پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

جای پیرلو در یوونتوس خالی خواهد بود

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
1 پاسخ برای این موضوع

#1
Bianconero Amore

Bianconero Amore

    بازیکن خارجی

  • اعضا
  • 3620 ارسال

andrea_pirlo_facebook_cover_by_elsheikh9

 

آندره آ تو کتابش ، فکر می کنم ، پس بازی میکنم اینجوری نوشته :"یوونتوسی بودن یعنی غرور و وقار داشتن تا آخرِ آخر ، همان طور که رئیس [ آندره آ] آنیلی میگوید".

بازیکنی با توانایی های بی اندازه ،  کسی که توپو جادو کرده و بدون توپ رهبری می کنه ، بازی ساز بزرگ ایتالیا ,  با یوونتوس و هوادارای عاشقش خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی رو با نیویورک سیتی در MLS شروع کنه.

 

مردی که از تیم سرخ و سیاه پوش میلان اومده بود و زمانی یوونتوس دشمنش محسوب می شد . با این حال وقتی به تورین رسید ، نه تنها کریرش رو، بلکه ذهنیت یوونتوس رو هم دوباره زنده کرد ، توانایی های سطح بالا و تشنگی سیری ناپذیر برای موفقیت رو به غول های تورین برگردوند.در کنار جیانلوییجی بوفون ، رهبری رو در رختکن یووه احیا کرد. به جوونا آموزش داد ، همراه پیشکوستا خندید و با مدیرا صمیمی شد ، مخصوصا آنیلی.

 

پیرلو در حالیکه عاشق موفقیت بود و شدیدا به دنبال کسب جام بود ، کم کم یووه رو از چشم رییس دید ، عاشق بانوی پیر شد و ارزشش رو درک کرد.تو کتابش توضیح میده :"آندره آ [آنیلی] همان اول تاثیر فوق العاده ای بر من گذاشت و من دوست دارم فکر کنم که این احساس متقابل بود ، [مثل] عشق در اولین نگاه بود ، چیزی که اصلا قبل از آمدنم به اینجا قابل تصور نبود." :worship:

 

 یوونتوس به چیزی فراتر از یه تیم فوتبال تبدیل شد ، یک ایدئولوژی ، نوعی از هستی و فلسفه ای که پیرلو بهش باور داشت. پیرلو عاشقانه از بانوی پیر دفاع کرد ، ، یاد گرفت تا باور کنه که هر چیزی که بانو کسب می کنه ، نه تنها شایسته اشه ، بلکه بی هیچ بحثی حقشه. با توجه به سنت اش ، دست پروده هاش و انظباطش. پیرلو تو کتابش اشاره می کنه :"بوفون ، کیه لینی و مارکیزیو : وقتی به این ادمها نگاه می کنی ، می فهمی کجا هستی. آنها همیشه خوشحالند ، همیشه آماده اند که خودشان را درگیر کنند و با شور و اشتیاق مسری اشان به وجدت بیاورند.  :worship:  " در جای دیگه ی کتاب میگه : " رختکنی که در آن سخت کوشی دستور روزانه است ، جایی که روح فداکاری یک ضرورت مطلقه ، نه درخواستی که بتوانی سرت را به نشانه 'نه' تکان بدهی."

به همین دلیلیه ، تاکید می کنه ، که او تی شرتی که جلوش شعار "۳۰ قهرمانی در زمین " ضمیمه شده بود رو بر تن می کنه."اگه شما بیانکونری نباشید ، یا مثل من ، بیانکونری نشده باشید ، هیچ وقت نمی فهمید." بیشتر اونایی که ربطی به این باشگاه ندارن هم نخواهند فهمید ، اما دلیلی وجود داره که باشگاه هایی مثل یووه هرگز نمی میرند ، صرف نظر از هر تنبیه یا رسوایی که تحمل کرده باشند. کلاس جاویدانه و برای بازیکنای منحصر به فردی مثل پیرلو [این عبارت] می تونه به کار برده بشه.

موقع اومدنش سال ۲۰۱۱ ، تاکتیک های باشگاه عوض شد.آنتونیو کونته ، که به تازگی به عنوان مربی همون سال استخدام شده بود ، با سیستم ۴-۲-۴ ـش در تیم های قبلیش معروف بود ، اما تصمیم گرفت شکل تیمش رو عوض کنه تا به پیرلو اجازه بده تاثیر دلخواهشو بذاره و او هم به موقع تحت تاثیر قرار گرفت.ریتم تیم رو تنظیم کرد ، سرعت رو به دست گرفت و پاس های بلند بی نقصش رو ارسال می کرد ، پیرلو فصل رو در حالی تموم کرد که بیشترین پاس گل (۱۳) رو تو لیگ داده بود و ۲۶۴۳ پاس صحیح  داده بود که با نفر بعدیش ۵۰۰ تا اختلاف داشت.یوونتوس مثل یک ققنوس از خاکسترش برخاست و نه تنها با شکست میلان اولین اسکودتوش بعد از کالچوپولی رو کسب کرد ، بلکه این کار رو با بازیکن اخراجی روسونری انجام داد. :worship:

 

پیرلو درحالیکه لباس سیاه و سفید رو پوشیده بود ، به تاثیرش چه در بازی های لیگ و چه در اروپا ادامه داد و عنوان بهترین بازیکن سری آ برای سه سال پیاپی در سالهای ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ کسب کرد.تواناییش برای ایجاد موقعیت های جادویی برای کسانی که جلوتر از او بازی می کردن و هم چنین تمام کنندگیش در ضربات آزاد منحصر به فردش ، اون رو تبدیل به نقطه ی عطف یووه کرد ، بازیکنی که همه ی رقبا ازش می ترسیدن چون نمی تونستن متوقفش کنن. پیرلو فریبندگی رو به بانوی پیر برگردونده بود.

 

حتی تو فصل گذشته ، که چند تا مصدومیت براش پیش اومده بود ، و شاید در سطح پایین تری بازی کرده بود ، پیرلو هنوز می دونست چطور تفاوت ایجاد کنه.او یه گل ۳ امتیازی مقابل تورینو در داربی دلاموله ی نوامبر ۲۰۱۴ به ثمر رسوند و کی می تونه فریاد پراحساسش مقابل آتالانتا در فوریه رو فراموش کنه؟

با این حال با وجود این گل ها ، پاس گل ها و خلاقیت هوشمندانه  ، به نقل از سایت یوونتوس  : "پیرلو یک بازیکنه ، -- یک مرد -- که هرگز با آمار خشک قابل جمع بندی نیست." با این جملات شگفت انگیز شاید بشه پیرلو رو توصیف کرد.

 

ممنونیم استاد ، به خاطر بسیاری از لحظات شادی که با هم داشتیم ، برای اشک هایی که ریختی و عشقی که نشان دادی. تو بودی که که یوونتوس را برای بازگشت به سطح اول اروپا یاری کردی و به خاطر این ، باشگاه تا ابد سپاس گزارت خواهد بود. تا پایان ، فرتزا یوونتوس. :worship:

 

با اندکی تصرف

 

پ.ن : این مقاله صرفا برای زنده کردن روح بیانکونری در کاربران سایت بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری می باشد!!

پ.ن ۲ : وان آو ذ گریتست آرتیکلز ایو اور رد! :happy crying:


“Heartbreak is how we mature… There is almost no path a human being can follow that does not lead to heartbreak.”


#2
Orphée

Orphée

    بازیکن آزاد

  • ستاره برتر فروم
  • 6359 ارسال
  • LocationRasht

ریکوت؟ یا یه چیزی تو این مایه ها...

 

 

جای نستای مظلومم خالی :baghal:

باید دید در مورد چی حرف میزدن ؛ تنفر مشترک از گالیانی؟ وضعیت فعلی میلان؟ پادشاهی یووه؟ :1: شایدم پیرلو میزد رو دوششونو میگفت همه تون باید میومدید یووه عزیزان :nish:

البته گتوزو که هیچوقت احترامش برا یووه رو پنهون نکرده و گفته بود ابهت یووه همیشه باعث میشده که جلومون محکمتر از معمول بازی کنه!

کلا آدم دوست داشتنیه و حتی شنیدم که جزو معدود افرادی بود که تو تهران برخورد انسانی با هوادارا داشت و آدمای درجه 2-3 فرضشون نمیکرد!

 

 

اینم بعنوان حسن ختام از کتاب فانتازیستا (I Think Therefore I Play) ... اینا جملاتین که درست در ابتدای فصل دو گفته میشه :

 

دور انداخته شده ، کنار گذاشته شده ، پرتاب شده در تل آشغال. یا شاید حذف شده ، تخریب شده ، تموم شده. و یا شاید هم بایگانی شده ، ول شده ، به خاک سپرده شده. اخراج شده ...

اگه افراد خاصی در میلان واقعا میخواستن سرنوشتم اینچنین باشه ، تیرهاشون به سنگ خورد !!


  • Bianconero Amore, Principino, Atomic Ant و 4 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

They SURVIVED ... That's What Make Them Assets ! i

 

JB.png






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی