشحالم ، چون این امتیاز مهمی برای اعتماد به نفس و جایگاهمان در جدول بود.
  • ما بازی های قبل را باختیم در حالیکه بهتر بازی کرده بودیم ، اما در مقابل یوونتوس امتیاز گرفتیم در حالی که بهترین بازی خود را ارائه ندادیم. :311:
  • امروز یوونتوس با توجه به تعداد موقعیت هایی که ایجاد کرد لایق پیروزی بود ، اما ما هم باید نیمه ی اول یک پنالتی به دست می اوردیم و علی رغم گلی که خوردیم از هم نپاشیدیم.ما هرگز ایمانمان را از دست ندادیم.
  • ما به خاطر نگرشمان پاداش گرفتیم ، این امتیاز هم در تاریخ ثبت خواهد شد و برای من به عنوان بازیکن سابق تورینو به یادماندنی خواهد بود. :1234:
  • همه روح فداکاری فوق العاده ای نشان دادند و این تنها راهی بود که می شد با یووه رویارو شد ، ما تلاش کردیم به آنها حمله کنیم و اجازه ی بازی کردن به آن ها ندهیم.

  • juve's fan, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#86
Z3IN48

Z3IN48

    GGB

  • اعضا
  • 357 ارسال

نظر آدام دیگبی ژورنالیست فور فور تو و چند تا سایت دیگه ! 

 

این آقا معتقده که مشکل ما از مربیگری و سیستم و این حرف ها نیست بلکه مشکل اشتباهات فردی بازیکنا و کم بودن قدرت تمام کنندگی مهاجمان یا بازیکنان تارگت ماست. 

 

[/URL]">http://49514107686777308380_thumb.png

 

من خودم تا حدی با حرف این آقا موافقم و فکر می کنم که ما بازیکن های خوبی داریم ولی متاسفانه بازیکن های ما انگار از روی شکم سیری و دلخوشی توی سری آ بازی می کنن. نمیدونم کمبود انگیزه موجبشه یا این موضوع که ما یه رهبر وسط زمین نداریم که سن و سالش یه کم بیشتر تر از بقیه باشه و بازیکنا ازش حرف شنوی داشته باشن.

 

قبلا بچه ها اشاره کردن کنته که بود خودش داد و بیداد می کشید سر بازیکنا کسی جرات شل بازی کردن نداشت. پارسال هم وجود پیرلو و در نبود اون حضور توز و مارکیزیو به عنوان بازیکن های با تجربه برای تیم ثمره مفیدی داشت. آقامون بوفون هم که از وسط زمین دوره و شعاع فریاد های مردانه ش فقط تا دفاعمون رو پوشش میده.

 

امید به برگشتن مارکیزیو و تا حدودی هم خدیرا دارم و مطمئنم که حضور اینها نه تنها به بار فنی و تاکتیکی تیم اضافه می کنه بلکه می تونن نقش آقا بالا سر رو هم برای این بچه مچه های تیم بازی کنن.


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر


LA STORIA INFINITA


#87
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال
در باد فینال سی ال پارسال خوابیدن این معایبم داره
پنج بازی پنج امتیاز سیزده جدول
عنتر پنج بازی پانزده امتیاز اول جدول
جبرانش سخته
^^^^
اینکه مشکل رهبری و بزرگتر داره تیم قطعی هست
تیم کلا اساسا عوض شده و یه سری جوون و نه پخته و نا آشنا جم کردیم
بازم منتظر میمونیم
  • mory, alexdelpiero, Escanor و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#88
Juventus FC

Juventus FC

    بازیکن اصلی یوونتوس

  • اعضا
  • 6360 ارسال
  • LocationEsfahan
ریدیم در حد یوونتوس چیرو فرارا !

مگه با تیم دسته سوم بورکینافاسو بازی داریم که تیم دوم بازی میدی !!!!!!! نتو ، زازا ، لمینا این آتا آشغالا در حد اسکودتو هستند ؟ 10 امتیاز با صدر فاصله داریم اینتر راست و چپ داره میبره ! با اودینزه مفت باختیم با کیه وو مفت مساوی کردیم ! تیم در داغون ترین شکل ممکن ! آلگری هنوز به یک ترکیب ثابت نرسیده دلیلی نداره از بازیکنان ذخیره استفاده کنیم حالا طرف هرچی خوب بوده باشه ! این همه موقعت از دست دادیم ضمن اینکه هند پنالت پارتزالی رو هم داور ندید مگر نه اینم باخته بودیم !

اصلا معلوم نیست تیم قراره 3-3-4 بازی کنه ، 2-5-3 یا 2-1-3-4 ! این همه هافبک خوب و تراز اول داریم بعد یک برد درست حسابی نمیتونیم بیاریم ! افسوس به تیم این تیم داغون حال آدم و به هم میزنند یک مشت *** بی تعصب با یک مربی **** که هنوز نمیدونه کی و باید کجا کی بازی بده ! تیم یا داره رو هنرنمایی بوفون میچرخه یا پوگبا استورارو مدافعان هم مثل مترسگ فقط گلزدن مهاجم های حریف و نگاه میکنند !! ما 3 تا تغییر داشتیم ! تیم سال اول کونته که N تا تغییر داشت چی باید بگه ! تو این تیم هرکی سازه خودش و میزنه !
  • MaMpIeRo, alexdelpiero, Camel Blue و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

71312052046200342812.jpg


#89
behnam_juve

behnam_juve

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 475 ارسال

سال 2011 ویدال و پیرلو آمدند

سال 2015 ویدال و پیرلو رفتند

سکوت حضار :fp:


  • Donnie و vahid.juv از این پست تشکر کرده است

#90
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

فوق ستاره ها نتیجه بازی را تعیین می کنند

یوونتوس  3 چهار سال اخیر   توز  پیرلو  ویدال

بارسلونا   مسی  نیمار سوارز

رئال   رونالدو  بنزما   

منچستر    رونی   مارتیال   

ارسنال   سانچز

چلسی   هازارد

.............................................

الان یک تیم بی ستاره و فوق ستاره داریم که انتظاری ازش نیش

بازگشت تیم به تیمی همانند 5 تا 7 سال قبل را به ماروتا و انیلی خسیس تبریک عرض مینمایم


  • alexdelpiero, Sassan, Donnie و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#91
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

 

اصلا معلوم نیست تیم قراره 3-3-4 بازی کنه ، 2-5-3 یا 2-1-3-4 ! این همه هافبک خوب و تراز اول داریم بعد یک برد درست حسابی نمیتونیم بیاریم ! افسوس به تیم این تیم داغون حال آدم و به هم میزنند یک مشت *** بی تعصب با یک مربی **** که هنوز نمیدونه کی و باید کجا کی بازی بده ! تیم یا داره رو هنرنمایی بوفون میچرخه یا پوگبا استورارو مدافعان هم مثل مترسگ فقط گلزدن مهاجم های حریف و نگاه میکنند !! ما 3 تا تغییر داشتیم ! تیم سال اول کونته که N تا تغییر داشت چی باید بگه ! تو این تیم هرکی سازه خودش و میزنه !

آقا وقتی مدیر عزیزمون برای خودش خرید وفروش میکنه و مربی هیچ غلطی نمیتونه بکنه یا باید مثل کنته قهر کنه بره یا مثل الگری شاهد از هم پاشیدن تیم ساخته شده ی کنته باشه . بعد هم آقایون اون بالا نشستن انتظار دارن الگری مثل کنته دوباره همون روال ساختن تیم رو با بازیکنهای اکثرا معمولی انجام بده. این کار نشدنیه چون الگری هر چقدر از لحاظ دانش مربیگیری خوب باشه نشون داده از لحاظ مدیریتی ورهبری تیم ضعیفه

این بازیکنهایی که ما دور هم جمع کردیم مربی ای میخوان که مثل کنته رهبر باشه وازون بدتر نه در خط حمله و نه در خط هافبک رهبر نداریم. اومدیم شماره ی 10 رو به پوگبا دادیم که مثلا رهبرمون باشه ؟ اینا توقعات بیجاییه که مدیران محترم دارن

فصل پیش  تو خط حمله  توز رهبر تیم بود وتو خط هافبک پیرلو حالا کیه؟

این عدم ثبات و تغییرات زیاد و آزمون وخطاهای زیاد الگری در استفاده ی برخی از بازیکنها باعث افزایش این ناهماهنگی شده و اون ثبات رو از تیم دور کرده

اگر همین لمینا مرتب بازی کنه میشه امیدوار بود این تیم وضعش ازین بدتر نشه ولی این مورد هم ثابت نیست ونگاه کنید هر بازی این خط هافبک داره تغییر میکنه. فقط سمت چپ که پوگبا هست ثابته

وسط هافبک وسمت راست دائم در حال تغییر بوده. ازونطرف دیبالا میره رو نیمکت وجالبه پریرا میاد تو خط حمله. پریرایی که تو بازیهای اول تو خط هافبک بوده

خوبیش اینه الگری بعد از سه بازی به این نتیجه رسید که پادوین تو ترکیب اصلی جایی نداره . اما تا کی قراره این آزمونهای الگری برای ترکیب اصلی انجام بشه وچقدر امتیاز از دست بدیم معلوم نیست

اصلا اصول مدیریت وساختن تیم تو یووه اشتباهه

مربی باید از اول سیستم تیم رو مشخص کنه ومدیر دیکتاتور ما هم نیازهای سیستم مربی رو براورده کنه. نه اینکه هر چی میخواد بخره وبفروشه بعد مربی هم مجبور باشه از بازیکنهایی که در اختیار داره سیستم پیاده کنه وترکیب بچینه. 

اگر مربی اینکار رو کرده و الان بازیکنهای مورد نظر رو نداره مقصر اصلی مدیره و اگر نکرده یا قرار نبوده به حرفش گوش بدن بهتر بود مثل کنته بار وبندیلش رو ببنده وبره تا اینکه تیم رو شوهر بده تا همه بفهمن مشکل از جای دیگه هست


  • mory, alexdelpiero, Donnie و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#92
NedVed 11

NedVed 11

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 107 ارسال
 

 انقدر با دید کودکانه به قضایا نگاه نکنید

فوتبال همینه ! هیچوقت پیروز مطلق نیستی و هیچوقت هم ناکام مطلق ! اصلا زیبایی فوتبال به همین غیرفابل پیشبینی بودنشه .

قبول دارم که آلگری نباید تو این اوضاع قاراشمیش به بوفون و کیلینی و هرنانس استراحت میداد اما قبول کنید که این فصل بخت با ما یار نیست ! جدا از بحث مصدومیت 4 الی 5 مهره ی کلیدی که وجود هرکدومشون میتونه بازی رو برگردونه ،توپهامون تا روی خط دروازه میره ولی گل نمیشه ! دیشب دو نمونه اش رو دیدیم !

یه سوال شاید واسه خیلیا پیش بیاد اونم اینه که 4 مدافع پارسال یوونتوس بدون تغییر امسال هم کنار هم حضور دارن ولی چرا انقدر دفاع تیم متزلزل داره کار میکنه ؟

جواب این سوال از نظر من برمیگرده به ضعف خط هافبک ! خط هافبک صرفا نباید پر از بازیکنای تهاجمی وخلاق باشه ! بلکه باید تلفیقی از چند بازیکن تهاجمی و تدافعی باشه ! چیزی که پارسال نمونه ی کاملش رو داشتیم.

ویدال و پیرلو خیلی خوب هم به دفاع کمک میکردن و هم به حمله ! حالا ما وظایف اون دوتا ستاره رو انداختیم رو دوش بازیکنایی مثل پوگبا ، استورارو و لمینا ! هر چند لمینا دیروز خوب بازی کرد ولی سایر بازیکنای خط هافبک بازی خوبش رو هدر میدادن . نمونش هم کارهای اضافه پوگبا با توپ و همینطور شوت های بی ثمرش .

من چون همیشه به سطح فنی بازیکنی مثل خدیرا اعتماد داشتم مطمئنم هر چقدر زودتر به تیم اضافه بشه ما هم زودتر اوج میگیریم ! تلفیق خدیرا و مارکیسیو و هرنانس ، این سه بازیکن با تجربه ، دیگه انقدر خط هافبک رو شکننده جلوه نمیده .

علاوه بر این ، اضافه شدن آساموعا میتونه نعمت بزرگی باشه چون امکان اینو بما میدده که بتوینم یکی عین کوادرادو رو سمت چپمون هم داشته باشیم .


  • Bianconero Amore, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

مسئله ی یوونتوس مسئله ی عشق است ....

 

| استفان لیختشناینر |

 

qs9e2jb1gfk2kjbi5s7s.jpg

 

 

 
 

#93
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

بونو :

  • دوست داشتم اولین تجربه ی کاپیتانی ام در یوونتوس متفاوت به پایان برسد.
  • از اینکه بازوبندی که به وسیله ی قهرمانان بزرگی که تاریخ یووه را شکل داده اند می پوشم احساس غرور می کنم.
  • متاسفانه ما خودمان را در حالیکه دو امتیاز را از دست داده بودیم یافتیم ، بدون هیچ اما و اگری.
  • بهانه را باید برای دیگران گذاشت ، باید مسئولیت را به عهده بگیریم تا "هو" های پایان بازی را به تشویق تبدیل کنیم.
  • به این ترتیب شما تبدیل به تیم می شوید و به این ترتیب بزرگ می شوید. :yes1:
  • شما به تجربه نیاز دارید ، ما باید عطش خود را پیدا کنیم تا نتایج مورد نیاز را به خانه بیاوریم ، عطشی که کسانی که این پیراهن پرافتخار را بر تن کرده اند و آن را به اوج  ایتالیا و اروپا برده اند از دیگران متمایز می کند. :worship:

  • mory, MaMpIeRo, eⁿzº و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#94
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

رییس فروزینونه :

  • بیشتر از هرچیزی من خوشحالم ، چون تا ین لحظه ، ما کمتر از چیزی که لایقش بودیم به دست آورده ایم.

  • این امتیاز در شرایط غیرمنتظره ای به دست آمد ، یک امتیاز تاریخی در برابر یک تیم تاریخی در زیباترین ورزشگاه ایتالیا.

  • من هیچ توهمی نزده ام ، اما عملکرد خوبی در دقیقه ی ۲۰-۲۵ نیمه ی اول دیدم.ما در نیمه ی اول ۰-۰ به رختکن رفتیم ، امید اندکی داشتیم که می توانیم کاری انجام دهیم.

  • وقتی به این شکل امتیاز کسب می کنید ، چیزی که اینقدر غیرقابل پیش بینی و غیر منتظره است ، لذتی باورنکردنی است.چیزی که اتفاق افتاد ، نمونه ای از زیبایی و غیرقابل پیشبینی بودن فوتبال است.

همون طور که اینجا گفتم ، بلانکارد ، گلزنی فروزینونه تیفوسی دو آتیشه یوونتوسه ، این هم عکس سلفیش تو پیچ شمالی جایگاه وایکنیگ ها : iax5wnvymec09fvey5t3_thumb.jpg


  • mory, eⁿzº, Sayyed Amir و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#95
cr7

cr7

    تیفوسی یوونتوس

  • اعضا
  • 701 ارسال

نکته جالب گرفتن اولین امتیاز حریف تا اینجای فصل از یووس


  • Escanor, Donnie, vahid.juv و 1 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

spinning-juventus.gif FORZA JUVENTUS Juventus.png

مهربان تر و پوست کلفت تر باشید(علیرضا و من)

 

 

 


#96
AbolfazlMF

AbolfazlMF

    ابولز

  • اعضا
  • 1256 ارسال
  • LocationMashhad

جناب ماروتا پس از پایان بازی  :22: :fp:

 

04t8pyw076beow1rg9hn.jpg


  • Bianconero Amore, Orphée, eⁿzº و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#97
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1841 ارسال

بازی رو ندیدم، امروز صبح بیدار شدم و نتیجه رو دیدم 1-1 شده واقعاً شوکه شدم که جلوی این تیم با مساوی بیرون اومدیم. از ناامیدی که بهم دست داد حتی سراغ خلاصه بازی هم نرفتم. اما از کامنت های بچه ها مشخصه که بازی شبیه بازی هفته اولمون بوده و خیلی موقعیت خراب کردیم و صد البته بدشانسی هم چاشنی کار بوده.

 

اما از این آزمون و خطای آلگری برای تیم می ترسم  :fp:. مثل اینکه نسبت به فصل پیش یک چیزایی رو توی تصمیم گیری هاش گم کرده. اکثر تیم ها هم فهمیدن که جلوی ما با چه سبکی بازی کنن که حداقل با یک امتیاز بیرون بیان. من از دو سه بازی اول به این نتیجه رسیدم.

 

امروز با پوریا سر این موضوع بحث می کردم.

 

کافیه تیم کنته و بازی هاش رو به یاد بیاریم. تیم کنته هم مثل تیم آلگری امسال توپ و میدون رو کامل در اختیار داشت و موقعیت های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می کرد. وقتی بعضی از تیم های سری آ و حتی لیگ قهرمانان فهمیدن که با یک دفاع نسبتاً فشرده میشه حداقل نتیجه رو گرفت به دفاع فشرده روی آوردن (به قول سرمربی فروزینونه زشت بازی کردن). اما کنته در مقابل این تیم ها خیلی زرنگی کرد، دقیقاً یادمه بعضی از تیم ها که با این رویکرد وارد بازی می شدن کنته اجازه می داد تیم های روبه رو جرأت حمله کردن پیدا کنن و رو به جلو حرکت کنن تا عملاً از اون دفاع  فشرده باز بشن. بعد تیم کم کم زهرشو می ریخت و در ادامه سوار بازی می شد و گل هاشو خیلی شیک وارد دروازه می کرد بدون اینکه حریف متوجه بشه از کجا خورده و با این کار عملاً تیم حریف ناک اوت می شد.

 

آلگری هم باید رویکردی که در پیش گرفته رو دچار تغییراتی کنه، متأسفانه مواردی منفی مثل مصدومیت ها و بدشانسی این رو تشدید کردن...

 

با این وجود هنوزم به ادامه فصل خوشبین هستم و هنوز هم بر این باورم که با رویکرد مناسب تر آلگری (مثل خیلی از بازی های فصل پیش)، افزایش اعتماد به نفس به بازیکنان و رسیدن بازیکنان مصدوم  مدعی اول کسب اسکودتو هستیم. 


  • Bianconero Amore, mory, eⁿzº و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#98
mahdy

mahdy

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2840 ارسال

برن پیرلو رو برگردونن بهش بگن غلط کردیم گذاشتیم بری. یک فصل دیگه برگرد پیشمون باش بعد خداحافظی کن تا فصل بعد پز بدیم به سود اقتصادی بیشتر رسیدیم و بتونیم بازیکن جانشین برات بخریم. 


  • MaMpIeRo, alexdelpiero, Escanor و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#99
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

بلانکارد :

  • من بعد از قهرمانی - در سری ب - در تعطیلات بودم.
  • با دو دوستم وینچنزو و والتر ، ما در آخرین لحظات سفری برای دیدن فینال لیگ قهرمانان را ترتیب دادیم.
  • ما ساعت ۱ شب از گروسوتو حرکت کردیم ، ماشین من پر از بطری های آب و ابجو و همبرگرهای مک دونالد بود.ما به دنبال یک ماجراجویی برای حمایت از یوونتوس بودیم.
  • ما ساعت ۲ عصر به الکساندرپلاتز رسیدیم و به یوونتوسی های دگر ملحق شدیم.
  • روز فوق العاده ای بود ، ما در پیچ شمالی با بیشترین توانمان سرودهایی در حمایت از یوونتوس می خواندیم.
  • وقتی موراتا گل زد همه دیوانه وار فریاد می زدیم ، من در خوشحالی بعد از گل او نزدیک بود منفجر شوم!
  • بعد از مسابقه من بازیکنان یووه را در پیچ ورزشگاه دیدم ، رویای این را داشتم که روزی بتوانم در مقابلشان بازی کنم حالا که این اتفاق افتاده مثل یک شوخی به نظر می آید ، اما حقیقت دارد.

:33:

 


  • juve's fan, MaMpIeRo, eⁿzº و 6 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






1 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 1 مهمان و 0 عضو مخفی