پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

گائتانو شیره آ از نو زاده شد ....

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
بدون پاسخ

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

بین استعدادهای جوانی که در سری آ شروع به درخشش می کنند ، شاید هیچ کدوم به اندازه ی دانیله روگانی چشم ها رو خیره نکرده باشن. مدافع مرکزی با هوش و بلوغ قابل توجه ، درخشش در سری آ رو به عنوان سردمدار بی چون و چرای امپولی تازه صعود کرده شروع کرد و به تازگی با یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی قرارداد بسته. او حالا فرصت داره تا  جای پاشو به عنوان یکی از مهم ترین بازیکنای جوان ایتالیا محکم کنه.

 

آمار زندگانی :دی

 

دانیله روگانی ، ۲۱ ساله متولد ۲۹.۷.۱۹۹۴ ، با ۱۸۸ سانت قد و ۷۷ کیلو وزن

 

 

daniele_rugani_premiazione_pontorme_tifo

 

 

دانیله روگانی کیست؟

 

روگانی ۲۱ سالشه ، تو لوکای توسکانی به دنیا اومد و و جزء بهترین بازیکنای تیم امپولی بود , ۶ ساش بود که به آکادمیشون پیوست و بعد از ۱۲ فصل سال ۲۰۱۲ به یوونتوس قرض داده شد و با چالشی که در برابرش بود به شکل تحسین بر انگیزی رشد کرد و عملکرد جالب توجهی با پریماورا یووه داشت و توجه مربی وقت بزرگسالان یووه ، آنتونیو کونته رو جلب کرد و به دنبالش یووه بی درنگ در سال ۲۰۱۳ باهاش قرارداد دائمی بست اما بلافاصله دوباره به امپولی قرض داده شد تا به ادامه رشدش در باشگاهی بشه که اونجا  به سرعت تبدیل به مرکز توجهات شد.نقش حیایی در صعود امپولی به سری آ داشت ، ۴۰ تا بازی کرد و ۲ گل زد و مهره ی بنیادی در خط دفاع بود.

 

اما در فصل بعد بود که روگانی به معنای واقعی ترکوند.در اولین حضور نیمه ی بالای جدول امپولی در تاریخش ، مدافع مرکزی ۲۰ ساله ، تک تک دقایقِ تک تکِ دیدارها رو به میدان رفت و تازه همه ی اینا رو بدون گرفتن حتی ۱ کارت زرد انجام داد.استایل برازنده ی بازیش ، اخلاق پاک و ورزشکاریش چه در زمین و چه بیرون و سرنوشتش به عنوان بازیکن آینده ی یوونتوس ، ناگزیر به مقایسه با یکی از بازیکنای افسانه ای گذشته های یووه منجر شد. یه جورایی تناسخ شکل گرفته ، هوادارا شروع کردن گفتن : گائتانو شیره آ برگشته.

 

مقایسه با شیره آ ، با اینکه شاید بی باکانه باشه ، اما میشه ثابت کرد دقیقه.روگانی همین حالا هم میشه دید که می خواد خودشو یه مرد تک-باشگاهی کنه، با توجه به قراردادی که تمدید کرده و او رو تا سال ۲۰۲۰ در یوونتوس نگه می داره.او بلوغ و حرفه ای گری بسیار فراتر از سنش رو نشون داده که کلاس مشهور شیره آ رو به خاطر میاره و مطمئنان می تونه در زمین هم موثر باشه.

 

شیره آ ، اگرچه ، از عصری می اومد که یارگیری نفر به نفر  و سبک شدیدا دفاعی  کاتاناچو تو بورس بود، جانشین بی برو برگردش روگانی ، خلاصه ی یک دفاع مرکزی مدرنه. در امپولی ، مربیشون مائوریتزیو ساری ، سبکی از دفاع منظقه ای رو پایه گذاشت که پرس نزدیک و تکل توش آنچنان مورد تاکید نبود ، به جاش جاگیری دقیق ، با حوصله نزدیک شدن و اگاهی از زمان و فضا رئوس کار بود.روگانی به شکل بی نقصی با سبک ساری تطبیق پیدا کرد و به این ترتیب ساری خیلی روی کریر روگانی تاثیر مثبت داشت.

 

خونسردی گیرا و زمان بندی میلی ثانیه ای روگانی در آمار دفاعیش در سایت هو اسکورد بازتاب داشته.در تمام رقابت ها روگانی به طور متوسط ۱.۴ تکل موفق در بازی و ۰.۹ تا قطع توپ. فقط ۰.۶ خطا به طور متوسط در هر بازی داشته (و دوبازه تاکید می کنیم که این آمار برای فصلیه که روگانی تک تک دقاایق تک تک بازی ها رو به میدان رفته.) ، و آمار جالب توجه ۷.۱ دفع توپ از منطقه ی خطر داشته ، محض مقایسه ، بونوچی تکیه گاه یووه در فصل گذشته ، به طور متوسط ۱.۱ تکل موفق داشته ، ۱.۹ قطع توپ  و ۴.۸ دور کردن توپ از منطقه ی  خطر داشته. :worship:

روگانی در مصاحبه ی چند وقت پیشش با گاتزتا دلو اسپورت گفته بود :"حدس می زنم بخشی از سرشت ام اینه که بدون فکر کاری نمی کنم. ترجیح می دم که از مغزم استفاده کنم.بیرون زمین هم کاملا آدم کاملا آرمیم.البته اگه کار مهمی برای انجام دادن باشه ، عقب نشینی نمی کنم. "

 

حالا روگانی درحالیکه فقط ۲۱ سالشه و از یه خانواده ی یوونتوسی میاد ، برای شروع ماجراجویی جدیدش هیجان زده است."خیلی تصمیم راحتی بود واسم ، خیلی خوشحالم که اینجام و برای جایگاهم می جنگم، این بیشترین چیزیه که از همه ی دنیا می خواستم.هم تیمی هام می تونن به پیشرفتم کمک کنن ، قهرمان های باورنکردنی اینجا هستن با یک عالمه تجربه.من به شخصیت بونوچی و آرامشش در زمین غبطه می خورم ، به استحکام  و مصمم بودن کیه لینی.از بارزالی می خوام توجه و تمرکز رو یاد بگیرم." :6:

 

ورای ۲۰۱۵-۱۶

 

یوونتوس تحت هدایت مکس آلگری از هر دو سیستم ۳-۵-۲ و ۴-۳-۱-۲ بسته به بازیکنای در دسترس و ضرورت تاکتیکی استفاده می کنه.بونوچی ، بارزالی و کیه لینی هنوز کارازموده ترن و برای ترکیب اصلی ترجیح داده میشن ولی واضحه که مشکلات مصدومیت بارزالی تکرار میشه  و می تونه به روگانی زودتر از موعد مقرر فرصت آزمودن جرئت بازی تو ترکیب اصلی رو بده.

 

روگانی همین الان به خاطر بلوغ خونسردیش مشهور ، اما هنوز فقط ۲۱ سالشه و تجربه بازی تو سطح بالا رو در مقایسه با هم تیمی های جدیدش در یوونتوس نداره. خیلی کم پیش میاد تمرکزشو از دست بده ، اما پیش میاد.که بهترین مثالش فصل پیش تو بازی امپولی و یوونتوس [Ironic ] ، روگانی سعی می کرد تو محوطه ی جریمه پرس کنه به جای اینکه خیلی راحت توپ رو به کرنر بفرسته.ناشیانه توپو رو به دروازبانشون سپه پاس داد ، که او توپ رو با دست گرفت که منجر به یه ضربه ی آزاد غیر مستقیم و در ادامه گل یوونتوس شد.اشتباهات در تصمیم گیری و تمرکز مثل این ، با اینکه به شکل فوق العاده ای نادره ، اما برای روگانی رخ میده و این برای بازکنای جوونتر و کم تجربه تر طبیعیه. اما باید صادقانه گفت که آدم باید به سختی تلاش کنه تا نفطه ی ضعفی در بازی روگانی پیدا کنه ، حتی تو همین قدم های اول.

 

چه روگانی این فصل بتونه جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی یوونتوس دست و پا کنه و چه در فصل بعد ، به نظر می رسه سرنوشت ، حک شدن نام "دانیله روگانی" در تاریخ فوتبال ایتالیا رو مقدر کرده باشه. :8:

 

ترجمه شده با اندکی تصرف


  • GioVanni Agnelli, AAG, mory و 25 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی