پرش به

به جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس خوش آمدید
شما هم اکنون در حال مشاهده انجمن ها به صورت کاربر مهمان می باشید.در این حالت شما دسترسی به تمامی امکانات انجمن ندارید و امکان دریافت فایل ها به جز خود IPB را ندارید. اگر که عضو سایت می باشید اینجا را کلیک نمایید. در صورتی که تمایل به عضویت دارید اینجا را کلیک نمایید. عضویت در سایت رایگان می باشد!

تصویر

24- دنيله روگانى - Ruga‏

- - - - -

  • لطفا وارد حساب کاربری خود شوید تا بتوانید پاسخ دهید
457 پاسخ برای این موضوع

#341
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

روی صحنه‌ای که منجر به تک به تک مشکوک پنالتی برای حریف شد و با VAR پنالتی نگرفتن، درسته که اشتباه اصلی از سمت پیانیچ رخ داد (که بارها این اشتباه رو انجام داده و نمیدونم چه زمانی این عادت رو ترک میکنه) ولی به حرکت روگانی دقت کنید. اولش میره سمت توپ، ولی وقتی میبینه بازیکن حریف داره با سرعت میاد سمت توپ، یک قدم به عقب برمیداره، انگار که میترسه بازیکن حریف با اون سرعت بخوره بهش. اگه کیلینی بود، میرفت تو شکم بازیکن حریف؛ ای کاش از دلاوری کیلینی بیشتر به بازیش تزریق کنه.


  • Orphée, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#342
Escanor

Escanor

    Goodbye Baby

  • اعضا
  • 1312 ارسال
تو زندگیتون مثل روگانی باشید. همیشه یارتون رو همراهی کنید ولی باهاش درگیر نشید.
  • mory, eⁿzº, alexdelpiero و 18 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#343
El rey leon

El rey leon

    respect my authoritah

  • اعضا
  • 4003 ارسال

هر وقت کنار کلینی بوده تقریبا بی نقص بوده ، ولی وقتی خودش تنها بوده عمه تیمو شوهر داده .
چوب خشک هم بزاری کنار کلینی بالاخره یه دفاعی میکنه . مهم عملکرد فردیه .

خدایی تو این سن باید یه چیزی از خودش نشون بده دیگه !!! .


  • mory, alexdelpiero, Aminvo و 11 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

80a.jpg


It is sometimes hard in times like these to understand God's way. Why would he allow nine innocent people to be run down in the prime of their lives by a senior citizen who, perhaps, shouldn't be driving? It is then that we must understand God's sense of humor is very different from our own. He does not laugh at the simple "man walks into a bar" joke. No, God needs complex irony and subtle farcical twists that seem macabre to you and me. All that we can hope for is that God got his good laugh, and a tragedy such as this will never happen again.


#344
Signora Omicidi

Signora Omicidi

    Golden man

  • اعضا
  • 3846 ارسال
  • LocationAhWaS

خب یوونتوس رسما قرارداد دنیل روغنی رو تا سال 2023 تمدید کرد

حبر خوبیه یعنی مدیریت اینده نگری گرده


  • حامد, mory, alexdelpiero و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#345
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6036 ارسال
  • LocationKhorram Abad
دیگه مثل قبل بهش امیدوار نیستم! روگانی حتی قیافش ب ی مدافع نمیخوره :fp: حتی فیزیک بدنیش هم مثل ی مدافع نیس! یادمه وقتی ک از امپولی برگردونده شده بود میگفتن تو همه بازیهای امپولی تو اون فصل بازی کرده و حتی 1 کارت زرد نگرفته همون موقع فکر میکردم که این ی امتیازه منفیه ن مثبت! مدافع نباید اینقدر نازک نارنجی باشه! یکم ب کیه لینی و بونوچی و کاسرس نگاه کنه بد نیس! فعلا ک ب عنوان ی ذخیره خوبه ببینیم بعدا چی میشه!
  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#346
GioVanni Agnelli

GioVanni Agnelli

    -

  • ادمین
  • 21106 ارسال

- قطعا که تمدید کار درستی بوده، ولی نیاز داره که بیشتر بازی کنه و مورد آزمون قرار بگیره.

از بعد غیر فنی هم به نظرم با نگه داشتن روگانی، یکی از بهترین و خوشگل ترین همسران فوتبالیست دنیا رو هم نگه داشتیم :nish:  :fp: 


  • mory, Aminvo, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

bahman_alex

B a H M a N

GioVanni Agnelli

●•٠·˙Ȥɛɗɲέƙ Ɠгƴɡɛгɑ˙·٠•●

ϾĦɌƗSŦƗɅƝ ƤѺƲLSΣƝ

𝔃𝓭𝓮𝓷ě𝓴 𝓰𝓻𝔂𝓰𝓮𝓻𝓪


#347
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6036 ارسال
  • LocationKhorram Abad
دیشب تو ی صحنه با اینکه ب پیونتک چسبیده بود اما بازم گذاشت ازش رد بشه! کلا روحیه لطیفی داره و بیشتر سعی میکنه بازیکنارو مشایعت کنه تا باهاشون درگیر بشه! تو این ی مورد ب آلگری حق میدم ک بهش اعتماد نمیکنه تو بازیهای مهم
  • حامد, mory, eⁿzº و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#348
GG.B1

GG.B1

    داره تیفوسی میشه

  • اعضا
  • 261 ارسال

به هیچ وجه از فرصتایی که بهش داده شد استفاده نکرد

حتی بدتر از اون مهر تاییدی زد به اینکه چرا بعد از بارزالی و ... انتخاب چندم مربی بود برای جانشینی کیه لینی و بونوچی

در اولین فرصتی که میشه باید فروختش و پولش رو خرج خرید یه استعداد کرد


  • GioVanni Agnelli, Orphée, mory و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#349
Jack Sparrow

Jack Sparrow

    بی وفا

  • اعضا
  • 2634 ارسال

به هیچ وجه از فرصتایی که بهش داده شد استفاده نکرد
حتی بدتر از اون مهر تاییدی زد به اینکه چرا بعد از بارزالی و ... انتخاب چندم مربی بود برای جانشینی کیه لینی و بونوچی
در اولین فرصتی که میشه باید فروختش و پولش رو خرج خرید یه استعداد کرد


بازیکنایی با نصف مهارت و تجربه روگانی الان دو برابر پولی که قراره از فروش روگانی بدست بیاریم قیمت دارن.
  • Orphée, mory, Aminvo و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#350
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 367 ارسال
  • Locationتهران
سلام ، دفاع تیمی و متحد در این عکس ( برای دیدن سایز اصلی این عکس و تمامی عکس های روی عکس کلیک کنید ) :


hdg2_f4adc06b-8708-4ff8-943b-fb60f22a6bd


در عکس فوق که بیشتر دفاع خطی تیم قرمز پوش مدنظر من است ، میبینید که توپ در سمت راست ( در واقع سمت چپ تیم دفاع کننده ) است که مدافعین و هافبک ها نیز به سمتی که توپ هست متمایل شده اند و اگر مدافعین تیم قرمز پوش رو مدافعین یووه در نظر بگیریم ، در سمت چپ ساندرو ، بونوچی و روگانی در قلب خط دفاع و کانسلو در سمت راست است . در این عکس همانطور که مشاهده میکنید مدافع سمت چپ ( ساندرو ) کاملا نگاهش به سمت توپ است و پشت سرش که بونوچی هست باید فاصله طولی و عرضی خود را با ساندرو هماهنگ کند یعنی هم باید به سمت ساندرو متمایل شود تا فاصله بین خودش و ساندرو افزایش نیابد ، هم اکر ساندرو کمی به سمت جلو رفت بونوچی هم در امتداد ساندرو حرکت کند تا نظم خط دفاع حفظ شود ، روگانی هم باید به همین ترتیب خودش را با بونوچی هماهنگ کند و کانسلو نیز باید همین شرایط را با روگانی هماهنگ کند تا آرایش و نظم خط دفاع حفظ شود . البته این تا زمانی ادامه خواهد داشت که :

۱ - مدافعی برای پرس یا قطع توپ یا هر دلیل دیگری به یکباره از خط دفاعی جدا نشود و جلو نزند
۲ - توپ در کناره ها بیشتر نزدیک کرنر( گوشه زمین ) یا محوطه جریمه نشود .

با توجه به حفظ فاصله بین خط هافبک و دفاع ، مدافعین باید به صورت منظم و فارغ از اینکه توپ کجای منطقه زمین است باید در یک خط ، جلو و عقب شوند :



i45_f903384b-9093-4604-818b-017aa8900611


در عکس فوق ، فلش با خط چین مسیر حرکت بازیکن است ، فلش دیگری مسیر حرکت توپ است . برای پرس و بستن فضا برای کم کردن آزادی عمل و فرصت فکر کردن و حتی گرفتن توپ ، خط دفاع باید با توجه به جلو رفتن و درگیر شدن هافبک های جلوی مدافعین ، باید فاصله را با آنها حفظ کند ، البته نحوه عملکرد در این صحنه به تاکتیک مربی و رهبر خط دفاع دارد ولی در ابتدایی ترین قوانین فوتبال ، این فاصله باید تا زمانیکه هافبک تیم حمله کننده آزاد نشده و فرصت بازیسازی ندارد و روی مهاجمین تیم حمله کننده به سمت دروازه خودی است ، حفظ شود . حال اگر هافبک حریف بتواند به هر طریقی ، چه پاسکاری یا دریبل زدن ؛ موفق به جا گذاشتن هافبک تیم دفاع کننده شود و بتواند با مهاجم به راحتی پاسکاری کند در ان مورد ممکن است بنابر تصمیم شخصی مدافع برای ترک خط دفاعی مبنی بر حمله به مهاجم برای گرفتن توپ این شرایط پیش بیاد که در بالا نیز گزینه ۱ ما بود :



a0px_7dc1cc5f-f0e2-49a4-b870-2823c17615f


در عکس فوق فرض کنیم آرایش خط دفاع یووه مقابل آژاکس است ، بونوچی به سمت مهاجمی یورش برده است که توپ در حال رسیدن بهش است و این نکته رو در نظر داشته باشید که مهاجم پشتش به بونوچی است و بونوچی سعی میکند از این فرصت استفاده کند تا توپ را بدست آورد ، جون بقیه مدافعین نمیدونند نتیجه این دوئل چه خواهد بود ، با توجه به فلش های خط چین باید با زاویه رو به عقب به هم نزدیک بشند و تقریبا خط دفاع سه نفره رو تشکیل بدن تا فضایی که به واسطه ترک خط دفاع توسط بونوچی در دفاع ایجاد شده است را پوشش دهند .


حال شرایط دوم که در بالا گزینه دوم بود را بررسی میکنیم :



1tui_465fca1e-67b8-4eb8-86fa-c20cbbff100


در عکس فوق مدافعین میانی باید کمی عقب تر از مدافع کناری باشند چون با توجه به زاویه توپ و موقعیت توپ در سمت راست خط دفاعی ، مدافع ممکن است دریبل بخورد یا زمین بخورد یا مطابق عکس توپ رو به جلو ارسال شود ، در این صورت اگر تمام مدافعین روی یک خط باشند احتمال گل خوردن بسیار بالاست ، از طرفی در این عکس هافبک تیم دفاع کننده لحاظ نشده است که ورود هافبک های دفاعی برای کمک به خط دفاعی یا یارگیری هافبک تیم حمله کننده میتواند در دفاع موفق بسیار موثر باشد .



حال شرایط زیر را بررسی میکنیم :



r8iq_55ead788-f08f-4439-a7ff-611ab40ddcf


در عکس فوق هم فلش های خط چین حرکت بازیکن و فلش های بدون خط چین حرکت توپ است ، ابتدا نیمه راست رمین رو بررسی میکنیم ، جلو بودن بیش از حد ساندرو از خط دفاعی باعث ایجاد فضای زیادی بین او و بونوچی شده است که تیم مهاجم میتواند با یک و دو کردن ساندرو را جا بگذارند . و در نیمه چپ زمین ، اگر مهاجم صاحب توپ شود و رویش به سمت دروازه ما باشد ، بیش از بقیه مدافعین ، عقب بودن روگانی از خط دفاعی ، اول آفساید را پر کرده است و ثانیا فضای خوبی را پشت سر بونوچی ایجاد کرده است که مهاجم حریف میتواند با پاس به وینگر ، وینگر را در موقعیت عالی گلزنی قرار دهد . پس دفاع خطی ، نظم و فاصله بین مدافعین و روی یک خط بودن به جز شرایط ذکر شده و ضد حمله ، بسیار مهم و حیاتی است و هر گونه تنبلی و عدم هماهنگی بخصوص بین مدافعین میانی میتواند خط دفاع تیم را بسیار آسیب پذیر کند .



حال به بررسی گلی که مقابل آژاکس خوردیم میپردازم :


x693_74c2843c-a7c9-4ea5-b855-c8aded64cc5


توپ توسط بازیکنان آژاکس به جلو ارسال شده است و همانطور که نظم خط دفاع یووه رو میبینید که روی یک خط هستند و فقط فاصله بونوچی و ساندرو زیاد است و با توجه به ارسال ناگهانی توپ ، مشکلی ندا د . در این صحنه روگانی خودش را با کانسلو ، بونوچی با روگانی و ساندرو با بونوچی هماهنگ کرده است زیرا بازیکن از پشت سرش خبر ندارد و باید بازیکنی که پشت سرش قرار دارد ، آرایش خط دفاع را حفظ کند . بازیکنی که با رنگ زرد مشخص کرده ام روگانی است که دیوید نرس که با رنگ قرمز مشخص کردم را تقریبا مارک کرده است و مهاجم آژاکس که بین بونوچی و روگانی است را باید بونوچی حواسش بهش باشه چون روگانی بهش دید نداره .ولی زمانیکه که توپ به زیر پای کانسلو میرسد :


sv56_84a5974c-a82c-4cdb-8773-0e33562f48d


در عکس فوق ، دیوید نرس به سمت کانسلو متمایل میشود و مهاجمی که بین بونوچی و روگانی بود در آفساید است .


frgo_9511f4c4-4a43-41ce-9bbd-d140201e52e


زمانیکه توپ به کانسلو میرسد ،‌روگانی به مهاجمی که حالا پشت سرش هست دید ندارد ، بونوچی به فاصله ای که بین خودش و روگانی ایجاد شده است و دیگر چهار مدافع ما در یک خط نیستند توجه ندارد و حتی به مهاجمی که پشت سر روگانی است و وظیفه مهارش به عهده بونوچی است توجهی نمیکند . بونوچی باید خودش را با روگانی در یک خط قرار میداد . ایرادی هم به ساندرو نیست چون نگاهش به بونوچی است .


b7iv_9854e45e-b316-4923-b875-946f215df65


دیوید نرس توپی که کانسلو نتونست به خوبی کنترل کنه رو ازش میگیره و همچنان بونوچی تماشاگر است و اصلا توجهی به خط دفاع و مهاجمی که بین او و روگانی است نمیکند . شاید بونوچی امیدوار بود که کانسلو توپ و کنترل میکنه و اوضاع به خوبی و خوشی تموم میشه و توپ مال یووه میشه .


sx13_b44708b0-9616-4fb9-bf4f-b4819242af0


حالا بونوچی به خودش اومد و استارت زد ، البته دیوید نرس به مهاجمی که پشت سر روگانی هست پاس نداد و خودش تا محوطه اومد و کانسلو خودش و بهش رسوند ولی نرس بهش سر توپ زد و با شوت دروازه یووه رو باز کرد . شخصا روی گل اول روگانی و مقصر نمیدونم ، حتی عدم هماهنگی بونوچی با روگانی در این صحنه هم روی به ثمر رسدن گل تاثیر نداشت ، شزنی هم ضعیف عمل کرد ، در پست بعدی بازم خواهم نوشت ، فعلا :53:
  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 15 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#351
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 367 ارسال
  • Locationتهران
سلام ، در بازی رفت با آژاکس گلی که زدیم ، تقریبا مشابه همین موقعیت و صحنه برای آژاکس پیش اومد که نتونستند گل بزنند . در میانه زمین ، بنتانکور صاحب توپ شد و هافبکی که بین خودش و رونالدو بود رو دریبل زد و توپ رو به رونالدو رسوند ( برای دیدن سایز اصلی عکس ها ، روی عکس ها کلیک کنید ) :


pvn8_655994ad-6df8-45e8-83fe-f646382439d


یکی از مدافعین آژاکس که فکر کنم بلیند بود رو که در تصویر در کنار رونالدو میبینید به جلو اومد و فضای زیادی پشت سرش بین دلیخت و مدافع چپ آژاکس ایجاد شد ، رونالدو توپ رو داره به کانسلو میرسونه و بنتانکور داره با سرعت خودش رو به اون فضای ایجاد شده بین مدافعین آژاکس میرسونه در ادامه :



avor_53fb3ce7-6acc-4d59-879d-fae199ebbda


دلیخت سعی میکنه خودش رو به اون فضای ایجاد شده برسونه و باریکنی که با زرد مشخص کردم رونالدوئه ، بازیکنی که با قرمز مشخص کردم هافبکی هست که باید رونالدو رو مارک میکرد ، در ادامه :



fgjt_224c96a9-6541-4d57-b01a-e359084ff10


دلیخت تقریبا خودش رو به اون منطقه رسونده ولی فضای زیادی همچنان بین او و مدافع چپ تیم هست ، و دلیخت حواسش به بنتانکور هست و ادامه بنتانکور و مارک میکنه :



szsp_bf6f05be-a667-483f-ad7b-9dc6ce8d2bb


هافبکی که کنار رونالدو هست دیگه سرعتش و کم میکنه و شل میکنه :1: و رونالدو بدون مزاحمت ، و با توجه به اینکه حواس دلیخت به بنتانکور هست به فضای پشت سر دلیخت میره و ارسال دقیق کانسلو به رونالدو ، گل اول و رقم میزنه :



c6q8_1a73d895-ab0a-4364-8edd-7465e6c7457


و رونالدو بخوبی از این فرصت استفاده میکنه و گل . جا موندن یک هافبک و دریبل خوردنش از بنتانکور ، باعث شد بلیند برای پرس رونالدو دفاع رو کاملا رها کنه ، نفوذ بنتانکور ، حواس دلیخت و معطوف خودش کرد و در این وضعیت آشفته ،‌گشاد بازی هافبکی که رونالدو رو مارک کرده بود ، باعث شد چنین فضایی برای رونالدو بوحود بیاد که کسی مزاحمش نبود .


---------------------------


تقریبا مشابه همین صحنه برای خط دفاع ما پیش اومد ، بونوچی که جا مونده بود ، باعث شد که روگانی مهاجم آژاکس و مارک کنه و فضای زیادی بین روگانی و کانسلو ایجاد شده بود در ادامه :




qovp_25266e16-fa52-457a-b3e0-cfd4c2d0f42


با وجود حضور بونوچی و دو هافبک جلوی خط دفاع یووه ، حرکت یک باریکن آژاکس به فضایی که ایجاد شده :


8pr7_6814430b-5f46-431c-8748-58a5f3c58ba

ا

ین بازیکنی که داره نفوذ میکنه رو باید بنتانکور مارک میکرد ولی بنتانکور هم مثل هافبک آژاکس روی گلی که خوردن ، شل کرد :1:و در ادامه :


ok51_268face5-5b96-45c4-b0a9-c0e371e86d8


در این لحظه روگانی متوجه حرکت بازیکن آژاکس میشه و مهاجمی که مارک کرده بود رها میکنه و سعی میکنه با حرکت عرضی ، فاصله زیادی که بین خودش و کانسلو بوجود اومده رو کم کنه و :



y3b8_723f70d9-20c7-49b2-b20f-ef8b58f35a6


و در ادامه با پاس دادن بازیکن اژاکس به هم تیمیش که میخواست به فضای ایجاد شده بین مدافعین بره ، روگانی توپ رو قطع میکنه و بدست میاره و تقریبا یک‌ گل رو برای یووه میخره . در تصویر فوق شل کردن بنتانکور رو‌هم میبینید .
فعلا :53:
  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 10 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#352
farzad-t

farzad-t

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 301 ارسال

اون از بازی رفت که با یه خطای ساده می‌تونست مانع گل خوردن تیم بشه، این هم از بازی برگشت که ده‌لیختِ 19 ساله رو سرش سر زد.

واران وقتی سه سال از ایشون کوچیکتر بود، پپه رو نیمکت‌نشین کرد، شد فیکس رئال و تیم ملی فرانسه.

 

چرا بن‌عطیه فروختیم؟! واقعا مقصر این حماقت کی بود؟


  • mory, eⁿzº, tecra و 8 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

20i_48132_1_480x300.jpg


#353
Donnie

Donnie

    تیفوسی تیفوس

  • اعضا
  • 1829 ارسال

اون از بازی رفت که با یه خطای ساده می‌تونست مانع گل خوردن تیم بشه، این هم از بازی برگشت که ده‌لیختِ 19 ساله رو سرش سر زد.

واران وقتی سه سال از ایشون کوچیکتر بود، پپه رو نیمکت‌نشین کرد، شد فیکس رئال و تیم ملی فرانسه.

 

چرا بن‌عطیه فروختیم؟! واقعا مقصر این حماقت کی بود؟

 

به خاطر اینکه آقایون چند فصله هنوز حساب کار دستشون نیومده که جناب کیه لینی مواقع حساس دستشون رو توی پوست گردو میذاره. فروش بن عطیه یکی از بدترین فروش های باشگاه توی سال های اخیر بود. شاید بعد از فروش پوگبا و ویدال بتونیم در رده ی سوم حماقت های بزرگ مدیران و مربی بذاریمش.


  • mory, eⁿzº, tecra و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#354
DMC

DMC

    هوادار یوونتوس

  • اعضا
  • 367 ارسال
  • Locationتهران
سلام
روی گلی که دلیخت زد ، نمیدونم چرا روگانی و مقصر میدونید . قبل از ارسال کرنر ، روگانی بلیند و مارک کرده بود :




mf8r_942715e0-b69c-4ad8-bdf4-7be9a379e37

وقتی هم توپ ارسال شد ، روگانی حواسش به توپ بود که تقریبا داشت میومد سمتش ، پشت سر روگانی ساندرو بود که حواسش به توپ بود و کسی رو مارک نکرده بود و دلیخت که کسی مارکش نکرده بود خودش رو به بهترین نقطه ممکن فرود توپ رسوند و ضربه سر و زد . این و ببینید : روی عکس کلیک کنید ، متحرک است :




w3kb_195adc08-2894-4a41-82a2-de5455ae19a


برای دیدن ویدئو گل ها که سر جمع یک دقیقه و بیست و چهار ثانیه هست ، اینجا کلیک کنید .


روی این گلی که دلیخت زد به بونوچی ( خرس وسط ) دقت کنید که کسی رو یارگیری نکرده و مثل مدافعین آماتور حواسش به توپ هست . از روگانی انتظار دارید همزمان هم بلیند و هم دلیخت و مارک کنه اما خرس وسط دقیقا توی محوطه جریمه چیکار میکردن ؟ اگر قراره روی این گل کسی رو فحش بدید ، تاپیک و اشتباه اومدید . خرس وسط فقط این بازی نه ، از زمان کونته امیدواریم بزرگ بشه ، رشد کنه و مدافع درست و درمونی ازش دربیاد . این اتفاق هرگز نیفتاد و رفت میلان و برگشت و کلی ضرر هم بهمون زد . بعد از آلکری و انیلی ، لایق فحش هست .
  • حامد, GioVanni Agnelli, mory و 12 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Know that Allah is between the person and his heart

 

Quran 8:24


#355
Mohamadjuve100

Mohamadjuve100

    هوادار یوونتوس

  • بن شده
  • 440 ارسال
ببینید دوستان
روگانی، دیبالا، برناردسکی، بنتانکور و مویزه کین برای سال های اینده برای رشد و رفتن به یک سطح بالاتر نیازمند اینن که زیر نظر یه مربی جسور امتحان و به کار گرفته شن. وقتی دیبالا میبینه با تمام ویژگی هاش همچنان پشت سر مانژوکیچی هست که عملا تو خط حمله 0 هست و روگانی که میخ کوب نیمکت شده طبیعیه که پیشرفت نکنن، هیچ بازیکنی توی تمرینات به سطح بالا نمیرسه و باید تو جریان بازی قرار بگیرن.
استاد الگری نه تنها با حذف از اروپا ضرر بزرگی به تیم و سهام باشگاه زد
بلکه با نابود کردن تمامی استعدادها (دیبالایی که تمام اروپا میخواستش) هیچ امیدی به این تیم برای سالهای اینده نیست. این چرخه ادامه داره تا زمانی کیزا و فیلیکس بیان باز هم بعد چند سال همین روش و سیستم.
ببنید الگری در یووه همان نقش اخوندها در ایرانو داره واقعا فکر کنم جامع و کامل باشه این تعریف!
  • mory, tecra, L'Avvocato و 5 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
پس تحمل کن، تحمل ستون بودن را:<br><br />ستونی از نور که فقط پرندگان کور <br><br />بَرو تکیه می‌زنند.

#356
اون که من دوسش دارم

اون که من دوسش دارم

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 2581 ارسال

دلیخت نمیگم دفاع بدیه

ولی چطور یه باشگاه به یه جوون 19 ساله بازوبند کاپتانی میده و در حالی که بلایند هم توی تیمش هست 

اینا سیاست ترانسفر و البته نخبه پروریه یه باشگاهه 

ولی الگری دقیقا بازیهای سخت و بازیهای روی مرز یا بازیهای بی ارزش و بی انگیزه به روگانی بازی داد 

و مطمئنا روگانی که یه ذخیره است نتونست خوب نفس بکشه و خوب رشد بکنه 

توی زمین رفت و در معرض نقد مربیان بزرگ ایتالیا قرار گرفت و اون 2 ریال اعتماد بنفسش هم ریخت

توی ایتالیا هم چون همه تخصص دفاع دارن نمره دادن به دفاع رو خوب بلدن و البته انتظاراتشون از یه دفاع بالاست 

این لعنتی رو فرضا اگه توی اژاکس بود الان در حد یه فوق ستاره مطرحش میکردن 

یه بازوبند بهش میدادن و وقتی هدای بازی رو میزد میشد ستاره !!!

 

ما که قرار بود مثل شلغم به آزاکس ببازیم و جلوی تیمهای کوچیک و بزرگ اروپایی تیلیت بشیم 

چرا اینهمه روگانی رو نیمکت نشین کردیم و بدتر از همه براحتی اون بن عطیه رو فراری دادیم !!!

الگری یه جو جسارت داشت یا روگانی رو با بی رحمی میفروخت یا اینک بهش با سیاست بازی میداد تا پرو بال بگیره

 

دستی دستی مک کوایر و استونز شدن مالدینی و واران شد واران و این بنده خدا مونده پشت خط 


  • GioVanni Agnelli, Aminvo, tecra و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

#357
Dreamer

Dreamer

    بازیکن اخراجی

  • اعضا
  • 6036 ارسال
  • LocationKhorram Abad
میلان بعد از دمیرال حالا افتاده دنبال روگانی!

با فروشش مخالفم هرچند ب نظرم اون چیزی ک انتظار میرفت نشد و نخواهد شد اما ب هر حال تیم ب مدافع متوسط هم احتیاج داره! نمیشه ک 5 تا سوپراستار تو خط دفاع داشته باشیم! سن و حقوقشم مناسبه خودشم حاشیه ای نداره تا ده سال دیگه هم بمونه ایرادی نداره!
  • GioVanni Agnelli, mory, eⁿzº و 7 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
<p>ما در رنگها زندگی می کنیم اما رویاها سیاه و سپیدند...</p>

#358
mory

mory

    بازیکن ذخیره یوونتوس

  • اعضا
  • 3741 ارسال
با قرضی رفتنش به هر تیم دیگه ای موافقم .
  • alexdelpiero, tecra, ace of glass و 2 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

تصویر



ای به رویا سرسپرده با توام ای همه خوبی

راهی کدوم دیاری...


#359
back to juve

back to juve

    تازه به ما ملحق شده

  • اعضا
  • 2086 ارسال

در حد همون نیمکت هست، همین که سوتی عجیبی نمیده و رو نیمکتم حاضره بشینه راضیم


  • mory, alexdelpiero, Aminvo و 3 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند
dme48gukzvs8_t.jpg
 

#360
حامد

حامد

    ستاره برتر فـروم

  • ستاره برتر فروم
  • 3579 ارسال

وقتي آمد 19 ساله بود. امروز اما تولد 25 سالگي‌اش را جشن خواهد گرفت.

tecra اين مائيم كه پيـــر مي‌شوبم برادر.

 

wadq_a.jpg


  • GioVanni Agnelli, mory, MaMpIeRo و 9 فرد دیگر از این پست تشکر کرده اند

Tu sei la squadra del cuore

sempre in campo undici eroi

vinci l'impossibile e vai

Ti seguiremo anche noi

 






0 کاربر در حال خواندن این موضوع است

0 کاربر، 0 مهمان و 0 عضو مخفی